![]() |
pajeron kone kalisee
koneella ajettu 25 th täydellisen koneremontin jälkeen. öljynpaine kylmänä 2,5b ja lämmetessään laskee lähelle nollaa... Eihän vaan Tammerdiesel oo ollut huolimaton. Tosiaan kone lämmetessään rupee kaliseen.Missä vika auto on -98
Auto meni rempaan kun rupes syömään öljyä sillon kilometrejä takana 490th. epäilen että eivät vaihtaneet uutta pumppua vaikka koneremppa makso n 4000e. Eivät ruvenneet korjaamaan takuuseen koska auto oli 1 vuoden liikenteestä pois.Vetosivat siihen että aika on mennyt yli. Tilasin uudet ö pumpun hammaskehät makso n110e , koko mötikkä ois maksanut 700e |
mitä koneelle tehtiin, toisinsanoen miksi se remontissa oli?
|
Ompa heikot paineet kylmänäkin jo... Itellä kylläkin 2.5Td ja siin kylmänä tuplasti painetta jo. Ja sit oikeen lämpimänä 0,75-1.0bar tyhjäkäynnillä ja nousee siihen 2-3bar seutuun ku saa kierroksia. Mullahan onkin omassa teollisuus mittaria painetta mitaan tätä asiaa, niin näkee tarkemmin kaikki.
Taitaa loppua öljypumpusta teho lämpimänä ja siksi rupee "kaliseen". Ensin menee kiertokankien laakerit, sitten rupee loppuun muualta laakerointia. |
Vastaus
Lainaus:
|
sieltä on varmaan menny öljypumppu ja sen seurauksena hajonnu alakerran laakerit. mahtokohan ne laittaa uutta öljypumppua konerempan yhteydessä.
|
kyllä siitä laakerit porsinu on jos kolisee.
|
Sivu luotu: 16:35 (GMT +2). |