![]() |
|
Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa-
Tuli ostettua tollanen L200 doudlecap -96 mallia.
Muutama kysymys askarruttaa. -Mistä saan selville onko perässä kitkalukkoa? -mikä öljy vaihdelaatikkoon?jakolaatikkoon? -Isoin laillinen rengas? -Kuinka iso mahtuu pyöriin helposti? Eli korinkorotukset yms onnistuu tehdä. Tähän topickkiin vaan lisää L200 aiheista juttua. |
Fyysisesti kitkalukon olemassa olo selviää kun nostat perän ilmaan, laitat vaihteen vapaalle ja pyörität jompaa kumpaa takarengasta. Pitäisi pyöriä molemmat samaan suuntaan kun toisesta pyörittää, eikä eri suuntaan niin kuin lukottomassa tasauspyörästössä.
|
Paperissa on lupa 33":lle, en tiedä onko suurinmahdollinen.
Korotettu 45 mm Kuva http://forums.offipalsta.com/album.p...ictureid=84622 |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lisää kysymyksiä...
Onko kellään paperia tollasen mitsun jättökulmista? sais vaan leimattua N1G:ksi kun löytäis jättökulmat jostain. Minkälainen homma on vaihtaa vaihdelaatikon takapäähän stefa? entä sitten takaperän pinionin stefan vaihtaminen? |
Lainaan topikkia vähän ja kysyn että, onko tälläisen vm98 L200 jakopään remppa iso operaatio, tarviiko jotain erityistä huomioida tai tarvitaanko erikoistyökaluja :confused:
|
Kai sinne 35 menee kun nostaa kopan rungolta. Mulla on vm 98 eikä 33 -20 mahtunut kunnolla pyöriin. Missä päin vesviä tää L-200 asustaa? Voi olla et jos sielä on kitka niin se on löysä. L-200 magnumissa on sähköllä kytkettävä lukko takana.
|
Lainaus:
|
Melkein naapurissa.Mä asustelen ylämäellä. Ajoitko syksyllä viikarin autoa?
|
Lainaus:
Ennen sitä oli omia autoja... Ylämäki ei nyt sano mitään? |
Lainaus:
|
joulukuun puolesta välistä oon ajellut.
Ennen sitä oli omia autoja... Ylämäki ei nyt sano mitään? Siitä nimikyltistä tunnistin,monesti tulit yöllä lempäälässä vastaan ivecolla. Koskenkylä/ylämäki. Mulla on se punaharmaa L-200 ja lommoinen pajero. |
Lainaus:
|
Eiks noi kitkalukot vaadi oikean öljyn. Jos väärä öljy niin eivät toimi oikein??? Ite ainakin ku noihin jonku kerran vaihtanu niin oon laittanut kitkalukolle passelit öljyt sisään.
|
se tuota tietäjiä kehiin... mistä saa halvalla vetonivelen l200 4x4 -90 2.5d
käykö esim pajerosta.. jos ei löydy l200 oikeaa .... on tuo uus niin tyyris 284€ käykös mistä vuosi mallista ... |
Tamgearsilla n. 100euroa.
Lainaus:
|
Täällä onkin jo hiukan ollut juttua ton L200 takaperän öljystä. Miksiköhän kaikki öljykirjat tarjoaa ihan perus peräöljyä tohon perään vaikka siellä on kitka?
Ite ajattelisin, että sinne kuuluu ilmanmuuta kitkaperäöljyä, mutta onko siihen joku syy et kirjat väittää, että sinne kuuluu ihan normi peräöljy? |
Minulla oli merkintä LSD öljystä. Autossa oli kitka.
|
Millanen homma vaihtaa taakse pinjonin stefa?
Entä laatikkopaketin takimmainen stefa?eli vuotaa öljyä takakartaanin lähtölaipasta. |
heittäkääs vinkkiä mistä löytyy vaihdelaatikon täyttö/tarkistus roppu?
Jakolaatikon on vissiin se takapuolella oleva 24mm kannalla? |
Eikös,,,
Lainaus:
|
kiitos
|
kuuluukos niitten vaihdekeppien laippojen alla olla jonkinnäköiset tiivisteet? oli vaan laatikko päältä hiukka märkä ja ihan ku olis niiden laippojen alta vuotanut...
|
Kyl maar sinne tiivisteet kuuluu, pistä vaikka liimaa.
|
Meni nokkahihna poikki vauhdista.Kone pyörii startilla.Tartteekohan tehdä muuta , kun vaihtaa uusi remmi ja kovaa ajoa? Vuotava vesipumppu pitää tietysti vaihtaa samalla kertaa.Mutta onko toi kone "ympäripyörivä" ?
|
Lainaus:
|
Nyt venakoppa käytetty pois.Oli ne i:llä merkityt keinut kaikki 4 kpl poikki.Nokkahihna on muuten ehjä.Se pienempi hiha katkennut.Elikäs pyörittääkö se nyt sitten vesipumppua?
