Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tapahtumat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=152)
-   -   Pähäma Venäjän safari helatorstai 2010 (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=70527)

mikjus 01.04.2010 21:41

Pähäma Venäjän safari helatorstai 2010
 
Laitetaanpa nyt virallinen topikki pystyyn ja ruvetaan kattomaan ketä olis lähdössä. Helatorstai osuu viikolle 19 ja on 13.5.2010. Lähtöpäivä?

Tässä vähän alustavaa listaa lähtijöistä kuulopuheiden mukaan.

Hilux Toyota4x4 + Jasa
Räkytäky Minä + Jonetzu
Patrol JV + Jussi
RumaHJ Uglyhj + Samuli
Mäyris Fabritius + ?
Hailuks Hermanni + ? (jos saa auton nippuun ja leiman)

Tässä vielä muistin virkistykseksi edellisiä reissuja samalta ajankohdalta.

Helatorstai 2009
Helatorstai 2008
Helatorstai 2007
Vappu 2006
Helatorstai 2005
Helatorstai 2004

hermanni 01.04.2010 22:02

jos johki kyytin mahtuis niin voisin lähtee appariks

ugly_hj 01.04.2010 22:28

joo lähössä ollaan ja apparina toimii samuli, tällä hetkellä ei muuta estettä kuin vanhaksi mennyt leima autossa + pientä pinta ja vähän syvempääkin remonttia.

toyota4x4 02.04.2010 06:54

lähetään kyllä apparikin ilmottautui jo kuukausi sitten. auto just leimattu++++++ jakolaatikkoon tulee 23 pooriset eipä juuri muuta.

offroadjouni 02.04.2010 13:32

Tekis vähän mieli lähteä reissuun mukaan kun Wranglerissa on kilvetkin... Konepeltisyvyydessä kahlaaminen ei kyllä ole ihan ykkössuosikkeja - kuinkahan helposti sellaiset paikat pääsee kiertämään?

EDIT: Oulaisten kisa onkin samaan aikaan joten tämäkin reissu jää minulta väliin. Ehkä sitten seuraavalla kerralla.

jv 03.04.2010 09:08

mie ja jussi ilmottaudutaan partikkelilla reissuun. pitäs viisumit laittaa vetää ja autokin pitäs leimata.

Jeeper 03.04.2010 16:04

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja ugly_hj (Viesti 657157)
pientä pinta ja vähän syvempääkin remonttia.

Eikö nämä onnistu sulta meno/paluumatkalla ja leirissä yöllä ;)


Itse en valitettavasti kyseiselle safarille pääse osallistumaan.

lacrits68 03.04.2010 16:30

moi!

Ihan uteliasuuttani.. http://forums.offipalsta.com/album.p...ictureid=31194
mites tuo defe on "varusteltu"....itellä työalla olisi kiva saada vähän vinkkiä että saa pelin "safari kelpoiseksi"...!

--Janne--

ugly_hj 03.04.2010 17:20

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jeeper (Viesti 657554)
Eikö nämä onnistu sulta meno/paluumatkalla ja leirissä yöllä ;)


Itse en valitettavasti kyseiselle safarille pääse osallistumaan.


hehhee no tottakai onnistuu, mutta sanoinkin tuon vaan sen takia,että jätkät luulis mun tosiaan tekevänkin jotain ennakkoremonttia autooni ;) . no kyllä mä sen silti jo osittain siivosin tänään riskiretken jäliltä.

mikjus 07.04.2010 16:02

Fabritiuskin tossa soitteli et mäyris ois iskussa mut tarviis 2 kpl eturenkaita volvon vakio 16" vanteelle ja 37" koossa. Apparin paikkakin liene vapaa.

Meikäläisen passikin olis postista noudettavissa eli enään puuttuu autosta leima niin loppu oliskin sitten vaan tuunausta.

jv 07.04.2010 18:56

joo mulkii oottelee patukka katsastusta, prkl ku pitää oottaa et kuu vaihtuu ku muuten ei saa ku 4kk leimaa. toukokuun puolella ku menee ni saa 1v ja 4kk :) tarviikohan tota enää sen jälkeen leimatakkaan ;):D

uusi portillinen ahdin ja cooleri lähti tänään tilaukseen ni pääsee asentaa niitäkin ennen leimaa. täytynee käydä penkissäkin ennen leimaamista.

muuten autosta ei puutu kuin laatikko lavalle ja vinssin kardaani joka valmistunee viel tälle viikolle. + joitain hipistelyä. nii ja snorkkeli pitäs tehä. mukitellingit valmistu tänää:D

nii ja viisumit lähtee tilaukseen täl viikol tai ens viikon alus.


onks Pulu lähös? Väihkönen sano yrittäväsä saada volvon kuntoon helatostaiks mut saa taas nähdä :)

Hermanni vaa omalla autolla mukaan, tai tietysti jos et uskalla :) voithan sie houkutella sen Koikkalaisen kans lähtee nii lähette sen hiiluksilla. kyl siel pärjää 35" swamppereilla.
tai mahtuuhan sitä jonku kyytiinki jos ei sieltä päin oo kukaan tulos autolla.

Rälläri 07.04.2010 22:25

mahtuuko ensikertalainen jonkun kyytiin venäjän safarille mukaan ?

