Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   mikä ihmetyttää,, eli lähes vituttaa (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=113992)

Porvoon Hilma 22.08.2013 19:20

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy (Viesti 1035912)
No niin. Eli n.10 prossaa ihmisistä juo meitillä n. Puolet koko alkoholipotista.

Ja kun ei ole duunia niin aika helppo on aikasen miehen nyrjähtää sinne kaljottelu porukoihin. Ja sitä kun harrastaa sen 500 päivää minkä liiton rahat antaa myöten niin siinä ajassa kerkeää sekä työkyky että motivaatio romahtamaan kummasti ja kierre on valmis. Eikä siihen auta mitkää rajoitukset. Jos ei ole syytä olla selvinpäin ja rahat riittää niin mikä sen mukavampaa.

Ja EN leimaa kaikkia työttömiä deekuiksi. Tämä näkemykseni perustuu ainoastaan siihen mitä silmät näkee ja korvat kuulee.

Juu. Työttömyys saattaa alentaa kynnystä ottaa kuppia kun ei tartte seuraavana päivän nousta seittemäksi sorvaamaan. Mutta ei se viina sinne leipäluukkuun ittekseen ajaudu, alkoholi kun on tupakan lailla vahvasti riippuvuutta aiheuttava aine, niin siitä vaan kehittyy kemiallinen riippuvuus ja lopulta tappaa koko ukkelin. Olipa sillä duunia tai ei. Duunissa olijat voi valita hieman hienommalta kuulostavan etanolin :D

Rohmo 22.08.2013 19:32

Nytmääoonihanihmeissäni kunnäpytin on ihan jumis
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=136753

TRohmo

hj 60/61 22.08.2013 19:36

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Heguli (Viesti 1035711)
Ihmetyksen ja vitutuksen raja on hiuksenhieno :D:D:rolleyes::rolleyes:;):p:p:):):):):):):):D:D:D :D:D:D:o:p:p:p (tuliko jo tarpeeksi :D:D:D:D:D)

Vähän niin kuin humalan ja kännin.....:eek:

slipoveri 22.08.2013 22:14

En kyllä lähtis tallin ovia lukitteen,koita löytää jantterille joku pirun kiinostava ruuvattava ja unohtelet työkalut millon minnekki että sapi kysellä ja ettiä niitä itekki.

ssuvik 23.08.2013 12:14

Mua ainakin vituttaa yli kaiken ne työkalun hukkaajat. Kovin montaa kertaa ei mun pajalla tarvii hukata/jättää laittamatta omalle paikalle työkalua, kun saa portikiellon.

Kaitsu67 23.08.2013 12:41

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja iikkoo (Viesti 1035720)
Kyseessä jonkin sortin uusioperhe ja swappivaimolla käytössä vapaan kasvatuksen metodit?

Tää oli hyvä ja ihan uusi termi mulle "swappivaimo" :D :D :D

Ja työkaluista puheenollen, mä ihmettelen sitä, et AINA just SE yksi työkalu on hukassa mitä just sillä hetkellä tarvii, kasvaako niille jalat vai mikä siinä on??? :eek:

Rohmo 23.08.2013 16:02

Ja työkaluista puheenollen, mä ihmettelen sitä, et AINA just SE yksi työkalu on hukassa mitä just sillä hetkellä tarvii, kasvaako niille jalat vai mikä siinä on??? :eek:[/QUOTE]

Ne katoavat on työtä vieroksuvia työkaluja :D

Reetu 23.08.2013 18:17

Ja jos työkalut on tallessa, niin sit on työhalut hukassa...

Cruiseristi 23.08.2013 18:52

kattelee sellasen rojektin jossa on vaan tuumakokoja , niitä on aina pakissa riesaksi asti :)

_LM_ 23.08.2013 19:06

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rohmo (Viesti 1036196)
Ja työkaluista puheenollen, mä ihmettelen sitä, et AINA just SE yksi työkalu on hukassa mitä just sillä hetkellä tarvii, kasvaako niille jalat vai mikä siinä on??? :eek:

Minulla on sitten ilmeisesti kaikki 10,13,14 ja 17 milliset avaimet ja hylsyt mustalaisia kun katoavat aina hyvissä ajoin ennen työn aloittamista. :D

Patu925 25.08.2013 19:31

Ostin uuden kännykkätelineen. imukuppi ei kestä lasissa kiinni.. Liimasin sen lasiin pikaliimalla mutta ei pysynyt. Vissiin seuraavaksi on kokeiltava liimatiivistemassaa...
Jos se ei pidä niin harkitsen läpiruuvilla kiinnitystä.

