Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tapahtumat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=152)
-   -   Eurotrial 2010 karsintakilpailu 8.5 Janakkala (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=69446)

Saija 02.03.2010 13:08

Eurotrial 2010 karsintakilpailu 8.5 Janakkala
 
Eurotrial karsinta Suomen joukkueeseen järjestetään lauantaina 8.5.2010 Punkan ajoalueella Janakkalassa. (Lupavaraus, eli kaikki luvat ei ole vielä hyväksytty, mutta ei pitäisi olla ongelmaa, korkeintaan lisäselvityksiä)

Kilpailun järjestää Mad Moose racing yhdessä Maastoautoclubin kanssa.

Virallinen kilpailukutsu julkaistaan heti kun saan kaikki päätoimihenkilöt varmistettua, mutta laitan jo nyt alustavan tiedon, että ehtivät kaikki halukkaat saada autot ajokuntoon.

JULKAISTU www.madmooseracing.fi

Kilpailu on kerhojen välinen, eli mukana on myös harraste-standard luokka ja kertalisenssimahdollisuus.

Suomellahan on NELJÄ luokkakohtaista paikkaa ja muille halukkaille yritetään saada kisapaikka jonkun toisen maan lipun alle. Tästä mahdollisuudesta ja halukkuudesta tehdään selvitys heti kun tämä kisa on käyty ja Suomen paikat jaettu.
* Opettelen edelleen ymmärtämään lukemaani, korjattu oikea luku *

Tervetuloa ja työniloa talleihin!

ILMOITTAUTUNEET:

STANDARD:
Hiltunen & Hiltunen
Huhtala & Huhtala
Kasari & ?
Kirsiaho & Kiertonen
Parkkinen & Rousku

MODIFIED:
Laasonen & Mustonen
Pesonen & Karimies

PRO-MODIFIED:
Immonen & Grönfors
Marjoniemi & Lehtomäki
Mäki & Hopiavuori
Paakkanen & Pikkupepe
Pöyry & Väisänen
Simelius & Salin
Sinisalo & Uimonen
Tallqvist & Tallqvist
Virtanen & Viljanen

PROTOTYPE:
Haavisto & Suomalainen
Hakala & Rantanen
Hiito & Heinistö
Juntto & Hämäläinen
Nyholm & Lindholm
Suominen & Suominen

HARRASTE-STANDARD:
Alhonmäki & Alhonmäki
Argillander & Valto
Eloranta & Satomaa
Hanhikoski & Hanhikoski
Ilisson & Kanerva
Lähde & Lähde
Niemelä & Q.T. Vuori
Wikström & Wikström

Jare 03.03.2010 10:45

Ketkä ajattelee osallistuvansa vois vaikka tänne vähän laitella kommenttia.

Toiveita jaksojen suhteen? (en toimi ratamestarina, mutta voin välittää tietoa eteenpäin).

Rekisteröimätön 03.03.2010 10:49

Pitkä Suikka ja luokka MODI.
-Jyki

espen 66 03.03.2010 11:11

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jare (Viesti 648068)
Ketkä ajattelee osallistuvansa vois vaikka tänne vähän laitella kommenttia.

Toiveita jaksojen suhteen? (en toimi ratamestarina, mutta voin välittää tietoa eteenpäin).

Joo Proto luokka....:D

Jare 04.03.2010 09:17

Niin ja kisaanhan saa siis osallistua kaikki, vaikka ei olisikaan tarkoituksena mennä Euro Trialiin Ruotsiin.

Masi 04.03.2010 09:40

Juu me kans yritetään räpeltää protoissa

Saija 04.03.2010 18:42

Korjattu luku kolme neljäksi...

Hippo 04.03.2010 21:00

Jep kait määki si tuu sit PROTOihin vaiks kaikki taitaa muuutenkin mahtuu mukaan ;)

Jare 04.03.2010 22:01

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Hippo (Viesti 648621)
Jep kait määki si tuu sit PROTOihin vaiks kaikki taitaa muuutenkin mahtuu mukaan ;)

Aapeli
Vesku
Samuli
Haavisto
Hakala
Tumppi
Sinä

Eiks tos ny enempi ole, ku neljä?;););)

FROM 05.03.2010 08:00

vois kans tulla ajaan, meneekös toi spider nyt sitten promodiin kun ei ole kääntyvää taka päätä?

Repro 05.03.2010 08:43

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja FROM (Viesti 648750)
vois kans tulla ajaan, meneekös toi spider nyt sitten promodiin kun ei ole kääntyvää taka päätä?

Muistuttaako se ulkoisesti jotain sarjavalmiste maasturia?

akiky 05.03.2010 08:59

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Repro (Viesti 648759)
Muistuttaako se ulkoisesti jotain sarjavalmiste maasturia?

Mulla on sellanen fiilis ettei muistuta.

http://forums.offipalsta.com/attachm...3&d=1266150705

Repro 05.03.2010 11:17

Taitaa mennä sit protoihin?
Korjatkaa toki jos oon väärässä??

Rekisteröimätön 05.03.2010 12:47

Selkeä proto

FROM 05.03.2010 17:38

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jare (Viesti 648068)
Ketkä ajattelee osallistuvansa vois vaikka tänne vähän laitella kommenttia.

Toiveita jaksojen suhteen? (en toimi ratamestarina, mutta voin välittää tietoa eteenpäin).


kun kerran protoihin joudutaan niin EI tiukkoja mutkia jaksoihin:):)

BÄLÄ 05.03.2010 18:59

toytoy:n kans voitas tulla kokeileen vieläkö lepakko yhen ajelun kestäs ja sehän vaatii tosi leveeeeeet portit,kiitos ja hep

RJCOBRA 05.03.2010 20:11

rj cobra ja ryhmä stanu tulos ja taitaa toi jyrki lähde tulla harrastestanuihin

RJCOBRA 05.03.2010 20:13

[QUOTE=RJCOBRA;648908]rj cobra ja ryhmä stanu tulos ja taitaa toi jyrki lähde tulla harrastestanuihin tolla mun entisella cobralla

RankkaAnkka 07.03.2010 20:14

Tulossa ollaan, luokka HS

Rekisteröimätön 08.03.2010 10:47

cat-bj modiin, jos saadaan uudet penkit ja vyöt varastettujen tilalle.
t.Abe

Mikki 11.03.2010 00:10

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja akiky (Viesti 648762)
Mulla on sellanen fiilis ettei muistuta.

http://forums.offipalsta.com/attachm...3&d=1266150705

Toihan on ilmiselvä VW Tuareg???? Tai tarkemmin Tiguan????????????

