Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tapahtumat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=152)
-   -   PäHäMa Mudventures 2010 (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=74674)

Eetza 15.08.2010 17:39

PäHäMa Mudventures 2010
 
Jaahas.... tommonen olis tarjolla Lokakuussa ja lähtöpäivä olisi 14 päivä ja torstai... takas tullaan sunnuntaina jos Luoja suo.
Suuntana olisi ITÄ ja se mistä lähdetään kolkuttelemaan paratiisin portteja, eli rajasta siis yli, on vielä epäselvä, koska reitteiä ei ole vielä lyöty lukkoon. Reitteinä tulee todennäkösesti olemaan Ladoga pätkiä, omia reittejä sekä ehkä jotain uutta kivaa...

Eli reissu tulee olemaan Pähäma tyylinen eli vaativia maastoja, alastomia tanssijoita nuotiolla, loistavaa seuraa ja ennen kaikkea H****tin hauskaa...

Ajoneuvoja mukaan otetaan n. 10 kpl

tässä on nyt alustavaa tietoa jotta kerkee laittamaan loma anomukset ja viisumit vetämään....

Palaan aiheeseen tarkemmin ensi viikon aikana....

tapsa4x4 15.08.2010 18:51

Mä oon mukana portopatella.

IironSika 15.08.2010 18:56

Possulla messissä.

Eetza 15.08.2010 19:24

Tällä hetkellä mukana olis:

Hello Catti koira (mäyris) : Kilpeläinen, Tove, Mie, Niko
Jeep: Jeepper ja maajussi
Possu: ja kärpänen... :) Siis IronSika ja ???????????????
Sininen Tomaatti (Patrolli): Tapsa ja ?????????????

Ja jos rupee tulee kauheesti ilmottautuneita niin sit mietitään peliliikkeitä sen suhteen.... kuten varjo letka tai jotai...

JASA 15.08.2010 19:49

Alustavasti vapaaehtoinen apina tarjolla ja halu lähtee mukaa, jos jollain on tilaa niin mielelläni täytän paikan.. Pitää vaan puhua vapaat vielä kohdalleen. =)

LaaLaa 15.08.2010 19:52

Jaahas, ajankohta sopiikin ja meikäläinen on kelpuutettu wranglerin kyytiin

offroadjouni 15.08.2010 21:23

Nonniin, nyt voisin lähteä mukaan koittamaan itäisiä maastoja. Autona on siis Wrangler ja LaaLaa lähtee appariksi.

juhoke 15.08.2010 21:58

mä varmaaki gr:llä jos sitä ei oo purettu sitä ennen :D

ugly_hj 15.08.2010 22:43

Mukana olen rumahoojiillä.

jnu 16.08.2010 07:21

Ilmoittaudun appariksi jos joku tarttee...

Eetza 16.08.2010 08:00

No nii... LUOVASSA TYÖSKENTELYSSÄ TULEE SIETÄÄ HENKISEN KAAOKSEN TILA.....

Eli laitoin väärän päivämäärän... eli aikaistetaan viikolla....

Lähtö 14.10 torstaina !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mikjus 16.08.2010 08:16

Joo bertalla messissä ja varmaan velipoika apparina näillä näkymin.

LaaLaa 16.08.2010 09:45

Karjalan kunnailla on paljon puuta nurin eli suositeltavaa on yksi toimiva moottorisaha / auto.

Reittisuunnitelmat on aloitettu ja luvassa on mutkaisia hiekkateitä, asfalttia, roskien keräämistä metsästä, sotahistoriointia, kotiseutumatkailua, mukavaa yhdessäoloa unohtamatta loputtomia suovinssailuja, umpimetsätaipaleita, eksymisiä, leirinuotioon kaatuilua ja pohjattomien jokien alituksia.

Eetza 16.08.2010 11:48

Stooop .... ilmoittautumisille toistasex....

Puhelin on laulanut kokoajan ja ilmottautumisia sataa ihan taukoamatta.....

Koitan päivittää ilmottautuneiden listaa illemmalla ja koota tätä tilannetta pikkasen....

Jos nyt hetken koittas oikeesti tehä töitä ja palata tähän aiheeseen myöhemmin....

