Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   Ajoneuvot (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=156813)

VonLeka 23.08.2018 22:15

Ajoneuvot
 
Oon havainnut että ihan turha itse räpeltää noiden kanssa, lopputulos on parhaimmillaankin epävakaa ja puoliksi hyvä.

rane58 25.08.2018 01:44

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja VonLeka (Viesti 1388718)
Oon havainnut että ihan turha itse räpeltää noiden kanssa, lopputulos on parhaimmillaankin epävakaa ja puoliksi hyvä.

Tuo pätee ainakin minuun, en osaa enkä kykene korjailemaan autoja.... :o
-Jätän suosiolla ammattilaisille ja maksan siitä.... :cool:

tjl 25.08.2018 16:59

Käyttiksen korjaus kamalinta.
Polttimon vaihtoki vituttaa,mut harrastepeliin voi tehä vaik mitä

Häänrik 27.08.2018 17:16

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja tjl (Viesti 1388849)
Käyttiksen korjaus kamalinta.
Polttimon vaihtoki vituttaa,mut harrastepeliin voi tehä vaik mitä

Joo ei yhtään haittaa kun harrastepelistä pitää aukoa vaihdelaatikko mutta käyttiksen renkaaseen pitäis lisätä ilmaa niin se on aivan ylivoimainen tehtävä. Nimimerkillä käyttismersusta ahtopaineputki halki polttimo pimiänä ja öljynvaihtokin ois ajankohtainen mutta jos vaan räjäyttäis koko auton taivaan tuuliin ja purkais crownista huvikseen jarrut miltä ne näyttää 1000km ajon jälkeen

Hessu888 28.08.2018 18:38

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja tjl (Viesti 1388849)
Käyttiksen korjaus kamalinta.
Polttimon vaihtoki vituttaa,mut harrastepeliin voi tehä vaik mitä

Mielenkiintoista että muutkin on todenneet aivan saman asian. Päätin kokeilla sellaista että kaikki autot on vanhempia harrastepelejä niin nyt jaksaa sitten räplätä kaikkia tasapuolisesti.

Samppahj 28.08.2018 21:00

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja tjl (Viesti 1388849)
Käyttiksen korjaus kamalinta.
Polttimon vaihtoki vituttaa,mut harrastepeliin voi tehä vaik mitä

Aivan samaa mieltä. En oo jaksanu ees pestä kunnolla tänä vuonna. Siivosin sisältä tänään ekaa kertaa pariin vuoteen, että kehtaa viiä huoltoon ja leimalle.

o_j 30.08.2018 10:07

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Hessu888 (Viesti 1389107)
Mielenkiintoista että muutkin on todenneet aivan saman asian. Päätin kokeilla sellaista että kaikki autot on vanhempia harrastepelejä niin nyt jaksaa sitten räplätä kaikkia tasapuolisesti.

Saman tyyppinen empiirinen koe käynnissä, tosin mun mielestä autoja pitää
tällöin olla aikapaineen välttämiseksi 2-3 kertainen määrä tarpeeseen nähden. Mut eiks se ollutkin homman idea?:D

Hetkellisesti tilannetta voi lievittää jollain 500e pommilla, jolla pääsee taas pari kuukautta kun muut on paskana.

_kekkula_ 31.08.2018 12:20

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Hessu888 (Viesti 1389107)
Mielenkiintoista että muutkin on todenneet aivan saman asian. Päätin kokeilla sellaista että kaikki autot on vanhempia harrastepelejä niin nyt jaksaa sitten räplätä kaikkia tasapuolisesti.

Mulla sama menetelmä käytössä muttei sekään tahdo enää toimia.
Käyttö lexus sesta on jarru putki ollut poikki nyt 3kk ku ei huvita korjata. Etu renkaat pitäisi vaihtaa ja pyörät suunnata muttei kykene :(

Kaitsu67 31.08.2018 16:01

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Hessu888 (Viesti 1389107)
Mielenkiintoista että muutkin on todenneet aivan saman asian. Päätin kokeilla sellaista että kaikki autot on vanhempia harrastepelejä niin nyt jaksaa sitten räplätä kaikkia tasapuolisesti.

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja o_j (Viesti 1389243)
Saman tyyppinen empiirinen koe käynnissä, tosin mun mielestä autoja pitää
tällöin olla aikapaineen välttämiseksi 2-3 kertainen määrä tarpeeseen nähden. Mut eiks se ollutkin homman idea?:D

Jep jep, pihassa useampi Land Rover ja sitten yks henkilöRooveri joista vähintään 3 aina leimassa ja sitten taas vaihdetaan "projektia" jos/kun tökkii. Aina tuntuu olevan pientä laittoa :rolleyes:

Huoleton työsuhdeauto (uusi aina 3-4 vuoden välein) oli alla 1991 - 2015 jolloin sitten luovuin ja totesin, että pitää noilla omilla päästä maitokauppareissut ym. muut ajelut kun ei tartte päivittäistä työmatkaa ajella toimistolle kun kotikonttorilla suurimmaksi osaksi päivät.

Nisseriina 04.09.2018 12:58

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja o_j (Viesti 1389243)
Saman tyyppinen empiirinen koe käynnissä, tosin mun mielestä autoja pitää
tällöin olla aikapaineen välttämiseksi 2-3 kertainen määrä tarpeeseen nähden. Mut eiks se ollutkin homman idea?:D

Hetkellisesti tilannetta voi lievittää jollain 500e pommilla, jolla pääsee taas pari kuukautta kun muut on paskana.

