![]() |
diseliä öljytilaan hj-61
elikkäs tuntuu öljyt lisääntyvän itsestään koneessa ja aika dieselin hajuistakin on... sitte kysymykseen mistä tämä löpö tuloo tuonne öljytilaan kuseva suuutin vai pääsekö pumppu jostain laskemaan löpöä öljytilaan
kyseessä on siis hj-61 vm-88 |
Voisko olla ruiskutuspumpun käyttöakselin tiiviste mikä päästää dieseliä öljyn joukkoon.Ei ole kyllä mitään tietoa hj.sta mutta jossakin dieselissä kävi näin.
|
tai männän ja sylinterin välistä ...
|
Polttoaine pumpun kalvo paskana kusee sieltä tai en tiiä toyotassa patukassa meni sielt .
|
Lainaus:
|
Diesel engine runaway
Lainaus:
Wikipediassa lisaa aiheesta "crankcase ventilation and diesel engine runaway". http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_engine_runaway |
Kaverin hj60:sessä oli aikanaan samaa vikaa ja siinä se vuoti siirtopumpusta
|
kai muu auta kun tuo pumppu/pumput vaihtaa ja kattoa josko tuolla korjaantus sattuu nimittäin osat olemaan varaosa autossa... tosin tuo motin levittely ei oikeen innostas mutta kai pakko tehdä jollei nuilla korjaannu
|
Siirtopumpun männän ja rungon välistä, ei voi käytännössä korjata.
Olikohan joku bosch:in pumppu, joka meni heittämällä? Kannattaa ottaa irti, ja käydä dieselkorjaamossa kyselemässä, tuo boschi on puolet halvempi kuin alkuperäinen. |
voihan swiidu ei ollu vika siirtopumpussa eikun syöttöpumppu tarkastettavaks pajalle... kun ei ollutkaan varaosa autossa prkl...:mad:
|
..pieni offtopikointi..
Lainaus:
http://www.railpictures.net/images/d...1345522015.jpg |
tuo kun kävis niin ei tarviis paljoo enää remppailla :)
|
Lainaus:
k.o kone sammutetaan katkaisemalla ilman syöttö, siis ei dsl syötön katkaisemalla, ja pelkkä diesel/öljy ei pala. Toyotan insinööri on huomionut tuonkin:cool: Toki tuon dsl/öljyseoksen voiteluominaisuudet ovat huonommat kuin pelkän öljyn, ja menee liian ohueksi äkkiä. |
Sivu luotu: 03:30 (GMT +2). |