![]() |
"Pakulaatikko" G-Mersuun
Mitä innovaatioita pitää tehdä, jotta sen maagisen pakulaatikon saa istutettua G-Mersun perään?
Kardaania lyhentää? Mites vaihteensiirtosysteemit? Muuta? Auto on lyhyt W460, "uudeksi" moottoriksi on menossa W123:ssa ollut OM617 ja nykyisenä vaihteistona OM617:n perässä oleva 4-v manuaali. |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
eiköhän tuostakin muutoksesta jotain säikeitä ole jo olemassa jos vähän etsii?
- välikardaani lähes niin lyhyeksi kuin mahdollista (katso/merkkaa asento, että tulee suunnilleen oikein takaisin) - 4v vivut käy myös, mutta vaatii vähän tarkemman asettelun ja voi käyttössä olla vähän kankeampi (pakki ja pikkuykkönen siis, muut vaihteet ihan normaalisti) - mittarinvaijerin reikä pitää tukkia ettei mene vesi sisään (g:ssä siis vaijeri tulee jakikseen) - pakulootan häntä/laippa pitää vaihtaa G:n malliin...siinä muistaakseni piti vähän lyhentää sitä laipan holkkia tai jotain... - laita kunnon kytkin (paku tai 280GE) siinne samalla kun on auki... |
Lainaus:
|
Sivu luotu: 01:06 (GMT +2). |