![]() |
Samurain turvakaaret
Olen vääntelemässä offi suunnistus kaaria ulkopuolelle Suzukiin ... Ja onko suzukissa pakollisena diakonaali tuki ,kun säännöissä on vain että niissä autoissa joihin vaaditaan vain pääkaari takatuin ei tarvitse diakonaalitukea laitaa ... eli hyvähän se olisi mutta onko Suzukissa pakollinen????
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Helmakiinnitykset
Olen suunnitellut vääntää jengat kynnys palkkeihin ne on 100*100 putkipalkkia ... onkohan se sallittu vai pitääkö olla läpipultit ja se 120cm lappu
|
Lainaus:
|
Turvakaarien alapäiden kiinnitys koriin vahvistetaan lapuilla, joka voidaan kiinnittää koriin
• kiinteästi hitsaamalla täysin saumoin, tai • pulttiliitoksella 3 kpl M8 pultteja, kun vastapuolella on koriin kiinteästi hitsattu lappu, tai • pulttiliitoksella 4 kpl M10 pultteja, kun vastapuolella on irtonainen vastaava lappu. Korikiinnityksen vahvikelapun materiaalivaatimus vähintään 3 mm paksu ja 120 cm2 pinta-ala. Mikäli turvakaaret on kiinnitetty runkoon, tulee kiinnityskohtien olla vahvuudeltaan vastaavat kuin koriin kiinnitetyissä turvakaarissa. näin sanoo säännöt.eli läpipultit tai hitsi |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 02:22 (GMT +2). |