![]() |
Kuttulandian radan testausajopäivä 18.06.2011
Koska ratamme kaipaa testaamista ja samalla näkemystä ajo-osuuksien toimivuudesta järjestämme testausajopäivän.
Aloitamme klo 10.00 ja lopetamme noin 18.00. Ensin tutustumme koko alueeseen jalkaisin, käsittäen varikkoalueen, autojen korjauspaikan, yleisön sijoittumisen ja varsinaisen radan ajo-osuuksineen. Tämän jälkeen alamme testaamaan rataosuuksia ajamalla. Selvitellään pelisääntöjä paikanpäällä jotta vältymme kaaokselta. Tämä ei ole kilpailutapahtuma. Tarkoitus on testata kokonaisuutta edessä olevia kisoja varten ja saada tänne palstalle kuvia ja videoita jotta porukat ymmärtäisivät mihin mahdollisesti ovat ilmoittumassa kisapäivän koettaessa. Autoilta tulemme vaatimaan seuraavaa ja nämä vaatimukset koskevat tästä eteenpäin kaikkia ajopäiviä ellei toisin mainita. -autot jaetaan kahteen luokkaan renkaiden koon perusteella --pikkuluokka renkaan halkaisija max 90 cm --isoluokka renkaan halkaisija yli 90 cm -jokaisessa autossa tulee olla vähintään pääkaari takatuin -auton jarrut pitää olla toimivat -jokaisessa autossa pitää olla toimivat turvavyöt molemmille kuskeille joiden käyttö on pakollista ajosuorituksen aikana -molemmilla kuljettajilla pitää olla kypärä päässä ajosuorituksen aikana -autosta tulee löytyä toimiva sammutin -näkyvät öljyvuodot pitää tilkitä -auton desibelit eivät saa ylittää AKK:n tälle lajille määräämiä arvoja (ympäristöluvan ehto, pahoittelemme tätä) Tapahtumassa jokainen ajaa omalla vastuullaan. Radalla saa ajaa joko kuski yksinään tai vaihtoehtoisesti kuljettaja ja apukuljettaja kaksikolla. Kypärän ei tarvitse olla virallinen, kunhan se suojaa riittävästi päätä. Turvavyöksi riittää kolmipiste vyöt. Radalle emme voi päästää kaaretonta autoa, koska rakennetut esteet voivat olla yllätyksellisiä ja emme halua ainakaan ensimmäisenä vuonna negatiivista mainosta mahdollisen onnettomuuden aiheuttamasta jälkipuinnista. Täten noudatamme edellä mainittuja turvalisuusnäkökohtia myös tässä harjoittelupäivässä. Tähän tapahtumaan toivomme osallistuvaksi autoja molemmista kokoluokista jotta kaikki rataosuudet tulisi testattua. Ilmoittautuminen tänne palstalle tai seuraavaan sähköposti osoitteeseen toivottavaa: ossi.mauriala@saunalahti.fi Tapahtuma on kaikille ilmainen. Katsomaankin saa vapaasti tulla. Paikanpäällä on makkaranpaistomahdollisuus. Riippuen tarpeestä järjestämme autojen pesumahdollisuuden. Ajo-ohje: Osoite: Pellonperäntie 83, 32610 VAMPULA Jotkin navikaattoriohjelmat vaativat paikkakunnan nimeksi RUTAVA. Rutava nimi on jäänne vanhoilta postiosoiteajoilta. Koordinaatit Maurialan pihaan: N 61 03.918 E022 42.067 Suosittelen ottamaan Ossin matkapuhelinnumeron ylös mikäli ilmenee ongelmia perille löytämisessä. Katsojia toivotaan jättämään autonsa P merkillä osoitetulle pellolle, joka on radan kohdalla tien toisella (vasemmalla) puolella. Osallistujia pyydämme ajamaan tien perälle asti viimeiseen osoitteeseen. Tie päättyy Maurialan omaan pihaan ja et voi vahingossa ajaa ohi. Isommatkin kuljetuskalustot mahtuvat pihaan. Autoja ei saa jättää Pellonperäntien varrelle eikä tien varrella oleviin muihin liittymiin. Lisätietoja voit kysellä joko tällä osiolla tai privana Piculta tai maurialalta . Kysymyksiä voit lähettää myös aiempana mainittuun sähköpostiin. Yhteyshenkilö Ossi Mauriala 040-547 7656 TERVETULOA! |
Viitsisitsä vaihtaa tuon keltaisen värin johonkin tummempaa. Siis tekstissä ;)
|
Lainaus:
|
Modern Blue asetus niin näkyy
Lainaus:
|
Kahtomaan ainaskin !
