Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   tietokone propleema/yleistä (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=111881)

kellukka 15.06.2013 21:07

tietokone propleema/yleistä
 
Täällä kun on joka alan ammattilaisia niin mikähän lie kun ostin tytölle Asuksen mini läppärin ja tikku mulla olikin (Webee) niin heitin tikun koneeseen,niin se asensi sen ja kentätkin löytyy mutta ei suostu yhdistämään nettiin vaikka oon uhkaillut sitä ja vähän kolistellutkin.. lukee vaan että yhteyden muodostaminen epäonnistui..:mad: (älkää kysykö vaikeita..oon aika tumpelo tietokoneitten kannsa)

kellukka 15.06.2013 21:27

pitäiskö vähän nyrkillä vai vaatiiko jo vasaraa tms?:D

Rölli 15.06.2013 22:03

Olet siis koittanut sillä mokkulan ohjelmalla avata yhteyttä verkkoon?
Vai jostain pikakuvakkeesta suoraan selainta auki?

kellukka 15.06.2013 22:08

Koneessa ei ollu valmiina pika kuvaketta mokkulalle.se tikku asensi itse itsensä,jolloin tuli pika kuvakekkin.

bluevan 15.06.2013 22:40

Sauniksen tikussa on valikossa mulla ainakin kaks eri vaihtoehtoa jotta saunalahti tai elisa.
Ja oletusasetuksena oli elisa niin ei toiminut ennenkuin laittoi täpin saunalahden kohdalle.

Tojo4wd 16.06.2013 00:31

Mulla soneran tikkun ohjeissa lukee että ensimmäisen asennuksen jälkeen rupee toimiin viimeistään vurokauden sisällä.
Mulla meni jotain nelisentuntia ennenkun alkoi toimiin.
Siis uusi käyttämätön tikku.

pahvi_ 16.06.2013 13:29

ehkä varmistelua mut onkos sopimus viel voimassa..?

kellukka 16.06.2013 18:08

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja pahvi_ (Viesti 1016179)
ehkä varmistelua mut onkos sopimus viel voimassa..?

eipä toiminu tälläkään tikulla mikä on tässä minun koneessa tällä hetkellä.. jospa vähän ensin kokeilis vasaralla koputella..:D

pahvi_ 16.06.2013 18:13

jaas mikä käyttis siinä on?
ootko koittanu verkko ja jakamiskeskuksesta kattoo et mitäs siellä näyttää..?
kokeile lipun kuvalla oikeesta alanurkasta se ratkaise tietokoneen ongelmia juttu.
miula on windows 7 et neuvoja siihen on mut kasia en oo käyttäny ku gigantin esittelyssä toistaseks :D

kellukka 16.06.2013 20:02

Xp on käyttis ja nyt se herjaa että wep sivu ei ole käytettävissä offline tilassa mut mistä saan sen helvetin offline tilasta pois.. voi vittu perkele saatana näitten vehkeitten kans!!

bluevan 16.06.2013 21:48

Omaa mokkulaa en oo käyttäny sitten viime kesän ja nyt löin koneeseen kiinni eikä toimi olleskaan.
Vika onneks oli niinkin yksinkertainen et sim kortti uupuu. Eri asia sit mist sen löytää :)

mikaelt 17.06.2013 14:35

Mikä liittymä?

Jos on SAUNALAHDEN liittymä pitää yhteysosoitteeksi tai APN tms. riippuen suomentajasta antaa "saunalahti.internet"
- Sonera, elisa ym. toimii pelkällä "internet2 -nimellä

Tuolta: http://www.mobiililaajakaista.com/operaattoriasetukset/
- löytyy yleisimpien suomalaisten mobiililaajakaistojen asetukset käsin annettavina

Laita googleen hauksi vaikka: webee (+malli, jos tiedät) asetukset 3g tms...
- pitäs löytyä ohjeita, voi kokeilla samaa englanniksi.

kellukka 17.06.2013 21:24

onpa joku tele karelian liittymä.. nyt palo pinna tuon saatanan kanssa.. saa kattoo joku joka noista vitun vehkeistä jotain ymmärtää.. tähän kävis liitteenä se metsä koneen korjaajan linkki" nyt vituttaa saatana".. mutta kun ei osaa sitäkään tähän liittää.. ihan kuulostaa samalta kun tuo minun yritys:D

rane58 19.06.2013 23:22

Linkki.....
 
Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja kellukka (Viesti 1016761)
onpa joku tele karelian liittymä.. nyt palo pinna tuon saatanan kanssa.. saa kattoo joku joka noista vitun vehkeistä jotain ymmärtää.. tähän kävis liitteenä se metsä koneen korjaajan linkki" nyt vituttaa saatana".. mutta kun ei osaa sitäkään tähän liittää.. ihan kuulostaa samalta kun tuo minun yritys:D


http://www.youtube.com/watch?v=6fqC8...eature=related

kellukka 20.06.2013 05:43

Joo. Kiitos!:D:D

Palex 15.10.2013 20:13

Tyrkätääs tähän jatkoksi...