LaaLaa 16.08.2010 13:39

Joo, jos nyt oikein laskin niin 11 autoa olisi tällä hetkellä ilmoittautuneina. niistä pari normaalia viimehetken peruutusta laskee pois niin silti on melko pitkä letka vaikeampiin maastoihin.

Mitäs poijjaat ootte mieltä, jos mennään Niiralasta yli ja pyöritään laatokan pohjoispuolen maastoissa?
Tarkoittaa n.160km / 2,5h pidempää matkaa suomen puolella kuin Sveton kautta? Svetosta on samoille mestoille n.200km / 5h)

mikjus 16.08.2010 14:29

Kyllä nuo Laatokan yläpuoliset alueet kiinnostaisi. Matka on kyllä tuskainen woblailla tuonne mutta pitäisi vaan lähteä sitten aikaisemmin tai olla trailerikyyti rajalle.

Eetza 16.08.2010 14:43

Nii ... jos kiinnostusta löytyy niin sitähän voi harkita että jos lähtee keskiviikko iltana ylittää rajaa ja menee vaik hiukan lähemmäs ja torstai aamuna sit ajoissa lähtee ajelee loppu siirtymän pätkille tai jotain... tai .... tai ... jotain...

ugly_hj 16.08.2010 15:29

Joo keskiviikkona yli vaan ja mulle on oikeastaan ihan sama mistä mennään yli kun tuolla tojotalla on niin hyvä ajella.

offroadjouni 16.08.2010 16:05

Minä olen tulossa rajalle trailerin kanssa joka tapauksessa, eli ei ole niin väliksi mitä kautta mennään.

Viipo 16.08.2010 16:07

Ihan se on ajettavassa kunnossa ja maisemat on komiat vaikka menisitte svetosta yli ja venäjän puolta nousis ylöspäin. Itellä hajos hojosta sillä reitillä iskareiden kiinnikkeet :P

toyota4x4 16.08.2010 17:09

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja LaaLaa (Viesti 688550)
Joo, jos nyt oikein laskin niin 11 autoa olisi tällä hetkellä ilmoittautuneina. niistä pari normaalia viimehetken peruutusta laskee pois niin silti on melko pitkä letka vaikeampiin maastoihin.

Mitäs poijjaat ootte mieltä, jos mennään Niiralasta yli ja pyöritään laatokan pohjoispuolen maastoissa?
Tarkoittaa n.160km / 2,5h pidempää matkaa suomen puolella kuin Sveton kautta? Svetosta on samoille mestoille n.200km / 5h)

kyllä käy. on varmasti nopeempi suomen puolelta ajaa.

IironSika 16.08.2010 17:45

Niirala käy mullekin. Ja Pikkusika lähtee appariksi jos saa duunista vapaata. Ei siis kärpänen. :D

offroadjouni 16.08.2010 18:47

Niin joo, veturille ja trailerille täytyy sitten löytää joku paikka mistä niitä ei keikata reissun aikana. Onko tälläistä paikkaa jo tiedossa jostain Niiralan läheltä?

jonetzu 16.08.2010 18:52

Ei Niiralassa ole virallista parkkialuetta kuljetuskalustoille. Jos sinne aikoo johonkin saada ne niin on oltava lupa paikan omistajilta.

Onko ofroadjounilla jo apparin paikka varattuna, vai mahtuisiko kyytiin. Mä saisin myös järkättyä traileripaikan sille jonka kyytiin mahtuisin. On muuten itselläkin tarjota sit kyyditys niiralaan offiautolle ja kuskille

offroadjouni 16.08.2010 19:11

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja jonetzu (Viesti 688625)
Ei Niiralassa ole virallista parkkialuetta kuljetuskalustoille. Jos sinne aikoo johonkin saada ne niin on oltava lupa paikan omistajilta.

Onko ofroadjounilla jo apparin paikka varattuna, vai mahtuisiko kyytiin. Mä saisin myös järkättyä traileripaikan sille jonka kyytiin mahtuisin. On muuten itselläkin tarjota sit kyyditys niiralaan offiautolle ja kuskille

LaaLaa lähtee kartturiksi, eli paikka on täytetty. Toivottavasti ei eksytä metsään niin kuin viimeksi. ;) Vinkkejä otetaan kyllä vastaan mihin traikun voi jättää.


Sivu luotu: 13:16 (GMT +2).