Hienoa Ossi ja Picu!
Katsomaan koitan tulla ainakin kun ei JEgoNEERissä taida silloin olla vielä kaarta lavalla eikä se pidä öljyäkään eikä nuin kauas viitsi ilman kuljetuskalustoa täältä lähteä kun on ollut taipumusta särkyä silloin tällöin. Toivotaan hienoa keliä sillon. t. Ismo ämmä |
Katselemaan kanssa tulen ja jorisemaan joutavia jollei työt ahdistele vapaa-ajan viettoa :p
|
:D:D:D myykää joku mulle HALPA, mutta tekniikaltaan toimiva joku maasturi, niin lupaan lähtee tonne. Kaaren ehdin kyllä tekeen ennen tuota;)
Eli tulen, jos joku toimiva ja HALPA härpätin sattuu löytyyn ennen tuota:rolleyes: |
Ok, kai se jonkun pitää sitten olla se eka ilmoittautunu,eli kyllä jollain tullaan :)
|
myös minä paikalla jos ei satu emäntä porsimaan tossa lähipäivinä kun on sillä laskettu aika 16,6
|
Pikkupyöräsiin tullaan, sillä varauksella että vetoauto löytyy, trailerin lupas naapuri lainaks.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Ja edetäänkö sen alkuperäisen suunnitelman mukaan minkä heitin sulle, eikös se silloin täytä ton "halpa" vaatimuksen, vai HÄ? |
Olishan tuollainen juuri pakasta vedetyn näköinen Jeeppi makee ilmestys tähän meidän tapahtumaan. Aivan sama ketä siellä ohjauspyörän takana istuisi. Tosin emme voi taata etteikö rata saattaisi aiheuttaa käytön jälkiä autoihin.:(...:p
Mutta oli mulla asiaakin. Tähän mennessä kolme autokuntaa on ilmoittautunut mukaan. Kaikki kuuluvat pikkupyöräisten ryhmään. Olemme tästä erittäin kiitollisia ja tietenkin toivomme lisää osallistujia mukaan.:) |
voisihan tuota lähteä kokeilemaan miten bertta etenee:D:D
|
Lainaus:
Mutta mitä tulee siihe "alkuperäiseen suunnitelmaan" niin joutuu nyt karsiin senkin. On liikaa kiirettä Swamp Jumper-Willyster-kotopiha rintamalla......taitaa jäädä koko testipäivillä vierailukin väliin:(:(:( |
Kaipa sitä tarvii sussullakin tulla testaileen :) Eli tulossa.
|
Ilmoittautuneita on tähän mennessä kahdeksan autokuntaa. :)
Kaikki autot taitavat mennä pikkupyöräisten sarjaan, joten tietenkin toivomme ilmoittautumisia myös isopyöräisten puolelle. Kisapäivänä talkooapu on myös todella tervetullutta. JOS KOET HALUKKUUTTA TULLA KISAPÄIVÄNÄ 16.7. MUKAAN KISAORGANISAATIOON, tämä harjoittelupäivä olisi hyvä tapa päästä jyvälle missä mennään. Apua tarvitaan kaikessa mahdollisessa työssä ja harjoittelupäivänä on hyvä jo valmiiksi katsoa minkälaisia työtehtäviä olisi tarjolla.:) |
Mä voin vaihtaa luokkaa jos joku lainaa isommat pyörät..
