Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   Kettu hoojii elää! (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=101979)

MOOMI 28.09.2012 00:15

Kettu hoojii elää!

Elikkäs oon täässä foorumia selaillessani törmännyt muutaman kerran Kettu hoojii nimiseen landcruiseriin. ja totesin että perkele tällä hetkellä kyseisen auton onnelinen(???) omistaja olen minä:) mikäli kettu hoojii on GHE-933.

Entiedä kiinnostaako ketään moinen asia mutta kunhan lämpimikseni juttelen:D

Heikki L 28.09.2012 04:12

Laita kuvia:)

Palex 28.09.2012 08:35

Kettu HJ:n nimihän perimätiedon mukaan tuli siitä, kun auton ollessa vielä oranssi, eräällä venäjän safarilla metsästäjän koira lähti kirmaamaan hj:n perään, jolloin joku sivusta katsoja totesi koiran ilmeisesti luulleen autoa ketuksi. :D

LaaLaa 28.09.2012 10:47

Kettuhoojii tunnetaan myös "Suomen kalleimpana hoojiina" ;)

Eetza 28.09.2012 11:02

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja MOOMI (Viesti 920581)
Elikkäs oon täässä foorumia selaillessani törmännyt muutaman kerran Kettu hoojii nimiseen landcruiseriin. ja totesin että perkele tällä hetkellä kyseisen auton onnelinen(???) omistaja olen minä:) mikäli kettu hoojii on GHE-933.

Joo kyl se on GHE-933

sait hianon pelin... se tuntee metsät ja suot kun omat taskunsa... :)

Jeeper 28.09.2012 11:27

Oliskohan tää KettuHooJiin ekoja Venäjänreissuja, 2005 Helatorstai.

Tuomo & JV puuhastelee....

http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=114666

Eetza 28.09.2012 11:39

... ja viimeinen reissu Ketun värisenä...

ja samalla reissulla vissiin Väihkönen myi Ketun Jopalla jonka jälkeen väri vaihtui matta vihreäksi...

http://forums.offipalsta.com/album.p...ictureid=54468

Jeeper 28.09.2012 11:42

2007 Marraskuussa se ainakin oli jo vihreä :D

Tuomo 28.09.2012 12:50

Joo, muutama Venäjän reissu on tullu istuttua aikanaan Jopan kyydissä tossa katiskassa... On muutes "muutaman" puikon joutunu tohon Toijotaan hitsaamaan kenttäolosuhteissa:) Ajoneuvohan varusteltu muutenkin runsaasti, eräskin kerta laitettiin Jopan kanssa nopeesti&näppärästi tullijonossa kuminauhaverkko kiinni kattoon että sai makuupussit toivonmukaan tarpeeks korkeelle mahdollisia uittoja ajatellen... Samalla tuli sellanen sopiva karhennus katolle ettei kengät lipsu jos siellä joutuu kävelemään:)

IironSika 28.09.2012 13:40

Ja niin kova sillä on hinku offroadiin, että on kerran poistanut kuskin yhteyden kääntyviin pyöriin kesken maantieajon ja poistunut pellolle. :)

MOOMI 28.09.2012 13:59

tykkääköhän kukaan kyttyrää jos teetätän kettu hoojii tekstin tarralle ja lämmään etu tai takalasiin?=D kuvan pistän kuha saan otettua kunno kameralla, ja kyllä väri on sama maastonmatta vihree, tyylikkäällä venäjän safarilta(?) saadulla kylki tarralla:)

Palex 28.09.2012 14:05

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja MOOMI (Viesti 920676)
tykkääköhän kukaan kyttyrää jos teetätän kettu hoojii tekstin tarralle ja lämmään etu tai takalasiin?=D kuvan pistän kuha saan otettua kunno kameralla, ja kyllä väri on sama maastonmatta vihree, tyylikkäällä venäjän safarilta(?) saadulla kylki tarralla:)

Omapahan on autos, mutta jos tarrat laitat, niin suosittelisin kyllä maalaamaan koko paskan takaisin oranssiksi, kun eihän se enään ole vuosiin ketulta näyttänyt!:D

MOOMI 28.09.2012 14:18

no mutta lähinnä auton mainetta vietäs eteenpäin näillä tarroilla:D väristä viis kerran kettu aina kettu;)

Jare 28.09.2012 23:27

kyllähä kettu väritys kruunais tuollaisen "offi historian" kimpaleen:D

burton 29.09.2012 08:32

missäs kunnos kettu muuten nykyää on? onko ihan metsäpeli vai peräti katsastus voimassa?

MOOMI 29.09.2012 15:59

kettuhan voi melkosen hyvin, kyllähän siinä leimaa on;) tällä hetkellä auto majailee sahalahti-tampere-ylöjärvi alueella. ajossa sitä voi nähdä mm nokialla MMC:n "radoilla" vai reiteillä mitä lie:)

Eetza 02.10.2012 08:22

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja MOOMI (Viesti 920676)

Laita vaan kettu tarra... ei jää ainakaan keltään epäselväksi kyseinen klassikko... semmoi aivopieru synty et pitäskö siihen tekstin lisäksi laittaa Kettu karkista sen ketun kuva :)

http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=114929

pulu 04.11.2012 21:56

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja IironSika (Viesti 920671)
Ja niin kova sillä on hinku offroadiin, että on kerran poistanut kuskin yhteyden kääntyviin pyöriin kesken maantieajon ja poistunut pellolle. :)

ja taitaa eräs "sika" ajannu sillä erääseen halliin avaamatta ovea...ja taitaa mullaki olla jotain osaa ja arpaa tän auton elin kaareen..!

pulu 04.11.2012 22:02

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja MOOMI (Viesti 920581)

nii ja ton orkkis rekkari on app-710..ja ensinmäinen omistaja oli helsinkiläinen autokoulu..ja taitaa olla et tos autos tuskin on alkuperäsiä osia kovinkaan paljoa...ja ompa ton auton arvoki joskus ollu melkee 18 tuhatta euroa..kun se multa lähti!

kippo86 04.11.2012 22:06

Missä ne kuvat on tämänhetkisestä kunnosta?? :confused::D

IironSika 04.11.2012 22:14

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja pulu (Viesti 933782)
ja taitaa eräs "sika" ajannu sillä erääseen halliin avaamatta ovea...ja taitaa mullaki olla jotain osaa ja arpaa tän auton elin kaareen..!

Nii juu, tän olen kyllä yrittänyt unohtaa parhaani mukaan... :D

Tilanne: kuskina ko. autolla, kohti hallin ovea viettävä piha. Jarrupoljin kopsahti lattiaan. Nopeat refleksit kun omaan, tempaisin käsijarrusta -> ei minkäänlaista vaikutusta hidastuvuuteen. Nyt jo paniikinomaisilla reflekseillä hallin oven lähestyessä pakkia tupaan -> vaihdekeppi jäi käteen! Keinot loppu... nosto-ovi hävisi kamppailun Kettua vastaan. Tilanteen jälkiselvittelyssä tais myös Pulun Nokia kohdata tappion betonilattiaa vastaan. :D

tapsa4x4 04.11.2012 22:17

Samaisesta pelistä tais joskus karata takavetari lahti heinola moottoritiellekkin.

Sivu luotu: 11:57 (GMT +2).