![]() |
Kemppilukko Suzukiin
Kemppilukoista on paljon keskustelua. Onkos jossain ohjeita, miten SJ410:n perä tulee hitsata? Youtube palvelee jenkkivehkeitten perän hitsauksessa, vaan en keksi sopivaa hakusanaa Suzukin suhteen.
Nyt kaivattas lyhyttä oppimäärää, kuinka homma hoituu. |
Tyhjennä tasauspyörästö ylimääräiisstä rattaista ja ainoastaan ne mihin vetarit tulee (olikohan ne nyt sit poskirattat?) niin hitsataan päätyihin kiinni...
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
kyllä ne poskirattaat kantsii vetää kunnolla kiinni caseen ja ottaa ylimääräiset rattaat pois!
Saa paremmin turattua kiinni kun ei oo ylimääräisiä rattaita eessä. Ja jotkut on hölmöyttään turanneet vain rattaa toisiinsa ja eipä olekkaan sitten kestäneet, vaan on tullut hampaat ulos... |
Sehän taas riippuu ihan hitsarista. Aattelin vaan, että jos jättää rattaat paikoilleen, niin on ees joku "backup" jos ei oo tinattu kiinni kunnon virroilla, ja toinen poskiratas murtuu irti casesta. Tai molemmat.
Itellä oli RJ:ssä tullessaan kemppilukko paikoillaan, jossa molemmat poskirattaat murtuneet irti saumoistaan, mutta poskirattaiden ja spidereiden välinen hitsimälli esti pakettia pyörimästä. |
Ootkos Viipo koskaan nähnyt SJ410:n murikkaa?
Kyllä se vaan just noin kannattaa tehdä miten jo on neuvottu. Ja vinkkinä vielä, kanattaa pitää vetari poskirattaan sisällä kun hitsaa. |
Lainaus:
|
Poistamalla rattaat saat ilmaisia varaosia etuseen:)
|
Lainaus:
Passaako 410 suikassa perät keskenään? en oo joutanu tutkimaan ja tulipä tässä mieleen kun on peristä keskustelua...joku sano että ei ja joku sano että ei oo varma :D |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 14:51 (GMT +2). |