![]() |
Missä turvakaarien taivutus?
Missä porukka on taivutellu turvakaaria Päijät-Hämeen ympäristössä, ja mielellään edukkaasti? Tuskin oon ainoo onneton, jolla ei ole putkentaivutinta..?
|
Lainaus:
Mutta kysyppä G-69 jos se tekis sillä on ainakin kunnon taivuttimet ja paljon kokemusta hommasta. |
Lainaus:
|
voin sitte tehdä ku omat vehkeet on valmiit menee ehkä 1-2 vuotta.............nimimerkillä viimeiset 8 vuotta muiden romuja rassannut.....
|
Lainaus:
Noo pitänee keksiä joku muu... |
pokkaat ite sillä tapsan rypyttimellä, saat just sellaisen kuin sattuu tulemaan, mutta kyllä se välttää :D
Ja ainakin mulla saumaton höyryputki meni helposti bilteman taivuttimella.. (muuten sitten vähän haki se mitoitus) |
Hae vaan Tapsalta se pumputin, ei se mikään amerikantemppu oo taivuttaa. Pari vinkkiä: ne vasterullat sinne uloimpiin reikiin ja rullien ja putken väliin paksut kulmaraudan pätkät, niin ei rullat paina mutkan ulkosyrjää lommolleen.
|
Huhun mukaan Samet http://www.samet.fi/ vääntää putken niin edullisesti, että maasturistit ei saa ostettua edes putkea sillä hinnalla, millä noi heput tekee valmiin taivutetun putken ja tarvittaessa vaikka koko turvakaarikehikon. Ja siis rautakaupan materiaalihintoja edullisemmin! :eek:
Omakohtaista kokemusta firmasta ei ole, vielä. :D |
Lainaus:
Starkilla 48,3 vesijohtoputki maksaa 19,30€/m, saattaa olla jotta tuun käymää Kärkölässä joku päivä... ;) |
Lainaus:
- p |
Lainaus:
|
kuinkapitkän mh kuljettaa? jos ottasin myyntiin "taivuta itse" pääkaari takatuin settiä?
Edit: olipa vaikiaa selvittää : http://www.matkahuolto.fi/matkahuolt...t_1_9_2012.pdf |
Lahden starkilla on hylly tavarana tota vesijohto putkea niin sieltä saa ainakin ja ite oon ostanut lahden putkihuollosta tota putkea.
|
Lainaus:
|
Joo ahlsell myy tota vesijohtoputkea 36e kanki, kannattaa jättää starkin putki hyllyyn jos joutuu listahinnan maksaan.
|
Ei ihan siltä suunnalta mutta eilen kyselin huvikseen sah-kolta moisen putken hintaa niin ~25€ oli kangen hinta,eli jättää nuo starkit vaan suosiolla väliin ja menee oikeaan rautakauppaan.
|
Kysäse putken hintaa paikalliselta putkimieheltä...... Siitä Anianpellosta.....
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Kysymällä varmaan selviää mitä maksaa
Lainaus:
|
Entäs paikalliset putkarit/putkifirmat
Lainaus:
|
Lainaus: