![]() |
High Chaparral Offroad Meet 24.-26.8. 2012
Jaahas ja näkyy olevan ens kesän "länkkärikylän" offitapahtumakin jo kalenteriin merkattu.
Pitäsköhän varata jo pari tuttua mökkiä sieltä;) Kuka on lähdössä? Viimevuoden kaavan mukainen reissu (lähtö ke 22.8. ja paluu suomen kamaralle 28.8. ?)....vai jotain muuta? Tuonne varmaan tulee pikkuhiljaa lisää infoa tapahtumasta: http://www.highchaparral.se/sv/event/offroad-meet/ |
HEP!!
|
HEP!
Laitetaanko rahaa jo tilille et saat mökit maksettua. Samat mökit, siinä vessojen vieressä. Rehtori ostaa taas kumminki lihapullia hyvään hintaan. (Oliko ne 3kk vanhoja?) |
Lainaus:
Sillä eiköhän niitä lähtijöitä taas ainaki kahden mökin verran löydy;) |
Lainaus:
Tero kuuleeko |
Mites, alkaa peellä loppuu aalla? Kai lähdössä? Pitää saunaa pystyssä..:D:D
|
Lainaus:
Mökit saa varattua vasta tammikuun puolessa välissä ilmoittelivat "länkkäri citystä".....juu ja laitoin jo kalenteriin muistutuksen, ettei unohdu:D |
Mukana
HEP , kuulolla , ja lähden kyllä .
|
Lainaus:
|
Rehtori
Joukosta poissa vain "Rehtori" Tirkkonen.
|
Toooniii!! Saako rehtori lähteä meidän mukaan??
|
Lainaus:
Olisko Tonilla vielä luvan anelu kesken. Rehtorillahan lupa jo kuitenkin on:D:D:D Oliskos uusia lähtijöitä?? |
ReTare pyytää Rehtoria mukaan!
se Tirkkosen mullku voi jäädä kotiin!!:D |
Varovainen kiinnostuksenosoitus... Osuis synttäritkin tapahtuma-ajalle...
|
Lainaus:
|
Oliks se Tirkkosen mulkku oikeesti lähössä? Mä jätän kyl sitte väliin.
|
Vähän kiinnostais, saatan kyllä olla jo Tierpissä EM kisois, mut olishan jo sama maa :D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Onks lähtijöitä? Meinasin tän viikon lopuilla varailla mökkejä, niin varataanko enempi, kuin 2 mökkiä....että onko niitä maksavia lähtijöitä? |
Pidänkö jännityksessä vai en ?
Lainaus:
elikkäs "du juu spiik länvits"vai miten se oli:p Rakkaudella miehiin REHTORI:eek: |
Lainaus:
|
Reissuu
Tero mukana ja mökissäkin, joko maksetaan ja paljo?
|
Laitetaanko rahaa Jaren biletilille vai? Samat mökit ja lisää porukkaa jos tulee niin sitä järven viereistä ei varata meille. Se säästetään niille tytöille mitkä siinä viimeksikin oli.:)
|
Jokos joku maksoi munkin puolesta ;?
Milläs sinne sitten lähtee ;)... Camo? pitäis vähä laittaa ja ottaa 200 ltr bensatankki lavalle ;) |
Tuossa just joku kauppasi lisä tankkia, mä laitan linkin sulle Sami.
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=92230 Eikö toi pienempi riittäisi.:) |
Lainaus:
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=90221 |
Lainaus:
|
Lainaus:
Mutta oooon toi jaren toyta kyllä hienon näköinen eikä siitä nyt niin paljon puutu ;9 |
SAMI
Mitäs peliä tää on,sami lupasit ajaa mun autoa "jota ei vielä ole" siirtymät?
|
ei se hääviltä näytä täälläkään tän auton kohdalla..
