Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   Oukitel vai Blackwiew? (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=151834)

hodarirok 13.08.2017 07:11

Oukitel vai Blackwiew?
 
Onko porukalla kokemusta noista puhelimista? Millasia ovatten? Temppuileeko kovasti?...jotenkin ei vaan uskalla vielä ostaa ilman lisä inffoa!

young n dum 13.08.2017 07:48

miul kesti alta vuoden tuo black wiewi.

ekan hajos kaijutin sit hävis kaik äänet ja lopuks lähmintä näyttö puutu.

tykkäsin kyl luurista sen hetken ku se toimi :D

oukitellin varmaa seuraavaks tilaan.

Mikael73 13.08.2017 08:17

Oukitel K10000 nyt kk käytössä,ei ainakaan vielä temppuillut..
Ei muuta huonoa kuin melkoisen painavalta tiiliskiveltä tuntuu,
mutta eipä tarvi latailla kuin harvakseen..

Lerssinen 13.08.2017 12:24

Onko nuissa oukiteleissä gps;ää ?

Palex 13.08.2017 12:28

No eikös noista nykyään kaikki löydy, eli GPS, AGPS ja GLONASS?

Blackview BV8000 alkaa olla spekseiltäänkin jo melko tiukkaa kamaa, kun yleensä kaikki kolhupuhelimet on ollut melko vaatimatonta kakkaa raudan osalta.

Ippe69 13.08.2017 13:25

Mulla oli blackview bv5000 vajaan vuoden käytössä, kunnes tippui ja näyttö meni palasiksi. Oli kyllä tippunu monesti aiemminki, ettei se ihan ekasta kolhusta hajonu. Vähän toisinaan vaivasi suorituskyvyn puute videoita katsoessa tai muuta enemmän suorituskykyä vaativissa hommissa. Yleisesti kuitenki ihan ok, varsinki hintaan verrattuna, taisi olla n. 80 euroa postikuluineen.
Ostin sitten bv6000 tilalle ja tässä on suorituskyky selkeästi parempi. Puhelin ei mene tilttiin juuri koskaan. Näyttö on vaan ärsyttävän herkkä, esim puhuessa pitää sammuttaa näyttö ettei vahingossa näppäile mitään. Lisäksi latauspistoke on todella löysä, johto irtoaa helposti vahingossa. Ja se on niin syvällä, ettei oikein mikään yleismallin laturi sovi siihen. Tämäkin on ihan ok puhelin, mutta toisaalta maksaa tuplasti bv5000 verran. Ei ole aikomusta vaihtaa niin kauan kuin tämä toimii, mutta voi olla että merkki vaihtuu kun sen aika koittaa. Pitää sitten katsoa sen hetkinen tarjonta.

Jeepp 13.08.2017 15:03

Oukitel 10000 ollu 4kk ja hyvin rokkaa normi käytössä muisti riittää ja videot pyörii.. Tutka/mehtuu käytössä ehoton kampe nii ei tarvi piuhan nokasa roikottaa.. Tätä enne oli Oukitel 6000 kesti 6kk ennenku näyttö säpäleiks jonka jälkee alko näyttölukko jumittaa nii ostin tän.
Ite ostasin sen uue 10000 pro mallin tai sit oli joku erikois malliki tulossa e-villessä tai ollaki jo Oukitel 10000 max ip68 suojattu

JiiPee 13.08.2017 16:22

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Lerssinen (Viesti 1354697)
Onko nuissa oukiteleissä gps;ää ?

On siinä (10000), mutta jostakin syystä mm. Karttapaikka-sivun paikannus valittaa koko ajan, ettei sijaintitietoa ole sallittu lainkaan tai sitten sijaintia ei ole sallittu sille sivulle. Mistään en ole löytänyt selitystä, mikä siinä on erilaista kuin mm. Google Mapsin sivulla, joka pystyy käyttämään laitteen GPS:ää ja sen kartta siirtyy automaagisesti matkan edetessä.

Mika_T 13.08.2017 20:09

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja JiiPee (Viesti 1354710)
On siinä (10000), mutta jostakin syystä mm. Karttapaikka-sivun paikannus valittaa koko ajan, ettei sijaintitietoa ole sallittu lainkaan tai sitten sijaintia ei ole sallittu sille sivulle. Mistään en ole löytänyt selitystä, mikä siinä on erilaista kuin mm. Google Mapsin sivulla, joka pystyy käyttämään laitteen GPS:ää ja sen kartta siirtyy automaagisesti matkan edetessä.

