![]() |
Isuzu pickupin korotus
Kyselen taas tyhmiä kun näistä mittää ymmärrä..
-90 Isuzu pickupissa näytti edessä olevan vääntövarsijousitus, ja joku säätösysteemikin siinä taisi olla. Jos peräpäähän tekee korotuksen siirtämällä taka-akselin lehtijousien alle, niin riittääkö etupään säätö saamaan auton vaakatasoon perän linjan kanssa? Edit: niin ja riittääkö vakioiskareissa pituus? |
Isuzun omistaneena sanoisin perstuntumalta että ei, et saa etupäätä kiristämällä korvaamaan SOA:a takana.
Taakse pidemmät riipukkeet ja niitä vastaava etupään nosto kiristämällä on ihan järkevä korotus. Tämän jälkeen sitte koria ylemmäs. Itse nostin nailonitangoilla 60mm, ainoa ongelma oli että piti hiukan näyttää peltisaksia vaihdekepin reiälle, että sai nelivedon pikkupuolen päälle. Isot pojat valtameren takana väittää että jos koria alkaa nostamaan "täydet" 75mm niin alkaa rattiakseli loppumaan kesken, tiedä siitä sitten. Jos tuo lontoon murre taipuu, niin osoitteessa www.isuzupup.com on monenlaista juttua näistä japanilaisen autoteollisuuden helmistä. |
The time now is 20:40 (GMT +2). |