..Suikassa on ollu 38" ground hawkit joten jos löytyy esmes 37" pökkyrät tms niin pistetään alle ja koitetaan.. Kyyti suikalle periaatteessa olis kunhan selkä vielä asettuu lauantaiksi niin vot. |
Lisätty tarkentavia tietoja ajo-ohjeeseen
Jotkin navikaattoriohjelmat vaativat paikkakunnan nimeksi Rutava Vampulan sijaan. Katuosoitteen pysyessä samana. Tuota alkuosan ohjetta laatiessani en muistanut tätä.
Nyt olen lisännyt alkuosan ajo-ohjeeseen nämä tiedot sekä koordinaatit heille jotka ovat enemmän suunnistus henkisempiä. Äskettäin varikkoalueelle saapui ensimmäinen ajoneuvo odottelemaan huomista koitosta. Tarkkaa lukumäärää osallistujista en taida enää tietääkään, sillä muutamat ovat soitelleet suoraan Ossille. Mutta tämähän ei ole mikään virallinen tapahtuma, joten kirjanpito osallistujista ei ole niin pikkutarkkaa.:) |
Onko mitään arviota mihin kellonlyömään asti ajoa.
Pittää työmaalle vääntäytyä aamuvuoroon ja jos vielä sen jälkeen kipittäis Ossilandiaan. |
Nokian gps löysi perille kun osoite kaupungiksi merkkasi Huittisen.
Eli enää tarvii saada rottelo huomenna käymään.. :D Kait avokypärä mallia lidl/motonet kelpaa apparille? |
Ei pääse edes kattelee ku tarvii mennä iltaan töihin.
|
Ajot saavat kestää ilta kello kuuteen asti. Se miten kauan käytännössä ajellaan, ei ole tiedossa. Soittamalla huomenna Ossin kännykkään ja kysymällä reaaliaikaista tietoa, voisi olla hyvä idea jos aikoo saapua myöhemmin.
Tuo oli kyllä yllätys että Huittinen kelpasi navikaattoriin paikkakunnan nimeksi ja vielä sen tiedon avulla löysi perille.:) Mutta Vampulahan on nykyään pelkkä Huittisten kaupungin kylänosa. Sen vuoksi nämä kuntaliitokset ovat ikäviä, kun karttaohjelmat eivät aina ole ajan tasalla. |
Tulossa keltaisten liivien kanssa toimitsija/tuomarointihommiin heti kymmenen jälkeen ;)
Käyn matkalla vaan ensin ostoksilla Oksasen valinnassa Tornipajalla. |
Kiitokset kaikille paikalle saapuneille.
Luontoäiti piti huolen jo viimeisen viikon ajan siitä että ratamme on harvinaisen vaikea ajettavaksi. Vielä tämän päivän sadekuurot viimeistelivät koko sopan. Ainoat jotka tuntuivat olevan kuin kotonaan olivat Kuramadot.:D
Osuuksia ajettiin mutta sen lisäksi että radanrakentajat olivat joitain osuuksia tehneet liian vaikeaksi, sateen liukastamat pinnat ja savi tekivät osuuksien ajamisesta paikkapaikoin mahdottomia. Harmi että isorenkaisia autoja ei paikalle saapunut, mutta pikkupyöräisten reiteillä oli senkin edestä kuhinaa. Monien ilmeistä kuitenkin näki että hauskaa oli. Se on pääasia. Palautetta tuli ja seuraava kuukausi joudutaan tekemään joitakin muutoksia ja korjauksia. Spoorikin taisi ainakin siitä ajetummasta reunasta hieman pehmetä, eli ajamalla ilmeisesti se parhaiten pehmenee. Lucifer taisi olla päivän kunkku. Hän valloitti ison mäen heittämällä kun muilla tuntui olevan pienessäkin mäessä riittävästi haastetta. Savikanjoni koettiin liian ahtaaksi ja hankalaksi. Lucifer tuli ja ajoi sen läpi tosta vaan. Nyt pitää vaan puntaroida kuinka paljon muutetaan jotta rata palvelisi mahdollisimman monia eri autotyyppejä. Vaikea tehtävä mutta yritämme parhaamme.:) Videota ja kuvaa tuli paljon. Käyn ne läpi huomenna ja laitan tänne koosteet. Kiitokset vielä kerran kun huonosta säästä huolimatta olitte mukana. |
Jep , hauska päivä oli vaikkei murheilta vältytty mekään: Etukardaani tarvi parsia kokoon kertaalleen ja raidetanko otti osumaa..