Kannattaakohan ottaa viä kansi pois? |
Lainaus:
|
onkos kellään tietoa tuosta kampiakselin etupään stefan vaihdosta? onnsituuko etukautta?
|
Lainaus:
|
löytyykö keltään hihnojen ajoitusmerkkejä tuohon 2,5l turboon? samoiten olisin kiitollinen venttiilien välyksistä?kylmäarvoina kiitos.
|
http://www.mitsubishi4wd.com/oppaat/jakopaa.htm ja venat 0,3mm kylmänä.
Ollos hyvä. :D Vaiha kaikki stefat ja remmit+kiristimet samalla. Stefat vain alkuperäisiin! |
onkos havaintoa minkäkokoiset renkaat kävis -06 mallin l200 alle ilman muutoksia???
|
L200 tankki ois nurkissa pyörimässä,onko kellään tarvetta!!tee tarjous!
|
Takaperän kardaanin lähdöstä vuotaa öljyä, onko kellään kokemusta onko ihan kauhea homma ettei tarvis perää purkaa??:eek:
kyseessä -03 auto |
Miten L200 sais valomuistin helposti väkästettyä, ajattelin että valokatkaisijalle tulee varmaan nyt jatkuva virta, niin olis pistänyt sen piuhan poikki ja tuonut siihen virran releeltä jota ohjaa virtalukko, sitten ei jäis valot ikinä päälle kun ottaa avaimet pois,
Olisko parempia ideoita? |
Vesipumppu, stefat ja hihnat kiristimeen vaihdettu.Viä öljyt koneeseen ja venttiilien säätö.
Mites kun yksi korjausmanuaali antaa kylmänä venttiileille 0,15 välyksen ja täällä tarjottiin 0,3:a. Pohdiskelin vaan itekseni kumpi on oikea? Ja mitäs arvon raati on mieltä , kun niistä keinujen säätöpäistä oli mennyt palasiksi sellaset muovia/metallia olevat päät? haittaaks se? |
Lainaus:
|
prkl olikin toi ohjekirja -93 vuotisiin asti?auto -96. Onkohan noissa eroja?
|
:D sehän heräs henkiin.Ei kilinää eikä kolinaa. Kävi mun mielestä oikein nätisti. Huomenna vesipuoli kasaan ja lisää koekäymistä.
|
kytkentäkaaviota tjs apua ongelmaan
naapurilla on l -200 olikohan se 97vai 98, en muista tarkkaan.
ongelma on ajovalot, lyhyet toimii mut pitkät täysin hukassa ja mittarista lyhyvien ja pitkienvalojen merkkivalot hukassa. on kokeiltu toista valokatkaisiaa ja yksi valorele vaihdettu,sulakkeet yhjiä jne. merkkivalot ja ajovalotkin syttyy kun tarjottiin maata suoraan lampulle oikeeseen napaan. tuossahan on jotenkin maaohjatut valot, + tulee releenkautta lampulle mut miten tuo viiksi ohjaa valoja? onko jossain joku valonvaihtorele tjs? jostain googlella löysin pajerosta juttua et niissä olis joku diodirelejuttu tjs mikä usein häikkää..:confused: merkkiliike ei ollut antanut kytkentäkaavoja eikä mitään apua muuta kuin auto heille korjattavaksi. ois tarkoitus tuota vielä uudelleen vilkaista mut tuo kytkentäkaavio auttaisi huomattavasti. :rolleyes: |
Pitääkös toi jäähdytysjärjestelmä ilmata jotenkin?
|
Perälukko L200-99
Mistähän kannattais alottaa vianetsintä, kun tuo perälukko ei kytkeydy päälle? Nappia kun painaa niin valo alkaa vilkkumaan jolloin se ei käsittääkseni kytkeydy. Kun ostin auton parivuottasitten se toimi, mutta ei enää viimetalvena kesällä eikä tänäänkään. Kuulemma pelaa jotenkin alipaineella. Mistähän se pumppu löytyy?