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=97049 |
Ja mun autosta puuttuu edelleen MOOTTORI!
|
Lainaus:
|
Mökit olis varattu:p:p:p
Ja pyyntönä oli samat mökit, ku viimeks, jos sen telttasaunan taas pystyttää:D:D:D:D Eli hopi hopi niille ketkä suunnittelee lähtevän mökkimajoitukseen, niin varailkaa hyvis ajoin. |
Ooks sää ny matkan johtaja taas sip hips meikä mukana
ehkä kuski ehkä ei ;) |
HAHAA!!!
Kokeilin äsken bj:tä piruuttaa vääntää avaimesta ja heti lupas, eiku kasoo tankkii ja laakista käyntii:D:D:D
Eli keväämmällä leimalle ja eiku matkaan, AVONA tullaan:D |
:D:D:D:D Olenkohan mä ainoa(?), mutta arvakkaa kuka mulle tulee mieleen tästä videosta???:p:p:p
http://youtu.be/ZJ319R1ZvYQ |
mister längvits:D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
??
Pitäskö alkaa rasvaa persettä ny jo.ei tulis perse niin kipeeks ku viime reissulla:o
(tietämättömille tiedoksi.persettä käytin VAIN exit only) Jarelle ilmottautumisi lisää vaan niin saadaan isompi porukka lähtemään ja mökit saatais vierekkäin !!:D Tv: Intiaani päälikkö "itkeväsilmä" |
Lainaus:
Voin kyllä tarvittaessa auttaa. |
Äläs ny viimeks kii olit niin hyvä matkan johtaja stetson ja kaikki ja se kilpa ajajakin oli teillä matkassa ;). Minne maksetaan ja paljo tai siis ei haluu maksaa minnekkään kun oon kuitenki vaan kuski ....
|
Duodaan diinaa tullaan.......
Lainaus:
|
Lasku muuten tuli, joten laittelen sähköpostilla maksutiedot.
Samin sähköposti puuttuu!!! |
Lainaus:
|
Lainaus:
Retareen matkan maksaa tare :D |
Ainaki oon sen varaan laskenu, eli joudun maksamaan;):D
|
Pirulaute
Väli aika tietoo ruottista.
Sielläkin on kuulemma lunta,mutta sulaa kuulema kesäks pois:rolleyes: |
ai sattuu
Näin maanantaina tuntuu et vois peruu ton reissun ku vatsaa vääntää ja sattuu:(
Mut onneks tulee taas torstai ja kaik on taas kunnossa jajajajaj suu alkaa taas napsaa:D:p:D |
Voi Rehtoria minkä taas teki!:D
|
Lainaus:
Toki voi olla et rehtorille ei krapula tuliskaan hetkeen:D |
Huippu kunnossa!!
Olen aloittanut näin hyvissä ajoin valmistautumisen.
-kävin ottamassa kolme päiväisen korkea paikan leirin tahkolla. -lisäksi olen puhdistanut kehoani jo neljä edellistä viikonloppua. -tulevat kaks meinasin olla taas "selvinpäin"(emännän 40v+veijen polttarit) -ostin talon ja "hoidin" siis raha tilanteen kuntoon. -hajotin auton minkä meinasin ottaa mukaan. Muuten kaik alkaa olemaan mallillaan,kotoo saatu lupa anomus hyväksyttynä takas ja pää täynnä kieroja ajatuksia:p TV. Tirkkonen |
Joo Tarella ja mullakin jo melkein päätetty, että mikä auto korjataan reissua varten:D Mut joka tapauksessa sellainen auto pitää saada, millä pääsee maastoonkin, ettei tarvii kävellä koko aikaa.
