Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=185)
-   -   Huijareita palstalla (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=96826)

valu 28.04.2012 11:02

Huijareita palstalla
 
Nyt on ilmeisesti sattunut pieni koijaus yritys tai siis ei pelkästään yritys vaan jopa onnistuminen täällä palstalla.

Juttu alkoi näin: Mulla oli osto ilmoitus mersun 662 koneesta ja sitten sain viestin puhelimeen että laitilasta löytyy ja hinta kun oli kohallaan (300e) niin minähän otin koneen ja maksoin kiltisti kyseisen summan tilille ja nyt heppu ei vastaa ja konettakaan ei ole näkynyt.

Omaa vikaahan tässäkin on kun olin liian sinisilmäinen mutta kyllä kaikki jotka tätä palstaa käyttää niin uskoisin olevan rehellisiä mutta näin ei olekaan.

SIIS maanantai kun koittaa niin rikosilmoitushan tässä on tehtävä.Poliisi hoitaa kyllä asiat pankin kanssa linjaan.

Muuta mulla ei kyseisestä henkilöstä ole tietoa kuin nimi,mahdollinen asuinpaikka ja vitun prepaid nummero ja tilinumero tietysti johon maksoin.

Katotaan millai tässä nyt käy....

LaaLaa 28.04.2012 11:27

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=96785 :mad:

pee 28.04.2012 12:01

Sattuuks täl laitilan koijarilla olemaan palstalla nimimerkkiä ?

-Stedt- 28.04.2012 13:33

Myös Volvo foorumin puolella tekee edullista kauppaa:mad:
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=126.60

valu 28.04.2012 14:18

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja pee (Viesti 876855)
Sattuuks täl laitilan koijarilla olemaan palstalla nimimerkkiä ?

Tuskimpa tai ei ainakaan minulla ole tietoa. Tuntuu olevan aikas koijari tuo kaveri ketä sitten lieneekin.

0ltzi 29.04.2012 17:08

tee rikosilmoitus. muaki koijattii vastaavasti kuukaus sitte.

Hailux 29.04.2012 20:08

pistää vituttaan tollaset tyypit! vaikka ei omalle kohdalle ole osunutkaan..saatana saunan taakse vaan tollaset mikki hiiret..

valu 30.04.2012 11:49

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja 0ltzi (Viesti 877176)
tee rikosilmoitus. muaki koijattii vastaavasti kuukaus sitte.

Tänään olenkin menossa tekemään!!!

henteri 03.05.2012 19:55

harmittaa hirveästi puolestasi.mutta vieläkö meitä löytyy sellaisia jotka maksavat etukäteen???tässä on se pointti.?

villev51 03.05.2012 21:15

Valitettavasti toimii myös toisin päin. Ite en myy/lähetä mitään ennenkuin raha on tilillä. Muutaman kerran olen paketin laittanut jälkivaatimuksella, ja takaisin on tullut, ja tupla postimaksuilla.

LaaLaa 03.05.2012 21:17

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja henteri (Viesti 878426)
harmittaa hirveästi puolestasi.mutta vieläkö meitä löytyy sellaisia jotka maksavat etukäteen???tässä on se pointti.?


Etukäteen maksaminen on ainoa vaihtoehto, jos myyjä ei tunne ostajaa. Itse en enää lähetä matka/postiennakoilla mitään.

Ja Peräseinäjoen Marko Sallila, Kissa nimerkki offipalstalla voisi maksaa yli vuoden rästissä olleet suzukin osat:mad:

Heikki L 03.05.2012 22:00

Niinpä, ite en osta enää mitään jos ei ole nimimerkkiä palstalla joka on käyny jossain kisoissa/tapahtumissa ja asuinpaikka tiedossa;)
Siis noissa rahtaus jutuissa.
Jos on ajoa niin sitten ostan anonyymeiltäkin mutta en näkemättä.

valu 04.05.2012 07:46

Se oli virhe maksaa rahat tilille kun myyjästä ei ollut mitään 100% varmuudella olevia tietoja kuten kunnollista puh.nummeroa ku tää oli joku vitun prepaid tai edes nimimerkkiä palstalla.