Melkein jo vituttaa moinen rojekti... :D

Byrocrat 25.08.2013 19:41

Kojelaudassa se kännykkäteline ei estä näkyvyyttä
 
Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Patu925 (Viesti 1036788)
Ostin uuden kännykkätelineen. imukuppi ei kestä lasissa kiinni.. Liimasin sen lasiin pikaliimalla mutta ei pysynyt. Vissiin seuraavaksi on kokeiltava liimatiivistemassaa...
Jos se ei pidä niin harkitsen läpiruuvilla kiinnitystä.

Melkein jo vituttaa moinen rojekti... :D

Loistavaa :cool: Tuulilasi, joka huolehtii siitä ettet kiinnitä näkökenttään mitään näkemistä estävää :)

Liimaa/kiinnitä läpipultilla se kännykkäteline mieluummin kojelautaan niin pysyy paremmin :eek:

Patu925 25.08.2013 19:47

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat (Viesti 1036796)
Loistavaa :cool: Tuulilasi, joka huolehtii siitä ettet kiinnitä näkökenttään mitään näkemistä estävää :)

Liimaa/kiinnitä läpipultilla se kännykkäteline mieluummin kojelautaan niin pysyy paremmin :eek:

Näkyvyys on pygmien ongelma. Ei minun.

Nikuzai 25.08.2013 22:48

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 (Viesti 1036156)

Ja työkaluista puheenollen, mä ihmettelen sitä, et AINA just SE yksi työkalu on hukassa mitä just sillä hetkellä tarvii, kasvaako niille jalat vai mikä siinä on??? :eek:

Itse olen tullut siihen tulokseen, että mun nurkissa pyörii menninkäisiä ja ne piilottelee niitä työkaluja, monesti kattelet pakista, ettei ole ja paikka on tyhjänä ja sitten jostain löydät korvaavan ja haet muuta pakista niin siinähän se komeasti paikallaan napottaa puoli tuntia haettu työkalu :eek:

-Jarkko- 25.08.2013 23:00

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Patu925 (Viesti 1036788)
Ostin uuden kännykkätelineen. imukuppi ei kestä lasissa kiinni.. Liimasin sen lasiin pikaliimalla mutta ei pysynyt. Vissiin seuraavaksi on kokeiltava liimatiivistemassaa...
Jos se ei pidä niin harkitsen läpiruuvilla kiinnitystä.

Melkein jo vituttaa moinen rojekti... :D

Halpis dremelinkopiolla ja sarjassa mukana seraavalla "timantti"terällä saa siistin reijän lasiin ;) (läpipultilla tuulilasiin perkele jos ei muuten kestä)

BJ-40/76 25.08.2013 23:22

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja -Jarkko- (Viesti 1036889)
Halpis dremelinkopiolla ja sarjassa mukana seraavalla "timantti"terällä saa siistin reijän lasiin ;) (läpipultilla tuulilasiin perkele jos ei muuten kestä)

Pitää vaan olla vettä tsm. kokoajan, että lämpö pysyy "aisoissa" ja sitten toinen juttu, mitä kaivataan; "tärisevä/liikkuva" käsi, sillä reiän pitää olla pikkasen suurempi kuin timantin, milli on jo paljon. ja ongelma ei välttämättä ole tuo lasi(t) vaan niiden välissä oleva muovi! tukkii timantin, alkaa "vibraamaan"...

-> olisko kuiseskin parasta pistää reilu räkä klimppi imukuppiin ja imasta kiinni? no, hinkkaa 2viikkoa vanhalla sanomalehdellä lasi puhtaaksi, ja pyyhi imukuppi esim. kosteuspyyhkeellä puhtaaksi, ja sitten sikakitillä lasiin....;)

Pörö 26.08.2013 12:41

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Patu925 (Viesti 1036788)
Ostin uuden kännykkätelineen. imukuppi ei kestä lasissa kiinni.. Liimasin sen lasiin pikaliimalla mutta ei pysynyt. Vissiin seuraavaksi on kokeiltava liimatiivistemassaa...
Jos se ei pidä niin harkitsen läpiruuvilla kiinnitystä.

