Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   Taulukko missä mentiin (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=161253)

Topi1982 01.11.2019 18:17

Taulukko missä mentiin
 
Täällä on taulukkolaskennan neroja ihan omiks tarpeiksi.
Tehkää jonkunlainen tilasto siitä miten jakautuu esim.
Projektien tekijät, auto yms.
Projektien neuvojat, joilla on tai ollut jokin offilaite
Projektien neuvojat, jotka luulee tietävänsä jottain
Projektien arvostelijat ja täysin google tiedottomat
Täysin ulkopuoliset koko offista
Mie voin aloittaa olemalla täysin tietämätön koko offista.
Ja varsinkiin paloautosta!

VOI VOI UNOHDIN OIKEAT OFFARIT, siis NE JOTKA AJAVAT, EIKÄ TARINOI! Anteeksi!

ugly_hj 01.11.2019 18:52

minä en ainakaan tiedä paljoa, mutta se johtuu mun ajoittain huonosta muistista viime viikollakin kun olin keskiviikko iltana paikassa 60°54'45.7"N 29°14'13.3"E en oo siiitäkään 100% varma niin torstai aamuna vasta sain tietää mitä olin sitten edellisloppuiltana tehnyt mutta pääasia että neliveto oli ollut päällä kun oltiin kerran offroadia ajamassa.

Topi1982 01.11.2019 19:02

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja ugly_hj (Viesti 1418289)
minä en ainakaan tiedä paljoa, mutta se johtuu mun ajoittain huonosta muistista viime viikollakin kun olin keskiviikko iltana paikassa 60°54'45.7"N 29°14'13.3"E en oo siiitäkään 100% varma niin torstai aamuna vasta sain tietää mitä olin sitten edellisloppuiltana tehnyt mutta pääasia että neliveto oli ollut päällä kun oltiin kerran offroadia ajamassa.

Sie puolammattilainen elä alota!
Sitäpaitsi oot autoskiin melekein puolittanu!

wikke 01.11.2019 22:07

https://forums.offipalsta.com/showth...=kaiken+poisto

Topi1982 02.11.2019 02:33

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja wikke (Viesti 1418307)

Mitteepä autoja oot rakentanna, missäpä oot offaillu, paljonko oot vinssaillu?
Onko mitä ajo saavutuksia kertyny hyllylle?

Heguli 02.11.2019 08:25

Mulla on mopo. Kerran ajoin sillä kännipäissäni ojan kautta pöpelikköön, lasketaanko se offaamiseksi ?

tekniikkamies 02.11.2019 08:48

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jyty (Viesti 1418318)
Mitteepä autoja oot rakentanna, missäpä oot offaillu, paljonko oot vinssaillu?
Onko mitä ajo saavutuksia kertyny hyllylle?

Alaluokilta muistan kun itseä haukuttiin kun päässä oli väärän urheiluseuran pipo, joka viittasi ihan eri kaupunkiin. En ollut ollenkaan kiinnostunut kilpaurheilusta, enkä tiennyt siitä mitään.

Pelkästään sellaiset harrastukset kiinnostaa, jotka ei ole kilpailullisia ja ovat pikemminkin tutkimista, keksimistä ja kokeilua. Harrastus voi sisältää myös sopivasti äksonia.

Lähipäivien parhaat maasturisaavutukset on, että hinasin liinalla perävaunua vähän eri paikkaan ja takavedolla suti, mutta nelivedolla onnistui. Ajoin myös pellolle katsomaan kiven räjäytystyötä. Itse pääsin sinne takavedolla, mutta kaikki muut veti silti pidemmän korren kun toisella oli telat kaivinkoneessa ja toisella oli traktori.

Vinssailun osalta kiinnostaisi välineet, joilla voi kätevästi vinssailla vaikka puita. Sitä paikkaamaan hankin kuitenkin Bilteman joustavan hinausliinan.

Maasturiharrastus kukoistaa kun Hiluxeja on elintasotyyliin kaksi ja toisessa on vähän ilmajousitustakin puulavan kera. Olen roudaillut sillä multaa ja polttopuuta pihassa ja se on kätevä kun pääsee helpommin sinne missä peräkärryn kanssa hankalaa.

wikke 02.11.2019 08:58

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Heguli (Viesti 1418325)
Mulla on mopo. Kerran ajoin sillä kännipäissäni ojan kautta pöpelikköön, lasketaanko se offaamiseksi ?


Ei lasketa, jos ei ole itku kurkussa turattu itse omin pikku kätösin (lue: toisten) palomopo.

Topi1982 02.11.2019 09:35

Yleisön pyynnöstä laajennetaan sitä taulukkoa.
Lisätään tosi offaajille tilaisuus tehdä omat topiikkinsa aiheista mopo ja palomopo.
Kaksi urhoa on jo asialla!