Oikaseminen jätettiin tekemättä jotta päästiin savikasaa testailemaan. Yllättävän iso kasa likeltä katsottuna. Kun päivän eka kaato oli jo tehty patrollin toimesta, niin päätettiin lopettaa ennekuin oltiin katollaan siina kasan juuren lutakossa.. Alastulo kun ei ollutkaan aina hallittua.. Kyllä toi hyvä rata on, kunhan muistetaan että kyseessä on peltotrial, eikä stadiontrial.. Tällä radalla esteri sanelee aikas pitkälti mistä pääsee ja mistä ei. Rengaseste jäi kokeilematta korjaustoimien takia mutta kuivemmalla kelillä sekin lienee ajettavissa, ainakin pienten muutosten jälkeen. Eikun kisaa odottelemaan. |
Kuvia?:rolleyes:
|
Kiitoksia mukavasta ja mutaisesta päivästä :D Kivaa oli Ossin kyydissä liukastella mutaisilla spooreilla, pian uusiksi! Hyvät radat oli tehty, kateellisena joutui katselemaan kun toiset sai leikkiä urakalla mutta odottakaas vaan kun saan jonkun auton alleni niin tuun ja mukaan hauskanpitoon.;)
|
Isäntäväelle kiitokset testauspäivästä.Hauskaa oli niin kauan ku kesti,eli parin tunnin
rypeemisen jälkeen tais suzukin painelaakeri hirttää kiinni ja kytkin lakkas irrottamasta,ja tietenkin mutarannissä. Ja kun sen oven avaa keskellä ränniä ajattelematta et liejuraja on korkeemmalla kun kynnys niin kyllä oli sisustassa pesemistä. Harmi kun sade vähän pilas radan ja kuopista tuli niin liukkaat ettei millään meinannu ylös päästä,paitsi luciferille kuopat ja kukkulat tais olla liiankin helppoja. Kuivalla kelillä pienipyöräisille rata on varmasti huomattavasti parempi. Ei muuta kun pientä viimeistelyä radalle niin hyvä tulee ja kisat pystyyn. |
Kiitoksia viihtyi hyvin, vaikkakin hanttimiehenä kyydissä.
Muutama kuvatus http://img.photobucket.com/albums/v5...0/DSC00838.jpg http://img.photobucket.com/albums/v5...0/DSC00842.jpg http://img.photobucket.com/albums/v5...0/DSC00843.jpg http://img.photobucket.com/albums/v5...0/DSC00857.jpg http://img.photobucket.com/albums/v5...0/DSC00851.jpg http://img.photobucket.com/albums/v5...0/DSC00858.jpg http://img.photobucket.com/albums/v5...0/DSC00863.jpg http://img.photobucket.com/albums/v5...0/DSC00868.jpg http://img.photobucket.com/albums/v5...0/DSC00874.jpg http://img.photobucket.com/albums/v5...0/DSC00877.jpg Viimesessä kuvassa yllä katkennut akseli jo menossa paikoilleen. |
On muuten hienosti paistellut aurinko tänään!:D:mad:
Lupasimme järjestää autojen pesumahdollisuuden. Tässä pesukalusto. http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=82752 Rataan tutustumista. Harjoittelua sekin kun Ossi ei välillä itsekään muistanut mistä ja miten piti mennä.:p http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=82753 Autot lähtövalmiina koitoksiin. Kuvassa näkyvät klapit lähtevät ennen kisoja. http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=82754 Ennen kuin virallinen lähtökutsu annettiin, sinkahti Kesis jo malttamattomana spooriin.:D http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=82755 Ja savikanjoniin. http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=82756 Kasari ei autoaan saviosuuksille ohjastanut mutta testaili uusia renkaitaan trial puolella. Jumiinkin onnistui kerran jäämään. http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=82757 Pikku Myy istahti mielellään Ossin kyytiin ja sai exriimi kyyditystä. http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=82758 Kuramatojen Esakin joutui katsomaan tarkkaan ajolinjansa rengasosuudella. Tosin Esan auto olisi sittenkin kuulunut