Tare on koittanu hoitaa tuota "Rehtorin sielunpuhdistusta" munkin puolesta:D:D:D MikaU on kans aloittanu Rolling Jeepin moottori remontin, eli liekö se lähtee sillä reissuun;):rolleyes::rolleyes::rolleyes: |
No ny se on päätetty. Mä lähden tuonne. :) Lähteekö joku messiin, en vielä tiedä, mutta mä ainakin. Jos nyt joku tietää paatit, joista autopaikkaa kysellä, kertokoon. Tai varatkoon mullekin. :D Samille laitoin jo viestiä naamakirjassa, mutta taitaa olla jo jussin vietossa. Ja telttamajoitushommina taidan lähteä, jos ei muita kyytiin lähde.
|
Lainaus:
Mää tiesin että suhun voi luottaa!! :D |
tere tulemas
Lainaus:
|
En ehtiny paattihommia tarkastella tänään hoituu huomenna tai maanantaina.
|
Kulkuneuvoja??
Lainaus:
|
Mulla on nyt paattimatkat varattu ja maksettu. Nyt se on kai pakko lähteä. :D
|
Meillä ei vielä maksettu, miten on poussa oliko sulla joku Silja kontakti?
|
Lainaus:
ei taida mahtua max2.4m korkeuteen? 562e 6 ukkoo 3 paketti autoo hki-sto menopaluu |
Reissuhuoltokin tuli aloitettua.
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=108933 |
dodii
Se on lomat lusittu ja matkaa kohti ruottia odotellaan jos persaus kestää.
Toivottavasti kyydit on selvinnyt tällä aikaa ja kaikilla huva mieli:) |
Mikä on loma???
Lainaus:
JA JA 5 PÄIVÄÄ AIKAA:D:D:D |
Lainaus:
|
Jos mökkeihin jää joutopaikkoja, mä voin tulla. Muuten telttailen teitin takapihalla. ;) Kyytiin ei oo näillä näkymin lähdössä ketään.
|
Lainaus:
RJ:n osatkin olis parhaillaan pesukoneessa ja motonetistä hakee vähän tarvikkeita....jos sais reissuhuoltoa viikonloppuna taas vähän paremmalle mallille. Tärkein on kyl vielä vaiheessa, eli tymäkät iskarit taakse, että olis edes jotenki ajettavissa maantielläkin. |
Mulla on uudenkarheat dobinssonit taka iskari vanhakoppasesta läjästä jääneet.oliskohan 2-3tuumaan korottavasta sarjasta kait?
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Pienen korotuksen ku sais vielä aikaiseksi ennen reissua ja jollain budjettiratkaisulla vielä... |
Lainaus:
Jaa korotus.....ja budjetilla.....tee jokku koroke holkit jousten yläpäihin esim ja pikku hitsillä tai pulteilla kiinni. Eiks se olis siinä? |
Lainaus:
|
??
Lainaus:
|
Lainaus:
|
??
Lainaus:
|
Lainaus:
vois taas tapailla jossain kahveen ääres niin tietäs mitä kukin ottaa mukaan.ettei jokaisella oo esim grilliä mukana ja kaasupulloa! |
Lainaus:
Lainaus:
|
|
Lainaus:
Toisaalta tajusin just katella kalenteria, että mullehan tulee TAAS kiire RJ:n kanssa:eek: En oo meinaan pajalla käynykkään ja siellä se seisoo etunavat purettuna ja ohjausvarret irrallaan, taka-iskarit puuttuu, takapyöränlaakeri vaihtamatta, valojakin piti korjailla, sisävalo pitää kuulemma Taren mielestä saada, olikohan jotain öljyjen vaihtojakin ym ym ym. Ei muuten ehkä kiire tulis, mutta kun pitäs ehtiä Suzy 410 laitella kans "kisakuntoon" Luumäen Trialia varten ja ainoastaan tuleva viikonloppu olis "vapaata" ja siihenki Sanna takuu varmasti keksii jotain ohjelmaa:( Eli saattaa joutua tulevia arki-iltojakin koittaa venyttää pajahommiin:rolleyes: Normi tilanne:D:D:D:D |
Koita Jare sinä vaan levätä ettet nuku TAAS koko reissua.
