Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   Kenttäkorjauksia 2013 (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=108237)

Häänrik 09.03.2013 15:18

Kenttäkorjauksia 2013
 
3 Liiteet
En ainakaa löytäny tällästä topikkia (?) mutta tänne vois laittaa kuvia/kertomuksia mitä kentällä on tullu korjailtua "talleissa tapahtuu"-tyyliin :D

Täs ny pari kuvaa omista kentällä tehdyistä korjauksista:
Liite 34631

Uppos energiapuuauto mettänpohjalle viime keväänä ja ei aiva jaksanu kaania lähtiä liikkeelle tyhjäkäynnillä ryömintä vaihteella... No VIISAS teko ja pikkusen kierroksia ja varovasti kytkintä ylös, PAM! siinä sitte ihmetellä jotta mikä paukahti ja kyllähän se selvis ku otti ristilukon pois ku pääsi pikitielle.
Liite 34632
Takimmaiselta akselilta vetari poikki eimuutaku tikut kätee ja välikartaani irti ja ristilukko päällä hallille =) Vähä ohiajavat rekkakuskit näytti peukkua ku minä vedän akseleita bussipysäkillä perästä :D
Liite 34633

Ooppeli 09.03.2013 18:17

Pahimpia noi puikkoperät pehmällä. Ei siedä yhtään tiukempaa vetoa tai rytkytystä.

Mut tossakin ois voinu äkkinäiseltä mennä sormi suuhun.

Kekkeruusi 09.03.2013 18:20

http://i6.aijaa.com/b/00236/11715034.jpg


Susukin takakardaanin vaihtoo nokialla..vielä ei oo käynyt paljon sen kummosempaa paitsi moottorin tukikumi/korva irronnut ja tippunut metsään

Repro 10.03.2013 02:33

Ton takiahan niitä planeettaperiä on myös saatavilla. :p
P.S. Tarjoaa myös tasaisemmat kyydit.

Häänrik 15.03.2013 00:55

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Repro (Viesti 981068)
Ton takiahan niitä planeettaperiä on myös saatavilla. :p
P.S. Tarjoaa myös tasaisemmat kyydit.

Muttaku ne maksaa :D eipä taitais kyyteihin vaikuttaa, rautajouset, myös hytissä :D jos on apukuski mukana ja ajaa pullonkorkkiin nii pompun jälkeen on aina arvoitus kumpi ajaa ja mikä limsapullo on kenenkäki :D

Jappi 15.03.2013 17:54

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Ooppeli (Viesti 980890)
Pahimpia noi puikkoperät pehmällä. Ei siedä yhtään tiukempaa vetoa tai rytkytystä.

Mut tossakin ois voinu äkkinäiseltä mennä sormi suuhun.

OT: Minä suuresti ihmettelen tuota E11 Sisun tikkuperää, neliakselinen koneenkuljetusauto, kuljetettava kampe 22t. Talvella monesti teli ja trippelikin ylhäällä tiukemmissa paikoissa, silti yhtään vetaria ei ole katkennut, laatikosta (ZF) tosin on nyt ykkönen väsähtänyt.

Totta ne sisun hevoset on niitä paperiheposia...

Ooppeli 15.03.2013 21:07

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jappi (Viesti 983372)
OT: Minä suuresti ihmettelen tuota E11 Sisun tikkuperää, neliakselinen koneenkuljetusauto, kuljetettava kampe 22t. Talvella monesti teli ja trippelikin ylhäällä tiukemmissa paikoissa, silti yhtään vetaria ei ole katkennut, laatikosta (ZF) tosin on nyt ykkönen väsähtänyt.

Totta ne sisun hevoset on niitä paperiheposia...

Firman sisusta( mackin koneella) kaks kertaa menny vaihdelaatikko. Eka kerralla melkein oston (käytetty) jälkeen hajos laatikko. Takuu korjattu tilalle ja vuosi sen jälkeen hajos syncron renkaat.

Ei siedä paljoakaan nopeita vaihtoja.

Mut toisessa samanikäisessä sisussa ei ole ollut mitään suurempia vikoja. Cummins ja fuller.

jubet 15.03.2013 23:56

Onko mackin koneen perässä zf? Rellun jatkeena tais olla.

young n dum 16.03.2013 00:15

kentälläki on pari kertaa joutunu korjaamaan:) (oloa).... :D yhta related ku nää pastilli miesten jutut:D

Joske 16.03.2013 10:56

Jaa että kaanian akseliperä olis heikko, paskapuhetta :D:D

http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=125517

Nikuzai 16.03.2013 11:33

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Ooppeli (Viesti 983455)
Firman sisusta( mackin koneella) kaks kertaa menny vaihdelaatikko. Eka kerralla melkein oston (käytetty) jälkeen hajos laatikko. Takuu korjattu tilalle ja vuosi sen jälkeen hajos syncron renkaat.

Ei siedä paljoakaan nopeita vaihtoja.

Mut toisessa samanikäisessä sisussa ei ole ollut mitään suurempia vikoja. Cummins ja fuller.


Se on kuten amerikkalaiset sanoo, et ei raskaassa kalustossa saa olla syncroja kuluu kytkin ja laatikko.

Häänrik 28.10.2013 17:16

2 Liiteet
Herra työharjoittelija soitii et TANKKI VUOTAA!!!
Liite 42450
Sanoin sitte sille että lippaa sitä kamaa takas sinne tankkiin siihen asti että oon siellä. puolen tunnin päästä saavuin paikalle ja herra harjoittelija oli sitkeesti päivystäny vuotoa. pisteet sille! tavaraa tuli meinaan vähän viittä vaille v*tusti ja oli saanu lipattua takas nii et hävikki ei ollu kovinkaan suuri.

tankki oli osunu kantoon ja pullistunu änkän kylkeen ja hinkannu sinne vöäliin reiän.
reviin sitte parista nahkahanskasta kankaat veks, käärin ne nyytille ja sorkkaraudalla ja lekalla nyytti reiän kohtaan ja avot, autolla pääsi metsästä korjaamolle
Liite 42451

Viipo 28.10.2013 19:53

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Häänrik (Viesti 980839)
Takimmaiselta akselilta vetari poikki eimuutaku tikut kätee ja välikartaani irti ja ristilukko päällä hallille =) Vähä ohiajavat rekkakuskit näytti peukkua ku minä vedän akseleita bussipysäkillä perästä :D
Liite 34633

Tuota, miks se ehjäkin tikku piti irti purkaa? siellähän se olis mukana pyöriny?

Tojo4wd 28.10.2013 21:18

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Viipo (Viesti 1059647)
Tuota, miks se ehjäkin tikku piti irti purkaa? siellähän se olis mukana pyöriny?

Olisko ollu pätkä vetaria tai muruja perässä.
Ja siksi vetarit pois ettei riko perää kun ei pyöri.

Häänrik 28.10.2013 21:59

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Tojo4wd (Viesti 1059693)
Olisko ollu pätkä vetaria tai muruja perässä.
Ja siksi vetarit pois ettei riko perää kun ei pyöri.

Juurikin tästä syystä, eli pikku hommalla vältin lisävahingot


Sivu luotu: 23:45 (GMT +2).