Ei se 300e ole megasumma mutta kyllä sekin rahaa on ja tuo periaate vituttaa ylikaiken,voin kertoo et jos joskus kennetin näkisin vois olla aivan varma et silt alkais kyl nokkaluu peruttaa ja aika lujaa...

pee 04.05.2012 16:00

onkos se nimi oikea ? selkiskö tilinumerosta ?

uumoilevat nimittäin olevan kuvan Nelo Pettersson, (jonka lärvikirjakamuna on Sami Sinisalo, josta taas löytyy
varsin paljon vastaavia huijauksia)

http://i4.aijaa.com/b/00320/10126150.jpg

valu 04.05.2012 17:37

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja pee (Viesti 878607)
onkos se nimi oikea ? selkiskö tilinumerosta ?

uumoilevat nimittäin olevan kuvan Nelo Pettersson, (jonka lärvikirjakamuna on Sami Sinisalo, josta taas löytyy
varsin paljon vastaavia huijauksia)

http://i4.aijaa.com/b/00320/10126150.jpg

Ei kertonut Polliisit mitään mulle,ne tutkii pankin kanssa mikä on tilin omistaja.

valu 04.05.2012 18:24

Selasin äsken vähä naamakirjaa ja sieltä löyty myös kyseisestä klopista juttuja että olisi esiintyny myös kentsuna ja asuisi nyt tampereella mahdollisesti.

Katelkaas tampereen palstalaiset tuollaista kaveria.. :)

Arpe 04.05.2012 22:38

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja valu (Viesti 876832)
Omaa vikaahan tässäkin on kun olin liian sinisilmäinen mutta kyllä kaikki jotka tätä palstaa käyttää niin uskoisin olevan rehellisiä mutta näin ei olekaan.

Melko varmasti onkin rehellisiä,tai ainakin ns. vakiintuneet/aktiiviset käyttäjät joilta löytyy historiaa palstalta kauemmin kun muutaman viikon ajalta.Edellämainittujen kanssa kaupanteossa ei juurikaan ole ongelmia esiintynyt oli maksutapa tai toimitus mikä tahansa,kaikki on sujunut sovitulla tyylillä.
Oman lukunsa muodostaa tietenkin esim. just ton prepaid liittymän suojassa kauppaa tekevät rekisteröitymättömät "huijarit" jotka kauppaavat useilla eri foorumeilla olemattomia osia etukäteismaksua vastaan. Kyseisten kanssa kaupantekoon lähtisin ainoastaan fase to fase ja käteissuorituksena kun kampe on nähty.

Hailux 05.05.2012 00:31

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja pee (Viesti 878607)
onkos se nimi oikea ? selkiskö tilinumerosta ?

uumoilevat nimittäin olevan kuvan Nelo Pettersson, (jonka lärvikirjakamuna on Sami Sinisalo, josta taas löytyy
varsin paljon vastaavia huijauksia)

http://i4.aijaa.com/b/00320/10126150.jpg

tollanen nyrkillä tapettava rääpäle...niinku ukot on ennenvanhaan sanoneet

Karhu85 06.05.2012 07:32

saatana kyllä pistää vihaksi tuommoset prkl!

