Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=185)
-   -   KORJATTU: sähköposti ongelmia (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=83981)

hoojii 05.05.2011 20:49

KORJATTU: sähköposti ongelmia
 
mikähän asetus mulla on pielessä offipalstan sähköpostissa kun sinne tulee kaikenmaailman vastaukset kysymyksiin jos olen kirjoittanut jonkun kysymyksen palstalle? ilkee poistella satoja vastauksia postista. Kiitos jo etukäteen !

Lars 05.05.2011 22:33

"The forum can send a message to your email address to inform you when someone sends you a private message. "

"Receive Email Notification of New Private Messages "



Tollasen kun ruksit pois tuolta omista asetuksista niin lakkaa viestit tulemasta.

hoojii 21.12.2011 15:14

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Lars (Viesti 764840)
"The forum can send a message to your email address to inform you when someone sends you a private message. "

"Receive Email Notification of New Private Messages "



Tollasen kun ruksit pois tuolta omista asetuksista niin lakkaa viestit tulemasta.

ei kyllä onnistu. edelleen tulee kaikenmaailman viestit ja spämmit sähköpostiin ????

samisami2 21.12.2011 17:14

Omat asetukset > muokkaa asetuksia ja sieltä "Viestiketjun seurannan oletusarvo" kohtaan muutat "ei ilmoituksia sähköpostitse".

LaaLaa 02.03.2013 18:01

Liittynee nyt käynnissä olevaan huoltokatkoon, ettei sähköpostiin pääse kirjaantumaan sisään?

Herjaa tälläistä:

Could not connect to mail.petrisimolin.com at port 143

santikko 03.03.2013 19:11

sama täällä. piti tulla kattoon onko ollu jotain huoltoa..

Lars 03.03.2013 19:24

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja LaaLaa (Viesti 978206)
Liittynee nyt käynnissä olevaan huoltokatkoon, ettei sähköpostiin pääse kirjaantumaan sisään?

Herjaa tälläistä:

Could not connect to mail.petrisimolin.com at port 143

Juu liittyi huoltoon tai sen jälkeiseen (ei suunniteltuun) sähkökatkokseen

LaaLaa 10.03.2013 19:21

Nyt sähköpostiin ei pääse kirjaatumaan sisään. Salasanan kirjoittamisen jälkeen tulee hetken päästä tälläinen herja:
Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in /storage/petrisimolin.com/wwwmail/include/imap.inc on line 104

Issu 10.03.2013 21:31

Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in /storage/petrisimolin.com/wwwmail/include/imap.inc on line 104
Eli samaa vaivaa täälläkin.

jallu80 11.03.2013 07:10

Sama vika kun kahdella edelliselläkin!

piparix 11.03.2013 09:32

toista päivää mättää itelläkii :/

Kaitsu67 11.03.2013 13:33

Joo, ei toimi läppärillä eikä puhelimellakaan s-posti :(


Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in /storage/petrisimolin.com/wwwmail/include/imap.inc on line 102

Lars 11.03.2013 17:00

Ensi kerralla yhteys heti sähköpostitse ylläpitoon eikä palstalle!!!!

Tutkitaan ja palataan

H&K 11.03.2013 17:39

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Lars (Viesti 981684)
Ensi kerralla yhteys heti sähköpostitse ylläpitoon eikä palstalle!!!!

Tutkitaan ja palataan

Milläs lähetät sähköpostia ku se ei toimi ?:confused::eek::eek::confused:

Samsonite 11.03.2013 18:09

Toimivalla sähköpostilla?

T€€MU 11.03.2013 18:38

juu ei toimi minullakaan offipalstan sähköposti, samaa aikaylitystä herjaapi

Rompe 11.03.2013 21:10

samaa herjaa täälläkin


"edit" Nyt herjaa tällästä




http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=125294

Lars 11.03.2013 22:07

http://forums.offipalsta.com/showthr...814#post981814

Reetu 12.03.2013 00:10

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Lars (Viesti 981846)

Hupsis s##tana, toimi hienosti enneku hajosi...

http://forums.offipalsta.com/showthr...hlight=tarjoan

LaaLaa 12.03.2013 10:43

Todella kiusallinen tilanne, olen juuri odottamassa liki 2000e ostoksille seurantakoodeja ja mahdollisia ohjeistuksia parista nettikaupasta:(
Pitänee ottaa yhteyttä ko. kauppojen yleisiin inffo osoitteisiin työspostilla, hitto kun ei edes muista minkä nimisten henkilöiden kanssa kauppoja tuli tehtyä.