EVO3 14.03.2010 09:49

Hanhikosket on osallistumassa kans kisaan. Luokka on joko harraste tai Promodi. Ei olla lähdös EuroTrial:iin.

GENOBI 17.03.2010 19:02

TULOSSA
 
Tulossa kanssa ajelee ja kaatuilee:) ja promod luokkaan.

RamiD 17.03.2010 19:17

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja GENOBI (Viesti 652743)
Tulossa kanssa ajelee ja kaatuilee:)

ja genobille kartturiks niin kaadutaan varmasti ja useesti

Rekisteröimätön 21.03.2010 16:43

promodi?
 
Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Mikki (Viesti 650671)
Toihan on ilmiselvä VW Tuareg???? Tai tarkemmin Tiguan????????????

elikkä promodin pitää muistuttaa ulkoisesti jotain sarjavamisteista? No laita vaikka bj.n maski ja konepelti ja sit vähän peltiä sivuille niin siinähän se??

sos 21.03.2010 16:57

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön (Viesti 653923)
elikkä promodin pitää muistuttaa ulkoisesti jotain sarjavamisteista? No laita vaikka bj.n maski ja konepelti ja sit vähän peltiä sivuille niin siinähän se??

ei muute onnistu onneks enää eli autojen näköön on aika tiukat määräykset eli ei riitä enää pelkkä mersun tähti keulaan

FROM 21.03.2010 17:18

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja sos (Viesti 653928)
ei muute onnistu onneks enää eli autojen näköön on aika tiukat määräykset eli ei riitä enää pelkkä mersun tähti keulaan

tuossa luokkajaossa on kyllä pienivääryys jos haluaa itse rakentaa alusta loppuun niin menee pakosta protoluokkaan . eipä toi nyt mua haittaa kunhan pääsee pitään hauskaa.
on vaan vielä paljon tekemistä että saa täyttään kaikki sääntömääräykset.
esim. käsijarru, ilmeisesti ei onnistu sillain että laittaa hydraulikäsijarrun vaan taka linjaston väliin?

tare 21.03.2010 17:29

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja sos (Viesti 653928)
ei muute onnistu onneks enää eli autojen näköön on aika tiukat määräykset eli ei riitä enää pelkkä mersun tähti keulaan

tämän takia jätin keulan ja perän kaventamatta tulevassa autossani, niin saa kilpailla seuraavinakin vuosina.


3.7.2.2 Body
The body must be easy identified as a serial produced car. Bonnet, body sides, wings front and rear must be present.
From 2012 this will apply:
The body work must be recognisable as a serial car. The body must cover for the complete wheelbase, that means from front axle to rear axle. Front, bonnet (hood), front wings, body sides, rear wings must be present. The body is optional from the rear axle up to the end of the vehicle. Body material is optional. The front of the car must retain the original mask or face, and even if it is shortened or widened given the appearance of the donar vehicle.

tare 21.03.2010 17:31

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja FROM (Viesti 653942)
esim. käsijarru, ilmeisesti ei onnistu sillain että laittaa hydraulikäsijarrun vaan taka linjaston väliin?

ei onnistu.
pitää olla oma piiri.

Racingrabbit 21.03.2010 17:32

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja FROM (Viesti 653942)
tuossa luokkajaossa on kyllä pienivääryys jos haluaa itse rakentaa alusta loppuun niin menee pakosta protoluokkaan

Autot rakennetaan yleensä sääntöjen mukaan,eikä sääntöjä autojen mukaan?

Jos rakenteita katsoo,niin enemmän tuo on Protoauto kuin ProModified.
Eihän tuosta puutu kuin kääntyvä taka-akseli .

FROM 21.03.2010 17:51

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Racingrabbit (Viesti 653950)
Autot rakennetaan yleensä sääntöjen mukaan,eikä sääntöjä autojen mukaan?

Jos rakenteita katsoo,niin enemmän tuo on Protoauto kuin ProModified.
Eihän tuosta puutu kuin kääntyvä taka-akseli .


säännöt jotka tuntuu muuttuvan joka toinen vuosi.

niin ja promodiin ei puutu kuin tunnistettava ulkonäkö

sirP 21.03.2010 18:13

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja FROM (Viesti 653955)
säännöt jotka tuntuu muuttuvan joka toinen vuosi.

niin ja promodiin ei puutu kuin tunnistettava ulkonäkö

Kyllähän säännöt on jo pysyneet samanlaisina useamman vuoden. Joitain tarkennuksia ja viilauksia toki tullut.

Racingrabbit 21.03.2010 18:14

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja FROM (Viesti 653955)
säännöt jotka tuntuu muuttuvan joka toinen vuosi.


selityksiä...:)

Katsotaan vaikka pari vuotta taaksepäin,niin eipä tuo olisi mennyt ProModin sääntöihin silloinkaan.

Suomessa ProModified autot on aikaisemminkin pääosin olleet rakenteiltaan auton korehin perustuvia (Marjoniemen BJ,Karesin kikottimet,Jykin? Suzuki...).Ei ole tainnut olla putkirunkoisia autoja muissa luokissa kuin Protoissa?

Eikös tämän auton esikuva ollut Proto Spider,mites siitä nyt ProModified tuli?

sos 21.03.2010 18:28

tommosia ne nyky promodit mailmalla on sen takia siihen ulkonäkö asiaan on ruvettu kiinnittämään enemmän huomitota,mut ei tossa teknisesti mitään estettä ole

FROM 21.03.2010 18:30

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Racingrabbit (Viesti 653971)
selityksiä...:)

Katsotaan vaikka pari vuotta taaksepäin,niin eipä tuo olisi mennyt ProModin sääntöihin silloinkaan.

Suomessa ProModified autot on aikaisemminkin pääosin olleet rakenteiltaan auton korehin perustuvia (Marjoniemen BJ,Karesin kikottimet,Jykin? Suzuki...).Ei ole tainnut olla putkirunkoisia autoja muissa luokissa kuin Protoissa?

Eikös tämän auton esikuva ollut Proto Spider,mites siitä nyt ProModified tuli?


niitähän ne:p
käsittääkseni ruotsissa ei takaohjauksella olevat spiderit ovat ajaneet promodissa, ei taida tosin enää tästä vuodesta eteenpäin ajaa sieläkään.

edelleenkään ei ole sinällään merkitystä missäluokassa ajaa olen vaan senverran kilpailuhenkinen
että taitaa tulla annettua liikaa etua nelipyöräohjatuille kilpakumppaneille.
mutta tästäkin ongelmasta pääsee kunhan sijoittaa n.3000€ kääntyvään takapäähän.
kattoo nyt mitä tekee

Junde 22.03.2010 08:53

ProModin kori sääntöä on yritetty vääntää alusta asti.
Säännön henki on aina ollut "oikean auton näköinen mutta sen saa tehdä itse ja vapaasti valitsemastaan jäykästä materiaalista!" Voit esimerkiksi ottaa lasikuitukopion suzuki SJ410 kopasta ja tehdä siihen sopivan putkirungon ja kaarikehikon. Voimansiirtona vaikka chevy350 V8+automaatti ja Volvo C303 akselit kierrejousilla.
Auto täyttää kirkkaasti säännön hengen ja kirjaimen.

