Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=185)
-   -   yksityisviestit (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=109434)

Rytari 07.04.2013 21:29

yksityisviestit
 
onko jokin muu, hermoja vähemmän raastava keino siivota yksityisviestikansiota kuin se että yksitelle ruksaa jokaisen viestin pa poistaa sitte sivullisen kerralla, periaatteessa siellä vielä on pari tuhatta viestiä varaa mutta loppuu sekin joskus ja nytkin kun edes jonku puolitoista tuhatta viestiä sais pois tai miksei kaikkikin niin että muutamat tärkeät jäis säilöön.

bluevan 07.04.2013 21:30

Voi olla ihan jees jos olis kolmas kansio mihin vois tallentaa tärkeimmät ja sais saapuneet/lähetetyt aina tyhjätä.
Parilla muulla foorumilla näin on.

Lars 07.04.2013 22:04

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja bluevan (Viesti 992640)
Voi olla ihan jees jos olis kolmas kansio mihin vois tallentaa tärkeimmät ja sais saapuneet/lähetetyt aina tyhjätä.
Parilla muulla foorumilla näin on.

Joo sinne saa offipalstalla tehdä ihan mielensä mukaan kansioita

Ja kansion saa tyhjennettyä "tyhjennä kansio"-napista. Siinä tosin menee sitten kaikki :\


Muuutta... offipalstalla ei yksityisviestien määrä tule IKINÄ täyteen, sen lupaan. Jos raja tulee jollain vastaan, niin pistää mulle postia niin nostan sen kymmenkertaiseksi ja tarjoan kahvit :) (tarjous ei koske moderoimattomia tai bannattuja käyttäjiä:)

Rytari 07.04.2013 22:56

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Lars (Viesti 992656)
Joo sinne saa offipalstalla tehdä ihan mielensä mukaan kansioita

Ja kansion saa tyhjennettyä "tyhjennä kansio"-napista. Siinä tosin menee sitten kaikki :\


Muuutta... offipalstalla ei yksityisviestien määrä tule IKINÄ täyteen, sen lupaan. Jos raja tulee jollain vastaan, niin pistää mulle postia niin nostan sen kymmenkertaiseksi ja tarjoan kahvit :) (tarjous ei koske moderoimattomia tai bannattuja käyttäjiä:)

ei toisaalta yhtään harmita että oon poistanut aika-ajoin muutamia satoja viestejä viestejä kun en juo kahvia, mutta vain reilu 1800 on tällä hetkellä laatikossa

Lars 07.04.2013 23:00

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rytari (Viesti 992672)
ei toisaalta yhtään harmita että oon poistanut aika-ajoin muutamia satoja viestejä viestejä kun en juo kahvia, mutta vain reilu 1800 on tällä hetkellä laatikossa

Kahvin saa halutessaan vaihtaa muuhun virvoikkeeseen ;)

mara90 16.04.2013 15:56

Onko mahdollista lähettää YV-viestin yhteydessä liitetiedostoa omalta koneelta? Nähtävästi ei :confused:

Rytari 31.05.2013 10:31

1st world problem... ei aiheuta toimenpiteitä

kun vastaa yksityisviestiin niin lähetä napin painalluksesta selain ei palaakkaan samalle sivulle yv. kansiossa missä olet ollut vaan aina kansion alkuun, täytyy aina muistaa tarkkaan katsoa kenelle viimmeksi on kirjoittanut ettei joku unohdu välistä, ja siltikin unohtuu.. selaimen back napillahan tuosta selviää toki mutta....


Sivu luotu: 05:10 (GMT +2).