Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=185)
-   -   Hidasta (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=94230)

Eskimo 18.02.2012 00:07

Hidasta
 
Välillä kestää tosi kauan sivun latautuminen...missä vika? Muut sitet aukiaa hyvin....

sami_k 18.02.2012 08:33

pistetääs samaan jatkoksi
sen jälkeen kun siirryin mokkula käyttäjäksi emailin avaaminen ja palstaa selatessa noitten pienien kuvie avaaminen isoksi rupesi tökkimääm
noin muuten nopeudet nousivat

Arska 23.02.2012 20:09

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Eskimo (Viesti 853196)
Välillä kestää tosi kauan sivun latautuminen...missä vika? Muut sitet aukiaa hyvin....

Samaa ongelmaa havaittavissa täälläkin.

bluevan 23.02.2012 21:18

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Arska (Viesti 855132)
Samaa ongelmaa havaittavissa täälläkin.

X2

offroadjouni 23.02.2012 21:22

Tarvittais vähän tarkempaa infoa: Onko hidasta esim. nyt ja minkä sivujen lataus kestää?

OPA 24.02.2012 08:45

käyttääkö eskimo operaa? jos käytät niin katsele sivun ominaisuuksista täpät. Minulla hitaus johtui niistä. auttaa myös keksien poisto.

PikkuMyy 08.03.2012 19:59

Kuvat sain koneelle ja piti laittaa myynti-ilmoitus niin ei, lataalataalataa ei jaksa enään tekstiä...odotetaan vastausta offipallstajne eikä mene mihinkään. Kerro missä vika?

offroadjouni 08.03.2012 20:01

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy (Viesti 859967)
Kuvat sain koneelle ja piti laittaa myyntiin niin ei, lataalataalataa eikä mene mihinkään. Kerro missä vika?

Kerro vähän tarkemmin että mitä teet. Lataatko galleriaan vai koitatko liittää suoraan johonkin topiciin? Mitä selainta käytät?

PikkuMyy 08.03.2012 20:04

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja offroadjouni (Viesti 859970)
Kerro vähän tarkemmin että mitä teet. Lataatko galleriaan vai koitatko liittää suoraan johonkin topiciin? Mitä selainta käytät?

Sain kuvat omaan albumiin ja sain tehtyä myynti-ilmoituksen ja liitettyä kuvatkin mutta sen jälkeen on vain odotetaan vastausta offipalstajne eikä se mene mihinkään.

Gammatus 05.04.2012 21:02

No miulla ainakin tökkii kaikki aina kun avaa uuden topicin yrittää hakea haku toiminnalla tai tekee yleensä yhtään mitään täällä ni todella hidasta

Soneran mokkula nopeus testi näyttää noin 3 megaa chrome on selain
kokeilin myös firefoksilla ja sama ongelma

Gammatus 05.04.2012 21:07

vaihdoin ton kiinteen nettiyhteyden kiinni ni rupes toimii hyvin ei ongelmaa

mut mokkulalla tökkii vaik mokkula antaa noin 3 megaa sisää ja 0,9megaa ulos

kiintee 0.9 megaa sisää ja 0.75 megaa ulos

kami 05.04.2012 21:10

saunalahen mokula ja 3g välillä mennäään kone 256 tai jotain ikivanha läppäri ja offipalsta on nopeimpia mitä kone jaksaa pyörittää... suomi24 nettiauto jne pirun hidasta... minä näistä mittään tiiä...

Gammatus 14.04.2012 09:49

Nyt toimii mokkulallakin nopeasti

-Stedt- 26.04.2012 17:49

Tänään ihme jumitusta havaittu ja postauksia kadonnu, tai no ainakin tuo luku vähentyny??

Lars 28.04.2012 13:33

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja -Stedt- (Viesti 876265)
Tänään ihme jumitusta havaittu ja postauksia kadonnu, tai no ainakin tuo luku vähentyny??


luku vähentyi (tai joillakin suureni), koska postien määrien korjausajo suoritettiin viime viikolla.
määrä korjattiin vastaamaan oikeata kirjoitettujen viestien määrää

esim poistetut viestit saattoivat laskea viestien määrää

kivinen 17.08.2012 20:01

Mozillalla surffaaminen on aivan sairaan hidasta. Esim. tätä postausta varten odottelin post reply napin klikkaamisen jälkeen n. 30 s., jotta ikkuna aukeaa.

Lähetä vastaus napin jälkeen kesti äsken varmaan 3 min, jotta selain napsahti eteenpäin. Tästä postauksesta kesti, reilu minuutin. Sivun alalaidassa vaihtelee kaiken aikaa tekstit: odotetaan vastausta sivustolta forums.blaablaajotain.

Mokkulalla mennään ja hidaskin varmaan, mutta kaikki muu toimii ihan OK, joten en usko sen olevan varsinainen syy?