Norskit ja Svedut teki spiderin ja laitto siihen volvon maskin ja koneen ja väitti, tämähän on selvä Volvo C303! Etkö sinä nyt sitä näe?

No yleisö ei ainakaan sitä nähnyt eikä nähnyt kyllä kukaan muukaan! Tosiasiassa tietenkin ne kaikki oli Jeep CJ2 tai Toyota BJ malleja, mutta ei ne kyllä niiltäkään näyttänyt!

Nyt 2012 alkaen tullaan sitten näiden ongelmien vuoksi vaatimaan enemmän jotta säännön henki saataisiin kaikkien osalta toteutumaan! Suuri osa kilpailijoista on rakentanut sääntöjen mukaisen auton ja heitä kohtaan epäreilua edelleen jatkaa selkeästi sääntöjen vastaisten autojen salliminen! Tulevaisuudessa niillä siis ajetaan luokassa johon ne ulkonäkönsä mukaan kuuluvat, eli Protoissa! (tai voihan niihin tehdä sen lasikuitukopan jolloin saa jatkaa ProModissa)

Junde

VooDoo Jeep 26.03.2010 17:42

Kai sitä vois tulla jotain räveltää ja luokka promodi;)

Saija 04.04.2010 16:02

Kilpailukutsu julkaistaan tällä viikolla osoitteessa www.madmooseracing.fi , B laittaa varmaan tarkemman linkin heti kun viimeset oikoluvut ja osoitteet tarkastettu.

Jälleen kerran pyydän teiltä harrastajilta apua, toimitsijoita tarvitaan edelleen jotta kisa saadaan pidettyä.

Ilmottautumiset hommiin joko privalla tai meilillä saija.hassinen(at)elisanet.fi. Laita mukaan sähköpostiosoitteesi jotta voin laitella infoa lähempänä h-hetkeä.

-B- 10.04.2010 08:44

Eli nyt olis kisakutsu mad moosen kotisivulla www.madmooseracing.fi

EVO3 10.04.2010 20:36

Ilmottauduttu on!!!

tare 10.04.2010 20:37

Mainos saatu valmiiksi
saiskos tän tonne etusivullekin

Laitelkaa muillekin palstoille tämä mainos, piti laittaa od:lle ja slck:n palstoille mutta eihän siellä nää kuvat näy.

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=56800


maili osoite privaan jos haluaa mainoksen isommalla resoluutiolla.

Repro 10.04.2010 21:49

Se kuka kävi American Car Showssa kehumassa että pesee kaikki Hiluxillaan niin nyt ois näytön paikka!!! :D:D:D

IironSika 10.04.2010 21:56

Nimi esiin tai ei uskota. :D

RJCOBRA 11.04.2010 16:36

RJ Cobra ilmoittautunut

arska4x4 11.04.2010 19:11

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja IironSika (Viesti 659794)
Nimi esiin tai ei uskota. :D

Nii! Joko oot sika ite ilmottautunu?

Jare 12.04.2010 11:16

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jare (Viesti 648068)
Ketkä ajattelee osallistuvansa vois vaikka tänne vähän laitella kommenttia.

Toiveita jaksojen suhteen? (en toimi ratamestarina, mutta voin välittää tietoa eteenpäin).

Toimin sittenkin ratamestarina.......eli onko toiveita jaksojen suhteen???

Pauli 12.04.2010 11:44

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jare (Viesti 660245)
onko toiveita jaksojen suhteen???

On, ja paljon, mutta kyllä sä itse jo tiedätkin mitkä jutut ei kuulu perinteiseen trialiin, eli muta ja vesijutut voi jättää pois.

espen 66 12.04.2010 12:28

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Repro (Viesti 659788)
Se kuka kävi American Car Showssa kehumassa että pesee kaikki Hiluxillaan niin nyt ois näytön paikka!!! :D:D:D

Niin, ei paljon vaadi näyttäytyä Hiluxsin ratin takaa ja näyttää mitä osaa!!!:rolleyes::D:D

Jare 12.04.2010 14:25

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Pauli (Viesti 660248)
On, ja paljon, mutta kyllä sä itse jo tiedätkin mitkä jutut ei kuulu perinteiseen trialiin, eli muta ja vesijutut voi jättää pois.

Joo ei niitä olekkaan tarkoitus sotkea tähän kisaan mukaan, ku niitä tuskin on Swedujenkaan Euro Trialissa. Mut kivee, kantoo, kallioo ja vähä soraa ja sammalta olis suunnitelmissa:D

Pitäs nyt vaan päästä käveleen tän polven kanssa ja koittaa autolla ajamista, että pääsis alueelle edes silmäileen ja suunnitteleen suunnilleen ratoja.


Mikäs tää hurrrrja HiLux juttu on:confused::confused::confused: Pitääks sille tehdä ihan omat jaksot, vai riittäks protojen jaksot sille?

Jare 14.04.2010 17:51

Kivasti oli jo lumet sulanu alueelta. Ajattelin muutaman kuvan laittaa, koska moni kilpailuun osallistuva ei kuitenkaan ole tuolla käynyt, niin kuitenkin niitä mietityttää, että millaistako maastoa on luvassa. Eli tässäpäs muutama kuva niiltä paikoilta, minne jaksoja olis tulossa.

