Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   Mikä vituttaa 2018 (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=153834)

artsi777 01.01.2018 00:32

Mikä vituttaa 2018
 
Taas se vuosi vaihtu, ittee ketuttaa lähinnä etelän talvikelit... Taitaa mennä koko alkuvuosikin räntäsateessa tarpoen

Lerssinen 01.01.2018 08:56

Hallitus.

Eikä ole edes krapulaa..

Timppa T 01.01.2018 09:01

Ei vielä mikään vituta, mut kyllä se tästä taas.

rane58 01.01.2018 18:57

Aina vaan kyrsii...
 
Kaikki.... :(

Hautalintu 03.01.2018 21:47

Flunssa! Viime vuonna alkoi vuosi samallai kuumeessa ja flunssas, tämä vuos samoten. Kunha ei ny vallan perinteeksi alkaisi muodostumaan...

Jappi 06.01.2018 20:59

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja rane58 (Viesti 1368477)
Kaikki.... :(

Tänään just näin.

jmk 06.01.2018 21:27

HJ.n kattokourujen kitit... näytti päälle päin ihan ehjiltä mut yli puolessa ruosteet alla ja osasta puuttui peltikin

Vormula77 07.01.2018 13:50

Vesi-ilmapumpun ulkoyksikkö päätti yhteistyön. Aivan paska systtemihän toi on mutta nyt just ei olis kiinnostais sijoittaa 5000e tohon.

Swoop 07.01.2018 17:55

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Vormula77 (Viesti 1369166)
Vesi-ilmapumpun ulkoyksikkö päätti yhteistyön. Aivan paska systtemihän toi on mutta nyt just ei olis kiinnostais sijoittaa 5000e tohon.

Kotivakuutukseen?

Ranee 08.01.2018 00:13

Menin normaalisesti nukkumaan ysin paikkeilla ja herasin ennen kymppiä, siinä pyörin sitten pari tuntia totesin että pakko lähteä lukemaan palstaa ja kuuntelemaan musiikkia jos aivot väsyisi.

-MaTTi- 09.01.2018 20:52

Keskarin näyttäjä
 
Matsta 323 turruuttaa alinopeutta eessä, lähestyn takaa, vaihdan lyhkäset, Matukassa ei paljoo valot potkinu. En ajanu ees turhan lähellä, mutta suunnittelin ohittavani sen, joten hieman normaalia lähemmäks tulin. Sit hanttari alkaa pyöriimään penkillä, jarruvalot vilkkuu, vauhti putoo entisestään, tuun väkisinkin lähemmäs, sit näytetään keskisormee, sit poletaan taas jarrua ja vauhti putoo 50:iin (80-alue). Näytän malliks miltä pitkät valot näyttäis, sit näytetään taas sormee ja vilkkua, jarrua ja sumaria ja ajellaan viittäkymppiä. Mitä mun olis pitäny tehä? :confused: Sammuttaa ajovalot vai polkee jarrua ja jättäytyä 100 m jälkeen ajelemaan jotakin Matstan sietämää vauhtia? No, tietysti huitasin ohi heti kun tilaisuus tuli. Sit tää Matsta kiihdyttää perään ja ajaa puskurissa kii 90:iä ja vilkuttelee valoja. :mad: Ohitti vielä yhden toisen 75:ttä ajelleen mun perässä. Seuraavassa risteyksessä sentään jatkoi suoraan mun kääntyessä.

Toimintaohjeita vastaisuuden varalle? Mun Toitsun valot on tietty aika korkeella, mut laillisella korkeudella olevat tavan H4:t oikein suunnattuna. Paistaahan ne tietty tollasen matalan matstan läpi just sopivasti ja häikäsee varmasti peilistä, mut saahan ne käännettyä pois.

AVRO 10.01.2018 01:29

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- (Viesti 1369525)
Matsta 323 turruuttaa alinopeutta eessä, lähestyn takaa, vaihdan lyhkäset, Matukassa ei paljoo valot potkinu. En ajanu ees turhan lähellä, mutta suunnittelin ohittavani sen, joten hieman normaalia lähemmäks tulin. Sit hanttari alkaa pyöriimään penkillä, jarruvalot vilkkuu, vauhti putoo entisestään, tuun väkisinkin lähemmäs, sit näytetään keskisormee, sit poletaan taas jarrua ja vauhti putoo 50:iin (80-alue). Näytän malliks miltä pitkät valot näyttäis, sit näytetään taas sormee ja vilkkua, jarrua ja sumaria ja ajellaan viittäkymppiä. Mitä mun olis pitäny tehä? :confused: Sammuttaa ajovalot vai polkee jarrua ja jättäytyä 100 m jälkeen ajelemaan jotakin Matstan sietämää vauhtia? No, tietysti huitasin ohi heti kun tilaisuus tuli. Sit tää Matsta kiihdyttää perään ja ajaa puskurissa kii 90:iä ja vilkuttelee valoja. :mad: Ohitti vielä yhden toisen 75:ttä ajelleen mun perässä. Seuraavassa risteyksessä sentään jatkoi suoraan mun kääntyessä.

Toimintaohjeita vastaisuuden varalle? Mun Toitsun valot on tietty aika korkeella, mut laillisella korkeudella olevat tavan H4:t oikein suunnattuna. Paistaahan ne tietty tollasen matalan matstan läpi just sopivasti ja häikäsee varmasti peilistä, mut saahan ne käännettyä pois.

Enitenhän noita urpoja viluttaa kun niihin ei reagoi sen kummemmin. Silloin tällöin on tullut mieleen ajaa päälle kun joku vastaava on ollut liikenteessä, joskus sopivassa mielentilassa olen yksinkertaisesti painanut pään niskatukeen ja lintannut jarrua oikein huolella jos joku tommonen on tullut iholle. Eli ilman mitn erityistä syytä on mielensä pahoittanut.

