![]() |
Aika hakujen välissä
Viimeaikoina alkanut tulemaan tämän tyyppisiä ilmoituksia, jos olen koettanut hakea uusia viestejä turhan usein, ainakin foorumisoftan mielestä.
"This forum requires that you wait 3 seconds between searches. Please try again in 257 seconds." Jos kerran kolme sekuntia tarttee olla hakujen välissä niin miksi se pyytää odottamaan 257sekuntia? :confused: Tuo aika, kauanko vielä pitää odottaa, muuttuu välillä satunnaisesti. Kaunko tuo aika oikeasti on, joka täytyy odottaa hakujen välissä? 20s? |
Lainaus:
Itse en sitä saanut toistettua kun kokeilin useasti. Älkääkä nyt porukalla alkako pistämään jotain testihakuja :) Jos tuo tilanne tulee eteen normaalissa käytössä, ottaa screenshot Print screen napilla, pastetkaa (liittää) se painttiin, savettakaa jpeginä ja sähköpostilla petri.simolin@gmail.com niin selvitellään! Toista kanavaa pitkin kuulin samanlaisesta jutusta, mutta luulen että ne liittyivät siihen kun jouduimme herättelemään klusterin kokonaisuudessaan henkiin sähkökatkon jälkeen |
Jotain hämminkiä aikasynkan kanssa, olisko jonkun palvelimen kello väärässä? Tuossa vastaava(?) case, eli reply on saapunut ennen ensimmäistä postausta -> http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=108005 .
|
Lainaus:
|
Lainaus:
eka postaus: 02.03.2013, 17:43 eka reply: 02.03.2013, 17:47 |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Seurataan.. |
Lainaus:
T: Jussi |
1 Liiteet
Lainaus:
Liite 34493 |
1 Liiteet
Lainaus:
Liite 34494 |
Asetuksia muutettu, kokeilkaapa tuleeko vielä?
|
Pikatestauksella en saanut toistumaan joten hyvältä vaikuttaa (ainakin vielä :) ).
|
Lainaus:
|
Näitäkin rupes taas näkymään:
"This forum requires that you wait 3 seconds between searches. Please try again in 10 seconds." Ja aika vaihtelee muutamien kymmenien sekunttien välillä. |
Sivu luotu: 18:14 (GMT +2). |