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57081


Siellähän näkyy pari ukkoakin keskellä kuvaa antamassa hieman mittasuhdetta.
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57082


Noo kolme kivee meinattiin pyöräyttää alemmas.....jospa ne sitten osuis vaikka johonki protoautojen reitille:p
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57083


Ja tuohonkin pitäis löytää uraa kolmelle eri luokalle.
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57084


Melkoisen lähellä moottoritietä (3-tie) ollaan kans juu.
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57085


Kuitenkin alettiin sitä Paulin kommenttia miettiin uudelleen ja koitetaan tätä kohtaa ehkä hieman padota, jotta sais pysymään roiskuvana:D:D:D:D:D.
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57086


Ja tälle alueelle himottais koittaa tehdä 2-tyylin jakso, eli jakso jossa virhepisteet vähenee, mitä pidemmälle jaksoa pääsee......katotaan nyt mitä saadaan aikaan.
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57087

Pertsi 14.04.2010 20:23

Saikos orkkiksessa/stanussa käyttää korotuspaloja..?;)

Jare 15.04.2010 13:05

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Pertsi (Viesti 660919)
Saikos orkkiksessa/stanussa käyttää korotuspaloja..?;)

Tuota enklanninkielistä sääntöä eurotrial. org sivuilta koitin tavata, niin olin ymmärtää, että Standard luokassa:

-riipukkeita saa pidentää
-jousitus saa muuttua, mikäli tyyppi (lehtijousi lehtijousena kierre kierteenä jne) ja kiinnityspisteet pysyy samana, kuin alunperin
-iskarien lukumäärä ja toiminta ja kiinnityspisteet täytyy pysyä originaalina, mutta muuten niitäkin voi muuttaa. Kaasu ja nesteiskari luokitellaan samantyyppiseksi, mutta esim säädettävät iskarit on kielletty


PS. Harraste stanuunhan kelpaa melkee sit mikä vaan ja ajavat tässä kisassa samaa rataa stanujen kanssa.


EDIT: Kilpailussa noudatetaan AKK ry:n vuoden 2010 sääntökirjassa ja internetissä julkaisemia sääntöjä, sekä tässä kilpailukutsussa mainitut, sekä mahdolliset kilpailun johdon antamia kilpailun aikaisia lisämääräyksiä.

Joten suomenkieliset ja tässä kisassa noudatettavat säännöt löydät tästä:
http://www.autourheilu.fi/attachemen...6-15-29262.pdf


Toivottavasti autto??


Pertsi 15.04.2010 16:14

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jare (Viesti 661034)
Tuota enklanninkielistä sääntöä eurotrial. org sivuilta koitin tavata, niin olin ymmärtää, että Standard luokassa:

-riipukkeita saa pidentää
-jousitus saa muuttua, mikäli tyyppi (lehtijousi lehtijousena kierre kierteenä jne) ja kiinnityspisteet pysyy samana, kuin alunperin
-iskarien lukumäärä ja toiminta ja kiinnityspisteet täytyy pysyä originaalina, mutta muuten niitäkin voi muuttaa. Kaasu ja nesteiskari luokitellaan samantyyppiseksi, mutta esim säädettävät iskarit on kielletty


PS. Harraste stanuunhan kelpaa melkee sit mikä vaan ja ajavat tässä kisassa samaa rataa stanujen kanssa.


EDIT: Kilpailussa noudatetaan AKK ry:n vuoden 2010 sääntökirjassa ja internetissä julkaisemia sääntöjä, sekä tässä kilpailukutsussa mainitut, sekä mahdolliset kilpailun johdon antamia kilpailun aikaisia lisämääräyksiä.

Joten suomenkieliset ja tässä kisassa noudatettavat säännöt löydät tästä:
http://www.autourheilu.fi/attachemen...6-15-29262.pdf


Toivottavasti autto??

Selvensi aika paljonkin eli toi XJ ei ole kelvollinen stanuihin, harrastestanuihin taitaa taas tulla turhan rajua kalustoo omaan autoon verrattuna... :D
-renkaat pitäis vaihtaa miedommalle kuviolle kun ei toi pokkeri oikein taida vastata mutikkakuvioo..
-ilmeisesti akselin ja lehtijousen välissä olevat palikat ei oo kelvolliset(?), vai onko toi verrannollinen korinkorotukseen joka kyllä sallitaan?

J4nnu 15.04.2010 16:47

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Pertsi (Viesti 661061)
Selvensi aika paljonkin eli toi XJ ei ole kelvollinen stanuihin, harrastestanuihin taitaa taas tulla turhan rajua kalustoo omaan autoon verrattuna... :D
-renkaat pitäis vaihtaa miedommalle kuviolle kun ei toi pokkeri oikein taida vastata mutikkakuvioo..
-ilmeisesti akselin ja lehtijousen välissä olevat palikat ei oo kelvolliset(?), vai onko toi verrannollinen korinkorotukseen joka kyllä sallitaan?

Eihän harrastestanu viä liika paha ole kun samoja ratoja stanujen kanssa ajavat. Eikä kannata ottaa niin vakavissaan. Meitäkin meinas joskus naurattaa kun pikkususukilla harrastestanuun ja pistettiin parkkiin toisen harrastestanun viereen niin sillä oli oven alareuna meidän ikkunan alareunan kohdalla.

Mikki 15.04.2010 17:47

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jare (Viesti 660859)

Ja onhan tuossa pari kohtaa jossa sais aika hyvin proto (ja muillekin) kuraa tulemaan, mutta ainoastaan kalsareihin....:D:D:D:D

Loppuisko se 2-tyyppi sinne "ison kiven juureen"???

Jare 15.04.2010 19:35

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Pertsi (Viesti 661061)
Selvensi aika paljonkin eli toi XJ ei ole kelvollinen stanuihin, harrastestanuihin taitaa taas tulla turhan rajua kalustoo omaan autoon verrattuna... :D
-renkaat pitäis vaihtaa miedommalle kuviolle kun ei toi pokkeri oikein taida vastata mutikkakuvioo..
-ilmeisesti akselin ja lehtijousen välissä olevat palikat ei oo kelvolliset(?), vai onko toi verrannollinen korinkorotukseen joka kyllä sallitaan?

Harraste luokkaan vaan, jos ei suunnitelmissa ole osallistua Ruotsin Euro Trial kilpailuun, mutta mikäli siellä Suomen edustaminen saattaa ehkä hiemankin kiinnostaa, niin sittenhän kannattaa harkita sääntöjen lukemista tuplasti tai triplasti tarkistaa, että kalusto olis kilpailukunnossa.:D:D:D

Pertsi 16.04.2010 16:40

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jare (Viesti 661116)
Harraste luokkaan vaan, jos ei suunnitelmissa ole osallistua Ruotsin Euro Trial kilpailuun, mutta mikäli siellä Suomen edustaminen saattaa ehkä hiemankin kiinnostaa, niin sittenhän kannattaa harkita sääntöjen lukemista tuplasti tai triplasti tarkistaa, että kalusto olis kilpailukunnossa.:D:D:D

Lähinnä ideana oli saada tuntumaa muihun stanutrialkuskeihin ja autoihin, että voiko omilla taidoilla/kalustolla tulla mukaan jos Suomessa ajettais taas joskus trialkuppia... Ehkä sitten kun kuppi on taas hengissä niin panostetaan dopinssonin takalehtiin ja toisiin renkaisiin

Jare 16.04.2010 20:22

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Pertsi (Viesti 661330)
Lähinnä ideana oli saada tuntumaa muihun stanutrialkuskeihin ja autoihin, että voiko omilla taidoilla/kalustolla tulla mukaan jos Suomessa ajettais taas joskus trialkuppia... Ehkä sitten kun kuppi on taas hengissä niin panostetaan dopinssonin takalehtiin ja toisiin renkaisiin


Jep jep. Mutta voin kertoa, että stanu ja harraste ajaa tässä kisassa samaa rataa=samat portit, joten pääsee siinä jotenkin vertaileen tuloksia.