Eli mulla on tämmöinen käsittämätön homma ollut tän vekottimen kanssa jo jonkun aikaa, että aina välillä täysin randomisti kuuluu kajareista semmoinen outo "blib" ääni. Vähän niin kuin jostain piirretystä tai pelistä kuuluva ääni kun kupla puhkeaa, sekoitettuna hiukan siihen ääneen kun aukaisee jonkun pilttipurkin tai vastaavan. Välillä menee pitkäänkin ettei ääntä kuulu, ja välillä taas kuuluu ihan solkenaan, niin kuin nytkin on puolen tunnin sisään varmaan kolmatta kymmenettä kertaa kuulunut. Joskus tulee monta kertaa ihan peräkkäinkin:confused::confused:

Windows seiskalla mennään, ja kaikkia mahdollisia ohjelmia olen sammutellut aina yksi kerrallaan kokeeksi, mutta ei auta, aina se perhana sieltä jossain vaiheessa kuuluu taas! Todella ärsyttävä vaiva!:mad:

Mitkään spyware ja virusohjelmat ei löydä mitään vikaa...

pee 15.10.2013 20:23

^^^^

sama juttu täällä, kuuluu kyllä ilman konettakin http://www.freesmileys.org/smileys/s...aughing001.gif

... laatuun täytyy vaan tottua !!!


BTW ja OT: sun maski on meiän hanskalokerossa, poikkee mäellä ennenkuin säkin sekoot ...

Palex 15.10.2013 20:41

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja pee (Viesti 1054995)
^^^^

sama juttu täällä, kuuluu kyllä ilman konettakin http://www.freesmileys.org/smileys/s...aughing001.gif

... laatuun täytyy vaan tottua !!!


BTW ja OT: sun maski on meiän hanskalokerossa, poikkee mäellä ennenkuin säkin sekoot ...

:D:D:D

Joo, tuun poikkeemaan joskus kun kerkeän/jaksan/huvittaa ajella!:D

rane58 16.10.2013 23:44

Gmail Notifier.
 
Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Palex (Viesti 1054989)
Tyrkätääs tähän jatkoksi...

Eli mulla on tämmöinen käsittämätön homma ollut tän vekottimen kanssa jo jonkun aikaa, että aina välillä täysin randomisti kuuluu kajareista semmoinen outo "blib" ääni. Vähän niin kuin jostain piirretystä tai pelistä kuuluva ääni kun kupla puhkeaa, sekoitettuna hiukan siihen ääneen kun aukaisee jonkun pilttipurkin tai vastaavan. Välillä menee pitkäänkin ettei ääntä kuulu, ja välillä taas kuuluu ihan solkenaan, niin kuin nytkin on puolen tunnin sisään varmaan kolmatta kymmenettä kertaa kuulunut. Joskus tulee monta kertaa ihan peräkkäinkin:confused::confused:

Windows seiskalla mennään, ja kaikkia mahdollisia ohjelmia olen sammutellut aina yksi kerrallaan kokeeksi, mutta ei auta, aina se perhana sieltä jossain vaiheessa kuuluu taas! Todella ärsyttävä vaiva!:mad:

Mitkään spyware ja virusohjelmat ei löydä mitään vikaa...

-Oliskos saapuvan sähköpostin ilmoitus? ;)

Palex 17.10.2013 18:01

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja rane58 (Viesti 1055404)
-Oliskos saapuvan sähköpostin ilmoitus? ;)

Ei oo ei...:(

Jappi 18.10.2013 02:39

Olisko HP...

Palex 18.10.2013 13:59

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jappi (Viesti 1055748)
Olisko HP...

Jaa niin ku mikä HP?

Kone ei ole HP, mutta tulostin on, ja se tuskin mitään äänimerkkejä koneen suuntaan lähtettelee?

Karppaj 18.10.2013 15:16

Onko sulla mitä usb-laitteita kiinni koneessa? Toi vois olla sellainen ääni, että kone hukkaa jonkun usb-laitteen ja yhdistää siihen sitten uudestaan? Irrota ne mitä et välttämättä tarvitse.

Palex 18.10.2013 16:16

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Karppaj (Viesti 1055877)
Onko sulla mitä usb-laitteita kiinni koneessa? Toi vois olla sellainen ääni, että kone hukkaa jonkun usb-laitteen ja yhdistää siihen sitten uudestaan? Irrota ne mitä et välttämättä tarvitse.

Oon tuotakin kyllä miettinyt, mutta ei ole mitään ylimääräisiä laitteita kyllä. Pelkästään bluetooth tikku näppikselle, jonkun sortin vastaritikku hiirelle, ja vielä wifipalikka. Pitäisi olla kaikki windowsin varoitusäänetkin pois päältä. Voishan sitä tietty kokeilla irroitella jotakin ihan kokeilun vuoksi kuitenkin, sitten kun taas alkaa ääniä kuulumaan!:)

Edit: Täytyykin muuten vielä tsekata windowsin äänimerkkikirjasto läpi, että löytyykö tuota kyseistä pulpahdusta edes sieltä, ja jos ei löydy, niin silloinhan windowsin sekoilut pitäisi olla kaiken järjen mukaan pois suljettu...

Tomppaa_ 18.10.2013 20:23

Tämä on auttanut usein


Sivu luotu: 19:38 (GMT +2).