![]() |
detroit locker vs truetrac
Mites toi lockeri toimii katu käytössä, esim talvella kun lähtee paikaltaan risteyksestä kääntymään ? Eikös se kuiteski lyö lukkoon aina kun on veto päällä.
Runneriin katellu noita vaihtoehtoja, joko molempiin päihin truetracit tai taakse lockeri ja eteen truetrac. Maastossa toi lockeri olis kuitenkin vähän "pitävämpi" |
|
Minä laittaisin molempiin periin Truetracit (Torsen).
Pehmeissä paikoissa kääntäessä ja myös liukkaalla nuo automaattilukot repii sisäkurvin renkaan irti maasta ja sitten mennäänkin jo alas päin (pehmeessä) Torsen toimii pehmeämmin. |
Truetrack pitää niin kauan kun molemmat akselin renkaat on maassa. Locker on ihan hyvä kadullakin, lähdöissä vaan löysät eka pois niin ei tule nykäyksiä. Hyvä talvellakin kun tietää että siellä on taatusti 2 vetävää takana niin ei mene kaasu -uukkarit penkkaan :). On ollut omassa jo vuosia takana.
|
Maastossa nimenomaan toi ristiriipunta mietityttää noissa truetraceissa...
Ja toisaalta liukkaat kadut lockerissa... vaikka liukkaalla tietysti ajelee neliveto päällä joka vähän jeesi ettei lipsahda perä metsähallituksen puolelle. Niin ja automaattivaihteisto, onko käytännössä parempi vai huonompi lockerissa vai onko mitään merkitystä, olisin vähän kallistumassa tohon lockerin puolelle takana. |
Lainaus:
|
Mulla on chevy vanis truetracci takana ja siinä on kyllä toiminu tosi hyvin, myös tosi liukkaalla jäällä kesärenkailla ja köykäsellä perällä on molemmat vetäny ettei se hirveesti vaadi kitkaa että toimii.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Truetracci ei pidä muuten mitään ääntä paitsi silloin kun toinen pyörä on ilmas niin matopyörät rahisee kun pyörii miljoonaa ympäri :D |
Joo, näin toimii ainakin se alkuperäinen kartiolukko omassa Dodgessa tai yleensä painan vähän jarrua samalla ja sit taas mennään jos ei jo ennen sitä upponut täysin
Lainaus:
|
Onko kokemuksia grizzly lockerista ? Toiminnaltaan samanlainen kuin detroit locker, suurinpiirtein saman hintainen.
|
Sivu luotu: 14:14 (GMT +2). |