Minä olen toiminu täysin tällä tavalla:D:D:D.. Sit ihmettelen et jumalauta onko niitä tosiaan x määrä. Mut mitäpä tuosta. Ompa mitä sorkkia. Muita tuntuu häirittevä enemmä ku ittee :D sit muutan karjalaumoineni johki erämaahan jollei kotona saada olla rauhas.

Karvapöpö 07.09.2018 10:43

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja tjl (Viesti 1388849)
Käyttiksen korjaus kamalinta.
Polttimon vaihtoki vituttaa,mut harrastepeliin voi tehä vaik mitä

Yhdyn tähän täysin. Ja sitten vielä kun on alalla töissä, niin kaikki kaverit pommitta samoilla asioilla: heti pitää saada ja ei saa maksaa mitään.

kivinen 07.09.2018 11:25

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Karvapöpö (Viesti 1389764)
Ja sitten vielä kun on alalla töissä, niin kaikki kaverit pommitta samoilla asioilla: heti pitää saada ja ei saa maksaa mitään.

Ilmoitat veloituksen olevan 65,00€/h/alv.0% tuli kuntoon tai ei, niin kyllä ne kaverit siitä vähenee...

Onhan tuo kuitenkin halvempi kuin merkkihuolto...

Karvapöpö 07.09.2018 13:00

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja kivinen (Viesti 1389766)
Ilmoitat veloituksen olevan 65,00€/h/alv.0% tuli kuntoon tai ei, niin kyllä ne kaverit siitä vähenee...

Onhan tuo kuitenkin halvempi kuin merkkihuolto...

Kyllä näin melkein on tehtävä. :D

Ranee 07.09.2018 19:00

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja kivinen (Viesti 1389766)
Ilmoitat veloituksen olevan 65,00€/h/alv.0% tuli kuntoon tai ei, niin kyllä ne kaverit siitä vähenee...

Onhan tuo kuitenkin halvempi kuin merkkihuolto...

Joskus joutunut tämän kortin pelaamaan naapuriin kun olen parkkipaikalla omalle kulkineelle jotain tehnyt, tosin hinta muokkaantui homman mielekkyyden mukaan.
Ei tarvinnut koskaan mitään tehdä vaikka korostin että kuitinkin saa.

Edittinä, pidin autossa aina sen aikaisen työmaan kopioivia työselitteitä ihan näiden takia.

miksi 13.09.2018 21:26

Joo, allekirjoitan kyllä tuon täysin. Talouden uusin ja vähiten ajettu auto on ny kolmatta vuotta katsastamatta. Tein sille kyllä pitkin hampain huollon kun näytti ettei muista autoista ole nyt reissuun lähtijäksi mutta reissu peruuntui.
Pihassa on nyt 12 autoa joista yhdestä puuttuu kilvet ja olisko neljä leimattuna ja kaks ajossa.
Ei oikein jaksamisesta ole kiinni, kun sairastaminen sais loppua niin olis intoa edes korjata yks maasturikin kuntoon tai sitten se pitäs myydä pois.
Olis niin kauhea vikakin, pitäs vaihtaa virranjakajaan vr anturi uusi, mut se pitäs tilata ekana jostain. Leimatakkin pitäs ja siihen varmaan omaa mukavuutta ajatellen vaihtaa tuulilasi. Älytön homma, ei jaksa, kait se menis kaupas tuollasenakin.
Harrastepakuun jaksaa kyllä hifistellä kaikkea pientä, onneks isot on tehty jo aikasemmin. Toiseen pitäs vaihtaa kone ja tehdä uudet sähköt... se on nyt tekemätön paikka.

hutikka 14.09.2018 06:55

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Karvapöpö (Viesti 1389764)
Yhdyn tähän täysin. Ja sitten vielä kun on alalla töissä, niin kaikki kaverit pommitta samoilla asioilla: heti pitää saada ja ei saa maksaa mitään.

X2 jos tekee työkseen näktä hommia nin ihmiset luulee että vapaa-ajalla ei haluta muusta puhua kun autojen vioista

mikjus 14.09.2018 08:19

Eilen nauroin vierestä kun kaverit yritti vaihtaa jarrupaloja 2010 avensikseen. Ei onnistu kun pitäs olla joku värkki jolla ajaa sähkökäkkärin servot 0 asentoon. VMP! Taas yksi hyvä syy olla ostamatta uusia autoja jos jarrupalojenkin vaihto vaatii korjaamokäynnin.

fordson 14.09.2018 10:10

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja mikjus (Viesti 1390240)
Eilen nauroin vierestä kun kaverit yritti vaihtaa jarrupaloja 2010 avensikseen. Ei onnistu kun pitäs olla joku värkki jolla ajaa sähkökäkkärin servot 0 asentoon. VMP! Taas yksi hyvä syy olla ostamatta uusia autoja jos jarrupalojenkin vaihto vaatii korjaamokäynnin.

Ihan ne voi vaihtaa itsekkin kyllä. Hyvä syy olla ostamatta uusia autoja on esim krooninen rahapula.

Offijepe 22.09.2018 21:04

on se kiva kun joku on jo valmiiksi miettinyt, miten korjaamisesta yksityishenkilön toimesta saadaan niin perkeleen hankalaa..


Sivu luotu: 14:02 (GMT +2).