isopyöräisten joukkoon. Tämä on pykkupyöräisten rata.;) http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=82759 Mahtikikkelillä riitti töitä. On tämäkin aparaatti testattu ja hyväksi todettu. http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=82760 http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=82761 Powerin perheen ryhmätyötä. Kumpikaan ei valittanut autosta noustessaan vaan naureskelivat että kyllä tämä tästä. Huomio, taustalla näkyy yleisöparkkipaikka. Jossain vaiheessa siellä oli useampikin auto vaikka missään vaiheessa emme tätä tapahtumaa mainostaneet muuta kuin täällä. Ja ilo oli myös todeta, että tunnollisesti autot jätettiin sinne mihin ohjeissakin ne kehoitettiin jättämään. Parkkipaikka kyltti toimi hyvin.:) http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=82762 Kesis ei autoaan säälinyt. Vaikka sateen liukastamat ojat olivatkin mahdottomia periksi ei ihan pienellä annettu.:) http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=82763 Lucifer oli ojan ylittänyt ja jäänyt jumiin trial esteeseen. Hänen autossaan ei ole minkäälaisia lukkoja. Ei edes niitä ovien lukkoja.;) http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=82764 Mutta kaikki päättyy aikanaan, niin Kesiksenkin meno. Spooria tullaan vieläkin tyhjentämään. Vedenpinta oli vieläkin turhan korkea. http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=82765 Välillä paistettiin makkaraa vesisateessa. Paistotuokion jälkeen poutaantui ihan hetkeksi ja meno jatkui. http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=82766 En saa tämän kaverin nimeä päähäni mutta sanotaan vaikka Jumittaja tai Jumi.:p Hän keksi sitten koko ajan mennä paikkoihin joissa eteneminen vaan ei yksinkertaisesti sujunut. Hinauspalvelun suurin työllistäjä.:p http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=82767 Pinteestä päästyään heti uusiin koitoksiin. Tähänkin taidettiin jumiin jäädä.:D http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=82768 Olkkukin tahtoi kurvailla välillä ja eihän tuosta velliksi muuttuneesta ojasta kukaan noussut. http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=82769 Ja eikun seuraavaksi spooriin. Olkku ei oikein osannut, sillä "Jumittaja" kyllä ajeli spoorin useaankin otteeseen läpi. http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=82770 Kuramatojen porukka muodostui osaksi polttariporukasta. Heitä taisi olla peräti yhdeksän yhteisiinsä. Kahden auton voimalla he kisailivat keskenään kilpailua, jonka he itse keksivät. Eli spoorin läpiajo ja sen jälkeen pujottelua radalla olevien keppien lomitse. Kelloa vastaan tietenkin. Todella hyvä idea tuo pujottelu.:rolleyes::rolleyes::rolleyes: Tässä muutama ravan nostatus kuva. http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=82771 http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=82772 http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=82773 http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=82774 http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=82775 http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=82776 Tähän se sitten päättyi. Lucifer kurvasi viimeisenä pesupaikalle. Rata olikin tässä vaiheessa aikas lailla pehmoisessa kunnossa. http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=82777 Seuraavaksi katson 99 kuvaamaani videoleiketta läpi ja laitan muutamat pätkät tänne. |
Jumittajan nimi on Teemu tai niinku meijän 2v poitsu sanoo TENU.
