Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tapahtumat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=152)
-   -   Harharetki 7 - 16.9.2017 (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=152336)

Pöyski 21.09.2017 09:24

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jyty (Viesti 1358116)
Salailu on ollu maan tapa teidän Venäjän matkojen ilmoittelun suhteen.
Samoin on tainut käydä niiden uusien ajoalueiden kanssa. Rupesit niitä tormakkana hoitamaan, kun miun vauhti asiassa ei riittänyt. Salassako niillä käyt ajelemassa, kun ei ole kutsua kuulunut?:)

On se kyllä hienoa, että on oltu sitten ihan edellä kävijöinä tässä salaseurakulttuurissa :D Täytyykin kehitellä jo seuraavaa trendiä myyntiin kun näin hyvin kauppa käy .:rolleyes: oiskohan tarroille kysyntää.

Ja siis tuo ajoaluehommahan ei liity tähän mitenkään, mutta koska jytyllä meni nyt herne nenään niin minunko se pittää niistää pois?

J0hannes 21.09.2017 15:16

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jyty (Viesti 1358071)
JOhannes alat sie meitä alkomaholisteiks eppäilemmään?
No mie saatan olla, muttei ne muut!:(

En toki, peilaan vain muihin lukemiini tarinoihin Venäjän reissuista ja tein niistä olettaman.

Vähän sama, kun minä sanon olevani teekkari, niin kaikki tietää heti, että olen rappioalkoholisti, eikö vain;)

Pistä vain reissutarinaa omalla tahdillasi tulemaan, ei se ole niin päivän päälle.
Minäkin noita omia tarinoita joskus parin kuukauden viiveellä saanut pihalle:o

Täällä palstalla on vain tosi paljon uteliaita, jotka haluaa tietää Venäjän reissuista, kun kaikilla ei syystä tai toisesta ole mahodillisuuksia polkasta tuommosia hienoja seikkailuja itänaapurissa.

Arska 21.09.2017 16:47

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Heguli (Viesti 1358126)
Vai oliko sulla vain tarkoitus elvistellä matkasta Venäjälle ?

Venäjälle?

Heguli 21.09.2017 18:47

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Arska (Viesti 1358140)
Venäjälle?

Joku puhui Venäjästä, vaan saattoihan reissu suuntautua toisaallekin. Paha sanoa kun kukaan ei kerro :D

Topi1982 21.09.2017 19:52

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Pöyski (Viesti 1358118)
On se kyllä hienoa, että on oltu sitten ihan edellä kävijöinä tässä salaseurakulttuurissa :D Täytyykin kehitellä jo seuraavaa trendiä myyntiin kun näin hyvin kauppa käy .:rolleyes: oiskohan tarroille kysyntää.

Ja siis tuo ajoaluehommahan ei liity tähän mitenkään, mutta koska jytyllä meni nyt herne nenään niin minunko se pittää niistää pois?

K

Salaseurat ei liity mitenkään tähän. Et sitten saanut yhtään mittään ajoalueita.
Vai saitko?
Herneistä en tiijä, mutta 100.......................
jätin vähän sanomatta

Topi1982 21.09.2017 20:16

Hekul lille (no kullille) tiedoksi ta infoksi ja vähän kysymyksiäkin siinä ohessa.
Mäyriksellä (ehkä tiedät mikä se on, jos et kysy viisaammiltas)
Oon ajanu ihan mainostarkoituksissa Venäjällä noin 12- 15 000 km ja kitunu siinä vitun metelissä ja kuumuudessa monia reissuja.
Monta hienoa reissua oon tehny, koska on ollu hyviä ihmisiä, jotka ymmärtää miunlaista vanhusta.

Missähän kaukana sie oot käyny?

Pöyski 21.09.2017 21:17

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jyty (Viesti 1358163)
K

Salaseurat ei liity mitenkään tähän. Et sitten saanut yhtään mittään ajoalueita.
Vai saitko?
Herneistä en tiijä, mutta 100.......................
jätin vähän sanomatta

Mitä sie minnuun sen vihas kaajat, tule kysele niistä ajoalueista jossai ihan muualla ko täällä ämpyttämällä? Oonko jiänä sulle jottai velekaa vai mikä se nyt nuin ahistaa?

hutikka 21.09.2017 21:34

Popcornit loppuu koht,hienoa spekulointia varmasti hyvästä reissusta.. :D

Topi1982 21.09.2017 21:35

Mie kettään vihhaa.
Ite halusit hoitaa asiat . Et hoitanut.
Ei ahista siun tekemättömät.
Et oo velekaa mulle.

Pöyski 21.09.2017 21:46

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jyty (Viesti 1358172)
Mie kettään vihhaa.
Ite halusit hoitaa asiat . Et hoitanut.
Ei ahista siun tekemättömät.
Et oo velekaa mulle.

Mistäs sie tiiät mitä on hoideltu ja missä? Näkkyy ahistavan kun pittää länkyttää eto asiasta, vuosia vanhasta. Taijan pistää iteki popparit mikroon ja kaivella vanhoja... pöytäkirjoja. :D

Topi1982 21.09.2017 22:00

Tiedän mitä ei ole hoidettu!
Eikä niillä ajo alueilla niin mitään merkitystä olekkaan!
Eto jutut niinku offin kannalta.

Pöyski 21.09.2017 22:14

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jyty (Viesti 1358174)
Tiedän mitä ei ole hoidettu!.

No voi hyväntähen ja herran pieksut. Ja mitä näitä vanhoja sanontoja nyt onkaan mitkä sulle olisi tuttuja.
...oisit hoitanna ajallaan mitä oot luvanna niin ei tarviis täällä ulista tekemättömiä töitä, nimittäin niitä mitä iteltäs jäi tekemättä?

