Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=185)
-   -   Kuvien järjestys albumeissa (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=89933)

Kaitsu67 24.10.2011 22:22

Kuvien järjestys albumeissa
 
Moi,

pystyykö kuvien järjestystä jotenkin muuttamaan?

Nyt näyttäis aina uusin tulevan albumin ensimmäiseksi ja jos haluaisi kronologisen järjestyksen, pitääkö kuvakset ladata uudestaan?

Kaitsu

Kaitsu67 09.02.2012 11:52

Tähän ei kukaan ole vielä ottanut mitään kantaa?

Kaitsu

Hirvonen 18.09.2012 18:19

minuakin kiinostais tämä

offroadjouni 18.09.2012 22:19

Eipä tuota järjestystä kai voi muuttaa. Eli täytyy ottaa huomioon jo kuvia ladattaessa että tulevat oikein. Tuo on kyllä aika epäkäytännöllinen juttu...

Kaitsu67 18.09.2012 22:22

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja offroadjouni (Viesti 917249)
Eipä tuota järjestystä kai voi muuttaa. Eli täytyy ottaa huomioon jo kuvia ladattaessa että tulevat oikein. Tuo on kyllä aika epäkäytännöllinen juttu...

Niin, ei tota oikein voi ottaa huomioon jos lisää uudempia kuvia, ne kun tulee aina siihen ensimmäiseksi. Ainoastaan jos kaikki ko albumin kuvat on jo otettu eikä uusia lisätä enää jälkeenpäin...

Kaitsu

Rango 25.09.2012 20:25

Kuvien järjestys!
 
Juu, kyllä kiinnostais minuakin. Olisi tarkoitus laittaa uudesta autosta, projektikuvia ennen ja jälkeen. Mutta se järjestys:(

Ipu33 11.10.2012 13:35

Samaa olen itse pohtinut..?

Lars 11.10.2012 13:44

Tällä hetkellä ei softan puolesta mahdollista

jos riittävästi tulee kyselijöitä niin voidaan koodailla hommaan joku mahdollisuus

NewJuhani 16.06.2013 21:08

Pitäis saada muokata kuvien järjestystäkin.

Hermot menee

:mad::(:mad::p:o:D

Heguli 19.06.2013 17:01

Mitä väliä sillä on missä järjestyksessä kuvat albumissa on :confused::confused:

Kaitsu67 19.06.2013 17:10

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Heguli (Viesti 1017253)
Mitä väliä sillä on missä järjestyksessä kuvat albumissa on :confused::confused:

No jos haluisi saada cronologiseen järjestykseen, esim. itse olisin halunnut Discosta projektikuvia laittaa siten, että ekalla sivulta alkaa ja viimeisellä sivulla on sitten viimeisimmät....nyt ne on niinkuin takaperoisesti. Normaalitkin "paperikuvat" tulee yleensä laitettua järjestykseen albumeihin.

NewJuhani 19.06.2013 19:53

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Heguli (Viesti 1017253)
Mitä väliä sillä on missä järjestyksessä kuvat albumissa on :confused::confused:

Eihän sillä oo mitään väliä jos millään ei oo!

Mitä sillä olis sulle väliä jos sitä järjestystä vois muokata?

Heguli 22.06.2013 19:11

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja NewJuhani (Viesti 1017294)
Eihän sillä oo mitään väliä jos millään ei oo!

Mitä sillä olis sulle väliä jos sitä järjestystä vois muokata?

mikäs sua risoo, kunhan kysyin :confused:

NewJuhani 22.06.2013 19:42

Kunhan vastasin:cool:

NewJuhani 23.06.2013 20:59

Täs taannoin yritin laittaa reissukuvia kansioon.
Mä ainakin haluun kuvat aikajärjestykseen.
Se ei auta et laittaa kuvat omaan kansioon ja lataa ne takaperin.
Mulla ainakin kun painaa "lataa kuva" niin ohjelma avaa kansion tietokoneelta.
Missä kuvat onkin yllättäin numero/aakkosjärjestyksessä eikä siis kronologisessajärjestyksessä.
Eikä näytä kuvina vaan pitää mustaa mitä viimeksi valitsi kun on ensin vaihtanut aikajärjestykseen.
Kuvia olis ollut 175 ja ekan siirtoyrityksen jälkeen tuli ilmo ERROR:mad:.

Picasawebiin valitset kaikki kuvat kerralla ja lataat ne kerralla ja ne on valmiit jakoon parissa minuutissa. Samoin taitaa toimia kaikki kuvapalvelut.

Ai mitä siitä jos on tai ei väliä. Mä haluaisin kuvat tänne missä niiden asiayhteyskin on.

Nyt kun lukee vanhoja maasturijuttuja vaikka RY:n sivuilta tai täältäkin niin kuvat on hävinneet.
Miks? no koska ne on ladattu jokun kuva palvelun kautta mitä ei enää oo, tunnukset on vanhentunut tai jotain.

Mitä mä yritän änkyttää on et Offipalstan yhteydessä pitäis olla kunnollinen kuvapankki.
Paikka missä kuvat säilyy ja niiden järjestys vois muokata ja ehkä muutakin!
Vittumainen lisätä vaikka apparin kuvat kansioon kun ei saa niitä oikeaan järjestykseen.
Roskia kasataan kasaan kuvat laitetaan järjestykseen.:D(vanha viidakon sananlasku)

Niin siis mä olisin valmis vaikka maksamaan kunnon albumeista ja tuskin oon ainoo.

Sen verran sil olis väliä!:p;)

mara90 07.08.2013 20:59

Meni kans ittellä albumissa kuvat nurinpäin jostain syystä, eka kuva on viimisenä...

aleiden 21.10.2014 11:17

Reissukuvia albumiin
 
Aargh! Tällä taistellaan saman asian kanssa, vai onko tähän tullut jo parannusta enkä vaan osaa :confused:


Sivu luotu: 13:37 (GMT +2).