Saattoihan tuo patrolli olla jumissa noin 100 kertaa mut onneks appari sai luvan ajella pyöräkuormaajalla ni pystyttiin itte hinaamaa :D |
Tässä ihan mallikas esimerkki miten testipäivänä saviosuuden läpiajo suoritettiin. Tämä Lapa Teamin Mikan ajo oli ensimmäisiä läpiajoja. Mika jättää spoorin jälkeiset wombat holesit väliin ja siirtyy niiden vierestä suoraan mäkeen.
Savikanjoni suosii autoja joissa joustot ovat paremmat ja mielellään ulkopuoliset suojakaaret. Lucifer näytti mallia muille miten siitä kuuluu ajaa. Hän ohittaa lopussa yhden nousun. Ohjaus on kankea ja koska autossa ei ole lukkoja, joskus on hyvä tehdä viime hetken ratkaisut ettei jätä itseään jumiin. Tässä verrokkina auto jonka joustot ovat pienet. Ok, tämä kohta korjattiin jo eilen tuomalla kiviä kuopan pohjalle. Osuuden muutkin jyrkät kuopat helpotetaan samalla tavalla. Ossi yritti Mitsulla nousta keinun päälle laihoin tuloksin. Sen jälkeen päätettiin turvallisuussyistä laittaa kepit keinun eteen estämään ketään edes yrittämästä. Mutta kiellä nyt aikuisia ihmisiä jotka ovat tulleet omalla vastuullaan ajamaan autoilla jotka täyttävät vaatimukset. Ei aikaakaan kun Kesis siellä jo kaasutteli keinun päällä. Tässä esimerkki siitä että ei se keinu nyt niin pelottava ole mutta liukkaana savisilla pallorenkailla vaan erittäin vaikea ajaa.:D Keskityin niin kovasti Kuramatojen keskinäiseen kisailuun että vasta liian myöhään havaitsin taustalla sattuneen pienen vahingon. Tässä kaukaa tsuumattu häälyvä video kuskin autosta pois noususta. Päivän kunkku. Ison mäen ensimmäinen ylittäjä. Ossi kaivoi jo viime vuonna tuohon isomman mäen alle ojan vaikeuttamaan silloisen mäen päälle nousua. Nyt on mäki pikkuhiljaa kasvanut ja kaivettu oja tekee noususta jo mahdottoman. Tämän takia Luciferikin joutui nousemaan vinossa huipulle välttyäkseen alaosan ojalta. Tämä vino kiipeäminen tietenkin tekee suorituksesta vaarallisemman. Oja tullaan tukkimaan. Autojen pesu oli monille kokemus sekin, ellei sitten ole ennenkin tottunut paloruiskulla autoaan pesemään.:D Hauskoja työskentelyasentoja. Pieni paineen lisäys ja kaverit olisivat olleet letkun vietävänä.:p Painettahan sai säädettyä. Tässä muutama hätäinen video. Katson ensiviikolla mitä vielä voisi ladata ja saatan tehdä vaikka dokumenttielokuvankin kuten tapoihini kuuluu. Hyvää matskua on paljon tosin kuvanlaatu ei kovin hyvää ole vesisateesta johtuen. |
Saiko kukaan sitä suikan ainokaista spoori kokemusta kuvattua?
Ei meinaan spoorin lopussa nähny mitään mihin meni ja ne wombat holetkin tais jäädä ajamati? Tosta pesusta, kyllä lähtee! Savi meinaan, lähellä oli ettei menny äijä mukana :D Kuis lähellä oli kaato siinä vikassa yrityksessä mennä sivuttain koko nyppylän yli? Siis se missä valuttiin vinottain siihen ojaan ja suikka sammu ku putki täyteen mutaa.. Hinausvaiheessa tuntui et nyt mennään nurin.. |
Luciferin spoorin meno on videolla samoin taitaa olla se vino alas valuminen isosta mäestä. Ensi viikolla saan loputkin tänne kunhan selviän tuosta runsaasta videoleikkeiden määrästä. Niiden leikkaaminen ja yhdistely vie oman aikansa.:o
|
Kiitoksia vaan meidän Powereidenkin puolesta. Rata vaikutti varsin hauskalta. Harmi, että auto-ongelmien takia ajot jäivät mutaspooriin ja nyppylän ylitykseen.