Topi1982 21.09.2017 22:27

Ei multa jääny, kun sie otit asiat hoitoon.
Tiedän myös, että vastaat aina vaikka miten tekisin.
Vastaathan?

Heguli 22.09.2017 05:04

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jyty (Viesti 1358165)
Hekul lille (no kullille) tiedoksi ta infoksi ja vähän kysymyksiäkin siinä ohessa.
Mäyriksellä (ehkä tiedät mikä se on, jos et kysy viisaammiltas)
Oon ajanu ihan mainostarkoituksissa Venäjällä noin 12- 15 000 km ja kitunu siinä vitun metelissä ja kuumuudessa monia reissuja.
Monta hienoa reissua oon tehny, koska on ollu hyviä ihmisiä, jotka ymmärtää miunlaista vanhusta.

Missähän kaukana sie oot käyny?

Taitaa olla parempi lopettaa tämä keskustelu, alkaa mennä ohi aiheen asiattomuuksiin.

artsi777 22.09.2017 05:22

Tästähän on kehittynyt jännittävä retki :D:D

Pöyski 22.09.2017 06:51

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jyty (Viesti 1358179)
Vastaathan?

Pakkohan tähän on vastata :D mut sie voisit aikuisten oikeesti hoitaa nää asiat jatkossa jossain muualla kun täällä

hiluvitkutin 22.09.2017 07:50

Tämähän se paras paikka on avautua niin ei jää kellekkään apäselvyyttä. ��
Nyt kun nuista salaseuroistakin höpötetään, niinkuin KS reissutopikissakin vihjailtiin.
Onko se salassa pidetty? Ehkä nimi, ei muuta. Sekin on selvinnyt jokaiselle joka on mukana ollut. Kai pelkkä KS nimeksi riittää. Jospa se ei mitään tarkoitakkaan.?
Joka reissusta on ollut ennalta ilmoitus täällä. Kaikki jotka haluaa ovat olleet tervetulleita mukaan.
Sellaistakin multa kysyttiin -eikös KS reissut ole korvaavia isoryn reissuja? Eivät korvaa! Ainakaan niin kauan kuin jotain sovitaan.
Noniin nyt kaikki purkamaan huolensa niin saadaan harharetkelle kertomusta!

Topi1982 22.09.2017 11:06

Olen ylpeä KS jäsen, vaikka en oo ees mitalia saanut!:)

ranke 22.09.2017 21:00

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja hiluvitkutin (Viesti 1358200)
Tämähän se paras paikka on avautua niin ei jää kellekkään apäselvyyttä. ��
Nyt kun nuista salaseuroistakin höpötetään, niinkuin KS reissutopikissakin vihjailtiin.
Onko se salassa pidetty? Ehkä nimi, ei muuta. Sekin on selvinnyt jokaiselle joka on mukana ollut. Kai pelkkä KS nimeksi riittää. Jospa se ei mitään tarkoitakkaan.?
Joka reissusta on ollut ennalta ilmoitus täällä. Kaikki jotka haluaa ovat olleet tervetulleita mukaan.
Sellaistakin multa kysyttiin -eikös KS reissut ole korvaavia isoryn reissuja? Eivät korvaa! Ainakaan niin kauan kuin jotain sovitaan.
Noniin nyt kaikki purkamaan huolensa niin saadaan harharetkelle kertomusta!

Kiva tietää, että KS ei "ehkä" mitään tarkoitakkaan ja mukaa kelpaa kuka vaan, mutta Mitalli täytyy kyllä hankkia/ansaita!

Täytyy ottaa tavoitteeks.

TEMÄHIK

-MaTTi- 22.09.2017 21:30

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jyty (Viesti 1358111)
Aloitin mie topiikin suurin suunnitelmin ja tilttas konneen. En kerenny jatkamaan, kun ensimmäinen kuulustelija aloitti voivottelunsa. No se "vähän" karisteli haluja jatkoon. Herkkä kun olen.

No voe voe, eipä tullu moinen vaihtoehto mieleen ku kuitennii liki 5 tuntia oli jo topikki lojunu tyhjänä. https://www.tacomaworld.com/styles/d...es/notsure.gif Pannaan mun piikkiin tämän reissun sisältöpuute sitten.

Mut olipa miten hyvvään,
https://www.tacomaworld.com/styles/d.../worthless.gif

tuomaritulee 23.09.2017 00:00

KS=KyrvänSyylät
Vai eikö :D ?

hiluvitkutin 23.09.2017 06:42

Kaikkee sinäkin humalaspäissään mietit.
Semmosenko näit ku pissillä kävit?😀

Topi1982 23.09.2017 06:58

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja hiluvitkutin (Viesti 1358303)
Kaikkee sinäkin humalaspäissään mietit.
Semmosenko näit ku pissillä kävit?😀

Tää on hyvä!:)

Topi1982 24.09.2017 09:38

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- (Viesti 1358280)
No voe voe, eipä tullu moinen vaihtoehto mieleen ku kuitennii liki 5 tuntia oli jo topikki lojunu tyhjänä. https://www.tacomaworld.com/styles/d...es/notsure.gif Pannaan mun piikkiin tämän reissun sisältöpuute sitten.

Mut olipa miten hyvvään,
https://www.tacomaworld.com/styles/d.../worthless.gif

Miten noita hauskoja pikku-ukkoja löytyy?

Topi1982 28.09.2017 23:28

1 Liiteet
Hyi miten likainen, en ala!


Sivu luotu: 14:34 (GMT +2).