![]() |
Gen2 pajeron moottorimuutosten leimaus
Eli tuohon 2.5tdic pajeroon vois tuon isomman turbon leimata. Ja sehän tarttee penkkilapun.
Mutta mites tuo vertaus? Jos tuohon mallisarjan tehokkaimpaan eli 3,5 v6 vertaa niin ei tarvis montaa lappua ottaa :D Eli perinpohjainen kysymys: Onko tuossa 3,5 bensassa samat jarrut ja muu alusta`? Vai onko verrattava tuo 3.0 bensa? Tämä oma ku on 92 Edit vielä lisää. Tuleeko ongelma vähäpäästöisyyden kans? |
Jarrut näyttäs olevan samat kaikissa malleissa... Näkee vaik motonetin sivuilta. Katsuristaha kaikki riippuu. Velin jälkiahdettua BB:tä ei inssi edes osaluoetteloa vilassut vaik se oli. Teholappua vaan katto ja ei edes kattonut mikä turbo siellä on, eikä edes mittaillut cooleria keulasta.
Konttorilta siis kysyyn asiasta, kun sieltä varmiten tieto ja käy silä konttorilla mistä tieto kysytty. Vasta Pulkkilassa oli yks Pajero mihin oli vaihdettu kans isompi ahdin (huoomattavasti isompi ku vakio)... Katsuri oli ensin ollu teholappua vaille, mutta oli silti lyönyt leiman ja paperiin et ahdin vaihdettu. Tän kuulin katsurilta itseltään, kun kävin yhta autoo katsastaan ja kysyin tuost omasta ahdinvaihtosest Pajesta jne... Eli katsastussetää puhutteleen suoraan ja kysyyn et mitä tarvii olla mukana. |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
ilmeisesti pitää toivoa että otteessa lukis jossain kohti 91? :O
|
Lainaus:
|
Pitää kysästä konttorilta tai sit jolla teknisten tietojen kyselyllä, vaikka tällä: https://autorekisteri.fi/#
|
Soittelin konttorille. Toisella konttorilla sano ettei välttämättä ole vähäpäästöinen, toisella että on. Ei edes mistään tarkistanu mutta sano että ite ei hyväksyis turbon ja välijäähyn vaihtoa.
|
Sivu luotu: 17:37 (GMT +2). |