![]() |
PSORYN Pikkujoulut & safari 16-18.11.2012
Eli kyseisenä viikonloppuna olisi siis Marraskuun safari ja se odotettu pikkujoulu :)
Aikataulu lyhyesti: PE 16.11.: - Saapuminen Mainariin päivän mittaan - Pikkumuotoinen safari sitten kun porukka alkaa olemaan kasassa - Sauna tarvittaesssa/siitä erikseen sovittaessa LA 17.11: - Aamupala 8-9 aikaan (sovitaan perjantaina miten porukka haluaa) - Safarille lähdetään heti aamupalan jälkeen eli n.9-10 aikaan eli mukaan kerkeää tulla vaikka vasta lauantaina :) - Klo:17.00 Pikkujoulusauna - Klo: 19.00 Pikkujouluruokailu SU 18.11: - Aamupala (aika sovitaan lauantaina) - Pikku safari? Eli Pikkujouluthan järjestetään tuttuun tapaan Vanhassa Kaivoskylässä Mainarissa. Jossa siis majoituskin järjestyy. Saapumisestasi pikkujouluihin ja majoituksen tarpeesta tulee ilmoittaa MAANANTAIHIN 12.11 MENNESSÄ Hessulle Mainariin (nolla500-690787) !! Ja kerhohan tarjoaa pikkujouluruokailun jäsenilleen. Muille ruokailu maksaa 28e per naama. Lisätietoja voipi kysellä täällä tai soittamalla Ossille nolla400-443150 :) Kannattaa tulla vaikka vain syömään, sen verran hyvät ruuat on ainakin ennen ollut ja enpä usko, että tämäkään vuosi tuottaa pettymystä! :) |
mukana
|
tulossa
|
viikko aikaa ilmottautua pikkujouluihin ja nekin on aivan kohta.. moniko tietää että on tulossa aletaan huutelee nyt
minä ainaki :) |
Mie tietenki oon tulossa :D Tosin työt haittaa harrastuksia taas sen verran, että safari taitaa jäädä välistä Mutta ainaki syöpöttelemään tulen! :)
|
tullaan kyllä paikalle. Toivottavasti omalla autolla. Muistakaa ilmoitella saapumisesta ja laittakaa puskaradio viestiä kaikille tutuille.
|
Minen pääse:(
|
MUISTAKAA ILMOITTAUTUA!!!!!
|
Elikkäs olen tulossa lauantai aamuna siten että tarkoitus on keretä ajeluihin mukaan. Täältä suunnalta ei ole ilmeisesti muita tulijoita?... :mad:
|
Oli hyvät pikkujoulut ja pieni muotoiset ajot! kiitoksia koko porukalle.
|
lystiähän oli koko vko lopun ajan niin kovasti että tuntui vielä aamulla ko heräs. joku se tais räpsiä kuviakin ajeluista vaikkei mittään suurimuotoista safaria ollukkaa.. ei se bmw:een moottorin keksiä tienny kenen käskettäväksi joutu moottori.. :D mutta ei mopolla mahottomia..
|
olihan kyllä lystikäs ja mukava vkl vaikka oma auto jäikin kotiin kun ei itsekseen valmistunut ennen reissua. Ja porukka oli mukavaa ja olipahan jälleen kerran pikkujouluruoka aivan huippu tasoa!
|
Kiitokset myös omasta puolestani, hauskaa oli kyllä koko rahan edestä sekä ajeluissa että pikkujouluissa ja ruokaa tuli santsattua vissiin neljästi... Lauantain ajeluista itsekin kaipaisin kuvia, itse haeskelin la-aamuna hukassa ollutta kameraa joka sitten löytyikin sunnuntaina kotia tullessa laturista. :D
|
joo tuota minun rankea ei ole suunniteltu ku 2 hengen autoksi.. :) taakse ku tuli 3 henkeä lissää niin takajouset oli aivan pohjassa ja pohjaili koko ajan..
|
Joo ja hyvinhän met poijjaat lauloima ookkekarraaki! hä :D Joo kyllä se penari otti hieman työkierroksia!
E: Tuolta löytyy nuita ville ottamia kuvia jonkun verran: http://illevi.kuvat.fi/kuvat/2012/Ps...ll%C3%A4+2012/ |
Olipa hyvälaatuisia kuvia
|
Sivu luotu: 18:54 (GMT +2). |