![]() |
pajeron päivitystä
4 Liiteet
morjensta vaan kaikille. Tuli ostettua pelto käyttöön napero mut löytykin melko terve yksilö :) pari viikkoo foorumia selaillessa on hiipiny mieleen et mitäs jos???? no sisusta purettu ja jonkin verran osia tilattu mutta mutta vinkkejä tarvitaan katotaan ny mitä tästä saadaan aikaan..
|
Ens töikseen vakaajan tangoilla heität ohilentävää vesilintua. Pikkasen isommat karkeakuvioiset renkaat alle. Kyllä sitä pääsee tolla pitkällä pajerollakin metässä. :)
|
minkääs kokosilla renkailla saa viä leimalle?? konttorilta kyselin niin tuli niin ympäri pyöree vastaus et ei siitä tienny tarviiko niiten olla pyöreet vai neliskanttiset :mad:
|
Lainaus:
|
jostain sellanen muisti kuva et gen1 pajeronkin olis saanu leimattua 33" kummeil...
|
Ee sua, korkeintaan vahingossa joku leimasetä tietämättömyyttään hyväksyy.
|
HEP.
Lainaus:
Mullakin on ne otteessa... |
Tämänkin veivuun vois lopettaa jo alkuunsa. 31" on maksimi ykköskoppaseen ilman wanhoja hyviä aicoja tai hölmöä/tietämätöntä katsuria. Jos jollain sellaiset on otteessa, niin itselle niitä ei kannata odottaa kovin innolla.
|
31x10,5r15 pylpyrät hommattu mites noi kaarien levikkeet saako jostain siistejä bolt on vai tarviiko ite väsätä oikeen perkeleen rumat :D hytin korotuskin on suunnitteella 4-5 cm ehkä en tiä mikä on hyvä?? näyttäs kyseisessä yksilössä olevan melko kivuton homma :)
|
Kolme ykkösille ei tarvii koria korottaa, tulee vaan turhaan kiikkerämpi. Kolmekolmosille semmonen 5 senttiä sitten. Levikkeet suosiolla kumista, omassa on vakiot muoviset ja puolentoista vuoden ajujen jäliltä ne on tuusan paskana. Taitaa maksaa vielä useamman satasen nuo poltonnit uutena ni menee vähä hukkaan se raha. Riippuen vähä tietysti siitä missä ja miten meinaa ajella.
Takapuskurikskin nimitetty mattolaituri ja vetokoukku romu kuormaan ja palkki tilalle. Vääntösauvoja hitusen tiukemmalle ja vaikka pitemmät riiput taakse jos korkeutta haluaa. |
Lainaus:
|
4-5cm korikorotus antaa tilaa remonteille niin paljon, että jo sen takia kannattaa nostaa. Esimerkiksi startin rokaaminen irti-kiinni helpottuu 237% kun on tilaa enemmän.:D Ja mahtuu kumetkin pyörimään paremmin ääriasennoissa, kun lokarit nousee edestä pois. Tämähän riippuu tietysti vanteiden etstä ja muutenkin alustan kokoonpanosta. Joko ne vakaajat on nakattu kuikkaan?
Joker-nimimerkillä on muuten kaupan edukkaita koropalikoita, nylonisia sellaisia. |
Lainaus:
|
alko toi ehjien/halpojen takajousien metsästys vituttaa siihen malliin et huomenna on toinen pajero pihassa :eek: ,kansi puuttuu muuten kaikki tallelle tais olla 89 intterhooler tomaatti lootalla:confused:
|
Lainaus:
|
4 Liiteet
voisin vaikka myydä tosin hinnasta ei oo mitään käsitystä:confused: täytyy tutkia ensin millanen toi on mitä voi hyödyntää ja missä:) mikäli oikeen oon käsittäny niin tos kyll mun mielestä on kansi viä paikallaan
|
Onhan tossa kansi, keinuvivusto vaan puuttuu.
|
heh en tiä mitä oli miehellä mielessä kun puhelimessa tehtiin kaupat no toi oli kyll positiivinen yllätys kun kansi on kuulemma ehjä?? en oikeen si tiä mikä oli jutun juoni kun osia ei pitäny puuttua ja sit piti puuttua aika lailla mut paljon on paikallaan:) romuttamoon oli matkalla koko vehje.. heppu tokas vaan et ei kaikkee voi muistaa..
|
tajusin juuri kun mittailin maavaraa ynnämuita juttuja et noi 31.10,5.15 ei oo kyllä oikein sitä mitä ajattelin mutta :( no laitetaan ny ensin leima kuntoon ja ihmetellään si lisää :) onkos kukaan kokeillu kuinka noi "ns" lujamuovit toimii panssarina pohjassa??? olis kovaa,joustavaa ja liukasta :rolleyes::D
|
Lainaus:
muovista en tiijä, mutta ite laitan omaani jostain 5mm levystä panssrointia... kerron sit kestääkö....:D..kyllähän liukas ja joustava on muuten hyvä :eek: |
aattelin vaan kun tossa on pyöriny nylon levyä ja jotain "pleksiä" mistä ei pääse kirveellä läpi :eek: en tiä mitä on mutta tuntus kestävän mitä vaan paitsi liuottimia;)
|
Lainaus:
|
...nii-i...miten sen ny ottaa, välillä noi paikat vaan on sellasia, että siellä auto kelluu terävän kiven päällä joka pyörä ilmassa ( 2300 kg neliösentillä) ja kuski antaa runtua minkä kerkee ... ne voimat vaan on isoja...joku viisas vois laskee....:D... sitten vedetään vinssillä ja rauta paukkuu (lujuuttaa)
|
...ite oon oppinu, että mikään ei kestä, mutta paksu rauta ja iso puikko hidastaa hajoomista...:D
|
Lainaus:
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=88694 |
aattelin kyll kokeilla ;) maastoon on viä matkaa kun hallitus ja työt haittaa harrastusta:mad: asiasta kukkaruukkuun onkoos automaatin ja manuaalin akseleissa eri välitys??
|
Lainaus:
|
http://www.hata-autosahko.com/category/14/vinssit-12v?gclid=CPC1zpzzrqsCFUO9zAodjy7LJ
http://www.hata-autosahko.com/catego...FUO9zAodjy7LJA
tekeeköhän noilla mitään?? noin ens alkuun olis kohtuu hintasia. |
no niin ny on nappulassa leimakin :) ja ensinmäinen mettä reissu takana se meni vaihtelevasti osia haeskeltiin seuraavana päivänä perästä mitään ei pahasti hajonnu vaikka oli kivee ja kantoo alla ja kyljissä mut tän auton kohtalo sinetöity :) tällä mennään sinne mihin suburbanit ei halua päästä kylkiä säästelemättä :D:D:D :cool: kuva materiaalia ei valitettavasti oo kun vaimo varmuus kopio kuvat niin varmaan paikkaan et ei löydy koko koneelta :(
|
2 Liiteet
pari kuvaa.
|
Lainaus:
|
juu ei tarvi suunnitella hetkeen mitään pleksistä pohja "panssaria" etukelkka solmussa:confused: ja toinen et hinta onkin sit jotain mansikoita kalliimpaa. :eek::eek:
|
Öö mikä kelkka ja miten solmussa?
|
Lainaus:
|
3 Liiteet
tuli tänään tollastakin väsäiltyä pisteillä kasassa et vähän hahmottaa kuinka se nousee ja taipuu huomenna lisää kuva materiaalia:)
|
| Sivu luotu: 06:13 (GMT +2). |