Jare 18.04.2010 11:39

Hieman on alueella kallioita perattu puhtaaks ja parit pätkät karkeasti hahmoteltu.
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57269



Alanmiehet testailee modi/pro-modi reittejä.
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57271

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57270

Saija 18.04.2010 14:43

Ensimmäiseen viestiin lisätty tulleita ilmottautumisia... Päivittelen listaa.

KILPAILIJAT, VIIKKO AIKAA ILMOTTAUTUA.

Mikki 18.04.2010 18:06

Lisää kuvia kansalle
 
Tossa muutama otos VMTL osastolta...

Rytmiryhma kokoontuu ja alkaa raskaan työn:

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57277

Takakaarre:
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57292

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57286

Raivauspaikan hakua:
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57283
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57281

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57297

Ja vähän "tehokkaampi" laite... (isoilla pojilla isot laitteet!!)
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57288

Ja samalla "maastoeste" oikeaan paikkaan
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57294

Ja siihen jää 2WD...:D
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57296

Sitten "jalkapuoli" osaston aikaansaannoksia:
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57299

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57298

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57295

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57285

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57279

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57290

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57287

Joten "mestari" totesi, jotta kyl tost stanullaki pääsee... Kunhan vähän putsataan paikkoja...
Ja pääsee siitä, kokeiltiin muokkauksen jälkeen ja Discolla pääsi ihan hyvin!!!
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57289

Ja tollanenkin tuli "tägättyä" yhteen kiveen..
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57280

Ja Protoillekkin oli yx "hahmotelma"...
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57284

"Drag race strip"

VooDoo Jeep 18.04.2010 21:18

Hitsin hitsi nyt joutuu jättää kisat väliin kun tuli luettua noita sääntöjä, autosta puuttuu käkkäri ja taitaa äänet olla vielä hiukan kovat ja jotain muuta pientä oli kanssa:(
Ääniä en nyt ees rupee tiputtaa koska uusi tekniikka hommattu ja putkisto muuttuu täysin.
Jos tartette apua radan teossa niin ilmotelkaa siinä voin olla kyllä mukana;)

Eipäs sittenkään heitetä kirvestä vielä kaivoon, jos vaikka sais ton käkkärin tehtyy tohon niin vois sit vähän tukkia myös noita putkia.

Jare 18.04.2010 23:59

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja VooDoo Jeep (Viesti 662024)
Hitsin hitsi nyt joutuu jättää kisat väliin kun tuli luettua noita sääntöjä, autosta puuttuu käkkäri ja taitaa äänet olla vielä hiukan kovat ja jotain muuta pientä oli kanssa:(
Ääniä en nyt ees rupee tiputtaa koska uusi tekniikka hommattu ja putkisto muuttuu täysin.
Jos tartette apua radan teossa niin ilmotelkaa siinä voin olla kyllä mukana;)

Eipäs sittenkään heitetä kirvestä vielä kaivoon, jos vaikka sais ton käkkärin tehtyy tohon niin vois sit vähän tukkia myös noita putkia.


No nyt on asennetta, niinku yleensä. Jos en ihan väärin vielä sääntöjä lukenu, niin tässä kisassa saa ajaa linelock käsijarrulla;)

Mjut jos et halua ajaa, niin soittele vaikka huomenna päivällä, niin kerron päivät milloin siellä ollaan touhuamassa.

MK 19.04.2010 07:43

Boggeri Jeepeille kateltiin tommosta "Special juoksuhiekka pätkää".

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57341

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57340

Saija 19.04.2010 20:22

Lisätty muutama ilmo ensimmäiseen postaukseen, jos et näe nimeäsi listassa kahden päivän sisään lähetyksestäsi, ota yhteyttä tekstarilla ( en pysty töissä vastaamaan omaan puhelimeen tai saatan nukkua...) vastaan heti kun pystyn.

6 päivää jäljellä ilmoittautua.

Ja toimitsijoita kaivataan edelleen.

piippu79 21.04.2010 19:16

vähä yleis vinkkiä vois laittaa että mitä tarvii ottaa mukaan ja huomioon ku oltais tulos ajeleen mutta on ensimmäinen kilpailu eikä oo lisenssiä eikä katsastuskorttia eikä muutakaan käytännön kokemusta. joten mitäois hyvä tietää. onko muuten seurapakkoa ku ei kuuluta mihinkään seuraankaan.

Saija 21.04.2010 20:16

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja piippu79 (Viesti 662888)
vähä yleis vinkkiä vois laittaa että mitä tarvii ottaa mukaan ja huomioon ku oltais tulos ajeleen mutta on ensimmäinen kilpailu eikä oo lisenssiä eikä katsastuskorttia eikä muutakaan käytännön kokemusta. joten mitäois hyvä tietää. onko muuten seurapakkoa ku ei kuuluta mihinkään seuraankaan.

Ei tarvitse kuulua mihinkään seuraan, ei tarvitse olla vuosilisenssiä = kertalisenssin voi lunastaa aamulla ilmottautumisen yhteydessä, samoin katsastuskortin autoon.

Se mitä tarvitsee on:
Mulle nimet ja yhteystiedot kuski + appari
AKK:n hyväksymät kypärät (jos ongelma, laita se meiliin)
Auto joka käy edes johonkin luokkaan
Ja tietenkin aimo annos huumoria ja avointa mieltä, jokainen on joskus ajanut sen ensimmäisen kisan.

Vastaan mielelläni kaikkiin mahdollisiin (ja mahdottomiin, myös se käy multa sujuvasti) joko tässä topicissa, privalla tai meilillä...

Byrocrat 21.04.2010 20:21

Lukaiseppa säännöt
 
Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja piippu79 (Viesti 662888)
vähä yleis vinkkiä vois laittaa että mitä tarvii ottaa mukaan ja huomioon ku oltais tulos ajeleen mutta on ensimmäinen kilpailu eikä oo lisenssiä eikä katsastuskorttia eikä muutakaan käytännön kokemusta. joten mitäois hyvä tietää. onko muuten seurapakkoa ku ei kuuluta mihinkään seuraankaan.

