Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   Mikä vituttaa 2019, 20, 21 (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=158278)

pikku-pepe 08.01.2019 07:42

Helvetin maanteiden hoito suolalla :mad: :mad:

perkei 08.01.2019 14:50

Palkanlaskija sössinyt TAAS. Työntekijälle voidaan antaa varoitus, jos se toistuvasti sössii. Mie aattelin, että voisin antaa nyt ensimmäisen varoituksen työnantajalle.
Koska kolme palkkaperseilyä puolessa vuodessa nyt vaan on liikaa. :mad:

Timo_L 08.01.2019 20:59

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja pikku-pepe (Viesti 1399559)
Helvetin maanteiden hoito suolalla :mad: :mad:

Jeps.. aamulla Kehä 1 ja Lahdenväylä oli "hoidettu" suolalla, eli helvetinmoinen sohjomössö eikä varmaan auraa näytettykkään.
Porvoon motari oli sentään ainakin vielä kuuden jälkeen aamulla hyvä ajaa, sitä ei oltu suolattu alkupäästä ja pääsi ajamaan jokseenkin puhtaalla hangella - eli normaalissa talvikelissä.

Tuohon pelkän suolan käyttöön lumisateella ei ole mitään muuta oikeaa selitystä kuin rahan ja kaluston puute - heitetään vaan sitä paskaa tielle ja koitetaan tehdä lumesta vettä. Tuloksena tosin on saatanallisen liukas ja arvaamaton sohjopatja, mutta se on kait sitä turvallisuutta :mad:

perkei 08.01.2019 21:13

^Joo suola kans vituttaa.
Tänäkin aamulla töihin mennessä lunta oli tiellä jo sen verran, että auraa olis tarttenu ruveta näyttämään. Vaan suola-autopa se vastaan körötteli. Ja hiekkaakin laittoivat.

rane58 09.01.2019 08:21

Pappa betalar.....
 
Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O (Viesti 1399451)
https://yle.fi/uutiset/3-10584006 Tuonkin taidepläjäyksen maksoi veronmaksajat.. PRKL!! Ei voi käsittää tuota noiden kuvioo kun tuonne oli vielä helvetinmoinen jono ja kaverit juhlii kun se tuottaa 2.5 miljoonaa euroa tappiota niin se on hyvä tulos. Tuollainen johtaja ensimmäisenä kortistoon vaan ja jos toiminta ei kerran kannata niin lappu luukulle.

Olen ymmärtänyt ettei ole verorahoja mennyt kun on yksityisen Amos Andersonin säätiön ylläpitämä ja omistama....? ;)
-Kuinkahan ne olisivat sen Guggenheimin saaneet kannattamaan...? :eek:

Heguli 09.01.2019 09:42

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja rane58 (Viesti 1399632)
Olen ymmärtänyt ettei ole verorahoja mennyt kun on yksityisen Amos Andersonin säätiön ylläpitämä ja omistama....? ;)
-Kuinkahan ne olisivat sen Guggenheimin saaneet kannattamaan...? :eek:

Juuri näin, ei mene verorahoja tähän pelleilyyn.

Topi1982 11.01.2019 14:13

Juutuupin videot, joissa on "lupaava" aloituskuva esim. offia, mutta sitten kattelet vaan jonkun selfie ihmisen naamaa selostamassa jottain. Itse asiasta tai vehkeestä näkyy jopa sekunnin väläyksiä. Ei jatkoon!

Lerssinen 17.01.2019 15:21

Terranon verot on pakettiautonakin 507 €uroa vuodessa, vitutta ihan kyllä kunnolla kun tietää mihin nuokin rahat sipilä pistää.

Jucifer 17.01.2019 20:26

Range leimalla, hylky. Hylkyperusteet: VIN ei löytynyt, takaistuinten turvavyöt puuttuu, etukardaanin ristinivel väljä, rengaskoko väärä - muutoskatsastettava. Nää kaks viimeistä ymmärrän mut tulipahan vaan mieleen että onko tää mikään hylkyperuste että katsuri ei tiedä missä kunkin ajoneuvon valmistenumero on? Takaremmitkin on paikoillaan olemassa käyttökuntoisina mutta vissiin niitäkään ei löydetty. Onneks sielä oli ihan oikeitakin syitä, muuten tästä saatais aihe turnajaisiin.

Lisäks harmittaa se että könysin auton alla noin tuntia aihdellessa sitä ristiperkelettä, tulipahan kuntoon.

Palex 17.01.2019 22:17

Kyllä se on tuo lumi ja pakkanen mikä eniten vituttaa tähän aikaan vuodesta...:mad:

joppeoo 18.01.2019 08:28

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Palex (Viesti 1400307)
Kyllä se on tuo lumi ja pakkanen mikä eniten vituttaa tähän aikaan vuodesta...:mad:

Eikö se lumi ja pakkanen ole se normaali tammikuunhun kuuluva asia...
kyllä minua vituttasi enempi jos nyt ois keli plussalla ja vettä sataisi.

Ei minua kyllä vituta talvi ja ilma yhtään... muut asiat kyllä joskus.

sjeeppi 18.01.2019 10:39

Oho, olin jo unohtanut tämän palstan... No hengissä ollaan, vähempi offailtu... Ja sehän on tämän alkuvuoden pää vitutus.

