Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   patrollin sähköviat (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=31796)

metänkyntäjä 17.04.2007 19:18

patrollin sähköviat
 
mistä ois mahdollistä saaha 87 patrollin kytkentä kaavio kun meinaa olla sähköt hukassa vähän joka paikasta. yleismittarin kans ei tuu muuta kun ärrä päitä enää ja alkaa usko loppuun


tiipe 17.04.2007 19:24

mitäs sulla on hukassa oletko mitannut sulake johdot mitkä lähtevät akulta että virta menee läpi ?
katsos tuolta
http://www.petrisimolin.com/ThePalst...TOPIC_ID=24209
"sisäpiiri safarit .fi"
ite oot mulkku!
ESOrY
www.pahama.com
www.montenegrooffroad.com #13 www.fjdc.org


Edited by - tiipe on 17/04/2007 20:26:51

metänkyntäjä 17.04.2007 19:44

puolet mittareistä pimiänä ja kaikkea muuta tärkein ekaks kiekka mittari,riisseli mittari ja lämmot pitäs saada toimiin kokeiltu toisella mittarilla eikä toimi


tiipe 17.04.2007 19:56

jänniteen allennin sanonut sopimuksen irti on meinaan 12voltin sähköt noissa mittareissa .sulake rasiassa kaikki ok? mulla oli otettu alentimelle virta rintapelistä 2 sulakkeelta on pikkassen rasia saannut vettä niin välillä hävisi virrat.

"sisäpiiri safarit .fi"
ite oot mulkku!
ESOrY
www.pahama.com
www.montenegrooffroad.com #13 www.fjdc.org

Rausku4x4 17.04.2007 21:51

Lainaus:

quote:
jänniteen allennin sanonut sopimuksen irti on meinaan 12voltin sähköt noissa mittareissa .sulake rasiassa kaikki ok? mulla oli otettu alentimelle virta rintapelistä 2 sulakkeelta on pikkassen rasia saannut vettä niin välillä hävisi virrat.

"sisäpiiri safarit .fi"
ite oot mulkku!
ESOrY
www.pahama.com
www.montenegrooffroad.com #13 www.fjdc.org

Osaatko sanoa missä tuo jänniteen alennin sijaitsee? Kun olen itse sitä pähkäillyt että saisi radion toimimaan niin että ei toinen akku rupeis keittämään.


arsenix 18.04.2007 09:15

Lainaus:

quote:
Lainaus:

quote:
jänniteen allennin sanonut sopimuksen irti on meinaan 12voltin sähköt noissa mittareissa .sulake rasiassa kaikki ok? mulla oli otettu alentimelle virta rintapelistä 2 sulakkeelta on pikkassen rasia saannut vettä niin välillä hävisi virrat.

"sisäpiiri safarit .fi"
ite oot mulkku!
ESOrY
www.pahama.com
www.montenegrooffroad.com #13 www.fjdc.org

Osaatko sanoa missä tuo jänniteen alennin sijaitsee? Kun olen itse sitä pähkäillyt että saisi radion toimimaan niin että ei toinen akku rupeis keittämään.


Käsittääkseni mittaristolla on oma, pienehkö jännitteenalennin suoraan siellä kuskin jalkotilassa.
Sen kautta en menisi radiota kytkeskeleen, ku on tarkotettu pelkästään mittareille..

Mankan saat helpoiten toimiin ku käyt ostaan halvan vähintään 8 amppeerin alentimen.
--
Välihin on aivan virkistävää hairahtua tuntemattomille poluulle!


Edited by - arsenix on 18/04/2007 10:16:25

Rausku4x4 18.04.2007 22:39

Lainaus:

quote:
Lainaus:

quote:
Lainaus:

quote:
jänniteen allennin sanonut sopimuksen irti on meinaan 12voltin sähköt noissa mittareissa .sulake rasiassa kaikki ok? mulla oli otettu alentimelle virta rintapelistä 2 sulakkeelta on pikkassen rasia saannut vettä niin välillä hävisi virrat.

"sisäpiiri safarit .fi"
ite oot mulkku!
ESOrY
www.pahama.com
www.montenegrooffroad.com #13 www.fjdc.org

Osaatko sanoa missä tuo jänniteen alennin sijaitsee? Kun olen itse sitä pähkäillyt että saisi radion toimimaan niin että ei toinen akku rupeis keittämään.


Käsittääkseni mittaristolla on oma, pienehkö jännitteenalennin suoraan siellä kuskin jalkotilassa.
Sen kautta en menisi radiota kytkeskeleen, ku on tarkotettu pelkästään mittareille..

Mankan saat helpoiten toimiin ku käyt ostaan halvan vähintään 8 amppeerin alentimen.
--
Välihin on aivan virkistävää hairahtua tuntemattomille poluulle!


Edited by - arsenix on 18/04/2007 10:16:25
No onkos radiolle olemassa omaa jännitteen säädintä? Ja jos on niin missä?


metänkyntäjä 20.04.2007 11:27

vika löytyi jannitteen alennin ehjä kaksjohtoa nirhaantunu poikki läpivienti kumin kohdalta kiitän avusta



Sivu luotu: 11:07 (GMT +2).