Jonain päivinä offipaltakin toimii ihan ok, liittyiskö tämä jotenkin sivuston kuormitukseen?

offroadjouni 25.08.2012 09:25

Unohtuipa vastata tähän tuoreeltaan. Katselin kuormitustasoja tuon viestin kirjoittamisen aikaan, ja palvelimen kuorma oli matalalla. En siis nähnyt viitteitä että hitaus johtuisi offipalstastasta itsestään. Joskus satunnaisesti kun itse surffaan mobiilisti, niin yhteys jumittelee aika usein niin että sivut eivät lataudu ollenkaan mutta linkkiä uudelleen klikkaamalla sivu aukeaa nopeasti. En tiedä onko tämä normaalia mokkuloille, vai onko vika omassa nokialaisessa. Kerro kuitenkin jos ongelma toistuu ja koita verrata nopeuksia silloin muihin sivuihin. Koitan värvätä Larsin tarkempaan analyysiin jos jotain selviäisi.

kivinen 25.08.2012 20:07

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja offroadjouni (Viesti 909354)
Joskus satunnaisesti kun itse surffaan mobiilisti, niin yhteys jumittelee aika usein niin että sivut eivät lataudu ollenkaan mutta linkkiä uudelleen klikkaamalla sivu aukeaa nopeasti.

En tiedä auttaako oikeasti vai pelkkään turhautumiseen, mutta kun hakkaa jotain linkkiä kymmeneen kertaan niin tuntuu aukeavan nopeammin silloin kun muuten on hidasta.

Yleensä muut sivut aukeaa nopeasti ja täällä tökkii. Nyt olen koittanut buutata mokkulan kytkyjä aina kun alkaa tökkimään. Joskus auttaa, joskus ei.

Rytö 26.08.2012 00:43

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja kivinen (Viesti 909496)
En tiedä auttaako oikeasti vai pelkkään turhautumiseen, mutta kun hakkaa jotain linkkiä kymmeneen kertaan niin tuntuu aukeavan nopeammin silloin kun muuten on hidasta.

Yleensä muut sivut aukeaa nopeasti ja täällä tökkii. Nyt olen koittanut buutata mokkulan kytkyjä aina kun alkaa tökkimään. Joskus auttaa, joskus ei.

Samanlaista vaivaa täälläkin, mut nyt tällä kellonlyömällä toimii hienosti... Mikä voi olla erilailla kuin vaikka lauantaiaamuna?

offroadjouni 26.08.2012 10:07

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rytö (Viesti 909577)
Samanlaista vaivaa täälläkin, mut nyt tällä kellonlyömällä toimii hienosti... Mikä voi olla erilailla kuin vaikka lauantaiaamuna?

Minun veikkaus on että se mokkulayhteys on se mikä jumittaa ruuhka-aikaan. Jos muut sivut toimii silloin normaalisti niin sitten tämä selitys on kyllä vähän hatara.

Heguli 26.08.2012 12:37

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja offroadjouni (Viesti 909354)
Joskus satunnaisesti kun itse surffaan mobiilisti, niin yhteys jumittelee aika usein niin että sivut eivät lataudu ollenkaan mutta linkkiä uudelleen klikkaamalla sivu aukeaa nopeasti. En tiedä onko tämä normaalia mokkuloille, vai onko vika omassa nokialaisessa.

Itsellä täysin sama ongelma Samsungin kanssa. Itse asiassa on melkein pääsääntö, ettei sivu lähde aukeamaan "kerrasta". Linkkiä kun naputtelee aikansa niin sitten pääsee läpi. Aika rasittava ominaisuus palstaa selatessa :(

offroadjouni 26.08.2012 22:25

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Heguli (Viesti 909656)
Itsellä täysin sama ongelma Samsungin kanssa. Itse asiassa on melkein pääsääntö, ettei sivu lähde aukeamaan "kerrasta". Linkkiä kun naputtelee aikansa niin sitten pääsee läpi. Aika rasittava ominaisuus palstaa selatessa :(

Koskeeko tämä pelkästään offipalstaa vai onko samaa muuallakin?

Sami89 30.08.2012 07:34

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja offroadjouni (Viesti 909869)
Koskeeko tämä pelkästään offipalstaa vai onko samaa muuallakin?

Mulla ainakin vaan offipalstaa.. muut sivut toimii kyllä.
Samsungilla joutuu yleensä 4-5 kertaa painaa jotain linkkiä et se lähtee latautumaan..

autotohtori 30.08.2012 21:54

Toivottoman hidas
 
Sama mihin sivustolle menee niin aukeavat nopeasti.Ainoastaan offipalstan avaaminen kuluttaa aikaa uskomattoman kauan monesti jätän käymättä kun avaa sivua liian hitaasti.:rolleyes:

Filipsi 31.08.2012 08:10

Mulla myös sama probleema että offipalsta jää monesti lukematta ku on niin hidas.
Muut sivut pelaa kyllä ihan normaalisti.


Sivu luotu: 15:09 (GMT +2).