Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   mikä ihmetyttää,, eli lähes vituttaa (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=113992)

mäksä 20.08.2013 23:21

mikä ihmetyttää,, eli lähes vituttaa
 
kun nyt laikenlaisia topicceja alottelen ni alotan tälläsenkin :eek::eek:

eli kertokaa mikä teitä niinkun ihmetyttää ja jopa lähes vituttaa :confused::confused:

mulle tuli sellanen ,, et mix 13v jätkän ei tarttis laittaa 19mm kiintolenkkiä 19 naulaan niin kuin muidenkin.. :confused: :eek::eek::eek::eek:

vaan sen 19mm lenkin saa laittaa 17mm naulaan MINUN tallissa (NIINKUIN MONET MUUTKIN LENKIT SAA LAITTAA PITKIN VITTUJA) ja minä en saa asiasta sanoa poikkipuolista sanaa,, :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek: :eek::eek: :mad::mad::mad::mad::mad: :confused::confused: :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:))

JA PERKELE :mad: :mad:

Jappi 21.08.2013 02:01

Sinä päästät vääriä tyyppejä talliin tai pidät liian hyvää järjestystä tallissa...

Samppa79 21.08.2013 16:30

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja mäksä (Viesti 1035345)
kun nyt laikenlaisia topicceja alottelen ni alotan tälläsenkin :eek::eek:

eli kertokaa mikä teitä niinkun ihmetyttää ja jopa lähes vituttaa :confused::confused:

mulle tuli sellanen ,, et mix 13v jätkän ei tarttis laittaa 19mm kiintolenkkiä 19 naulaan niin kuin muidenkin.. :confused: :eek::eek::eek::eek:

vaan sen 19mm lenkin saa laittaa 17mm naulaan MINUN tallissa (NIINKUIN MONET MUUTKIN LENKIT SAA LAITTAA PITKIN VITTUJA) ja minä en saa asiasta sanoa poikkipuolista sanaa,, :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek: :eek::eek: :mad::mad::mad::mad::mad: :confused::confused: :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:))

JA PERKELE :mad: :mad:



Osta sille omat kalut niin oppii vastuuta. Pysyy sitten ne paremmat tallessa.

james_III 21.08.2013 16:47

Teretulemast ammattikouluun, meillä on koko työkaluseinä tyhjä, plussana mainittakkoon ettei mikään työkalu ole väärällä paikalla :D

Repro 21.08.2013 16:48

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Samppa79 (Viesti 1035542)
Osta sille omat kalut niin oppii vastuuta. Pysyy sitten ne paremmat tallessa.

Ei ne saadut työkalut välttämättä ruodussa pysy, itse tienaamilla rahoilla ja itse ostetut työkalut voivat olla jo oma lukunsa.

sisua45 21.08.2013 16:53

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja mäksä (Viesti 1035345)
:eek::eek:

:confused::confused:

:confused: :eek::eek::eek::eek:

:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek: :eek::eek: :mad::mad::mad::mad::mad: :confused::confused: :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

:mad: :mad:

Löytyi sentään se 19mm avain jostain, ole tyytyväinen siitä.

Samsonite 21.08.2013 16:58

Käyttää tuonkin hymilöitten monistamisajan miehekkäämpään, niin kyllä se siitä.;)

Arska-tehtaalta 21.08.2013 19:24

Miksei tämä(kin) olisi muka mahtunut edellisien shitchat vitutustopikkiin?
+hymiöt :rolleyes:

Heguli 22.08.2013 05:55

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Arska-tehtaalta (Viesti 1035595)
Miksei tämä(kin) olisi muka mahtunut edellisien shitchat vitutustopikkiin?
+hymiöt :rolleyes:

Ihmetyksen ja vitutuksen raja on hiuksenhieno :D:D:rolleyes::rolleyes:;):p:p:):):):):):):):D:D:D :D:D:D:o:p:p:p (tuliko jo tarpeeksi :D:D:D:D:D)

Porvoon Hilma 22.08.2013 06:14

Heguli on oikeassa, ihmetyksen aiheet voivat olla erilaisia kuin *tuksen. Jotenkin tää Mäksän uusi alueavaus täydellistää palstan hienojakoista keskustelukulttuuria... Oliks tarpeeks ihmeellisesti sanottu:)

sjeeppi 22.08.2013 06:51

Tää on hyvä juttu...
Miksi pesuallasta ei voi pestä käsien pesun jälkeen, kuukauden kuluttua se on jo aivan saatanan paskanen. Itse pesen altaan joka kerta, kun pesen kädet.
Tämähän on jo kotona opittua.
Pesualtaita on kaksi kappaletta ja minun käyttämäni kiilttää ja peskeleen puhdas.

iikkoo 22.08.2013 06:52

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja mäksä (Viesti 1035345)
kun nyt laikenlaisia topicceja alottelen ni alotan tälläsenkin :eek::eek:

eli kertokaa mikä teitä niinkun ihmetyttää ja jopa lähes vituttaa :confused::confused:

mulle tuli sellanen ,, et mix 13v jätkän ei tarttis laittaa 19mm kiintolenkkiä 19 naulaan niin kuin muidenkin.. :confused: :eek::eek::eek::eek:

vaan sen 19mm lenkin saa laittaa 17mm naulaan MINUN tallissa (NIINKUIN MONET MUUTKIN LENKIT SAA LAITTAA PITKIN VITTUJA) ja minä en saa asiasta sanoa poikkipuolista sanaa,, :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek: :eek::eek: :mad::mad::mad::mad::mad: :confused::confused: :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:))

JA PERKELE :mad: :mad:

Anna ku mä arvaan. Kyseessä jonkin sortin uusioperhe ja swappivaimolla käytössä vapaan kasvatuksen metodit?
Jollain konstilla niiden lenkkien nyt vaan tarttis löytää oikeille paikoille. Mutta millä :confused:

Bj Andy 22.08.2013 07:15

Miuta ihmetyttää kuinka kauan ihmiset antaa hallituksen potkia meitä pääähän. Ja myös Ek:n ja valtion yhtiöden toiminta on jo suorastaan kuvottavaa. Jos pelkona on että sanelupolitiikka ei mene läpi niin varoiksi palkataan ulkomailta satoja duunareita rikkureiksi.

Mitä vittua tällä ajetaan takaa? Jos kerran meillä on työttömiä liikaa niin miksi asialle ei oikeasti haluta tehdä mitään? Sen sijaan katainen ja kokoomus ajaa irtisanomis suojaan vielä uusia heikennyksiä vaikka se meillä on ennestään euroopan helpointa.

Alkoholi ongelmakin helpottaisi kertaheitolla kun työt tehtäisiin kotimaisin voimin eikä keinotekoisesti ylläpidettäisi puolen miljoonan työttömyyttä.

JiiPee 22.08.2013 11:56

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Repro (Viesti 1035547)
Ei ne saadut työkalut välttämättä ruodussa pysy, itse tienaamilla rahoilla ja itse ostetut työkalut voivat olla jo oma lukunsa.

Se on niin totta. Jotkut ei arvosta oikeastaan lainkaan sellaista, minkä eteen ei ole vaivaa nähnyt ja työtä joutunut tekemään. Sanonta "mikä laulaen tulee, se viheltäen menee" pätee liiankin usein. Yleensä sillä viitataan liian helpolla saatuun rahaan ja omaisuuteen, mutta sama hälläväli-tyyli näkyy liian usein lainaan saatujen välineiden pidossakin.

Toki on myös niitä, jotka arvostavat saamaansa apua, lainaan saatuja välineitä jne. Onneksi niin...

Topi1982 22.08.2013 12:12

Joensuussa purettiin n. 25 v vanha iso Poliisi- ja oikeustalo.
Ketaan ei ole pantu vastuuseen mahtavasta taloudellisesta tappiosta?
Missa se rak. valvonta luuraa, kai ne jottain kavi tsekkaamassa rakennusaikana. Entas valvojat yms.????
Kun haet lupaa ovat niin saatanan viisaita ja vaativia.
Muuttaisivat toimistonsa nimen valvonnasta esim. Etukateisvittuilutoimistoksi/ asiat mahdollisimman vaikeiksi, ilman vastuuta tulevasta!

mäksä 22.08.2013 12:16

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Samppa79 (Viesti 1035542)
Osta sille omat kalut niin oppii vastuuta. Pysyy sitten ne paremmat tallessa.