Limite 06.05.2012 19:42

Mulla kävi vastaavanlainen tilanne vuosia sitten erään keltaisen osto ja myynti lehden kautta.Olin ostamas silloiseen käyttikseen uutta laatikkoa ja jopas joku ottikin yhteyttä melki välittömästi.Hällä oli mukamas liuta kavereitaki rekkakuskeina ni rahti tulis ilmatteeks minne vaan kunhan ensin maksan rahan tilille ni saadaan laatikko liikkeelle.Eipä kans hepusta mitää kuulunu sen jälkeen ja lopuksi ku pankistakin kyselin nimeä kyseiselle tilinumerolle ni ei pankkisalaisuuteen vedoten ainaka tällaiselle tavan tallaajalle nimee herunu.Menetetty summa ei nyt hirvittävän iso ollu kans,mutta vituttihan se niin ettei veri kiertäny.Suutuspäissäni en ees menny sit konstaapeleille mitää itkemään.Joskus sitä vaan tulee luotettuu(vääriin) ihmisiin vähä liikaa..:(

valu 06.05.2012 20:51

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Limite (Viesti 879240)
Mulla kävi vastaavanlainen tilanne vuosia sitten erään keltaisen osto ja myynti lehden kautta.Olin ostamas silloiseen käyttikseen uutta laatikkoa ja jopas joku ottikin yhteyttä melki välittömästi.Hällä oli mukamas liuta kavereitaki rekkakuskeina ni rahti tulis ilmatteeks minne vaan kunhan ensin maksan rahan tilille ni saadaan laatikko liikkeelle.Eipä kans hepusta mitää kuulunu sen jälkeen ja lopuksi ku pankistakin kyselin nimeä kyseiselle tilinumerolle ni ei pankkisalaisuuteen vedoten ainaka tällaiselle tavan tallaajalle nimee herunu.Menetetty summa ei nyt hirvittävän iso ollu kans,mutta vituttihan se niin ettei veri kiertäny.Suutuspäissäni en ees menny sit konstaapeleille mitää itkemään.Joskus sitä vaan tulee luotettuu(vääriin) ihmisiin vähä liikaa..:(

Koin juuri saman tunteen,ei se ollu onneks ison rahan menetys mutta tuo periaate kyllä ottaa aikas lailla päähän.

Onneks mä olen tämmönen varjossa kasvanu rikkaruoho niin en mitään pystyis tekeen jos kohalle osuis :) :) Nimimerkillä 190cm ja 110kiloo täyttä vihaa tuollaisia runkkareita kohtaan :)

etsku 07.05.2012 20:43

itte tilaan justiin ekaa kertaa täältä, saa nähdä miten käy?

nalle00 08.05.2012 07:56

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja etsku (Viesti 879582)
itte tilaan justiin ekaa kertaa täältä, saa nähdä miten käy?

Yleensä käy ihan hyvin jos palstalasisilta ostaa. ainakin mä olen tähän mennessä kaikki saanut mitä olen täältä ostanu ja kaikki lähettäny mitä olen täällä myynyt. mut on se pieni riski olemassa, että joskus tollanen runkkari sattuu omalle kohalle.

Kaitsu67 08.05.2012 08:57

Huijarit
 
Pitäiskö aloittaa myyntipalstalle uusi threadi johon listataan kaikki huijarinimimerkit ja ylläpito laittaisi sen "sticky:ksi", sieltä voisi sitten tarkistaa ennen kaupantekoa onko myyjä ko. listalla?

Kaitsu

cybress 08.05.2012 21:33

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 (Viesti 879675)
Pitäiskö aloittaa myyntipalstalle uusi threadi johon listataan kaikki huijarinimimerkit ja ylläpito laittaisi sen "sticky:ksi", sieltä voisi sitten tarkistaa ennen kaupantekoa onko myyjä ko. listalla?

Kaitsu



+1:)

tässä kohta ooteltu 2 viikkoa oven kahvaa,vaan eipä oo näkyny,onneks en maksanu,ketuttaa silti tuommoset oharit ku luvataan lähettää...

cybress 08.05.2012 21:34

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 (Viesti 879675)
Pitäiskö aloittaa myyntipalstalle uusi threadi johon listataan kaikki huijarinimimerkit ja ylläpito laittaisi sen "sticky:ksi", sieltä voisi sitten tarkistaa ennen kaupantekoa onko myyjä ko. listalla?