|
kertokaas millaset polttimot on mittaritaulussa? miten se purkautuu?
|
kyselyikä :)
Tarviiko etuakselihässäkkä tiputtaa , kun vaihtaa öljypohjan tiivisteen? |
Lainaus:
|
Kellään mitään hajua mikä olis sopiva offsetti 15-16" vanteille
ja 31"pyörille autona 2001 L200 mangnumin levikkeillä kun nyt on alla sileet 15"nastapyörät peltivanteillla offsettiä en tiedä mut jää aika törkeesti sisälle noiden levikkeiden kans:) |
-20 ja rengas on just magnumi levikkeen sisällä:)
|
Vinkkejä käsijarrun säätöön.oikealle puolelle vaihdettu uusi vaijeri, vasemmalla vanha.Mutta kiristykset tapissa eikä taida kunnolla pitää.Onko muuta säätöä kun siinä linkussa?
Jossei muu auta niin pitää tehdä holkit että saa lisää kiristystä. Onko käsijarrukepin päässä mitään säätöä?Keppi tulee koko matkan "ylös". |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Itse viime syksynä yhteen säädin käppärin kilven läpi... Ja seuraavana päivänä hain konttorilta uudet paperit ja kilvetkin siihen ku entiset kilvet oli viety -07 pois ja tehtiin mulle paperit uudet ihan, kun tullut kilvettömänä ja yhdeltä väliomistajalta vielä. |
onko jotain erikoista mitä tarvis tietää kun vaihtaa L200:een vaihdelaatikon?
vinkkejä? |
punasta vai virhreetä vai kenties sinistä
minkä väriset jäähdytinnesteen pitäis olla 2.5td 96vm l200:sessa?
minkä väriset nestee muilla l200:ssisa? meinaakun kun on ruostee väriset omassa mitsussa ei ole käsikirjaa ei mittään mistä kattoo |
Omassa on ainakin vihreät nesteet
|
Lainaus:
|
Moro.
Tuli ostettua käyttikseksi 2001 vuoden hyndai h1 jossa on mitsun pata. Pientä ongelmaa laitteen kanssa on. Vikavalo syttyy välillä ja veto katoaa totaalisesti. Tämä vissiin korjaantuu kunhan egr:än saan poistettua. Ongelma on että en keksi mistä syöttöjä saadaan lisää. Pumppuna on vastaava joka löytyy linkin takaa http://www.easyautoparts.eu/en/spare...4-42000-elektr Onko kyseistä pumppua mahdollista edes ruuvata vai joutuuko hankkimaan lastun? Kiitokset jo etukäteen vastaajille. |
normaali ja magnum erot?
Terhvehdys kaikille täältä juuri liittyneeltä foorumilaiselta.
Eli tarkotus on hommata auto joka toimii vetoautona, kauppakassina, työautona(raksa) ja sunnuntai offailussa. nyt näyttäisi siltä että mitsun l200 olisi se oikea vaihtoehto. Muutaman illan googlettelulla en löytänyt n.2000vuosimallia olevista magnum vs. normaali l200 malleista muuta eroa kuin perän kytkettävän lukon. magnum malleista pyydetään järjestään n.1000-2000€ enemmän joten kai näissä muutakin eroa on? ARB paineilma lukothan maksava sen n.1k€ joten tuolla parilla tonnillaa saa jo molemmat perät lukoille. auttakaas nyt aloittelijaa ojassa onko näissä muutakin merkitsevää eroa:confused: ja tarkemmin: haussa vm 97-05 n.300tkm tai vähemmän ajettu, plussaa jos nautarauta kiinni niin ei tarvitse sen laittoa katsurille selitellä. budjetti siellä 4-5k€ tuntumassa ja enemmän taas kuukauven päästä |
Lainaus:
|
No tämähän selventääkin jo hiukka enemmän tuota hinta eroa noissa vehkeissä. Täytyy jatkaa tutkailua josko löytyisi se sopivan hintainen mielellään magnumi jostakin... kiitokset vastauksesta.