Samaa herjaa mm. Honor7.
Tuo vika taitaa olla ennemminkin siinä karttasoftassa, kun esim google maps ja maastokartta sovellukset näyttää samaan aikaan sijainnin oikein.

Sijainnin käyttöoikeuksia olen asetuksista tutkinut useamman kerran mutta en sieltäkään ole "vikaa" löytänyt.

liero 15.08.2017 06:12

Oukitel k10000 oli viimeiset 6kk käytössä, toimi varsin hyvin ,ei jumitellut, akunkeston takia sen pääosin ostin 10 päivää kesti enimmillään mun käytössä, 3 vähimmillään. Kamera ei ole huippu niinkuin kiinalaisissa on tapana, hieman liukas pitää kädessä, jäätävä möhkö kooltaan joka on syytä tiedostaa tilattaessa minua se ei haitannut.
Putosi tosi monta kertaa, on muuten tuskaa saada tuo 300g motkö kulmittain pikkuvarpaalle pöydän korkeudelta...
Puolen vuoden jälk, huomasin että jotain tosi pientä helisee luurin sisällä, laiton huoltoon ja uusi tuli takuuseen, en sitä enää käyttänyt vaan myin pois.
Kokemus minusta positiivinen kun tiedosto jäätävän painon ostaessa.
Minua jäi kaivelemaan veden ja iskun keston puute joihin olin jo vuosia tottunut ja siksi vaihtoon.
Nyt käytössä täysin mopo ,mutta minulla tuhoutumattomaksi osoittautunut cat b15q.
Blackview bv8000 pro on matkalla kiinasta jonka toivon korvaavan katin, siitä voin laittaa kokemuksia kun joskus saapuu...

ärjy 15.08.2017 19:25

Mul on ollu ny pari kk tää oukitel k10000pro ja en kyl enää vaihtas. Akku piisaa viikoks ja muistit yms. Kans riittää hyvin.. Onhan tää itse mitattuna 80grammaa painavampi ku oli honor6 mut nopeesti käsi tottuu.. Eikä ole valmiiks täynnä kaikkea sheissea jota ei voi poistaa, voi itse valita mitä lataa..
Ainoa miinus et en ole löytänyt print screen:iä mistään??

Jeepp 18.08.2017 18:40

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja ärjy (Viesti 1354902)
Mul on ollu ny pari kk tää oukitel k10000pro ja en kyl enää vaihtas. Akku piisaa viikoks ja muistit yms. Kans riittää hyvin.. Onhan tää itse mitattuna 80grammaa painavampi ku oli honor6 mut nopeesti käsi tottuu.. Eikä ole valmiiks täynnä kaikkea sheissea jota ei voi poistaa, voi itse valita mitä lataa..
Ainoa miinus et en ole löytänyt print screen:iä mistään??

Jos tarkoitat screen shtottia nii virtanäppäin ja volume- yhtä aikaa pohjassa.. Play kaupan kamera sovellukset osaa hyödyntää paremmin kameran kuva kennoa kuin puhelimen oma..

Holle 20.08.2017 23:10

Mulla on kakkospuhelimena toi oukitel 10 000 ja käyttelen sitä lähinnä eräillessä ja veneillessä juuri tuon akun keston takia. Kamera on täysi susi, en edes yritä ottaa tuolla kuvia, kun tilanne on ohi siinä vaiheessa kun kamera räpsähtää. Välillä hiukka jumittelee, mutta toimii kuten muutkin androidit noin yleisesti. Akun kesto on luokkaa jäätävä, koko päivän uistelukeikalla kun kattelee karttaa ja sieltä omaa sijaintia saa kulumaan joskus jopa yli 10% akusta :)
Kokoaikaiseksi puhelimeksi en tuota ota, koska siinä on niin monta ärsyttävää ominaisuutta verrattuna käytössä olevaan iphoneen, mutta em. tilanteissa se on oikein kiva.

hodarirok 22.08.2017 07:39

Kiitos kaikille "valottaneille"!...