https://plus.google.com/u/0/photos?q...60828103249970 Niin, miten ruokailu tänä vuonna? Tirkkosen herkut vai leipä linjalla?? |
Lainaus:
Nuku koko reissua......pöh......"Jonna was here-Mika" tais enenpi nukkua:D:D Mut noista ruokailuista ja muustakin tavaroiden roudaamisesta vois pitää jonku tapaamisen?? Milloin ja missä ja ketä tulee?? |
Ei muuta kuin ehdotuksia, tullaan jos päästään. Onko teema vaatteita tänä vuonna?
|
Joo, keskiviikkona lähden Tierpiin kiihdytyskisoihin ja sieltä sit junalla pelipaikoille lauantain, tai siis lähelle eli Boråsiin :)
|
Lainaus:
Oisko KE 15.8 KLO 1900 HYVINKÄÄN ABC kahvi paikaksi mitään????? TV: "Markku ohtava" perheineen:D |
Lainaus:
|
Sopii minulle myös.
|
Kahville
G-Pete,tero ja mä kans ke kahville
(kaise on pakko tulla ku ite ehdoitin) |
Lainaus:
T: Pekka Kalle ;) |
Tarelle ja Mikalle on käytävä kans, ku ne on kesälomalla, niin tuskin niillä on "mitään" tekemistä:rolleyes:
|
Lainaus:
|
Yritetään tulla
|
Tais osua RJ:n takapyöränlaaakerin vaihtoajankohta aika viimehetkelle. Onneks alko vuotaan öljyä, niin tuli otettua auki.
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=110983 Laakeria irroittaessa ihmettelin, että mikäs metallimurunen kämmenelle putos.....kas kas, osa kuulasta murentunu:D Mulla on jotenki epäilys, että tää olis saattanu hajoo jossain Ruotsinpuolella:rolleyes: http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=110984 |
ahdasmielinen !!
Kyllähän tuolla ois vielä ajellut,eihän siinä ollut kuin yksi pallo vast paskana;):p
|
Lainaus:
Auto alkaa pikkuhiljaa oleen huollettu ja korjailtu.....toivottavasti. Tehty on ainaki: -Raidetankoja korjattu ja niveltä uusittu -molemmat kardaanit vaihdettu parempiin -etuperä, jakis ja vl öljyt tarkistettu -toi takapyörän laakeri ja stefa uusittu -molemmat ovet oiottu jonkinlaiseen kuntoon, että lasit mahtuu liikkumaan -laturien remmejä vaihdeltu lyhyempiin, niin ei luista ainakaan niin paljon -takaisakarit uusittu -etunapa oikealla sai uudet napalukon pultit, uuden pyöränlaakerin ja nivel kävi pesussa ja uudet rasvat laitettu. Vasempaan napaan vaan tarkistin rasvat ja avasin napulukon ja totesin, että ei ole vettä päässy laakeriin. -pohjapanssari irroitettu ja oiottu -Sisäputsia aloitettu -Sisävalokin jo asennettu, mutta sähköistys puuttuu -öljynpainemittarin vois ehkä laittaa, jos ehtii -moottorin öljyt vaihtaa -takaperän öljy tarkistaa/vaihtaa -Panssari pitäis kiinnittää -auraus tarkistaa ja tarvittaessa säätää -pakkaa kamat |
sä sanoit.........
Lainaus:
oot tainut laittaa emännän ja mukulan pidennetylle laivareissulle (siis pelkkä menolippu)ku on ollu aikaa olla tallilla:p nähdään huomenna abc:llä |
Mä oon vaan ajanut kaikki arkiajot avo-RJ:llä melkein koko kesän. Kelillä kuin kelillä. Eiks siinä oo jo tarpeeks huoltoa? :D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Kyä mää takaperästä aattelin öljyt kattoa ja tarvittaessa hieman lisätä. |
Eiku ai nii, vaihdoinhan mä ilmanputsarin.
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 16:16 (GMT +2). |