|
Lainaus:
"Muutoskatsastusvelvollisuus määräytyy auton mallitietoihin merkittyjen alkuperäisten rengaskokojen perusteella. Suurinta mahdollista muutoskatsastuksessa hyväksyttävää rengaskokoa määriteltäessä voidaan vertailukohtana pitää suuremmilla pyörillä varustettua rinnakkaismallia, mikäli autojen akselistot vastaavat rakenteeltaan ja mitoitukseltaan toisiaan" |
Nuo rengaskoot on auton käsikirjassa mainittu eri mallien välillä ja niitä erojahan alkuperäinen kysyjä halusi tietää. Tuo 205 mainitaan bensiikäyttöisissä sekä gl:n kohdalla ja 265 magnumissa, kirjan mukaan myös offset on noiden välillä eri ja näyttää sieltä muitakin eroja alustan mitoissa löytyvän. Mutta jos ovat samaa mallisarjaa katsastuksen silmissä ja sama rengaskoko on mahdollista katsastaa molempiin niin hyvä niin. Viisaammat voivat kertoa miten asia on esim. 33" muutoskatsastamisen kanssa eri mallian suhteen ja onko joku muutoskatsastanut L200:een 33" otteeseen?
|
Jakopää remonttiin
Tervehdys taas.
Nyt valikoitui minullekkin ällä kulkineeksi ja ensimmäisenä pääsenkin harjoittelemaan jakopääremonttia sekä mahdollisesti muutakin pientä pinta remonttia. Näytti tiputtaneen tuon 300km matkan (autokauppa->talli) noin neljänneksen öljyistä matkalle... noh eipähän pohja ruostu kun on voideltu :D Kiitokset vastauksista edellisiin kysymyksiini, tuo saman mallisarjan katsastus ehto olikin jo päässyt itseltäni unohtumaan. Sitten asiaan eli yritin hakua käyttää mutten löytänyt selkeää vastausta. Kun teen jakopää remontin vm.2000 L200seen (4D56 2.5TD) vaihdan molemmat hihnat & kiristäjät mutta mitä muuta kannattaa samalla vaihtaa ja paljonko siitä tulee lisätöitä? stefoista joku puhui jossakin ketjussa eli ilmeisesti kampuran etupään stefa,vaatiko tämä muuta lisä hommaa kuin kampuran hammaspyörien irroittamisen? ja mitä muuta tämän lisäksi? entä kelpaako tähän motonetin hihnat+kiristäjät yms. vai onko täyttä kuraa ja saa vaihtaa heti uudelleen? ja tosiaan ensimmäinen mitsu, ensimmäinen koneen aukaisu, ja muutenkin ensimmäinen isompi remontti jonka itse teen joten kaikki neuvot kelpaavat :D niin ja jos jotakin työkaluja jota ei normaali "hylsy" sarjoista ja joka miehen pakeista löydy niin saa vinkata ettei tule yön pikku tunneilla yllätyksiä kun kone on levällään :rolleyes: |
Lainaus:
Tähän perään esittäisin oman kysymyksen. Onko kukaan vaihtanut L200:seensa 7.25" etuperän tilalle pajeron 8" perää? Ulkomaan foorumeilta löytyi hieman tietoa, mutta olisi kiva jos jollakin olisi kertoa hieman lisää asiasta. :) |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Nyt olis enemmän sähköistä ymmärtävän neuvot tarpeen... eli 1995 2.5td l200n naksauttaa hehkun relettä startatessa, mitään muuta ei tapahu. Akut ok, startin solenoidi uusi,maadotuskin on kunnossa... mistä lähteä vikaa etsimään....?:confused:
|
Lainaus:
Jos ei, niin veikkaisin virtalukon pohjaa tai johtosarjaa. Kokeile antaa sinne solenoidille 12 akun plussasta johdonpätkällä et starttaako |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Itse vääntelin ruuvvimeisselillä vanhat stefat irti ja uudet varovasti naputtelin sopivan kokoisen hylsyn avulla paikalleen. Hyvin ovat ainakin toistaiseksi pitäneet.
|
Lainaus:
|
Mikäs tuli nyt -95 nelikolle kun perä kampeaa vastaan parkkipaikoilla käännellessä? Ensin meinasin että onko jääny takajarrut laahaamaan, mutta kun ei rummut kuumene niin kai siellä tasauspyörästö jumittaa? Voiko kitkalukko mennä tollein jumiin että on melkeen yhtä puuta kokoajan? Auttaako koputus kylkeen vai pitääkö alkaa murikkaa irrottelemaan. Pitää nyt ensi öljyt pudottaa alas ja kattoa mitä tulee mukana. Syksyllä kyllä raotin roppua sen verran että totesin öljyä olevan riittävästi ja oli öljyn näköstäkin.