Melkein jo vituttaa moinen rojekti... :D

Tuulilasinpesuneste, sillä pyyhkäset ikkunan sen kohdan johon teline tulee ja samalla litkulla imukupin...
Toimii ainakin mulla kun on noissa omissa kotiloissa, tullu vedeltyä sauhuja sisällä nii lasit aika tervattuja joten niissä ei pysy mikään kiinni...

Patu925 26.08.2013 14:31

Kyseessä on motonetin pikkuisen yli kympin viritys. Edellisestä tippui imukuppi irti muusta varresta, eli kiinan laatua parhaimmillaan. Eipä se puhelinpihti kestä toisessa päässä vartta kiinni eli sikakittiä tarttee siinäkin.

Missäköhän olisi myynnissä semmoisia kohtuuhintaisia mutta toimivia telineitä?

Melkein jo vituttaa näitten romujen kanssa pelaaminen... Irvistys on jo melkein muuttunut jo hymyksi :D

bluevan 26.08.2013 14:45

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja -Jarkko- (Viesti 1036889)
Halpis dremelinkopiolla ja sarjassa mukana seraavalla "timantti"terällä saa siistin reijän lasiin ;) (läpipultilla tuulilasiin perkele jos ei muuten kestä)

Kunhan sit muistaa mattopuukolla veistää lasinpyyhkimeen sopivan kolon pultinkannalle ;)

Byrocrat 26.08.2013 15:38

Verkkokauppa.com
 
Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Patu925 (Viesti 1037010)
Kyseessä on motonetin pikkuisen yli kympin viritys. Edellisestä tippui imukuppi irti muusta varresta, eli kiinan laatua parhaimmillaan. Eipä se puhelinpihti kestä toisessa päässä vartta kiinni eli sikakittiä tarttee siinäkin.

Missäköhän olisi myynnissä semmoisia kohtuuhintaisia mutta toimivia telineitä?

Melkein jo vituttaa näitten romujen kanssa pelaaminen... Irvistys on jo melkein muuttunut jo hymyksi :D

www.verkkokauppa.com/katalogi >>> http://www.verkkokauppa.com/fi/catal...t-Autotelineet

Myyvät myös tuollaista kaipaamaasi vempainta :) Tiedä sitten onko yhtään parempia, mutta valikoimaa on mistä valita joko tukevampia tai rimpuloita?

Patu925 26.08.2013 16:02

http://www.verkkokauppa.com/fi/produ...kiinnityksella

Tuo on tällä hetkellä. Samaa tuubaa äkkiseltään ajateltuna.

Tönssi 26.08.2013 16:53

http://www.nanoteline.fi/ tuolta ainakin teline mikä kestää kiinni.

Gary Grand 09.09.2013 11:07

Ihmetyttää, että mikä idea on autotehtaalla laittaa uretaanivaahtoa helmakotelon sisään?!?

Muilta osin ruosteeton Vojakkeri, niin puoli metriä helmaa on hapantunut puhki. Tuolla puolen metrin matkalla kyseistä töhkää siellä on..:mad:

bluevan 09.09.2013 11:09

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Gary Grand (Viesti 1041738)
Ihmetyttää, että mikä idea on autotehtaalla laittaa uretaanivaahtoa helmakotelon sisään?!?

Muilta osin ruosteeton Vojakkeri, niin puoli metriä helmaa on hapantunut puhki. Tuolla puolen metrin matkalla kyseistä töhkää siellä on..:mad:

Tuota samaa tököttiä oli muuten jossain muussakin kulkineessa. Ei nyt het tuu mieleen et missä autossa sitä kirottiin.

karisa 09.09.2013 11:39

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Gary Grand (Viesti 1041738)
Ihmetyttää, että mikä idea on autotehtaalla laittaa uretaanivaahtoa helmakotelon sisään?!?

Muilta osin ruosteeton Vojakkeri, niin puoli metriä helmaa on hapantunut puhki. Tuolla puolen metrin matkalla kyseistä töhkää siellä on..:mad:

Kelluvuuden parantaminen ? ;)


Sivu luotu: 21:33 (GMT +2).