Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   ISO-Bronco-kokemuksia? (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=104670)

V-8 07.12.2012 17:59

ISO-Bronco-kokemuksia?
 
Aika vähän on juttua näistä... mutta mutta. Kuinka isoja renkaita isoihin Broncoihin on leimattu? Entä korottaminen? Amerikan foorumien mukaan ohjausgeometria kärsii jos tekee pelkän jousikorotuksen, kaipais ohjausvarsiin ym. päivitystä myös. Mitä kaikkea näissä pitäisi sitten tutkia/kiinnittää huomiota? Jos siis valmiiks korkeeta hakee? Entä jos itse korotaisi? Onko korikorotus oikotie onneen ja isoihin renkaisiin? Entäs se TTB-keula. Miten auton omistaneet sen ovat kokeneet?
Ajatus olis käyttöautoksi, ei siis metsään. Onkos se 302 efi mistään kotoisin? Muuta huomioitavaa esim. B&W:n jakolaatikosta? Bensaa varmaan menee kohtalaisesti, mutta onhan niissä iso tankki...

sisuli 07.12.2012 21:27

Lujia autoja, ei samanlaisia pehmeitä alueita tekniikassa kuin esim gm ja jeep autoissa.
302 on aika laiska vetämään, varsinkin jos jotkut 33" renkaat laitat, välitykset liian pitkät ,ei jaksa ylivaihteella mennä
Suh helppo korottaa, mutta oikotietä ei ole, tehtävä kunnon osilla jos meinaa.
ttb keula on hyvä ja kestävä, joustovaraakin parintuuman korotuksella riittävästi
automaattinapalukot edessä ehkä se heikkolenkki.
Vanhojahan nuo kaikki jo taitaa olla, ei niistä hommat lopu

Mase 08.12.2012 15:11

Kyllä FS Bronco on kiva peli kaupungissa ja maantiellä. Alkup. 31 renkailla mukavan ketterä kauppojen pihoilla "isoksi" autoksi. Laillisesti alle saatavat 33x12.5 kummit rajoittaa kääntöä hieman, muta pärjää hyvin niilläkin. 302 on tosiaankin hieman liian matala viritteinen ylivaihteella ylämäissä, mutta toki sillä pärjää ja kärrykin tulee perässä ihan kohtalaisesti. Bensa maistuu niinkuin kuluukin, mutta sitä saa huolto-asemilta aina lisää tarpeen vaatiessa! Itse meinasin omaan 2" kori korotuksen ja 2" alusta korotuksen katukäyttöön, mutta nyt suunnitelmat ovat siirtyneet enemmän metsän puolelle joten taitaa alusta nousta hieman enemmän (ja kori vähemmän), jakolaatikon alle tarvitaan surkeasti lisää tilaa.

bronc0 08.12.2012 22:55

2 Liiteet
Mulla on tuollainen -82 bronco, jossa on käsittääkseni 4" korin korotus, mutta vakiokorkuinen alusta. renkaat on 31x10.5x15 ja aika paljon isommatkin voisi mahtua. Tekniikkana tuossa on Nissan sd33t, eli 3,2 litrainen jaappaanian turbo diesel. Ei tuolla mihinkään kiire ole, mutta ei se paljoa polttoainettakaan vie. ja tietenkin 2+3 hlö pakettiautohan tuo :)

HeikkiH 09.12.2012 09:59

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja bronc0 (Viesti 946661)
Mulla on tuollainen -82 bronco, jossa on käsittääkseni 4" korin korotus

Uskallan väittää että tuossa sun autossa ei ole korin korotusta ollenkaan.

bronc0 09.12.2012 10:20

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja 4x4_76 (Viesti 946728)
Uskallan väittää että tuossa sun autossa ei ole korin korotusta ollenkaan.

Voit hyvinkin olla oikeassa.. silmään siellä vain osui sellaiset kumi/nylon tai vastaavat pyöreät tötsät rungon ja korin välissä.. jotenkin kuvittelin että eivät ole tehtaalta asti siellä olleet :)

HeikkiH 09.12.2012 14:26

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja bronc0 (Viesti 946742)
Voit hyvinkin olla oikeassa.. silmään siellä vain osui sellaiset kumi/nylon tai vastaavat pyöreät tötsät rungon ja korin välissä.. jotenkin kuvittelin että eivät ole tehtaalta asti siellä olleet :)

Joo, onhan siellä ne normaalit kumit, oisko ne 4-5cm korkeat. Mut kuvasta ku vertaa renkaan ja korin väliä, ja koria suhteessa runkoon ni vakiolta näyttää.

bronc0 09.12.2012 14:32

1 Liiteet
Tuollaiset siellä on

pesix 09.12.2012 14:36

Jo on viritys :(

HeikkiH 09.12.2012 14:39

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja bronc0 (Viesti 946822)
Tuollaiset siellä on

Noni, ei pidä yhden kuvan perusteella tuomita :D Jääkiekkoja, halpa ja paska korotus.


Sivu luotu: 22:49 (GMT +2).