Ensinnäkin voipi sanoa, että on syytä LUKEA SÄÄNNÖT!!!! Se kannattaa!! :) Kun ilmoittaudut kilpailuun sitoudut samalla tuntemaan Off-Road lajin säännöt sekä autourheilun sääntökirjan yleissäännöt !! :eek: Samalla sitoudut myös noudattamaan kilpailukutsussa olevia sääntöjä ja kilpailunjohtajan kilpailun aikana antamia ja allekirjoittamia sääntöjä! :eek:

Mitä sitten tulee noihin papereihin niin kummatkin, siis tutustumislisenssin ja auton katsastuskortin saat kisan järjestäjältä ja kun ajat ekaa kisaa tutustumislisenssillä niin kerhoonkaan (siis AKK:n tms.) ei tarvitse kuulua. :)

Inhorealisti

piippu79 21.04.2010 21:23

ilimo laitettu ja maksettu

Jare 22.04.2010 14:51

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja piippu79 (Viesti 662953)
ilimo laitettu ja maksettu

Tosiaan säännöt kannattaa lueskella läpi, eli nämä:

http://www.autourheilu.fi/attachemen...5-35-20175.pdf

http://www.autourheilu.fi/lajit/offroad/saannot/ (tuolla esim. sääntöjä radoista ja arvostelusta)


Ja täällä kannattaa kysellä, niin koitetaan vastailla.:D

Saija 23.04.2010 11:25

Ilmoja lisätty.

Vielä on kaksi päivää aikaa ilmoittautua.

Jare 23.04.2010 14:08

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja FROM (Viesti 648857)
kun kerran protoihin joudutaan niin EI tiukkoja mutkia jaksoihin:):)

Tähän mennessä ei taida olla juurikaan tiukkoja mutkia, mutta ei se silti sitä tarkoita, etteikö nelipyöräohjauksesta olis ehkä hyötyä;)

Noh onks Spideri siin iskussa, että se päästään näkeen kisoissa??

FROM 23.04.2010 16:54

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jare (Viesti 663445)
Tähän mennessä ei taida olla juurikaan tiukkoja mutkia, mutta ei se silti sitä tarkoita, etteikö nelipyöräohjauksesta olis ehkä hyötyä;)

Noh onks Spideri siin iskussa, että se päästään näkeen kisoissa??

eihän sillä pääse kun hs:ään jos siihenkään.

BÄLÄ 23.04.2010 20:47

Ei saa millään mahtuun lepakkoon tota putki määrää sillai et pystys viä kulkeen sisään ja ulos vai pitäskö laittaa äijät sisään ja emäntä verkottaan ympärys...
Tullaan huuteleen naruntakaa

Jare 23.04.2010 21:02

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja BÄLÄ (Viesti 663598)
Ei saa millään mahtuun lepakkoon tota putki määrää sillai et pystys viä kulkeen sisään ja ulos vai pitäskö laittaa äijät sisään ja emäntä verkottaan ympärys...
Tullaan huuteleen naruntakaa

Oles nyt vaan rohkea ja tuo auto kisoihin, niin siellä sit voi katsoa, että mitä putkiaa sinne tarvii lisäillä, meinaan joskushan ne sinne kuitenki tarvii laittaa, vai meinaakko lopettaa.....eeeen usko:D:D:D

BÄLÄ 23.04.2010 21:45

Lopettamisesta tiedä sen enempää ku sika saranasta mut menikö se näin et ennen vuotta 2009 myönnetty kats.kortti ni saa viä ajaa vanhoilla kaarilla? Jos asiakkaan haarat on näin ni ilman muuta tulemme mut jos ei ni aika mahdoton ajatus istua Viljasen kanssa rautaa täynnä olevassa 205:ssa sylikkäin ilman suu palloa ja anustappia....

Pauli 23.04.2010 21:55

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja BÄLÄ (Viesti 663629)
Lopettamisesta tiedä sen enempää ku sika saranasta mut menikö se näin et ennen vuotta 2009 myönnetty kats.kortti ni saa viä ajaa vanhoilla kaarilla? Jos asiakkaan haarat on näin ni ilman muuta tulemme mut jos ei ni aika mahdoton ajatus istua Viljasen kanssa rautaa täynnä olevassa 205:ssa sylikkäin ilman suu palloa ja anustappia....

Kisaan mukaan vaan, saat korttiin korjausmerkinnät, jos jotain pieniä puutteita löytyy.
Ja sen Viljasen voit laittaa varmuuden vuoksi vaikka takapenkille, annat sille tikkarin, niin pysyy edes jonkinaikaa hiljaa, eikä häiritse sun ajamistas. :D

VooDoo Jeep 23.04.2010 22:01

No sit ollaan mukana:D
Apparin paikka vapaana vielä ja huom: takuuta en anna että pysyykö auto pystyssä:eek:

pikku-pepe 24.04.2010 11:37

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja VooDoo Jeep (Viesti 663635)
No sit ollaan mukana:D
Apparin paikka vapaana vielä ja huom: takuuta en anna että pysyykö auto pystyssä:eek:

Ei muutes ole enään penkki tyhjillään:p

BÄLÄ 24.04.2010 14:56

Saijalle lähti ilmoittautuminen.



Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Pauli (Viesti 663633)
Kisaan mukaan vaan, saat korttiin korjausmerkinnät, jos jotain pieniä puutteita löytyy.
Ja sen Viljasen voit laittaa varmuuden vuoksi vaikka takapenkille, annat sille tikkarin, niin pysyy edes jonkinaikaa hiljaa, eikä häiritse sun ajamistas. :D

Vai pieniä, pitääkö varata itte a4:sia mukaan vai löytyykö järjestäjän poulesta?

Ootkos Pauli-setä koskaan kuullut kun ko henkilö syö tikkaria? niimpä niin, antaa vaan olla vöissä etupenkillä ja höpöttää merisäätä.

Saija 24.04.2010 15:46

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja BÄLÄ (Viesti 663761)
Saijalle lähti ilmoittautuminen.

Vai pieniä, pitääkö varata itte a4:sia mukaan vai löytyykö järjestäjän poulesta?

Ootkos Pauli-setä koskaan kuullut kun ko henkilö syö tikkaria? niimpä niin, antaa vaan olla vöissä etupenkillä ja höpöttää merisäätä.

Tarvittaessa katsastuspäälliköllä on riisi paperia mukana... Missäs muuten Pauli-sedän ilmo on???

Ja joo, muutama lisätty taas etusivulle, tiktak kello käy...

