![]() |
Eurotrial 2010 karsintakilpailu 8.5 Janakkala
Eurotrial karsinta Suomen joukkueeseen järjestetään lauantaina 8.5.2010 Punkan ajoalueella Janakkalassa. (Lupavaraus, eli kaikki luvat ei ole vielä hyväksytty, mutta ei pitäisi olla ongelmaa, korkeintaan lisäselvityksiä)
Kilpailun järjestää Mad Moose racing yhdessä Maastoautoclubin kanssa. Virallinen kilpailukutsu julkaistaan heti kun saan kaikki päätoimihenkilöt varmistettua, mutta laitan jo nyt alustavan tiedon, että ehtivät kaikki halukkaat saada autot ajokuntoon. JULKAISTU www.madmooseracing.fi Kilpailu on kerhojen välinen, eli mukana on myös harraste-standard luokka ja kertalisenssimahdollisuus. Suomellahan on NELJÄ luokkakohtaista paikkaa ja muille halukkaille yritetään saada kisapaikka jonkun toisen maan lipun alle. Tästä mahdollisuudesta ja halukkuudesta tehdään selvitys heti kun tämä kisa on käyty ja Suomen paikat jaettu. * Opettelen edelleen ymmärtämään lukemaani, korjattu oikea luku * Tervetuloa ja työniloa talleihin! ILMOITTAUTUNEET: STANDARD: Hiltunen & Hiltunen Huhtala & Huhtala Kasari & ? Kirsiaho & Kiertonen Parkkinen & Rousku MODIFIED: Laasonen & Mustonen Pesonen & Karimies PRO-MODIFIED: Immonen & Grönfors Marjoniemi & Lehtomäki Mäki & Hopiavuori Paakkanen & Pikkupepe Pöyry & Väisänen Simelius & Salin Sinisalo & Uimonen Tallqvist & Tallqvist Virtanen & Viljanen PROTOTYPE: Haavisto & Suomalainen Hakala & Rantanen Hiito & Heinistö Juntto & Hämäläinen Nyholm & Lindholm Suominen & Suominen HARRASTE-STANDARD: Alhonmäki & Alhonmäki Argillander & Valto Eloranta & Satomaa Hanhikoski & Hanhikoski Ilisson & Kanerva Lähde & Lähde Niemelä & Q.T. Vuori Wikström & Wikström |
Ketkä ajattelee osallistuvansa vois vaikka tänne vähän laitella kommenttia.
Toiveita jaksojen suhteen? (en toimi ratamestarina, mutta voin välittää tietoa eteenpäin). |
Pitkä Suikka ja luokka MODI.
-Jyki |
Lainaus:
|
Niin ja kisaanhan saa siis osallistua kaikki, vaikka ei olisikaan tarkoituksena mennä Euro Trialiin Ruotsiin.
|
Juu me kans yritetään räpeltää protoissa
|
Korjattu luku kolme neljäksi...
|
Jep kait määki si tuu sit PROTOihin vaiks kaikki taitaa muuutenkin mahtuu mukaan ;)
|
Lainaus:
Vesku Samuli Haavisto Hakala Tumppi Sinä Eiks tos ny enempi ole, ku neljä?;););) |
vois kans tulla ajaan, meneekös toi spider nyt sitten promodiin kun ei ole kääntyvää taka päätä?
|
Lainaus:
|
Lainaus:
http://forums.offipalsta.com/attachm...3&d=1266150705 |
Taitaa mennä sit protoihin?
Korjatkaa toki jos oon väärässä?? |
Selkeä proto
|
Lainaus:
kun kerran protoihin joudutaan niin EI tiukkoja mutkia jaksoihin:):) |
toytoy:n kans voitas tulla kokeileen vieläkö lepakko yhen ajelun kestäs ja sehän vaatii tosi leveeeeeet portit,kiitos ja hep
|
rj cobra ja ryhmä stanu tulos ja taitaa toi jyrki lähde tulla harrastestanuihin
|
[QUOTE=RJCOBRA;648908]rj cobra ja ryhmä stanu tulos ja taitaa toi jyrki lähde tulla harrastestanuihin tolla mun entisella cobralla
|
Tulossa ollaan, luokka HS
|
cat-bj modiin, jos saadaan uudet penkit ja vyöt varastettujen tilalle.
t.Abe |
Lainaus:
|
Hanhikosket on osallistumassa kans kisaan. Luokka on joko harraste tai Promodi. Ei olla lähdös EuroTrial:iin.
|
TULOSSA
Tulossa kanssa ajelee ja kaatuilee:) ja promod luokkaan.
|
Lainaus:
|
promodi?