kokosin jätkälle omaan pankkiin varmasti tarpeeksi työkaluja,, ja juu nekin ovat jo osittain hukassa..:mad:

mäksä 22.08.2013 12:19

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja iikkoo (Viesti 1035720)
Anna ku mä arvaan. Kyseessä jonkin sortin uusioperhe ja swappivaimolla käytössä vapaan kasvatuksen metodit?
Jollain konstilla niiden lenkkien nyt vaan tarttis löytää oikeille paikoille. Mutta millä :confused:

osittain osuit oikeeseen.. :eek:
uusio perhe kyllä,, mutta muksu ei ole vapaankasvatuksen lopputulos..
ongelma on siinä että pojan isä jätti pojan äidin pojan ollessa n,2v eikä ole pojan kanssa rempannut mitään eikä anna pojan tehdä mitään..

ratkaisen ongelman sillä et laitan tallin oveen LUKON..:D:D

Rohmo 22.08.2013 12:35

Mua ihmetyttää kun nykyään on niin paljon ihmeteltävää :D ;) :D

esim.
mua ihmetyttää miksi meidän näppäimistön välilyöntinappi ei aina toimi :(

T Rohmo

ps. ;) http://www.youtube.com/watch?v=dJfP8ASWY5o ;) eikä suinkaan vi...ta

Gary Grand 22.08.2013 13:37

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja mäksä (Viesti 1035803)
ratkaisen ongelman sillä et laitan tallin oveen LUKON..:D:D

Elä laita lukkoa, jos se on edes sen verran rassaamisesta kiinnostunut että sotkee työkalujen järjestyksen..:D

Heguli 22.08.2013 14:50

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy (Viesti 1035727)
Alkoholi ongelmakin helpottaisi kertaheitolla kun työt tehtäisiin kotimaisin voimin eikä keinotekoisesti ylläpidettäisi puolen miljoonan työttömyyttä.

Anteeksi vaan mutta tämä lause on älyvapauden huippu :confused:

Bj Andy 22.08.2013 16:59

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Heguli (Viesti 1035830)
Anteeksi vaan mutta tämä lause on älyvapauden huippu :confused:

Mikä kohta ei täsmää?

Porvoon Hilma 22.08.2013 17:30

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy (Viesti 1035727)

Alkoholi ongelmakin helpottaisi kertaheitolla kun työt tehtäisiin kotimaisin voimin eikä keinotekoisesti ylläpidettäisi puolen miljoonan työttömyyttä.

Juu, ehkä Andy samaistaa tässä työttömät alkoholisteiksi? Liekö ihan kaikki happoja? Tätä mä vaan ihmettelen tällä uudella Mäksän ihmettelyalueella...

lavanelikko 22.08.2013 17:38

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma (Viesti 1035881)
Juu, ehkä Andy samaistaa tässä työttömät alkoholisteiksi? Liekö ihan kaikki happoja? Tätä mä vaan ihmettelen tällä uudella Mäksän ihmettelyalueella...

Samoilla linjoilla mennään... Mitähän tässä ajettiin takaa:confused: Kyl ne jotka ryppää paljon ryyppää paljon oli töitä tai ei... Ehkä jopa enemmän jos on töitä ja sen seurauksenä rahaa harrastukseen. Tätä on kauhean vaikea mielestäni kitkeä millään tavalla pois kotimaisesta kulttuurista. Ei auta myynninrajoittamiset/muut vastaavat seikat... Kyllä se pullo tavalla tai toisella / hintaan mihin hyvänsä hankitaan jos on pakko...

Heguli 22.08.2013 17:52

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy (Viesti 1035872)
Mikä kohta ei täsmää?

Ei mikään.

Bj Andy 22.08.2013 18:48

No niin. Eli n.10 prossaa ihmisistä juo meitillä n. Puolet koko alkoholipotista.

Ja kun ei ole duunia niin aika helppo on aikasen miehen nyrjähtää sinne kaljottelu porukoihin. Ja sitä kun harrastaa sen 500 päivää minkä liiton rahat antaa myöten niin siinä ajassa kerkeää sekä työkyky että motivaatio romahtamaan kummasti ja kierre on valmis. Eikä siihen auta mitkää rajoitukset. Jos ei ole syytä olla selvinpäin ja rahat riittää niin mikä sen mukavampaa.

Ja EN leimaa kaikkia työttömiä deekuiksi. Tämä näkemykseni perustuu ainoastaan siihen mitä silmät näkee ja korvat kuulee.


Sivu luotu: 15:15 (GMT +2).