Vilpertti 22.08.2017 08:58

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jeepp (Viesti 1354705)
Ite ostasin sen uue 10000 pro mallin tai sit oli joku erikois malliki tulossa e-villessä tai ollaki jo Oukitel 10000 max ip68 suojattu

https://www.e-ville.com/fi/3148-alyp...a-puhelin.html

Tätä tämä on kun hunteeraa, niin tekevät uusia malleja juuttaat ja taas hunteerataan. Telkkarin ostossakin meni 15 vuotta... Olis ihan kiva joku tämmönen kestävämpi malli, mutta kun itelle on aika tärkeä jutska tuo kamera, niin nämä yleensä karsiutuu pois. Huutakaapa hep, kun on semmonen kapula, jossa kestää akku vaellushommissakin ilman veivailuja, kuvat on kivoja ja vettä kestää vähän ja kolhuja kanssa.

Nyt käytössä LG V10 (nimen perusteella ostin). Hyvä peli paksujen suojakuorien kanssa, mutta ei kestä uiskennella ja tuo akkuhan on vitsi.

ärjy 01.09.2017 21:14

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jeepp (Viesti 1355140)
Jos tarkoitat screen shtottia nii virtanäppäin ja volume- yhtä aikaa pohjassa.. Play kaupan kamera sovellukset osaa hyödyntää paremmin kameran kuva kennoa kuin puhelimen oma..

Kiitoksia vinkistä👍

liero 12.11.2017 21:55

nyt on ollut bv8000 käytössä n.2kk ,tuntuisi olevan pitkästä aikaa hyvä puhelin.
-kertaakaan ei ole ollut jumittanut, olen tosin aina muistaessani tyhjännyt välimuistin ym. vanhasta tottumuksesta.
-kameralla tulee kelvollisia kuvia kiinalaiseksi.
-akku on kestänyt 2-3 päivää normi käytössä.
-on pudonnut monesti ,viime kerralla meni näyttö edellä ja oli tallin lattilalla ilmeisesti kivi kun näytön suojakalvoon tuli repeämä ,näyttö on yhä naarmuton ja ehjä.
-on ollut töissä taskussa n.+80ast lämmössä niin pitkiä sessioita joita nyt on itse kyennyt työskentelemään useita ja niin kylmässä mitä nyt on tänä syksynä ollut.
-en ole vielä uittanut mutta on se em.oloissa kyllä huolella kostetutta saanut.
-paljon mukavampi kädessä kun k10000, ei liukas.
-hankkimani halvat usb-c johdot on töpseliltään liian lyhyitä toimiakseen ,olen niitä rälläkällä modifioinut ja sitten menevät tarpeeksi syvälle, ei hyvä.

siinä suurimmat mitä nyt mieleen tuli, sanoisin tällä oppimäärällä että ihan kelpo laite.
kestotesti jatkuu.

lepoantti 12.11.2017 22:19

Muutaman viikon käyttänyt oukitel k10000 maxia. Ostin metsästyshommiin, tällä voi seurata koirien liikkeitä ilman pelkoa akun loppumisesta. Voi soittaa mikä on tärkein ominaisuus, alkuun aivan järjettömän kokoinen mutta äkkiä tähän näkyy tottuvan. Ja kai tällaisella voi muutakin tehdä, siis jotakin nettijuttuja mutta ei ole minun ikäpolven juttuja joten tätä puolta en voi kommentoida. Aika näyttää miten kestää ja toimii, onneksi on kahden vuoden takuu....

hami 12.11.2017 22:58

Vaimola tuo uusin BW, 3vkoa ja kaiutin sökö.. takuuseen korjaus ja nyt 6vkoa ja sama homma eli ei voi kehua......

Ippe69 12.11.2017 23:37

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Ippe69 (Viesti 1354701)
Mulla oli blackview bv5000 vajaan vuoden käytössä, kunnes tippui ja näyttö meni palasiksi. Oli kyllä tippunu monesti aiemminki, ettei se ihan ekasta kolhusta hajonu. Vähän toisinaan vaivasi suorituskyvyn puute videoita katsoessa tai muuta enemmän suorituskykyä vaativissa hommissa. Yleisesti kuitenki ihan ok, varsinki hintaan verrattuna, taisi olla n. 80 euroa postikuluineen.
Ostin sitten bv6000 tilalle ja tässä on suorituskyky selkeästi parempi. Puhelin ei mene tilttiin juuri koskaan. Näyttö on vaan ärsyttävän herkkä, esim puhuessa pitää sammuttaa näyttö ettei vahingossa näppäile mitään. Lisäksi latauspistoke on todella löysä, johto irtoaa helposti vahingossa. Ja se on niin syvällä, ettei oikein mikään yleismallin laturi sovi siihen. Tämäkin on ihan ok puhelin, mutta toisaalta maksaa tuplasti bv5000 verran. Ei ole aikomusta vaihtaa niin kauan kuin tämä toimii, mutta voi olla että merkki vaihtuu kun sen aika koittaa. Pitää sitten katsoa sen hetkinen tarjonta.