Kaitsu



Ja pitää se sitte puhtaana kaikesta muusta paskanjauhannasta,eli nicit ja pieni stoori perään kyseisestä hommasta...

nalle00 09.05.2012 20:43

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja cybress (Viesti 879884)
Ja pitää se sitte puhtaana kaikesta muusta paskanjauhannasta,eli nicit ja pieni stoori perään kyseisestä hommasta...

Kannatetaan

valu 09.05.2012 20:58

Väliaika tietoja
 
Porin Poliisista soitettiin mulle eilen ja se tilinumero mihinkä rahat laitoin omistaa SAMI SINISALO raisiosta.Kuulemma kymmeniä huijauksia takana,eli pitkä kakku tiedossa kun kiinni jää ja aivan varmasti jääkin. I hope you die!!!

uokki 09.05.2012 22:18

Jukkaitkonen nimellä palstalla myi mulle palaneel moottoril olevan vinssin,piti olla kunnossa..ajoin vasiten liki 400km suuntaansa...

white brothers 10.05.2012 16:46

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja valu (Viesti 880148)
Porin Poliisista soitettiin mulle eilen ja se tilinumero mihinkä rahat laitoin omistaa SAMI SINISALO raisiosta.Kuulemma kymmeniä huijauksia takana,eli pitkä kakku tiedossa kun kiinni jää ja aivan varmasti jääkin. I hope you die!!!

samilla on paljon kavereita... tiedän erään jos toisenkin tapauksen mitä tämä kyseinen veijari on vedättänyt ne oli kyllä rata-auto puolen sivustoilla muutamista kympeistä satasiin...

WinChester 10.05.2012 21:34

Sitä en näissä kaupoissa tajua sitten niin millään, että minkä ihmeen takia maksetaan suoraan tilille, eikä käytetä rahti- tai postiennakkoa, kun sellainen on keksitty? :confused: Matkahuollossa vastaanottaja saa lähettäjän luvalla vielä avata paketin ennen maksua ja katsoa että sisällä on sitä mitä on sovittu.

Muutama euro rahtiennakkoon sijoitettuna säästää turhilta murheilta; ei pitäisi olla kenellekään liikaa vitutuksen estäjäksi...

nalle00 10.05.2012 23:13

Kaikki eivät suostu rahti ennakkon syystä, että on jätetty lähetyksiä noutamatta maksellaan siinä sitten parisataa rahteja kun esim renkaat käy hyvinkäälätä kittilissä ajeleen ja palaa takas lähettäjälle

valu 11.05.2012 17:47

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja nalle00 (Viesti 880471)
Kaikki eivät suostu rahti ennakkon syystä, että on jätetty lähetyksiä noutamatta maksellaan siinä sitten parisataa rahteja kun esim renkaat käy hyvinkäälätä kittilissä ajeleen ja palaa takas lähettäjälle

Kyllä vain. Ite olen rahat tilille miehiä jos valita saa mutta on joskus poikkeuksiakin.

OFFIDIRTY 12.05.2012 07:06

Joo toi bussi/rahti ennakko on hyvä homma...:)

ELLEI SITTEN ole 100varma/tuttu kenelle tai keneltä osia tai muuta ostaa...

Ja kannatan tuota huijari listaa...

cybress 12.05.2012 07:23

Nyt olis sille huijari listalle käyttöä :mad:

omasta takaa löytyy jo rikkinäisiä ovenkahvoja,ostin sitte yhen rikkinäisen lisää,:mad::mad:

pattis 12.05.2012 13:06

Bussi/postiennakko on hyviä... pari kuukautta sitten jäi kardaani ostamatta kun ei myyny bussiennakolla, olis pitäny rahat laittaa tilille!
sanoin että saa tunkee kardaaninsa sinne missä aurinko ei paista:D
niin pitkällä oli ettei ollu järkee lähtee hakeen/kattoon.

