![]() |
d21 z24
juu elikkä olisi nyt sormi suussa ja tietäjää kaivataan :)
eli mulla on king d21 z24 vm91 ja siinnä ilmeni tuollainen "mystinen" vika. eli kun laitan nelivedon päälle se menee ilman mitään onkelmia.. jakytkee sen myös.. mutta kun liukkaalla alustalla painan kaasua reippaasti niin rattiin tuleepi semmonen 30min tyhjää ja laitetta on lähes mahdoton ajaa suoraan ;) olen vaihtanut joka ikisen nivelen..raide päät... ohjaus simpukat.. mutta vikahan ei sillä lähtenyt :( mistäköhän lähtisin sitten tuota korjaamaan??? niin ja auto men eilen kuitenkin moitteettomasti katsastuksesta läpi.. joten eip niin pal välyksiäkään pitäis olla... |
??
|
Mutua..
Mitään nerokasta oikeen keksiny mut tohon ratin välykseen ei oikeen mikään vaikuta mikä ei tuntuis välyksenä ohjaus kamppeissa. Ensimmäiseks tarkistasin auraus kulmat ja samalla kallistus,jos on liikaa aurausta ni on melko mielenkiintoinen ajettava.
|
juu.. auraukset on first stopissa laitettu samall camppeerit säädettiin... jotenka ne pitäis ;) ol kunnos...
keksiiköös joku muu sit mist kiristää ?????????????? |
Mites ylätukivarren puslat?? ja vissii alatukivarren kans?? Mutta jos kerta on kulmat saatu säädettyä ni niidenkään tuskin pitäis olla sököt...
Ittellä on nuo ylätukivarren puslat paskana tosta Calminin sarjasta ja on muuten kuule mielenkiintoinen ajella Hankookeilla lumikelissä!! :D Oikeesti joutuu keskittymään ajamiseen |
Sivu luotu: 08:23 (GMT +2). |