Palex 18.01.2019 20:57

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja joppeoo (Viesti 1400328)
Eikö se lumi ja pakkanen ole se normaali tammikuunhun kuuluva asia...

Valitettavasti. Sehän se tässä vituttaaki...

Lainaus:

kyllä minua vituttasi enempi jos nyt ois keli plussalla ja vettä sataisi
Aaaah, kyllä kunnon plussakeli vesisateineen kaks viikkoo putkeen olis oikein makosaa vitutuksen lievitystä!:cool:

Olis hienoa nähdä joskus ihan lumeton talvi. Lähelle ollaan pari kertaa päästy kyllä, että täytyy olla niistäkin talvista onnellinen.:D

Mika_T 19.01.2019 11:16

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jucifer (Viesti 1400302)

Lisäks harmittaa se että könysin auton alla noin tuntia aihdellessa sitä ristiperkelettä, tulipahan kuntoon.


Tokihan tuo vituttaa kun joutuu korjailemaan. Mutta enemmän se vituttaa kun se ristikko hajoaa ja kardaani tulee pohjan läpi syliin.

jmk 19.01.2019 11:48

Jos auton korjaaminen vituttaa niin ainahan sen voi viedä korjaamolle:):):)

petroman 19.01.2019 17:37

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Palex (Viesti 1400374)
Valitettavasti. Sehän se tässä vituttaaki...


Aaaah, kyllä kunnon plussakeli vesisateineen kaks viikkoo putkeen olis oikein makosaa vitutuksen lievitystä!:cool:

Olis hienoa nähdä joskus ihan lumeton talvi. Lähelle ollaan pari kertaa päästy kyllä, että täytyy olla niistäkin talvista onnellinen.:D

No eikun vaan asiat siten, että talveksi etelään siitä. Niin ei käy stressaamaan tämä ihanuus.

Kaitsu67 19.01.2019 18:48

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jucifer (Viesti 1400302)
Lisäks harmittaa se että könysin auton alla noin tuntia aihdellessa sitä ristiperkelettä, tulipahan kuntoon.

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Mika_T (Viesti 1400412)
Tokihan tuo vituttaa kun joutuu korjailemaan. Mutta enemmän se vituttaa kun se ristikko hajoaa ja kardaani tulee pohjan läpi syliin.


x2 - Tai nilkoille, tai menee vaihdelaatikosta läpi.

Kaitsu67 19.01.2019 19:33

Ja lunta tulee taas....kaikkia entisiäkään ehtinyt kolaamaan vielä. :mad:

Palex 20.01.2019 00:05

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 (Viesti 1400455)
Ja lunta tulee taas....kaikkia entisiäkään ehtinyt kolaamaan vielä. :mad:

Näköjään yht'äkkiä ilmestyny kymmenisen senttiä höttölunta taas terassille. Kurjin talvi mies muistiin...:(

petes88 20.01.2019 00:29

Ainuat asiat jotka EI vituta tällä hetkellä on että sattaa lunta, mikä on parasta ikinä ja se että kohta on taas maanantai ja pääsee töihin.

Vormula77 26.01.2019 04:42

Koneiden tankeissa oleva mansikkakiisseli jota myös kesälaadun polttoöljyksikin kai kutsutaan.

wikke 26.01.2019 05:39

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Vormula77 (Viesti 1401055)
Koneiden tankeissa oleva mansikkakiisseli jota myös kesälaadun polttoöljyksikin kai kutsutaan.

Reps. :D Muutama hahmo tuota samaa alkuviikosta duunissa kiroili. Halleista pihalle lykätyt kun hyytyivät.

petroman 26.01.2019 15:33

Koirankusettajat vituttaa. Tarkemmin se, että pitää sen koiran kusella vuorata minun portinpielet ja penkat kusenkeltaiseksi. Pitää vissiin upottaa lumen sisään paimenpoika.

Pajares 26.01.2019 22:35

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja petroman (Viesti 1401101)
Koirankusettajat vituttaa. Tarkemmin se, että pitää sen koiran kusella vuorata minun portinpielet ja penkat kusenkeltaiseksi. Pitää vissiin upottaa lumen sisään paimenpoika.

Mä ainakin syöttäisin tommosen tekijälle sitä ruskeaa versiota mitä tulee siitä vähän ylempää,Jos omalle kohdalle sattuisi!

petroman 26.01.2019 22:50

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Pajares (Viesti 1401134)
Mä ainakin syöttäisin tommosen tekijälle sitä ruskeaa versiota mitä tulee siitä vähän ylempää,Jos omalle kohdalle sattuisi!

Paimenpoika näppärämpi. Ei jaksa kytätä, milloin se tulee kusemaan siihen. Ja mistä sen koiranpaskan sillä hetkellä löytäis? Ja koiralle vai sen taluttajalleko se pitäis syöttää? Ei, kuulostaa turhan monimutkaiselle. Parempi vaan on koirankusettajien kusettaa piskinsä järkevämpään paikkaan.


Sivu luotu: 12:36 (GMT +2).