Mites ne välitykset ja murikan koot oli Pajeron ja L200 välillä, on tossa pihalla varaosina -90 pitkä TD pajero että mahtaako murikka tai koko perä mennä siitä heittämällä? |
Lainaus:
|
Nyt oli niin nolo vika että hyvä kun kehtaa edes kertoa:o Olin tyrkänny nelikko päällä parkkiin lumikasaan ja siitä kiireellä lähtiessä muistanu että on nelikko päällä ja seuraavalla parkkiksella pyöritellessä tuntu kumman kankeelta... Tulipahan venyteltyä jakolootan kettinkiä ja niveliä kun veivaili päivän menemään neliveto päällä sulaa asfalttia, onneks oli jo hiekotushiekkaa roiskittu moneen paikkaan antamaan pyörille luistoa:D:D:D
Mutta jos vähän asiaa tähän sotketaan niin mites ne Pajeron perät? Onks niissä vaihtokelposia palikoita ällään? Takajarrukengät ja rummut ainaki näytti motonetin listojen mukaan sopivan, eli taas kerran on varaosa-autosta hyötyä kun siihen tuli takajarrut uusittua viimeselle leimalle:D |
Tervehdys! Onko kukaan raatilaisista vaihtanut Mitsun L200 mittariston polttimoita? Itellä on 99-vuotinen kapistus ja siinä on polttoainemittarin takaa ilmeisesti polttimo pimeänä, ja tarvis vaihtaa, mutta en saanut mittaristoa aukastua/irrotettua... Helpottais kun tietäs vähän missä paikoissa on ruuveja mitkä pitää avata. Otin jo näkyvillä olevat ruuvit auki mutta tuntuu että ei lähde, liekö jossaki piilossa lisää ruuveja tai en uskaltanu käyttää tarpeeks voimaa...
|
eikös siinä piä ottaa se musta muovi kehikko kokonaan pois. lämmitys puhaltimille saakka. sielä takana sitte mittariston ruuvit.
|
Juu muistaakseni mittariston ympäriltä sekä lämppäri säätimien ympäriltä kaikki pois että lähtee mittaristo, tosin ruuvien paikkoja en muista mutta kyllä ne näkyy kun alkaa tonkimaan.. nii ja mittarin vaijerissa on sit sellain muistaaksein aika vee mäinen kiinnitys..
|
Okei. Mulla on tuosta irrotettuna nyt ne kaks ruuvia mittariston yläpuolelta, ja sit rattiakselin molemmilta puolilta yhet ruuvit mitkä tuota mustaa muovia pitää paikallaan. Mut onko siellä vielä paljonkin ruuveja jossain piilos vai vaatiiko jotain muuta kikkailua, kun ei tunnu lähtevän ja ainakaan en pikasella ettimisellä näkyvissä olevia ruuvin kantoja enempää löytänyt...
|
Lainaus:
Minkäkokoset renkaat lie suurimmat mitkä tuollasen vakiokorkeudessa olevan 99-vuotisen L200 alle menis? Korottaminenkaan ei kyllä äkkiseltään tutkailtuna näyttäny vallan isolta hommalta, mut jos vaikka pari tuumaa nostais koria niin tarviiko vielä siihen korkeuteen muita hilppeitä kun varsinaiset korotuspalat rungon ja korin väliin? Eli vaikka ohjausakselin jatkoa tai pitempiä jarruletkuja? |
Lainaus:
50mm korin korotus menee aika helposti. Rattiakselille ei tarvitse tehdä mitään, jarruleitkuille riittää kun irrottaa edestä rungossa olevat kiinnikkeet. Lisäksi vaihdekepin kumi tarvitsee hieman tuunata että menee vaihteet mukavammin silmään. Uskoisin että 50mm korin korotuksella mahtuu 33x12.5 pyörät pyörimään tarpeeksi ulospäin levittävällä vanteella. Itellä 37x12.5x17 kumit, 50mm korinkorotus ja lokareita reilusti avarrettu rälläkällä :D mutta mahtuu siis pyörimään. |
Morjens!