onhan tuokin kyllä totta, että jos jättää paketin lunastamatta niin paketti lähtee takas lähettäjälle ja kaikki kulutkin maksettavaks.:(

nalle00 12.05.2012 16:01

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja pattis (Viesti 880880)
sanoin että saa tunkee kardaaninsa sinne missä aurinko ei paista:D

Eli auton alle :D

0ltzi 13.05.2012 07:07

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja valu (Viesti 880148)
Porin Poliisista soitettiin mulle eilen ja se tilinumero mihinkä rahat laitoin omistaa SAMI SINISALO raisiosta.Kuulemma kymmeniä huijauksia takana,eli pitkä kakku tiedossa kun kiinni jää ja aivan varmasti jääkin. I hope you die!!!

mulle soitti lohjan poliisista muutama viikko sitten että oli sama jannu ja oli käyny kuulusteluissa. jossai vaihees tulee oikeuden käynti ja jätkälle ei muuta ku korvauksia ja homma jatkuu. näin jo vuodesta 2008. mutta mikäs se pysäyttää ku suomen laki on tälläne.

akiky 13.05.2012 09:54

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?p=872864

Tällänen säiehän on jo olemassa, mutta tarvista ois kyä että jokasella kauppa-alueella ois ekana joku 'Kauppapalautteet' tyylinen käpistys. Siä sitten linkki säikeeseen jossa ois näitä palauteita. Joku aktiivinen palstalainen vois tietysti nimimerkkejä keräillä alkuviestiin kenties pistemäärän kera. Eihän tämä kyllä ongelmia sillai ratkase. Aina voi soitella myyjälle/ostajalle suoraan vaikka ilman palstan nimimerkkiä..

Itellä ei oo onneks ongelmia ollu vaikka oonkin sinisilmäsesti maksellu tilille etukäteen jne. Vähän oon kyä googletellu ennen makselua. Eiköhän sitä tarkemmaks ala kun joku kusettaja sattuu omalle kohalle. :p

..Reetu.. 17.05.2012 07:42

Ärsyttää sikana tollaset huijarit, vaikka ei ole omalle kohdalle vielä osunutkaan. :( On myös olemassa sellasia kavereita, ketkä kyselee töitä pienyrityksiltä ja aina kun pitäisi nähdä tai tehdä jotain keksitään joku turhanpäiväinen teko syy.. Parhaimpia on ollut että: "Poika syntyi viime yönä, en pääse.." Tollasta on kohdalle sattunu.. Kiireiselle pienyrittäjälle tollanen kiusa vaikuttaa tuloissa huomattavasti.. Prkle!

MT71 18.05.2012 14:06

Moro.

En oo ite koskaan ostanu eBay.tä, kaveri vaan kerto et siellä on joku systeemi jossa annetaan plussa tai miinusta riippuen miten kauppa toimii. Oisko tässä ideaa että ois oma osio mihin vois ilmottaa mikä minimerkki on luotettava myyjä/ostaja.

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja villev51 (Viesti 878465)
Valitettavasti toimii myös toisin päin. Ite en myy/lähetä mitään ennenkuin raha on tilillä. Muutaman kerran olen paketin laittanut jälkivaatimuksella, ja takaisin on tullut, ja tupla postimaksuilla.


Finderi 20.05.2012 19:08

Niissäkin tahtoo vaan nähdä samaa veivaamista kuin huutokauppojenkin kohdalla (ns. tutut turvahuutajat) eli jos muutamakin negatiivinen palaute tulee julkiseksi, niin firman puolesta iso sakki näennäisasiakkaita postaa positiivista palautetta jotta kulissi saadaan taas kuntoon. Tosin parempi jotain näkyvää kun ei mitään referenssiä toiminnasta.

santikko 21.05.2012 11:23

eikös paypalilla maksaessa ole turvattu se jos tuote ei vastaa kuvausta, niin reklamoinnilla saa rahat takaisin? eikös jotkut ole tähän nojaten huijannut autoja (tai ainakin yrittänyt), että maksaa paypalilla, sitten kun auto saapuu jonnekkin afganistaniin niin reklamoidaan rahat takaisin ja auto on jo kadonnut johkin viidakkoon.

cybress 22.05.2012 17:29

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja santikko (Viesti 883389)
eikös paypalilla maksaessa ole turvattu se jos tuote ei vastaa kuvausta, niin reklamoinnilla saa rahat takaisin? eikös jotkut ole tähän nojaten huijannut autoja (tai ainakin yrittänyt), että maksaa paypalilla, sitten kun auto saapuu jonnekkin afganistaniin niin reklamoidaan rahat takaisin ja auto on jo kadonnut johkin viidakkoon.