VooDoo Jeep 24.04.2010 22:08

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja pikku-pepe (Viesti 663729)
Ei muutes ole enään penkki tyhjillään:p

Ilmotin just meirärät kisaan;)
Maksan huomenna ilmon:D

Pauli 24.04.2010 22:49

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Saija (Viesti 663775)
Missäs muuten Pauli-sedän ilmo on???

Ei tule ilmoa, kun ei ole auto kunnossa.

Jare 25.04.2010 18:48

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Pauli (Viesti 663925)
Ei tule ilmoa, kun ei ole auto kunnossa.

Mitä mitä....toiset tekee kokonaan uusia autoja otsa hiessä, niin sä et ole jotain pari pikku juttua saanu korjattua:p:p:p


Lisää ratoja veivattu ja alkaa näyttään siltä, että 4 kivikkoista/kallioista/kannokkoista jaksoa, joissa 4 porttia per luokka. Nii ja yksi toisen tyylin jakso soralla.....sora osuutta ei kyl vielä ole edes silmäilty. eli yhteensä 5 jaksoa 2 kertaa.

Jare 25.04.2010 19:20

"PROTOTYPE:
Haavisto & Suomalainen
Hakala & Rantanen
Juntto & Hämäläinen
Nyholm & Lindholm
Suominen & Suominen"



Mitä mitä.....missäs on Hipon ilmoittautuminen ja Kanervan Veskun kanssa? Onks autot vielä niin vaiheessa?


Ja mikä vaivaa modi luokkaa? Ei oo ku Jyki ainoana.....:confused: Noo ompahan paikka suoraan Eurotrialiin varma, kunhan ilmestyy kisapaikalle:D:D:D:D



Mites onks stanujen kaikki autot suzukeja? Kait Reima ajaa kuitenki toitsulla? Nimimerkillä onkohan liian leveät portit, jos vain suzukeja stanuissa:rolleyes:

HUGE88 25.04.2010 20:02

5 Liiteet
Muutama kuva tältä päivältä

HUGE88 25.04.2010 21:19

5 Liiteet
lisää

HUGE88 25.04.2010 21:24

5 Liiteet
ja vielä

Mikki 25.04.2010 21:26

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jare (Viesti 664095)
Mitä mitä.....missäs on Hipon ilmoittautuminen ja Kanervan Veskun kanssa?

Onhan tuo Kanerva Geimeissä mukana...

HARRASTE-STANDARD:
Ilisson & Kanerva


Päivän kuvasaldoa...

vaihtoehtoisen huoltoreitin takapääty (rataryhmän parkkipaikka)
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57886

Päälliköt suunnittelee...
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57897

Muut odottelee
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57896

Ja valmisteleekin jo portin "melkein" paikoilleen
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57887

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57894

Niin toiset testaa mitä on tehty
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57888

Ja istuu miettimään maailman menoa
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57895

ja stanujakin paikalla testaamassa
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57899

Mutta loppuu se testaaminenkin joskus...
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57890

Ja TÄMÄ mies ei ole syyllinen, vaikka kapuloita kantaakin...
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57893

Eikä tämä, vaikka ilme alkaakin olemaan jo AIKA mietteliäs...
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57898

Oli meinaan vikaa siinä oikeasa jalassa, ohjausvarresta pultit poikki kun oli PAKKO päästä yli...
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57892

Ja LOPUKSI KYSYMYS?

Mitä veikkaatte ratamestarin tekevän????
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57891

Eli komia oli sunnuntai päivä Punkassa

Ja vastaus kyssäriin, Jare maalaa puuta...;););)

PikkuMyy 25.04.2010 23:00



Mitähän kaikkea kivaa me saadaan taas aikaan...;)

Byrocrat 26.04.2010 09:24

Koita pysyä pystyssä
 
Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy (Viesti 664167)


Mitähän kaikkea kivaa me saadaan taas aikaan...;)

Hiljaisia kaatoja (jos niin vain apparin puolelle:rolleyes:) tai muuten vain näyttäviä ajosuorituksia :):eek:
Eipä vaineskaan, onnea kisaan. :)
Inhorealisti

kivinen 26.04.2010 11:34

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Mikki (Viesti 664144)

Niin toiset testaa mitä on tehty

Ja istuu miettimään maailman menoa

Mutta loppuu se testaaminenkin joskus...

ohjausvarresta pultit poikki kun oli PAKKO päästä yli...

Jaa noistahan saa sellasen kuvan, että siellä ei olisikaan tarvittu yhtäänkään autoa ajamaan pätkiä läpi?

Jotenkin vaan jäi tästä Jaren mailista: Mielellään jos sais vielä muutamia autojakin jo mukaan, että vois hieman testailla jaksoja ja niiden kestävyyttä. Samoin kuin testailla siirtymiä, että ovat riittävän helppoja ajettavia.

Sellainen kuva, että siellä oli tarkoitus testailla myös jaksoja ja niiden kestävyyttä.

Yhdellä kädellä on mahdollista vielä ajaa autoa ilman suurempia kipuja, mutta ei varmaan sitten tarviikkaan kiireellä vaihtaa kääntöpäätä korkanneiden kierteiden takia, jos kerran autoa ei tarvi?

RJCOBRA 26.04.2010 19:29

Kyllä RJ Cobra on edelleen Toyota

Terv. Reima

GENOBI 26.04.2010 20:06

muuten vaan kyselen
 
onko mitään kaato/show palkintoo?

Mikki 26.04.2010 22:17

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja kivinen (Viesti 664231)
Jaa noistahan saa sellasen kuvan, että siellä ei olisikaan tarvittu yhtäänkään autoa ajamaan pätkiä läpi?

Jotenkin vaan jäi tästä Jaren mailista: Mielellään jos sais vielä muutamia autojakin jo mukaan, että vois hieman testailla jaksoja ja niiden kestävyyttä. Samoin kuin testailla siirtymiä, että ovat riittävän helppoja ajettavia.

Sellainen kuva, että siellä oli tarkoitus testailla myös jaksoja ja niiden kestävyyttä.

Yhdellä kädellä on mahdollista vielä ajaa autoa ilman suurempia kipuja, mutta ei varmaan sitten tarviikkaan kiireellä vaihtaa kääntöpäätä korkanneiden kierteiden takia, jos kerran autoa ei tarvi?


Sehän SE tarkoitus sulle siellä on ollutkin! Eipä muut paljoa ole vielä ajaneet, vaikka otin Rangen liikenteeseen vain tätä varten, jotta saadaan testata stanun reitit, mutta siellä olikin "sopivampi" auto paikalla, joten annoin sen ennemmin ajaa (vaikka melkein kaatuikin) ...
Ja tarvii varmaan autokin jäähdyttelyä välillä, kuskista puhumattakaan.

