![]() |
Arskan uus lelu!
|
Just luin kans ton jutun.
Jotkut osaa ulkoilla tyylillä... |
Lainaus:
|
Hirviöauto, kyllä on otsikoilla taas revitelty...
No kuka luokittelee minkäkin hirviöautoksi. |
Eihän tollakaan rahalla saa kaikkea... ois laittanu pari tonnia lisää likoon niin ois takanakin vinssi, mutta mitäs se sillä.... :D
|
Tän takia se on varmaan jättäny sen takavinssin!!! :D
Mercedes-Benz Merex merkkinen Unimog-auto on käytössä myös Saksan armeijalla. Iso-Arskan auto on muutettu niin, että se sopii Los Angelesin teillä ajamiseen. |
:confused:
Mitäs muutoksia se vaatii tiellä ajamiseen? Vai onko Losissa niin huonot tiet?:confused: |
Lainaus:
|
Niinpä tietenkin..:D
|
Lainaus:
Kaliforniassa nyt ei sen kummempia outouksia tietääkseni ole noissa auton rakenteluun ja varusteisiin liittyvissä asioissa, mitä nyt päästönormit on melkoisen tiukat. Toki jenkeillä on omat vaatimuksensa tiettyihin asioihin, kuten esim "e-koodilliset" valot on kiellettyjä; täytyy olla DOT- merkinnällä, yms.. |
http://static.iltalehti.fi/autot/arska2_3008TL_au.jpghttp://forums.offipalsta.com/http:/h...3008TL_au.jpg/
Heh, näkyy jopa rengaskoko. Misukka 445/65R22.5. :D |
Njooh.. mitähän tuo halkaisija nyt sitten pyöreästi olisi, 44-46"? Luulisi Mogilla pääsevän jo pahempaankin paikkaan :D
edit: Tosin eihän tuo ihan hirveästi edes ole isompi kuin nykymoggien "vakiokoko". Vähän normia isompi raskaan kaluston rengas oikeastaan. |
Lainaus:
|
Lainaus:
http://www.vrakking-tires.com/stock/...n-xzl-new.html Rengas on 1168 mm korkea, eli justiinsa 46 tuumaa. Korkeus on proton/unimogin 14.5R20 kummin, ja Masin/Uralin 14.00R20 välissä. |
taitaa kaljuvorniassa olla vielä Suomaliaakin typerämmät säädökset sivuvilkkujenki suhteen :p
siellähän on kaikki muukin vaatimustaso ajoneuvoissa omaa luokkaansa vs. muu ämöriikka.... |
Sivu luotu: 14:54 (GMT +2). |