![]() |
etupenkin vaihto / muutoskatsastus
Ajatuksissa oli josko vaihtas kuskin jakkaran tuohon hdj80 vm.90. Mutta tarvitseeko se muutoskatsastaa? Ja jos tarvii, niin tarvitaanko siihen jotain hyväksyntälappuja uudesta penkistä tai kiinnityksistä?
|
Ei ja ei. Vuosimalli pelastaa.
|
Mistäs vuosimallista lähtien tuo tilanne ois eri?
Ihan vaan uteliaisuudesta... |
10/99-> alkaa kiinnostamaan
|
Kaikennäköisiä...
Eipä ois kyl tullu mieleenkään ihan perus penkin kohdalla. Sitte tietty eri jos jotain tyynyjä integroituna. |
No miks mulla sitten tuli prosentit otteeseen vaihdetusta jakkarasta eli tavallaan siis tarvii leimata???
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Lainaus:
|
Lainaus:
Jossain vaiheessa menee penkitkin autoissa vaihtoon ihan jo liikenneturvallisuuden takia, eikä silloin välttämättä ole tarjolla juur sitä "ainoaa oikeaa" ja alkuperäistä istuinta. Siis samanmallisesta olevaa ja samanväristä, jolloin katsuri ei voi mistään tietää penkkiä vaihdetun. Esimerkiksi HDJ:n etu-säkkituolit on sellasia, jotka on syytä vaihtaa alle puolen miljoonan välein mikäli haluaa turvallisesti matkaa taittaa... TässäKIN on mun mielestä jo melkonen epäkohta auton rakentelua koskien. |
Mitä ne %:t haittaa? Tän maan erikoisuus vaan/jäänne korinvaihtomersujen ajalta. :)
|
Lainaus:
Mua ne ahistaa ihan tuon takia, kun niitä merkataan. Yhtään korinvaihtoautoa en ole tehnyt, mutta pari kauppaa olen joutunut perumaan prosenttien takia. Tuppaa noissa vanhoissa ropposissa olemaan tarvetta kaikenmaailman osakokonaisuuksien vaihdolle jatkuvasti. Jossain vaiheessa nuo prosentit alkaakin ahistaa:mad: Jossain vaiheessa oli jo melko likellä identiteetin kanssa, kun enemmän tuli autoa muokattua. Jos sattuu olemaan tarvetta vaihdella akseleita, laatikkoa ja konettakin, niin parempi olisi jos ei niitä enää muualta keräilisi. |
No en mäkään niitä mielellään omalla otteella näkis. Mutta nykyisellään ei oo rungollisessa autossa mitään hätää vaikka kaiken muun vaihtaa jos koppa ja runko pysyy omana.
|
Sivu luotu: 10:03 (GMT +2). |