Topi1982 02.11.2019 13:52

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Heguli (Viesti 1418325)
Mulla on mopo. Kerran ajoin sillä kännipäissäni ojan kautta pöpelikköön, lasketaanko se offaamiseksi ?

Ihan tälleen julkisesti myönnät olevas rattijuoppo ja vielä aiheuttaanees liikennevahingon?
Menehän ilmoittumaan poliisille, että voivat ottaa ihan aluks kortin pois ja pistää oikeuden rattaat pyörimään.
PS. Tuliko henkilövahinkoja ja pääsitkö kännipäissäs jatkamaan lainvastaista ajeluas?
Topiikissa oli myös vinsauas kysseessä.
Kannoitko vai kantoko poliisit ajoneuvos tielle takaisin vai oliko vinssi käytössä?

Juuti 02.11.2019 14:18

Pikitietä tulee kulutettua ja joskus lantsarit jalassa käytyä puolukassa.
Mun mielestä syrjivää kun ei oo puolukan kerääjillä omaa kategoriaa!

Heguli 02.11.2019 15:54

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jyty (Viesti 1418348)
Ihan tälleen julkisesti myönnät olevas rattijuoppo ja vielä aiheuttaanees liikennevahingon?
Menehän ilmoittumaan poliisille, että voivat ottaa ihan aluks kortin pois ja pistää oikeuden rattaat pyörimään.
PS. Tuliko henkilövahinkoja ja pääsitkö kännipäissäs jatkamaan lainvastaista ajeluas?
Topiikissa oli myös vinsauas kysseessä.
Kannoitko vai kantoko poliisit ajoneuvos tielle takaisin vai oliko vinssi käytössä?

Kylläpäs sitä nyt ollaan tosikkoja, kunhan heitin tyhmän kyssärin tyhmään avaukseen :D:D

Ei mut hei, tässä topicissahan on se kyseessä, että meidän kaikkien pitäisi kehua sun autoja ja ajotaitoja. No, muut saa hoitaa sun itsetunnon hivelyn.

Kaitsu67 02.11.2019 16:14

Ööö...ja tän aloittajan "tilastotaulukon" tarkoitus oli...? :confused:

Topi1982 02.11.2019 17:17

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Heguli (Viesti 1418361)
Kylläpäs sitä nyt ollaan tosikkoja, kunhan heitin tyhmän kyssärin tyhmään avaukseen :D:D

Ei mut hei, tässä topicissahan on se kyseessä, että meidän kaikkien pitäisi kehua sun autoja ja ajotaitoja. No, muut saa hoitaa sun itsetunnon hivelyn.

Mie tiijän omat taitoni ihan ite.
Sanohan nyt, että ootko rikoksentekijä vai et!

Topi1982 02.11.2019 17:19

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 (Viesti 1418365)
Ööö...ja tän aloittajan "tilastotaulukon" tarkoitus oli...? :confused:

ÖÖÖ onhan sekin avaus tilastointiin!

Aakkosten viimeinen kirjain.

tekniikkamies 02.11.2019 17:23

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Heguli (Viesti 1418361)
Kylläpäs sitä nyt ollaan tosikkoja, kunhan heitin tyhmän kyssärin tyhmään avaukseen :D:D

Ei mut hei, tässä topicissahan on se kyseessä, että meidän kaikkien pitäisi kehua sun autoja ja ajotaitoja. No, muut saa hoitaa sun itsetunnon hivelyn.

Tuubista on ilman taulukkoakin nähnyt, että joissain maissa ajetaan aika rankoissa olosuhteissa, mutta kaikista rankimpia juttuja ei huvita lähteä kokeilemaan.

Rankkaa ajoa on sekä harrastuksen vuoksi, että ammatiksi:
https://youtu.be/y1ubHrljbEE

Vähän jopa järkeäkin kun lumi aurautuu näin hyvin:
https://youtu.be/tP8FrT9EowQ

Oikeastaan kaikki autourheilulajit on omiin mielenkiinnon kohteisiin liian riskialttiita ja kalliita, mutta omat suosikkilajit puuttuu ja näin talvea kohti mentäessä voisi kilpailla vaikka lämmityslaitteen tehokkuudessa.

Nuorena kiinnosti paljonko auto kulkee, mutta nyt sekään ei kiinnosta. Ehkä joku kellä autossa parhaat huoltoautovarusteet kilpailu opettaisi uusia niksejä.

Heguli 02.11.2019 18:02

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jyty (Viesti 1418375)
Mie tiijän omat taitoni ihan ite.
Sanohan nyt, että ootko rikoksentekijä vai et!

Tavataan nyt asia vielä kerran sinulle, jotta varmasti ymmärrät: en omista mopoa, enkä ole edes kaverin mopolla ajanut selvin päin saatikka kännissä ojaan. En edes juo nykyään laisinkaan viinaa. Menikö nyt tajuntaan vai väännänkö lisää rautalankaa ?