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
on vaan vielä paljon tekemistä että saa täyttään kaikki sääntömääräykset. esim. käsijarru, ilmeisesti ei onnistu sillain että laittaa hydraulikäsijarrun vaan taka linjaston väliin? |
Lainaus:
3.7.2.2 Body The body must be easy identified as a serial produced car. Bonnet, body sides, wings front and rear must be present. From 2012 this will apply: The body work must be recognisable as a serial car. The body must cover for the complete wheelbase, that means from front axle to rear axle. Front, bonnet (hood), front wings, body sides, rear wings must be present. The body is optional from the rear axle up to the end of the vehicle. Body material is optional. The front of the car must retain the original mask or face, and even if it is shortened or widened given the appearance of the donar vehicle. |
Lainaus:
pitää olla oma piiri. |
Lainaus:
Jos rakenteita katsoo,niin enemmän tuo on Protoauto kuin ProModified. Eihän tuosta puutu kuin kääntyvä taka-akseli . |
Lainaus:
säännöt jotka tuntuu muuttuvan joka toinen vuosi. niin ja promodiin ei puutu kuin tunnistettava ulkonäkö |
Lainaus:
|
Lainaus:
selityksiä...:) Katsotaan vaikka pari vuotta taaksepäin,niin eipä tuo olisi mennyt ProModin sääntöihin silloinkaan. Suomessa ProModified autot on aikaisemminkin pääosin olleet rakenteiltaan auton korehin perustuvia (Marjoniemen BJ,Karesin kikottimet,Jykin? Suzuki...).Ei ole tainnut olla putkirunkoisia autoja muissa luokissa kuin Protoissa? Eikös tämän auton esikuva ollut Proto Spider,mites siitä nyt ProModified tuli? |
tommosia ne nyky promodit mailmalla on sen takia siihen ulkonäkö asiaan on ruvettu kiinnittämään enemmän huomitota,mut ei tossa teknisesti mitään estettä ole
|
Lainaus:
niitähän ne:p käsittääkseni ruotsissa ei takaohjauksella olevat spiderit ovat ajaneet promodissa, ei taida tosin enää tästä vuodesta eteenpäin ajaa sieläkään. edelleenkään ei ole sinällään merkitystä missäluokassa ajaa olen vaan senverran kilpailuhenkinen että taitaa tulla annettua liikaa etua nelipyöräohjatuille kilpakumppaneille. mutta tästäkin ongelmasta pääsee kunhan sijoittaa n.3000€ kääntyvään takapäähän. kattoo nyt mitä tekee |
ProModin kori sääntöä on yritetty vääntää alusta asti.
Säännön henki on aina ollut "oikean auton näköinen mutta sen saa tehdä itse ja vapaasti valitsemastaan jäykästä materiaalista!" Voit esimerkiksi ottaa lasikuitukopion suzuki SJ410 kopasta ja tehdä siihen sopivan putkirungon ja kaarikehikon. Voimansiirtona vaikka chevy350 V8+automaatti ja Volvo C303 akselit kierrejousilla. Auto täyttää kirkkaasti säännön hengen ja kirjaimen. Norskit ja Svedut teki spiderin ja laitto siihen volvon maskin ja koneen ja väitti, tämähän on selvä Volvo C303! Etkö sinä nyt sitä näe? No yleisö ei ainakaan sitä nähnyt eikä nähnyt kyllä kukaan muukaan! Tosiasiassa tietenkin ne kaikki oli Jeep CJ2 tai Toyota BJ malleja, mutta ei ne kyllä niiltäkään näyttänyt! Nyt 2012 alkaen tullaan sitten näiden ongelmien vuoksi vaatimaan enemmän jotta säännön henki saataisiin kaikkien osalta toteutumaan! Suuri osa kilpailijoista on rakentanut sääntöjen mukaisen auton ja heitä kohtaan epäreilua edelleen jatkaa selkeästi sääntöjen vastaisten autojen salliminen! Tulevaisuudessa niillä siis ajetaan luokassa johon ne ulkonäkönsä mukaan kuuluvat, eli Protoissa! (tai voihan niihin tehdä sen lasikuitukopan jolloin saa jatkaa ProModissa) Junde |
Kai sitä vois tulla jotain räveltää ja luokka promodi;)
|
Kilpailukutsu julkaistaan tällä viikolla osoitteessa www.madmooseracing.fi , B laittaa varmaan tarkemman linkin heti kun viimeset oikoluvut ja osoitteet tarkastettu.
