Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   O/M/V Ajoneuvot (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=176)
-   -   Myyty Jeep Grand Cherokee V8 (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=158035)

JAMANT 09.12.2018 13:09

Jeep Grand Cherokee V8
 
-93, 5.2V8:lla, korjattavaksi/varaosiksi, koko auto kerralla, seissyt meidän takapihalla Espoossa kaksi vuotta, nyt sisällä lämpimässä tallissa Lohjalla, uusi akku, lähtee käyntiin ja saa siirrettyä ajamalla. Varmasti on vikaa... Siirtokilvillä tai trailerilla yms siirrettävä (siirtokin onnistuu tarvittaessa multa trailerilla), Hp. 1500,-/tarjous, lisätiedot o4oo-812535

Tein uuden myynti-ilmon, kun edellinen on lukittu! Ei ole ollut purkuosille kysyntää, niin kokeillaas myydä taas kokonaisena...

lantikka 09.12.2018 18:53

Mitäs varmoja vikoja? onko viskojakiksella? Maastoon? Vaihtuuko johonkin offi tuotteeseen?

JAMANT 09.12.2018 19:03

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja lantikka (Viesti 1397230)
Mitäs varmoja vikoja? onko viskojakiksella? Maastoon? Vaihtuuko johonkin offi tuotteeseen?

Ei sillai ajamista estäviä, katsastukseen varmasti on, kun kaksi vuotta seissyt pihalla. On viskolla. Maastoon maastoon, miksei, riippuu maastosta ja kuskista ;) . Vaihtuu vain rahaan, kun ei oo mun auto, on asiakkaan ja se haluaa siitä rahaa ja mullakin olis vähän saatavia siitä...

ZAU 09.12.2018 20:12

Kuvia missään?

JAMANT 10.12.2018 08:45

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja ZAU (Viesti 1397241)
Kuvia missään?

On mun kännykässä...

Gary Grand 10.12.2018 08:57

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT (Viesti 1397268)
On mun kännykässä...

Pitäisköhän niitä ladata vaikka tänne?:confused:

JAMANT 10.12.2018 11:54

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Gary Grand (Viesti 1397269)
Pitäisköhän niitä ladata vaikka tänne?:confused:

Ei pitäis ;)

JAMANT 10.12.2018 11:56

Mihin kuvia tarvitaan, ZJ on ZJ ja ei se uudemmaksi autoksi muutu. Googleta ZJ jos ei tiedä minkä näköinen se on autona... Ja jos haluaa nähdä sen kunnon, niin ei ne kuvat siinä auta....

Gary Grand 10.12.2018 14:50

No, kysellen sitten:
Minkälaisilla vanteilla? Onko renkaat käyttökelpoiset? Koko, talvi-/kesä? Isoja kolhuja korissa? Puskurit ehjät? Minkä värinen? Limited/Laredo? Rekisterinumero? :D

Täältä on pitkä matka sinne kauas, eikä ihan huvin vuoksi tee mieli lähteä katsomaan..:confused: Kolme Grandia omistaneena kiinnostaa mallina, mutta muutama kuva kertoo kaupan kohteesta muutaman kiinnostavan asian.

Mm. tuo rekisterikilpi? Pääsee katsomaan auton tiedot ja ihan niiden pohjalta olen blokannut ennenkin autoja. Vaikka ei olisi ollut verovelkaakaan..:D

Ruosteiset peltivanteet vs. alkuperäiset alut vaikuttaa aika paljon tässä hintaluokassa kiinnostavuuteen mun silmissä ja näkyvät heti kuvassa..

En kirjota tätä vittuillakseni, vaan auto saattaisi kiinnostaa.

JAMANT 10.12.2018 17:30

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Gary Grand (Viesti 1397296)
No, kysellen sitten:
Minkälaisilla vanteilla? Onko renkaat käyttökelpoiset? Koko, talvi-/kesä? Isoja kolhuja korissa? Puskurit ehjät? Minkä värinen? Limited/Laredo? Rekisterinumero? :D

Täältä on pitkä matka sinne kauas, eikä ihan huvin vuoksi tee mieli lähteä katsomaan..:confused: Kolme Grandia omistaneena kiinnostaa mallina, mutta muutama kuva kertoo kaupan kohteesta muutaman kiinnostavan asian.

Mm. tuo rekisterikilpi? Pääsee katsomaan auton tiedot ja ihan niiden pohjalta olen blokannut ennenkin autoja. Vaikka ei olisi ollut verovelkaakaan..:D

Ruosteiset peltivanteet vs. alkuperäiset alut vaikuttaa aika paljon tässä hintaluokassa kiinnostavuuteen mun silmissä ja näkyvät heti kuvassa..

En kirjota tätä vittuillakseni, vaan auto saattaisi kiinnostaa.

Jotkut tarvikevanteet on alla, renkaat on käyttökelpoiset, M+S:t ne on, kokoa en muista, ruosteinen takaluukku on, muita kolhuja en tiedä/muista (ne ei kuvissa näy kuitenkaan), puskuritkin on mun mielestä ehjät, musta tai tosi tumman sininen, en muista, eikä työkkärissäkään lue, onko Laredo vai LTD, rekkari löytyy, mutta Trafin sivut on nyt nurin, joten et sillä mitään tee (enkä sitä kyllä julkisesti laita)...

Tohon hintaan en paljoa itsekkään viitsi nähdä vaivaa, tulee halvemmaksi soittaa romumiehelle kohta, on se nytkin semmoisessa hallissa, jossa autopaikat maksaa 150.00/kk, joten kuluja tulee koko ajan lisää, mutta tuottoja ei, kun ei saa vuokrattua säilytystilaa muille, joten mulle ihan sama, meneekö kaupaksi vai ei. Hiomeessa se on, mutta nykyaineilla sen saa pestyä ja tapettua, kaksi vuotta pihalla tekee tuhojaan kyllä...

Ainiin, takavalot on jotku bling bling takavalot ja tais ne umpiotkin olla jotku ei orkkikset, tais olla niin että toi ei oo EU-malli, niin saa olla semmoiset....


Sivu luotu: 08:39 (GMT +2).