L200 keulasta kiristelin noita vääntösauvojen pultteja, niiden asento on nyt tämmönen: http://divi.kuvat.fi/kuvat/Autot/L20...pg/_medium.jpg Mahtaakohan nuo olla tapissa, tuntu ainakin ettei tuon enempää kiristy vaikka sielä sormella tuntu että ois vielä puolisen senttiä ainaki varaa nousta. Eipä tuo kottero noussu tuolla operaatiolla ku sentin verran, edelleen mahtava etukeno. :( Tukivarret on suurinpiirtein vaakasuorassa tasasella. Mikäs on raadin näkemys? |
Taitaa olla tukivarret rajoitinkumeja vasten tai sitten sauvat on väsyneet. Jos terveet jouset kirraa aivan tappiin niin autosta tulee kivireki, ei jousta kuin renkaista...
|
Ai sieläkö on ulosjoustolle jonkinlaiset rajoittimet :o Pitääpä tutkia! Kiitos!
|
http://divi.kuvat.fi/kuvat/Autot/L20...pg/_medium.jpg
Ihan parin millin päässä on rajoitin, taitaa vääntötangot olla käpsähtäneet. |
Minkälaisen kärryn saa 99-mallisen L 200 perään laittaa? 2.5 td kyseessä, jos merkitystä?
|
Lainaus:
|
Minkälaisella offsetillä ja vanteilla ootte laittanu 31x10,5R15 gummeja L200? 8" vanne olis varmaankin oltava, mut liekkö ET0 sopiva? Talvikumeina 235/75R15 jossa 7" vanne +22 offsetillä.
|
Mul on tuos L200.sesa et +20 ja 7"x16". Renkaat 265/70-16 eikös noi ole saman kokoset kuin 31"set.
Leimattukin noilla ja pysyy juuri lokasuojien sisällä ei tarvinnu väsätä levikkeitä. http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=172117 |
takaiskarit
takaiskarit mänöö uusiks ennen leimalla käyttöö,toiselta puolelta yläpuolen kuoresta rippeet jälellä ei varmaa kelopoo.
mitä tilalle kaasu vai öljy? auto ei missää off-road käytössä eli iha perusiskarit riittää! saksasta tai englannista näkys saavan kohtuuhinnalla KYB tai MONROEN iskareita verrattuna suomihintoihin noin pikaisella nettiselauksella etittynä! elikkä pitäskö rueta ulukoo tilailemmaan vae onko jossain kohtuuhintasta kotimaassa tarjolla? |
Kyllä itte ainkin Monroet laittasin, kun ne tymäkämmät mitä KYB:t ois. Ja sit kaasut, jos valittavissa on kumpaakin mallia.
KYB:thän orkkiksenakin näissä, ja hennohkot olleet ku vertaa Monroehen. Ja taida ol hinnassa kauhit eroja ees. |
Mitäköhän tapahtu kun ilmeisesti meni laturi äsken '99 L200:sta kotiin päin ajellessa. Mutta samaan aikaan kun sytty laturin merkkivalo niin sytty myös polttoainesuodattimen merkkivalo ja välillä syttyi wheel lock valokin vaikka jakiksen keppiin en koskenutkaan? Lisäksi kun yrittää startata niin startti pyörii, mutta se ei tyrkkää sitä ratasta hammaskehälle... Kaikki viat ilmesty kerralla, 15 min ennen tuota lähti normaalisti käyntiin ja latas normaalisti ja ei palanu ylimääräsiä valoja. Voiko laturin rikkoontuminen aiheuttaa kaikki nuo?
EDIT. Ai niin, laturin luota jostain näkyy tiputtelevan öljyäkin. Perkele kun ei ehtinyt sen tarkemmin vielä tutkimaan... |
..
|
Laturin perässä on se alipainepumppu, josta ainakin voi vuotaa öljyä, alipainepumppu jos on mennyt samalla rikki kun laturikin, niin voi olla et se itestään tyrkkää ajaessa sitä etuvetaria kiinni ja wheellock valo palaa.
Startista en tiedä mikä sen vois aiheuttaa, Ja itsellä paloi miten sattuu noita merkkivaloja kun oli riittävän kostea keli ja esim viileä aamu. |
Lainaus:
Täällä vastaava haku. Auto L200 -02 ja tuo pumppu sähkö-ohjattu Zexel. Googlaamalla löytyi jotain epäselvästi englanniksi mutta vähän on tietoa eikä oikein valmiita piristyspurkkejakaan näytä olevan tajolla. |
Lainaus:
|
Mikä on suurin rengaskoko mitä kakkos koriseen L200 on tehtaalta laitettu?
Kelpaako tuo kolmos kori myös vertailu renkaille kakkoiseen? Mistä saan tarvittavat dokumentit muutos katsastukseen isommille renkaille? |
Lainaus:
Ite ajattelin käyttää oman auton tuolla -> http://www.chip-tuning.fi/brand/car/Mitsubishi/ |
35" sisilian vientimalliin taisi olla suurin
|
Sivu luotu: 19:38 (GMT +2). |
|