Kyllä,juuri näin, paypal toimii periaatteessa takuumiehenä kaupanteon aikana..eli jos tavaraa ei tule,teet reklamaation ja saat rahasi takaisin,itsellä on käynyt niinkin että rahat palautettu ja puolenvuoden päästä onkin tilattu tavara saapunut ja siitä ei ole ikinä kukaan perinyt maksua...

Porvoon Hilma 01.06.2012 20:48

Varokaa PayPal huijauksia !
 
Venepalstalta poimittua, tulee varmaan tännekin :mad:

Http://venenetti.fi/keskustelut/t8283

:mad::mad:

Puuhis 01.06.2012 21:29

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma (Viesti 886401)
Venepalstalta poimittua, tulee varmaan tännekin :mad:


On jo täällä...

http://forums.offipalsta.com/showthr...ght=ulkomainen

discovaari 30.06.2012 20:20

RENGASMYYJÄ HUIJARI
 
Hemmo Parikkalassa myy vanne/rengassarjoja, jotka tuotu Saksasta. Haksahdin kanssa ostamaan, kun sanoi, että T3 tölkissä olleet nämä vanteet/renkaat. Hienot ovat muuten, mutta keskireikä n.57mm ja pulttijako 114,3mm vaikka tuossa ilmoituksessa nimenomaa sanotaan, että 5x112 ja 64mm. Lukuisten tekstiviesti-ym.sähköpostikeskustelujen jälkeen ei vieläkään suostu palauttamaan rahoja...meni rahat kankkulan kaivoon. Lakimieheni mukaan täyttää petoksen tunnusmerkit. Kaveri muuten myönsi, että on tullut muutama negatiivinen reklamaatio, mutta ei palauttanut rahoja heillekään..Oli myynyt jollekin foorumilaisellekin vanteet, oli noutanut ne Kouvolasta.

http://www.nettivaraosa.com/vanteet/1344793

Kaitsu67 30.06.2012 20:44

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja discovaari (Viesti 893881)
Hemmo Parikkalassa myy vanne/rengassarjoja, jotka tuotu Saksasta. Haksahdin kanssa ostamaan, kun sanoi, että T3 tölkissä olleet nämä vanteet/renkaat. Hienot ovat muuten, mutta keskireikä n.57mm ja pulttijako 114,3mm vaikka tuossa ilmoituksessa nimenomaa sanotaan, että 5x112 ja 64mm. Lukuisten tekstiviesti-ym.sähköpostikeskustelujen jälkeen ei vieläkään suostu palauttamaan rahoja...meni rahat kankkulan kaivoon. Lakimieheni mukaan täyttää petoksen tunnusmerkit. Kaveri muuten myönsi, että on tullut muutama negatiivinen reklamaatio, mutta ei palauttanut rahoja heillekään..Oli myynyt jollekin foorumilaisellekin vanteet, oli noutanut ne Kouvolasta.

http://www.nettivaraosa.com/vanteet/1344793

Tossa nettivraosan ilmossa ei ole myyjän tietoja, laitatko ketkun nimen tänne palstalle muidenkin tietoon jos on kerta huijari.

vepele 30.06.2012 20:54

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 (Viesti 893890)
Tossa nettivraosan ilmossa ei ole myyjän tietoja, laitatko ketkun nimen tänne palstalle muidenkin tietoon jos on kerta huijari.

