![]() |
HIlux vm-oo Takapään korotus
hey!
Hiluxissa oli ostaessa keula reilusti korkeammalla kuin perä, ja kun kyselin keinoja nostaa takapää samaan, sain kaksi vaihtoehtoa. jousenpäissä sijaitsevien riipukkeiden uudelleentekoa/jatkamista ja toinen oli että nylonpatukka jousipakan ja akselin väliin. Auto on siis 2000 vm. mittasin että 5cm korotus tuo balanssin ja täydellisen fengsuin autooni. riipukkeiden jatkoa latalla ei yks tuttu suositellu kun napsuu herkästi poikki... voisko vanhojen riipukkeiden alle pultata vahvaseinamäistä kantikasta palkin pätkää 5cm korkeasti? vai mikä olis paras vaihtoehto? |
korotus blokit taakke tälläset löytyis http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=63474
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
hmm...miten kukaan vastailee tuollain "tällä" sivustolla. jos sen ei tarvis olla korkeammalla, olisin suomi24 foorumilta saanut neuvot keulan laskuun. Kysehän on jonkinsortin rakentelukuumeesta.
nostin eilen perän ylös ja tutkin tuota hommaa. Nuo olis varmaan nuo palikat jousipakan alle näppärin systeemi. Joutuuko siinä suuntaamaan taka akselia vai onko siellä kohdistus tapit? ei viitti irrottaa ennenkun tuon tietää. |
Lainaus:
|
Lainaus:
Satasen luokkaa maksaa tehdastekoset palikat jossa nastat joilla akseli sattuu kohdilleen. Näin oli miula. Eikä leimasetä valittanut :) |
Lainaus:
Mut jos satkulla saa palikat ja pidemmät u-pultit ni ei maksa vaivaa itte värkätä. |
Lainaus:
Joo unohtuki mainita et ne u-pultit tulee tosiaan mukaan. |
Lainaus:
Mikä hyöty tuosta on saavutettu? Tilaa renkaan ja lokarin väliin kun rengas on kokoajan maksimi ulosjoustossa? Yhtään enempää siellä ei ole tilaa käytössä sisäänjoustossa... Pyöränkulmat todennäköisesti päin v****a, vetoakseleissa nivelet kovilla ja ajo ominaisuudet huonot verrattuna vakioon. Jos kerran rakentelukuume vaivaa niin laske se keula alemmas ja hae lisätila renkaille korottamalla koria rungolta se 5 senttiä. |
Sivu luotu: 09:09 (GMT +2). |