Mutta kylmänviilee provosoitumattomuus on ehkä se oikein tapa toimia, kun voihan siellä olla joku piripääkin joista ei tiedä mitä keksivät.

Jappi 13.01.2018 21:48

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- (Viesti 1369525)
Matsta 323 turruuttaa alinopeutta eessä, lähestyn takaa, vaihdan lyhkäset, Matukassa ei paljoo valot potkinu. En ajanu ees turhan lähellä, mutta suunnittelin ohittavani sen, joten hieman normaalia lähemmäks tulin. Sit hanttari alkaa pyöriimään penkillä, jarruvalot vilkkuu, vauhti putoo entisestään, tuun väkisinkin lähemmäs, sit näytetään keskisormee, sit poletaan taas jarrua ja vauhti putoo 50:iin (80-alue). Näytän malliks miltä pitkät valot näyttäis, sit näytetään taas sormee ja vilkkua, jarrua ja sumaria ja ajellaan viittäkymppiä. Mitä mun olis pitäny tehä? :confused: Sammuttaa ajovalot vai polkee jarrua ja jättäytyä 100 m jälkeen ajelemaan jotakin Matstan sietämää vauhtia? No, tietysti huitasin ohi heti kun tilaisuus tuli. Sit tää Matsta kiihdyttää perään ja ajaa puskurissa kii 90:iä ja vilkuttelee valoja. :mad: Ohitti vielä yhden toisen 75:ttä ajelleen mun perässä. Seuraavassa risteyksessä sentään jatkoi suoraan mun kääntyessä.

Toimintaohjeita vastaisuuden varalle? Mun Toitsun valot on tietty aika korkeella, mut laillisella korkeudella olevat tavan H4:t oikein suunnattuna. Paistaahan ne tietty tollasen matalan matstan läpi just sopivasti ja häikäsee varmasti peilistä, mut saahan ne käännettyä pois.

Jaa, en osaa ohjeita antaa mutta jostain syystä näitä ihme uunoja on tänä vuonna tullut PALJON havaittua teillä...

Timo_L 15.01.2018 21:33

En tiedä onko tämä nyt ihan vitutuksen aihe, etenkin kun asia ei suoranaisesti ole omissa intresseissä.

Mutta näköjään Mersun G- sarjakin muuttui maastoautosta rimpulaksi, kun uuteen W464- korimalliin tulee risukeula. Takana sentään vielä pysyy jäykkä akseli.
Vähiin alkaa käydä uudet kunnon maastoautot jäykillä akseleilla, jos puhutaan esim. Suomeen rekisteröitävissä olevista. Jeep Wrangler, onko muita enää edes oikeastaan jäljellä? :eek:

kenppi 15.01.2018 21:42

Suzuki Jimnystä löytyy vielä jäykät akselit.

jmk 15.01.2018 21:46

Joo mutta mutta voiko suzukia kutsua maastoautoksi:)

Ranee 15.01.2018 22:37

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja jmk (Viesti 1370227)
Joo mutta mutta voiko suzukia kutsua maastoautoksi:)

Voi ja hyvinkin, sehän on niin lähellä kömpijää ominaisuuksiltaan ettei kai paljon parempaa kaupasta saa.

savustin 16.01.2018 06:34

En tiennyt että hj on urheiluauto mutta kävelemään pisti kun soppa jääty.

Heguli 16.01.2018 09:35

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja jmk (Viesti 1370227)
Joo mutta mutta voiko suzukia kutsua maastoautoksi:)

Tojo-kuskilla joku kompleksi :D

wikke 16.01.2018 11:08

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Heguli (Viesti 1370259)
Tojo-kuskilla joku kompleksi :D

Peräylitys kutina kiusaa? ;)

Pajares 16.01.2018 18:18

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja jmk (Viesti 1370227)
Joo mutta mutta voiko suzukia kutsua maastoautoksi:)

Kyl niillä voi halvaantuneen offroad-toiotan aina repiä pois mettästä?

Kerta ei sano vielä koko totuutta,Mutta sitten kun siellä on ollut narun jatkona niitä useampia:D:D:D.

Pajares 16.01.2018 20:18

Toisinaan kun on ollut kiire,Niin toi 609 mersun suorituskyky...Mutta tänään käytiin ukon kanssa hakemassa iskukoukut pois Nissan vanetella ja jatkossa en enään valita:D.

turakki 16.01.2018 21:26

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Pajares (Viesti 1370305)
Toisinaan kun on ollut kiire,Niin toi 609 mersun suorituskyky...Mutta tänään käytiin ukon kanssa hakemassa iskukoukut pois Nissan vanetella ja jatkossa en enään valita:D.

Vähän samaan tapaan naapurin isäntä valitteli aikanaan xl vitaran ajettavuutta. Oli kuulemma vähän kolhon puoleinen. Lupasin sille viikoksi hj:n alle, niin ei ketuta enää. Ei suostunut vaihtoon, ihme kyllä.

artsi777 17.01.2018 07:20

:D:D

Karvapöpö 17.01.2018 07:51

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja turakki (Viesti 1370321)
Vähän samaan tapaan naapurin isäntä valitteli aikanaan xl vitaran ajettavuutta. Oli kuulemma vähän kolhon puoleinen. Lupasin sille viikoksi hj:n alle, niin ei ketuta enää. Ei suostunut vaihtoon, ihme kyllä.

:D:D:D


Sivu luotu: 03:47 (GMT +2).