Toss vissiin on
http://www.nettivaraosa.com/vanteet/1342749

solihull 13.10.2016 08:53

Joko Roverystävien tai Offipalstan kautta on liikkeellä oikea emäsikahuijari.
Mulla on ostoilmoitus TD5 lohkosta ja johan sellaista tarjosi
SAKARI MÄKITALO niminen henkilö ROVANIEMELTÄ
Puhelu tuli jostakin prepaidista 044 9609310 ja sähköpostia hän laitteli osoitteesta maankaivuumakitalo@gmail.com

Pilkkahinnalla olisi saanut vähänajetun koneen ja kaikkea muuta osaa ja rahti sisältyi kauppaan Kaukokiidon pihaan tuomana.
Kiire oli kova kun oli työkeikkaa Norjaan, joka peruuntui yllättäin kun sanoin ennättäväni vasta vähän myöhemmin tsekata asiaa tarkemmin.
Kauppa sujui siihen saakka liiankin hienosti, kunnes rahtiennakko ei sopinut vaan S-pankkiin olisi pitänyt ostos maksaa. Tiliasioista viestitellessä pyysin Saken osoitetta tai jotakin muuta kuin prepaid puhelinnumeroa tai hänen firmansa y-tunnuksen, jotta voisin identifioida viestin edes johonkin ihmiseen josta saan oljenkorren osien olemassaoloon.

Yllättäin herrasta ei ole tuon pyynnön jälkeen kuulunut enää mitään.
Lähtiköhän hän sitten sinne Norjaan hommiin? ;-)

Ei olisi paha, jos kaikki palstalaiset pistäisivät Sakelle viestiä joka kautta ja kyselisivät että olisko sillä halpoja osia myynnissä. Saisi edes spostit ja puhelimet hetkeksi pirisemään ja tukkoon.

TT

cossieboy 01.11.2016 10:34

Sitten kanssa varmaan sama S-pankki/kiitolinja "herrasmies" Kai Lehterä , 0449574769 ilmoitti olevansa Vaasasta ja tilinum tuollainen: Fi92 3939 0054 9282 13.

Kyseiseltä vielä toistaiseksi kavelevältä hemmolta ei kannata mitään ostaa... jää tavara tulematta.

Mutta kohta ei enää urpo huijari ainakaan kävellen tee temppujaan kun saadaan se poikien kanssa kiinni.

Vituttaa sen verran rankasti tollaset urpot mitkä luulee pääsevänsä tämmösistä ilman vakavia seuraamuksia.

Sitten kun noi pellet luulee ettei niitä saa selville/kiinni vaikka kuinka vääristelevät tietojaan :D

Kirjoittellija 02.11.2016 18:43

Vihje
 
Hei!

Kaverin nimi on Sami Antero Armas Sinisalo, löydätte hänet jostain Naantalin seudulta.

T. Kansalainen

Yölento 02.11.2016 19:41

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Kirjoittellija (Viesti 1322981)
Hei!

Kaverin nimi on Sami Antero Armas Sinisalo, löydätte hänet jostain Naantalin seudulta.

T. Kansalainen

Tämä nyt olikin varmaan jo kaikkien tiedossa.

herrailu 07.11.2016 09:37

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja cossieboy (Viesti 1322791)
Sitten kanssa varmaan sama S-pankki/kiitolinja "herrasmies" Kai Lehterä , 0449574769 ilmoitti olevansa Vaasasta ja tilinum tuollainen: Fi92 3939 0054 9282 13.

Kyseiseltä vielä toistaiseksi kavelevältä hemmolta ei kannata mitään ostaa... jää tavara tulematta.

Mutta kohta ei enää urpo huijari ainakaan kävellen tee temppujaan kun saadaan se poikien kanssa kiinni.

Vituttaa sen verran rankasti tollaset urpot mitkä luulee pääsevänsä tämmösistä ilman vakavia seuraamuksia.