Kaitsu67 02.11.2019 18:05

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jyty (Viesti 1418376)
ÖÖÖ onhan sekin avaus tilastointiin!

Aakkosten viimeinen kirjain.

Et ilmeisesti ymmärtänyt kysymystä, no ei sitten. Ainakin osaat aakkoset. :D

Topi1982 02.11.2019 18:15

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Heguli (Viesti 1418385)
Tavataan nyt asia vielä kerran sinulle, jotta varmasti ymmärrät: en omista mopoa, enkä ole edes kaverin mopolla ajanut selvin päin saatikka kännissä ojaan. En edes juo nykyään laisinkaan viinaa. Menikö nyt tajuntaan vai väännänkö lisää rautalankaa ?

Eli perut aikaisemmat puheesi? Niinkuin miehet!
8mm lattiabetonin raudoista ois tarvetta.

tekniikkamies 02.11.2019 18:17

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Heguli (Viesti 1418385)
Tavataan nyt asia vielä kerran sinulle, jotta varmasti ymmärrät: en omista mopoa, enkä ole edes kaverin mopolla ajanut selvin päin saatikka kännissä ojaan. En edes juo nykyään laisinkaan viinaa. Menikö nyt tajuntaan vai väännänkö lisää rautalankaa ?

Mopoista muistui mieleen, että kaikilla normaaleilla miespuolisilla ihmisillä oli mopot, jotka ei yleensä ollut laillisia ja niillä mentiin tarvittaessa poliisia pakoon. Päihteet ei ollut yleisiä.

Mopoilla ajettiin myös maastossa. Jos mopolla ei jonnekin päässyt, ei sinne ollut muita kyytejä tarjolla kuin lihasvoimin. Itse menin mopolla kouluun myös jäätä pitkin ja joskus hiihtämällä.

Mopoja käytettiin myös hinaukseen ja kavereita, joiden mopot rikki saatettiin hinata fillarilla ja viritetty mopo 80 pytyllä oli plussaa jos jollain sellainen oli.

Heguli 02.11.2019 18:18

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jyty (Viesti 1418389)
Eli perut aikaisemmat puheesi? Niinkuin miehet!
8mm lattiabetonin raudoista ois tarvetta.

Koska lunastat vanha lupauksesi ja poistut palstalta ?

Et selvästikään ymmärrä tilannehuumoria, harmi sinänsä. Koko mopojuttu oli vitsi, jonka kaikki muut paitsi sinä ymmärsit :)

Topi1982 02.11.2019 18:27

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Heguli (Viesti 1418391)
Koska lunastat vanha lupauksesi ja poistut palstalta ?

Et selvästikään ymmärrä tilannehuumoria, harmi sinänsä. Koko mopojuttu oli vitsi, jonka kaikki muut paitsi sinä ymmärsit :)

Myö ymmärtömät ei ajella humalassa mopoilla.

Heguli 02.11.2019 18:38

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jyty (Viesti 1418393)
Myö ymmärtömät ei ajella humalassa mopoilla.

Ehkä on parempi lopettaa tähän, taitaa olla jo kolmas jallupullo menossa :D:D:D

tekniikkamies 02.11.2019 18:39

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jyty (Viesti 1418393)
Myö ymmärtömät ei ajella humalassa mopoilla.

Kaksipyöräiset menee aika hyvin maastossa. Kotarilla on mielenkiintoinen sähköenduru.
https://youtu.be/ATswF3O_Zy0

Kaksipyöräisen etu on, että se voi olla myös kevyt jopa vain lihasvoimin liikkuva, jolloin pääsee laillisesti todelliselle maastoretkelle.

Esimerkiksi seuraavanlaista haastetta on itselle tullut vastaan pyöräillessä jälkimmäinen suo oli jo liian kova haaste...

https://youtu.be/prXsKEem4PM

Topi1982 02.11.2019 20:08

Miun viimenen kakspyöränen oli yksmukinen 500kuutioinen AUTOMAATTI huski.Ihan huikea peli endurossa. Vittumainen värkki lämpimänä käynnistää. Piti aina perkkeerata kannon tai kiven viereen, että jaksoi sitä polkea tulille. Laitoin siihen myös takajarrun tankoon, sai vedellä lumispoorissa jalat levällään täysillä eikä tarvinnu jarruista tai vaihteista välittää.
Suossa kun oltiin porukalla kiinni ja muut heilutteli mopojaan niin mikähän vaihde niillä oli oli kohta pykälässä, 6. luulisin. Miun tomaatilla sai siinä vieressä käppäillä ja sopivia kaasuja annostella.


Sivu luotu: 21:27 (GMT +2).