![]() |
GR:n ajoitusmerkit. Kiire!
Joo eli koneesta rd28t on alahihnapyörän vastamerkki hukassa. Tai epäilyksenä on että se on koneen vasemmalla puolella muovikotelossa, mutta ei varmuutta. Ja mitä ne on ne neljä kuoppaa siinä alahihnapyörässä? Niin ja jos joku kertois millä saa nokka-akselin hammaspyörän irti tai lähinnä sen pultin sen päästä niin oisin kiitollinen.
Edit. Merkit löyty. Nyt tarviisi saada se pultti irti et saa sen tiivarin vaihettua. |
pulttipyssyllä me taijettiin muistaakseni irrottaa, kone oli toki autossa paikallaan ja vaihde päällä
|
Joo nyt ois kasassa ollu jo tovi, mutta käytiin ei sitten millään. Starttaa hyvin ja hörähtää välillä, mutta ei jaksa käyntiin. Laitoin ajotusta kuntoon, mutta ei. Heittokelloa ei nyt ole tähän hätään. Joka kerta ennen starttausta pyöritin käsin konetta. Ei kai se jaksa venttiilejä murjoa jos käsin jaksaa riisitautinen puolimetrisen varren kanssa pyörittää.
|
onko merkit varmasti kohallaan? mulla jäi ensin nokan merkki alle hampaan verran väärin niin ei lähteny teki just niin että hörähti mut ei pysyny käynnisä.
merkit kohilleen niin sitte toimi. |
Varmistetaan viel. Eli en ole ottanut alahihnapyörää irti, vaan pelannut hihnapyörän merkkien mukaan. Pitääkö siinäkin olla merkit suoraan sivulle, vai siihen muovisen suojan pultin kantaan?
|
en tiiä missä kohtaa on alamerkit, ku mulla oli remontin ajan motti autossa paikallaan, niin ei nähny sinne alas, tehtiin enne purkua merkki hihnapyörään ja lohkoon.
|
No se oli se hampaan heitto näköjään tässäkin. Aikasa nysväsi ja avot. Tuli niin sanottu happy ending. Sit suorilla kaverin ovea kolkuttaa kello 01, että irtoisko heittokelloa lainaan niin suoritetaan vimoset säädöt. Nyt on homma sit vimosen päälle valmis :D Kiitokset avuista.
|
Sivu luotu: 12:53 (GMT +2). |