Lars 12.03.2013 12:04

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja LaaLaa (Viesti 981949)
Todella kiusallinen tilanne, olen juuri odottamassa liki 2000e ostoksille seurantakoodeja ja mahdollisia ohjeistuksia parista nettikaupasta:(
Pitänee ottaa yhteyttä ko. kauppojen yleisiin inffo osoitteisiin työspostilla, hitto kun ei edes muista minkä nimisten henkilöiden kanssa kauppoja tuli tehtyä.

Suuret pahoittelut ylläpidon puolelta.

Tavoitteena olisi saada maili pelaamaan jollakin tasolla as soon as possible ja sitten ajan kanssa tuoda vanhat mailit mukaan.

Lars 12.03.2013 12:12

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja LaaLaa (Viesti 981949)
Todella kiusallinen tilanne, olen juuri odottamassa liki 2000e ostoksille seurantakoodeja ja mahdollisia ohjeistuksia parista nettikaupasta:(
Pitänee ottaa yhteyttä ko. kauppojen yleisiin inffo osoitteisiin työspostilla, hitto kun ei edes muista minkä nimisten henkilöiden kanssa kauppoja tuli tehtyä.

Suuret pahoittelut ylläpidon puolelta.

Yritämme saada mailiosoitteet toimintaan asap ja sitten ajan kanssa myöhemmin palautellaan vanhat mailit bokseihin

LaaLaa 12.03.2013 13:29

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Lars (Viesti 981976)
Suuret pahoittelut ylläpidon puolelta.

Yritämme saada mailiosoitteet toimintaan asap ja sitten ajan kanssa myöhemmin palautellaan vanhat mailit bokseihin

Juu ei mitään, voisinhan käyttää jotain hotmail gmail yahootakin, mutta offipalstan webmail on toiminut jo vuosia todella hyvin. Olen ollut siihen tyytyväinen ja mieluusti käytän jatkossakin. Sattui vaan just pahaan aikaan minun osalta tämä rikkoontuminen.

Toivotaan ettei laitteistojen korjaaminen mene överi kalliiksi ja jos menee, pyytäkää ihmeessä taloudellista apua meiltä palstan käyttäjiltä. Uskoisin, että "tuoppejakin" enenmmän olisi porukalla halua sponssata muuten ilmaista ja HYVÄÄ palstaa.

Lars 12.03.2013 13:43

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja LaaLaa (Viesti 981995)
Juu ei mitään, voisinhan käyttää jotain hotmail gmail yahootakin, mutta offipalstan webmail on toiminut jo vuosia todella hyvin. Olen ollut siihen tyytyväinen ja mieluusti käytän jatkossakin. Sattui vaan just pahaan aikaan minun osalta tämä rikkoontuminen.

Toivotaan ettei laitteistojen korjaaminen mene överi kalliiksi ja jos menee, pyytäkää ihmeessä taloudellista apua meiltä palstan käyttäjiltä. Uskoisin, että "tuoppejakin" enenmmän olisi porukalla halua sponssata muuten ilmaista ja HYVÄÄ palstaa.

Kovasti arvostan asennettasi.

Voit(te) olla varmoja, että kaikki mahdollinen tämän eteen tehdään.

L-200 16.03.2013 22:00

Voisiko offipalstalle lisätä vaikka tuonne yläpalkkiin kohdan "e-mail" johon voisi sitten laitella osoitteeksi offipalstan lootan. Nyt sitä ei löydä millään ja aina pitää mennä petrisimolin.com:n kautta mailiin.
Yläpalkista pikalinkki olisi kyllä aiWan liian kätevä "käytävä" mennä mailille.
Ihan satkun vissi jottei ole ameriikan temppu tehdä sitä..

p.s. mullois tuopillinenkin ku joku muistuttais minne ja miten... :D


Sivu luotu: 16:02 (GMT +2).