Eli kaikille hommaa riittää kuten illalla pois lähtiessä juteltiin ja harmiteltiin, kun sulta pamahti varsi, todettiin samalla jotta alkaa PRO-alkuiset autot olemaan aika niukassa koeponnistamaan reittejä...

Enemmänkin haluan tuoda julki sitä, jotta hampaat irvessä tätä hommaa ei tehdä, enemmänkin hyvän kaveri porukan ja -hengen piirissä!http://forums.offipalsta.com/images/icons/icon14.gif

Ja edelleen mulla on nuo "karamellipurkit" taskussa ja pyytämällä saa, kun itselläkin liikkuminen on hieman "rajoitettua", kuten eräällä toisellakin...

Joten kyllä sitä autoa tarvitaan, ja kierteiden korjauskin vaatii 2 kättä, joten ei helpolta kuulosta (eikä se helpolta näyttänytkään kun vilkaisin "tuhoa"). Apuja tarjoaisin, jos pystyisin, mutta tällä viikolla on LIIKAA TÖITÄ + la ollaan vielä reissussa (tosin silloinkin "pikku juttu" kisoihin liittyen")!!!

Su sitten toivottavasti tavataan, mutta todennäköisesti Punkan harjalla???;)

FROM 27.04.2010 06:54

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Mikki (Viesti 664435)
Sehän SE tarkoitus sulle siellä on ollutkin! Eipä muut paljoa ole vielä ajaneet, vaikka otin Rangen liikenteeseen vain tätä varten, jotta saadaan testata stanun reitit, mutta siellä olikin "sopivampi" auto paikalla, joten annoin sen ennemmin ajaa (vaikka melkein kaatuikin) ...
Ja tarvii varmaan autokin jäähdyttelyä välillä, kuskista puhumattakaan.

Eli kaikille hommaa riittää kuten illalla pois lähtiessä juteltiin ja harmiteltiin, kun sulta pamahti varsi, todettiin samalla jotta alkaa PRO-alkuiset autot olemaan aika niukassa koeponnistamaan reittejä...

Enemmänkin haluan tuoda julki sitä, jotta hampaat irvessä tätä hommaa ei tehdä, enemmänkin hyvän kaveri porukan ja -hengen piirissä!http://forums.offipalsta.com/images/icons/icon14.gif

Ja edelleen mulla on nuo "karamellipurkit" taskussa ja pyytämällä saa, kun itselläkin liikkuminen on hieman "rajoitettua", kuten eräällä toisellakin...

Joten kyllä sitä autoa tarvitaan, ja kierteiden korjauskin vaatii 2 kättä, joten ei helpolta kuulosta (eikä se helpolta näyttänytkään kun vilkaisin "tuhoa"). Apuja tarjoaisin, jos pystyisin, mutta tällä viikolla on LIIKAA TÖITÄ + la ollaan vielä reissussa (tosin silloinkin "pikku juttu" kisoihin liittyen")!!!

Su sitten toivottavasti tavataan, mutta todennäköisesti Punkan harjalla???;)


täältä vois löytyä pro alkuinen koeponnistus auto mikäli tarvetta on?
valitettavasti en saa muutettua autoa sääntöjen mukaiseksi ilman kaarien uudelleen tekoa, joita ei ruveta ainakaan kesän aikana tekeen.

Junde 27.04.2010 07:34

Mikä sulla on isoin ongelma niiden kaarien kanssa?
Etkö saa penkkiä kaarien sisäpuolelle vai mikä?

Junde

kivinen 27.04.2010 11:57

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Mikki (Viesti 664435)
Sehän SE tarkoitus sulle siellä on ollutkin! Eipä muut paljoa ole vielä ajaneet, vaikka otin Rangen liikenteeseen vain tätä varten, jotta saadaan testata stanun reitit, mutta siellä olikin "sopivampi" auto paikalla, joten annoin sen ennemmin ajaa (vaikka melkein kaatuikin) ...
Ja tarvii varmaan autokin jäähdyttelyä välillä, kuskista puhumattakaan.

Eli kaikille hommaa riittää kuten illalla pois lähtiessä juteltiin ja harmiteltiin, kun sulta pamahti varsi, todettiin samalla jotta alkaa PRO-alkuiset autot olemaan aika niukassa koeponnistamaan reittejä...

Enemmänkin haluan tuoda julki sitä, jotta hampaat irvessä tätä hommaa ei tehdä, enemmänkin hyvän kaveri porukan ja -hengen piirissä!http://forums.offipalsta.com/images/icons/icon14.gif

Ja edelleen mulla on nuo "karamellipurkit" taskussa ja pyytämällä saa, kun itselläkin liikkuminen on hieman "rajoitettua", kuten eräällä toisellakin...

No mä jo ihmettelinkin, että minkälaista suoritusta multa odotettiin.

Noihin "karamelli" -purkkeihin voisi todeta, että se parhaiten nauraa, jolla on kovin lääkitys...'

Ja vielä tahtoisin sanoa, että ihan perkeleen hieno homma kun Vuorinen soitteli heti aamusta tänään ja tarjosi apuja auton remonttiin. Remontin hoidan itse, mutta pelkillä vinkeillä säästää taas repullisen aikaa.

Hippo 27.04.2010 14:53

Hippo ilmoittautuu kunhan istuu tietokoneen ääreen... Apukujettajana Jippo
Autona HYBRIDI HIPPO.....

Jare 27.04.2010 22:09

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Hippo (Viesti 664556)
Hippo ilmoittautuu kunhan istuu tietokoneen ääreen... Apukujettajana Jippo
Autona HYBRIDI HIPPO.....

Jooo'o jotain "vakoilukuvia" tulikin puhelimeen, että oli Hyrpiitti-hippo saatu jo pihalle omin voimin;)

Tänään tuli käytyä koiraa ulkoiluttamassa Punkalla ja katselin siinä sitten rauhaksiin pätkiä ja mietiskelin just protojen portteja......saas nähdä onnistuuko ne. Eli silloin mielestäni onnistuu, ku joku suorittaa edes jotain virheittä ja joku muu taas muita paikkoja ja sit kaikenkaikkiaan kaikille tulee sopivasti pisteitä.

Joku kyselikin, että tuleeko kisassa kaatoja......Höh, mistä minä tiedän, mutta ei siellä ainakaan mitään selkeää ramppia ole, missä autonsa voi kaataa:D:D:D


Sivu luotu: 02:10 (GMT +2).