![]() |
Mitsu EVO 7 kytkin kysymys (Evon asetelma + levy pajeroon)
Terveppä terve. Kysellään taas..
Eli tarkotus on istuttaa tuohon pajeroon joku jäsympi asetelma ja isompi levy. M5 bemarin sachsin race pitäis sen n.600 nyyttonia, sille kaveriksi kaavailin evo seiskan levyä. Evo seiskan "stage2" asetelma ja levy pitäis sen n.550 nyyttonia. Kustantaa puolet vähemmän ku tuo bemarisetti. ELI alkuperäinen kysymys kuuluuki tietääkö kukaan/kenenkään kaveri/voisko joku kysellä joltain joka tietää evo 7 kytkinakselin vahvuuden. Boorimäärä on pajerossa ja evossa sama, mutta kauppiaat eivät vaivaudu mittaamaan tuota vahvuutta. Tarviketorilla eivät koneelta sitä näe ja timanttitiskille en edes ole kehdannut vaivautua. Vauhtipyörää en oo vielä saanu käsiini että saisin varmuuden sopiiko k.o setti, mutta näin mää alustavasti oon suunnitellu |
Vilkasepas tuolta:
www.mitsubishiclubfinland.com EVOista ja niiden kytkyttimistä löytyy juttua runsaasti.:D |
Lainaus:
Koitetaan uudestaan! |
taitaa evossa olla vetävä paine laakeri ja pajerosa työntävä
|
Silloin jossei löydä niin kannattaa rohkeasti kysyä,no kysyin sinun puolesta ja tuollaisen linkin sain,varmuutta ei ole sielläkään mutta suuntaa antavaa kokoa http://www.lancerregister.com/showthread.php?t=315143 Ja eiköhän tuon kohta joku mittaa,kun siellä on kytkimiä irrallaan. Ja samaa epäilen kuvien perusteella kuin tleppis,että evossa on vetävä painelakru.
|
novittu :mad:
tuo paksuus kuitenki vois selvitä tuolta :) kiitän! |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Ihan näin sivuhuomautuksena, että kyllä siellä Mitsu Clubin foorumilla voi itsekin käydä kysymässä, foorumille rekisteröityminen on täysin ilmaista. Käyhän se toki näinkin, mutta tiedoksi...
|
Evo 4-9 kytkinakseli on 23-urainen ja halkaisija 26,1mm. Levyn halkaisija evo 4-6,5 230mm ja evo 7-9 240mm.
Ja lisätään vielä senverran että evo 4-9 tosiaan on vetävä painelaakeri. |
Olisikohan VR4 galantin asetelma sinne päinkään? Ainakin työntävää mallia.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
http://www.mitsubishiclubfinland.com....0;attach=7429 Ja 7 akseli on 24mm booreista mitattuna. Muistaakseni evoissa 1-3 on työntävä. |
Lainaus:
Eikä sinne nyt muutaman viestin takia kannata kirjautua,ja muistaakseni siinä menee vielä ainakin päivä että tunnus hyväksytään,eikä meikäläistä ainakaan haittaa kysellä jollekkin toiselle kanssa harrastajalle tietoja,mukava vaan jos pystyy edes vähän auttamaan. |
Lainaus:
Meinasin vaan että semmoset jotka sitä palstaa selaa niin tietävät semmosia kavereita jotka tuosta osaavat varmuuden sanoa. Viikonloppuna pitää ilmeisesti loota puottaa pois niin jos sillä selkee taas jotaki! |
niin ja tuo linkki ei kyllä toimi :o
sori, toimi sittenki :D toivottavasti tuo nyt ei kuitenkaan tuu oleen se lopullinen ratkaisu mihin päädyn :D |
Lainaus:
|
Lainaus:
Ja tuollanen ohje tuli vastaan. http://carbonetic.net/tech/pdfs/CClu...SHI_EVO4-9.pdf |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Mulla olisi hyllyssä ylimääräisenä uusi Exedyn vetävä asetelma ja painelaakeri Evoon, jos kiinnostaa... Tuli hommattua yhteen projektiin, mutta ei mahtunutkaan korkeuden puolesta.
|
mistähän löytyis lista eri autojen kytkinakseleiden paksuuksiista ja boorimääristä :O google ei ainakaan mulle kerro :D
|
Eikös uudempiinkin evoihin saa sellasta kytkintä joka on painavalla painelaakerilla.
Jotenkin olis muistikuva että peltokankaalla olis evo seiskassa sellanen ollu. Muutaman kerran siihen konesulkeisia tehtiin muinoin oulujärvenrallia varten. |
Sivu luotu: 02:26 (GMT +2). |