Enpä olekkaan muistanu kommentoida, mutta kaiutinhan tuosta hajos kuukausi sitte. Myyjä(kiinalainen) ei luonnollisestikaan vastannut, kun aloin takuuta kyselemään. Laitoin vasta viestiä valmistajalle, saa nähdä tuleekö sieltä vastausta. Kun asiaa googletin, niin en todellakaan ole yksin tuon ongelman kanssa, joten kovin suuret odotukset ei tuota puhelinta kohtaan ole... Ostin sitten ulefone armorin. Muuten ihan ok, mutta akku ei meinaa kestää päivää. Mistä tulikin mieleen, että onko kaikkien puhelimien akut samalla jännitteellä? Kun niistä yleensä ilmoitetaan mAh, mutta ei jännitettä. Sillä vain ajattelin, kun tässä pitäis olla 3500mAh eli kohtalaisen iso, mutta käytännössä ei riitä mihinkään.
Kun hieman rikastun, niin taidan ostaa catin s41:sen, en enää jaksa tapella näiden paskojen kanssa.

hojo85 13.11.2017 07:02

Oukiteli itellä 10000pro ollut nyt 2kk käytössä ei ole mitään negatiivistä palautetta akku kestää on itsellä metästyskäytössä..

Viipo 13.11.2017 07:07

Työkaveri ennakkotilasi E-villestä sen oukitelin uutuusmallin pari kuukautta sitten. Eipä oo vieläkään kuulunu puhelimesta mitään.

Calmari 13.11.2017 18:02

Itel bw7000 ja ihmeen hyvi kestäny ja toiminu, poitsu onnistu tuhoamaan bv600S mut ny 6000 antero seiskal ja näytönsuoja ja toistaseks ehjä ja toimii, ite tilaillu saksan kautta.

JiiPee 15.12.2017 06:13

Muutaman päivän on ollut kokeilussa Oukitel K10000 Max. Tämä lienee aika pitkälti muuten sama kuin Pro-versio, mutta paremmalla isku-, pöly- ja kosteussuojauksella.

Nettimyyjät mainostavat kovasti mm. sen taskulamppua. Miten sen lampun saa pälle, joku näppäinyhdistelmä vai pitääkö asentaa joku sovellus?

Googlesta ei löydy siitä taskulampusta muuta kuin tämän tyylisiä kehuja: Puhelimen takana on erittäin kirkas LED-paneeli, joka toimii paitsi salamana niin myös kirkkaana taskulamppuna.

Ippe69 15.12.2017 11:27

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Ippe69 (Viesti 1363258)
Enpä olekkaan muistanu kommentoida, mutta kaiutinhan tuosta hajos kuukausi sitte. Myyjä(kiinalainen) ei luonnollisestikaan vastannut, kun aloin takuuta kyselemään. Laitoin vasta viestiä valmistajalle, saa nähdä tuleekö sieltä vastausta. Kun asiaa googletin, niin en todellakaan ole yksin tuon ongelman kanssa, joten kovin suuret odotukset ei tuota puhelinta kohtaan ole... Ostin sitten ulefone armorin. Muuten ihan ok, mutta akku ei meinaa kestää päivää. Mistä tulikin mieleen, että onko kaikkien puhelimien akut samalla jännitteellä? Kun niistä yleensä ilmoitetaan mAh, mutta ei jännitettä. Sillä vain ajattelin, kun tässä pitäis olla 3500mAh eli kohtalaisen iso, mutta käytännössä ei riitä mihinkään.
Kun hieman rikastun, niin taidan ostaa catin s41:sen, en enää jaksa tapella näiden paskojen kanssa.

BV6000:een tilasin kiinasta kuulokkeen ja vaihdoin itse. Hintaa rahteineen ~7e ja aikaa meni 10min, eli ei iso homma. Kuuloke tuli kuntoon mutta puhelin ei toimi yhteen bluetooth peltorien kanssa, jotka olen vasta ostanu. Joten ulefone jäi vielä käyttöön ja catti haaveisiin. Joistain cateistaki tosin kuullu huonoa, joten en oikein tiedä mikä olis hyvä vaihtoehto.


Sivu luotu: 07:38 (GMT +2).