|
Itse asiassa V8 laulu on niin mannaa korville, että pakkohan se video oli etsiä ja ladata. Mäen nousu on kuvattu toiselta puolelta. Aika vauhdikkaasti tullaan mäen päälle. Muistaakseni Pikku Myyllä on kamerassaan video jossa näkyy ison mäen valloitus toiselta puolelta kuvattuna. Tosin hän kyllä valitteli kameransa huonoa kuvanlaatua. Mahtaakohan leike olla julkaisukelpoinen?;) Ei muuten mutta sekin alastulo oli siitä pikkuruudusta katsottuna aika vauhdikas.:D
|
Lapa Team kiittää...
kiitokset järjestäjälle. tulemme myös järjestämään kesän aikana ajopäivät töörissä jahka saamme vielä muutamat portaat raivattua .ilmoitetaan sitten paremmin ajankohtaa tapahtumat osiolla.luvassa kovaa ja pehmeetä.
|
|
Olis kiva koittaa millaseen hiekkamäkeen noilla boggereilla pääsis, 38" gummeilla loppu voima kesken..
|
Tervä huippu?
Lainaus:
JEgoNEErillahan jäis sinne päälle killumaan? t. Ismo Ämmä |
Lainaus:
Ossia hieman harmittaa kun mäen valloitti joku muu kuin hän.:p Ainutkaan oma kasi ei ole kiivennyt kuin puoleenväliin asti.:p Ossin olisi korkea aika alkaa keventämään malmikasojaan.:p |
Lainaus:
|
Tässä keinun läpiajo metsästä käsin kuvattuna. Liukkauden takia vaati useamman alkuunlähtöyrityksen mutta loppu meneekin hienon pehmeästi. Tämä taitaa olla ensimmäinen kerta kun näen jonkun ajavan loppuosan ilman että keinu löisi täysillä maahan. Taitolaji tulla alas pehmeästi.
Ne surulliset rengaskujat saivat purkutuomion. Lopullinen niitti oli tämä. Mutta tässä videossa näkee myös sen että auto ja renkaat jotka toimivat hyvin spoorissa voivat olla trial osuudella TODELLA surkeat! Tonnikeijukainen kovilla traktorinrenkailla.... että näin. Mutta katsokaa ihan huonon viihteen nimissä.:p Niin ja ne öljysäiliöt saivat kehuja mutta Ossille nekin tuottivat ongelmia.:D Muuten välillä näkyy vilaus siitä kun Kasari ajelee kevyesti ojan yli liimarenkaillaan. Tuosta ojasta kun ei sitten muut meinannut päästäkkään. Kasari uusilla renkaillaan pikkupyöräisten rengaskujalla. Helpon näköistä! Tosin toisella kertaa ei luonannut. Kuormaajalla noukittiin pois. |
Tässä vielä muutama video.
Kuramatojen porukka keksi pujottelukisan. Siinä polttariporukka sai ajella kilpaa keskenään. Genobikin innostui kisaamaan vinssaus lantsikalla. Huomaa kyllä että kaveri on joskus istunut ralliautonkin ratissa. Lantsikka kun ei kovin kevyt ja ketterä ohjailtava ole. Kunnon sivuttaiskaatoa olisin kyllä tuossa pujotteluosuudessa kaivannut, mutta sitä ei nähty tällä kertaa.:D Pitihän se ratamestarinkin hieman Mitsua uittaa. Tuo Teemun auto nyt jumittui tämän tästä johonkin. Tosin Olkku ratissa tällä kertaa. Pörö kävi hinaamassa kaverin kuivalle maalle. |
Sivu luotu: 05:50 (GMT +2). |