![]() |
hj:stä kori pois aapuuva
Terve voiskohan joku viisaampi joka on joskus käyttäny hojosta sakastin irti että miten se tapahtuu, mitä häätyy irrotella.
|
korikiinnikkeet,, jarruputket,, kytkimenletku, mittarin vaijeri, tankilta pumpulle tuleva letku,, syyläri,, lämppärin letkut,, ohjausakseli,, kaasuvaijeri,, koneesta johtoja.. :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: ,, hmmmmm eikai muuta..?
|
Äkkiseltään lisäisin tohon pto keppi vaihekeppien kotelot ja lukkovaijerit..
|
Lainaus:
ja noita vaijereita en luotellut ku ei puhuttu lukollisesta :eek: |
Käsijarruvaijeri, laturin takaa alipaineletkut, ohjaustehostimen öljysäiliö irti lokarista...
|
Ja mie en oo koskaan ottanu moisesta koria irti mut kaverin HJ:sta koria nostellessa tuli seurailtua mistä tarvii löysiä..
|
Konehuoneesta akun kaapelit ja paisari myös..
|
Joo nostovaiheessa rauhallisesti, koko ajan seuraten mitä jäänyt kiinni.
|
Nii ja mahtukohan se flekti tulemaan pois kotelosta alakautta?
|
joo kiitoksia avustuksesta kaikille helepotti huomattavisti ku ei tarvi niin palion miettiä. eiköhänse sakasti nyt irtua niin pääsee tekkeen runkoon pientä pinta remonttia ei mitenkää suurta :)
|
Samanlainen pikkuremppa, kuin tuohon omaankin tulossa? Parilla korjuspalalla mennään: vasen ja oikea runkoaisa... Itse olen nostanut koppaa vain takapäästä. etupää lepää paikoillaan. Ei tarvi irroitella kaikkia letkuja ja johtoja. Kokeillaan, riittääkö.
|
kyllä pikku remppaahan aina piisaa. minä nostan koko kopan pois niin saa tehä rungon viimesen päälle hitsailla hiekkapuhaltaa maalata ja koppaki on helepompi tehä ku se on kylellään :)
|
joo helpottaa huomattavasti muutama kuva profiilissa.ainakin rugon tekoo.
|
Sivu luotu: 21:37 (GMT +2). |