![]() |
Unimog 404 akselien kokonaisvälitys + patrol GR jakis
Suunnitelmat seku leviää ja leviää. Otsikon mukaiset akselit olis tiedossa ja tekis mieli ne patrolliin naittaa. Olisko joku vanhempi ja viisaampi joka osais sanoa suoraan, että typerä ajatus ja ei kannata tuhlata aikaa :rolleyes:
Kysymyksenä seuraavaa: Mikähän lienee noiden akselien kokonaisvälitys, eli perä ja boxi yhteensä? Toinen liittyy patrollin jakikseen. Noissa akseleissa kun tuo murikka on väärällä puolen, niin liekköhän tuo mahdollista pyöräyttää jakista ympäri niin, että etupään lähdön sais kuskin puolelle vai pitääkö vaan raakasti rälläköidä akseliputket irti ja vaihtaa päittäin? Koitin etiskellä forumia, mutta en onnistunu nyt tähän kysymykseen vastausta löytämään. Anteeksi, kiitos ja kumarrus :o PS: ajatus oli vielä leimatakkin auto tuon päälle ;) |
oisko 404 ssä ollu 7.56:1
3.54:1 perä ja 2.13:1 portaali melko samat kokonaisvälit siis kuin volvolaisten tihein versio VARMISTA kuitenkin jos tärkeä asia |
Helpoin muuttaa etuakselissa murikka toiselle puolelle tai hommata toinen jakis. Levyjarrut joutuu rakentamaan joka nurkkaa. Suurin ongelma on varmaankin akselien paino joka lisääntyy noin 150kg ainakin per akseli.
|
Sivu luotu: 20:44 (GMT +2). |