1.menettekö imatralta rajan yli ?
2.mitä ottaa mukaan muutakin kuin rahaa ?

toyota4x4 10.04.2010 09:18

imatralta yli, mihinkäs suunnalle ollaan menossa?? räisälän alapuolelle hanhilammmen suon kierros,suursuo etelästä, vai hiitolan pohjoispuolelle tai jotain muuta.. onko jotain paikkoja suorittamatta ja hampaankolossa:)

toyota4x4 10.04.2010 09:20

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rälläri (Viesti 658944)
mahtuuko ensikertalainen jonkun kyytiin venäjän safarille mukaan ?

1.menettekö imatralta rajan yli ?
2.mitä ottaa mukaan muutakin kuin rahaa ?

passi + viisumi

tiipe 10.04.2010 13:53

vaihto maksa tai hyvä hapen otto kyky.

Rälläri 10.04.2010 15:36

:D:D:D varmaan vaihto maksoja:D , pääsen itse imatran tulliin omalla kyydillä siitä sit jos loikkaan jonkun kyytiin ?
passijaviisumi on samoissa kansissa :).

hermanni 10.04.2010 22:43

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja jv (Viesti 658844)
joo mulkii oottelee patukka katsastusta, prkl ku pitää oottaa et kuu vaihtuu ku muuten ei saa ku 4kk leimaa. toukokuun puolella ku menee ni saa 1v ja 4kk :) tarviikohan tota enää sen jälkeen leimatakkaan ;):D

uusi portillinen ahdin ja cooleri lähti tänään tilaukseen ni pääsee asentaa niitäkin ennen leimaa. täytynee käydä penkissäkin ennen leimaamista.

muuten autosta ei puutu kuin laatikko lavalle ja vinssin kardaani joka valmistunee viel tälle viikolle. + joitain hipistelyä. nii ja snorkkeli pitäs tehä. mukitellingit valmistu tänää:D

nii ja viisumit lähtee tilaukseen täl viikol tai ens viikon alus.


onks Pulu lähös? Väihkönen sano yrittäväsä saada volvon kuntoon helatostaiks mut saa taas nähdä :)

Hermanni vaa omalla autolla mukaan, tai tietysti jos et uskalla :) voithan sie houkutella sen Koikkalaisen kans lähtee nii lähette sen hiiluksilla. kyl siel pärjää 35" swamppereilla.
tai mahtuuhan sitä jonku kyytiinki jos ei sieltä päin oo kukaan tulos autolla.

ei kerkee laittaan autua siihen kuntoon ja muut ei uskalla näköjään täältä päin lähtee muuallekkun omalle takapihalle........... jos apparin paikkoja vapaina niin saa soittaa mulle num 045-1277699

jv 11.04.2010 13:30

no lähet sitte vua jonku kyytii, Ilmotelkaas ny joku Hermannille et mahtus sekkii jonku kyytii!!! ois eka reissu sille ryssii.

miu ratakireeseen sporttii ei mahu millää enempää ku mie ja jussi, vaikka kirveellä veistäs :D


Eihän Harrin oikeestaa tarvii ku heittää matkatavarat johonkii autoon (6x6 volvo :D) ja oot minun lavalla sitte maastossa. sieltä on muutenki helpompi lähtee vetää varppia ku o tarvis. soittelet vaikka Väihköselle tai Karille (fabritius.)


Joks lähtijä lista on päivitetty et siel o varmat lähtijät?


ja Rälläri voi soitella vaikka minulle nii koitan hommata sulle jonkun apparin paikan. 050-5422275

Rälläri 12.04.2010 20:45

:D soiteltu on jvlle ja fabritiukselle joka otti numeron taltee

mikjus 15.04.2010 08:27

Muistakaapa sitten autoon GREEN CARD! Ja hyvä myös tarkistaa että on leimaa, vakuutukset, verot maksettu ja rekisteriote mukana. Jos ei leimaa niin on siirtolapuillakin menty mutta se lienee aina kyseenalaista. Ei oo ihan yks kerta kun joku on menomatkalta tai tullijonosta lähtenyt veroja maksamaan tai rekisteriotetta tahi greencardia metsästämään:D

Green Card tilaus postilla kotiin. Voi sen kyllä hakea suoraan konttoristakin.
IF täältä
Tapiola täältä.
Pohjola täältä.

IironSika 15.04.2010 09:08

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja mikjus (Viesti 661000)
Muistakaapa sitten autoon GREEN CARD! Ja hyvä myös tarkistaa että on leimaa, vakuutukset, verot maksettu ja rekisteriote mukana. Jos ei leimaa niin on siirtolapuillakin menty mutta se lienee aina kyseenalaista. Ei oo ihan yks kerta kun joku on menomatkalta tai tullijonosta lähtenyt veroja maksamaan tai rekisteriotetta tahi greencardia metsästämään:D

Mä oon tainnu suorittaa nuo kaikki... Paitsi Green cardin unohduksen... :) Mut aina on päästy.

hermanni 15.04.2010 19:20

ei jätetä muuta vaihto ehtoa hiluksille kun valmistua vaikka väkisten

hermanni 16.04.2010 16:02

taka jarrut vielä ettiä ja leimalle maanantaina heti aamusta

jv 16.04.2010 18:00

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja hermanni (Viesti 661323)
taka jarrut vielä ettiä ja leimalle maanantaina heti aamusta

hyvä hyvä.
ittekkii sain tänää patrollin tulille. cossun garretti ja cooleri ois paikoillaa, pakoputki viel vaihees ja tankin imuputki pitäs entrata ymymymym...

ugly_hj 16.04.2010 22:18

Halipatsuippa äijät, ruma hoojii on tänään katsastettu, kiitos Joppa osista.


Sivu luotu: 15:35 (GMT +2).