![]() |
Sähkö- vai hihnaflekti?
Kyselen tässä nopeasti kun on tuo tekniikanvaihto tuossa kohta tuloillaan että kumpi setuppi on näin maastoajoa ajatellen parempi vai onko minkäänlaista merkitystä?!
On tuossa jäänyt VW-projekteista jäähdyttimiä yli ja ovat mukavan litteitä ja muutenkin hyvän kokoisia. Ajattelin noista jonkun laittaa susnan keulalle ja helpoiten menis laittamalla sähkötuuletin. Maastoajosta on vielä sen verran vähän kokemusta ja on aina luottanut kavereiden autoihin että homma pelittää. Luulisi kuitenkin että auto keittää helposti kun ajoviimaa tuolla käheikössä tulee aika niukasti. Hihnaflekti olis siinä koko ajan suhisemassa, mutta saa tuon sähköisenkin "viritettyä" sopivan herkäksi kokeilemalla eri asteisia lämpökytkimiä. Niitäkin voi laittaa pari kappaletta eri lämmöille ja hommaa moninopeuksisen sähkömoottorin...jne... |
Tuolla on pohdittu asiaa aikaisemmin.
http://www.petrisimolin.com/ThePalst...TOPIC_ID=10205 Vain maine kulkee edellä... |
Tänks, pitää lukaista tuo threadi läpi...
|
Sivu luotu: 16:27 (GMT +2). |