Sitten kun noi pellet luulee ettei niitä saa selville/kiinni vaikka kuinka vääristelevät tietojaan :D

Ensimmäisen kerran taisin minäkin joutua huijatuksi juuri tälle henkilölle samalla puhelinnumerolla ja tilinumerollaan. Esitteli itsensä Joel Vähätaloksi Oulusta ja kiitolinjan kautta lupasi lähettää tuotteen. Muusikoiden.netin kautta tarttui siis ostoilmoitukseeni ja oli puhelimessa luottamuksen arvoinen. Lupasi viikonlopuksi tuotteen, mutta eipä tullut ja tänään aloin vähän tutkimaan asiaa. Typerä olo tällä hetkellä ja 150 euroa köyhempi.

antti_boy 10.11.2016 13:56

Joel vähätalo saatana. Misson mun suzukin 5v-vaihelaatikko ja jakiksen ja lootan välinen kardaani , kotkassa piti kuulemma olla ja matkahuollon kautta on pistäny tulee. Ei vaan kaverista paljon kuulunu ku kyselin seurantanumeroa. Sähköpostilla kuiten pisti laatikosta kuvat ja kaikki, jaa katoppa kuvaki löyty guuglella http://forum.difflock.com/ads_mod/im...8439_large.jpg

Eli
Joel Vähätalo
0449474308
+358449474308
FI9239390054928213 Spankki
FI 92 3939 0054 9282 13

Late 10.11.2016 14:36

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja cossieboy (Viesti 1322791)
Sitten kanssa varmaan sama S-pankki/kiitolinja "herrasmies" Kai Lehterä , 0449574769 ilmoitti olevansa Vaasasta ja tilinum tuollainen: Fi92 3939 0054 9282 13.

Kyseiseltä vielä toistaiseksi kavelevältä hemmolta ei kannata mitään ostaa... jää tavara tulematta.

Mutta kohta ei enää urpo huijari ainakaan kävellen tee temppujaan kun saadaan se poikien kanssa kiinni.

Vituttaa sen verran rankasti tollaset urpot mitkä luulee pääsevänsä tämmösistä ilman vakavia seuraamuksia.

Sitten kun noi pellet luulee ettei niitä saa selville/kiinni vaikka kuinka vääristelevät tietojaan :D

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja antti_boy (Viesti 1324062)
Joel vähätalo saatana. Misson mun suzukin 5v-vaihelaatikko ja jakiksen ja lootan välinen kardaani , kotkassa piti kuulemma olla ja matkahuollon kautta on pistäny tulee. Ei vaan kaverista paljon kuulunu ku kyselin seurantanumeroa. Sähköpostilla kuiten pisti laatikosta kuvat ja kaikki, jaa katoppa kuvaki löyty guuglella http://forum.difflock.com/ads_mod/im...8439_large.jpg

Eli
Joel Vähätalo
0449474308
+358449474308
FI9239390054928213 Spankki
FI 92 3939 0054 9282 13

Sama tilinro. ja puh.nro. näillä "Joelilla" ja "Kailla".....

Kyseessä siis mitä luultavammin (vanha tuttu) Sami Sinisalo.

lauri a. 30.05.2017 19:03

Tuomo Kukkonen Kansankatu 13 A 17 96100 puh nro 044-9394622. Hänelle lähettämäni Mersun pakosarja ja postikulut ovat olleet nyt parisen kuukautta maksamatta. Selityksiä, teeskentelyä ja leikkii vaikeasti tavoiteltavaa, nyt on jo puhelinnumeroonkin puhelut estetty. En suosittele myymään kyseiselle kaverille mitään.

savustin 12.10.2017 11:28

Pistimpä minäkin paketin joensuuhun 2-3vuotta sitten, paketti kyllä kelpas muttei rahoja ei tavaraa eikä ole antista sen jälkeen kuulunut.Ilmeisesti palstalaisia mutta tuskin tahallinen teko.


Sivu luotu: 02:22 (GMT +2).