Jälleen kerran pyydän teiltä harrastajilta apua, toimitsijoita tarvitaan edelleen jotta kisa saadaan pidettyä. Ilmottautumiset hommiin joko privalla tai meilillä saija.hassinen(at)elisanet.fi. Laita mukaan sähköpostiosoitteesi jotta voin laitella infoa lähempänä h-hetkeä. |
Eli nyt olis kisakutsu mad moosen kotisivulla www.madmooseracing.fi
|
Ilmottauduttu on!!!
|
Mainos saatu valmiiksi
saiskos tän tonne etusivullekin Laitelkaa muillekin palstoille tämä mainos, piti laittaa od:lle ja slck:n palstoille mutta eihän siellä nää kuvat näy. http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=56800 maili osoite privaan jos haluaa mainoksen isommalla resoluutiolla. |
Se kuka kävi American Car Showssa kehumassa että pesee kaikki Hiluxillaan niin nyt ois näytön paikka!!! :D:D:D
|
Nimi esiin tai ei uskota. :D
|
RJ Cobra ilmoittautunut
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Pitäs nyt vaan päästä käveleen tän polven kanssa ja koittaa autolla ajamista, että pääsis alueelle edes silmäileen ja suunnitteleen suunnilleen ratoja. Mikäs tää hurrrrja HiLux juttu on:confused::confused::confused: Pitääks sille tehdä ihan omat jaksot, vai riittäks protojen jaksot sille? |
Kivasti oli jo lumet sulanu alueelta. Ajattelin muutaman kuvan laittaa, koska moni kilpailuun osallistuva ei kuitenkaan ole tuolla käynyt, niin kuitenkin niitä mietityttää, että millaistako maastoa on luvassa. Eli tässäpäs muutama kuva niiltä paikoilta, minne jaksoja olis tulossa.
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57081 Siellähän näkyy pari ukkoakin keskellä kuvaa antamassa hieman mittasuhdetta. http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57082 Noo kolme kivee meinattiin pyöräyttää alemmas.....jospa ne sitten osuis vaikka johonki protoautojen reitille:p http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57083 Ja tuohonkin pitäis löytää uraa kolmelle eri luokalle. http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57084 Melkoisen lähellä moottoritietä (3-tie) ollaan kans juu. http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57085 Kuitenkin alettiin sitä Paulin kommenttia miettiin uudelleen ja koitetaan tätä kohtaa ehkä hieman padota, jotta sais pysymään roiskuvana:D:D:D:D:D. http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57086 Ja tälle alueelle himottais koittaa tehdä 2-tyylin jakso, eli jakso jossa virhepisteet vähenee, mitä pidemmälle jaksoa pääsee......katotaan nyt mitä saadaan aikaan. http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57087 |
Saikos orkkiksessa/stanussa käyttää korotuspaloja..?;)
|
Lainaus:
-riipukkeita saa pidentää -jousitus saa muuttua, mikäli tyyppi (lehtijousi lehtijousena kierre kierteenä jne) ja kiinnityspisteet pysyy samana, kuin alunperin -iskarien lukumäärä ja toiminta ja kiinnityspisteet täytyy pysyä originaalina, mutta muuten niitäkin voi muuttaa. Kaasu ja nesteiskari luokitellaan samantyyppiseksi, mutta esim säädettävät iskarit on kielletty PS. Harraste stanuunhan kelpaa melkee sit mikä vaan ja ajavat tässä kisassa samaa rataa stanujen kanssa. EDIT: Kilpailussa noudatetaan AKK ry:n vuoden 2010 sääntökirjassa ja internetissä julkaisemia sääntöjä, sekä tässä kilpailukutsussa mainitut, sekä mahdolliset kilpailun johdon antamia kilpailun aikaisia lisämääräyksiä. Joten suomenkieliset ja tässä kisassa noudatettavat säännöt löydät tästä: http://www.autourheilu.fi/attachemen...6-15-29262.pdf Toivottavasti autto?? |
Lainaus:
-renkaat pitäis vaihtaa miedommalle kuviolle kun ei toi pokkeri oikein taida vastata mutikkakuvioo.. -ilmeisesti akselin ja lehtijousen välissä olevat palikat ei oo kelvolliset(?), vai onko toi verrannollinen korinkorotukseen joka kyllä sallitaan? |
Lainaus:
|
Lainaus:
Loppuisko se 2-tyyppi sinne "ison kiven juureen"??? |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Jep jep. Mutta voin kertoa, että stanu ja harraste ajaa tässä kisassa samaa rataa=samat portit, joten pääsee siinä jotenkin vertaileen tuloksia. |
Hieman on alueella kallioita perattu puhtaaks ja parit pätkät karkeasti hahmoteltu.
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57269 Alanmiehet testailee modi/pro-modi reittejä. http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57271 http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57270 |
Ensimmäiseen viestiin lisätty tulleita ilmottautumisia... Päivittelen listaa.
KILPAILIJAT, VIIKKO AIKAA ILMOTTAUTUA. |
Hitsin hitsi nyt joutuu jättää kisat väliin kun tuli luettua noita sääntöjä, autosta puuttuu käkkäri ja taitaa äänet olla vielä hiukan kovat ja jotain muuta pientä oli kanssa:(
Ääniä en nyt ees rupee tiputtaa koska uusi tekniikka hommattu ja putkisto muuttuu täysin. Jos tartette apua radan teossa niin ilmotelkaa siinä voin olla kyllä mukana;) Eipäs sittenkään heitetä kirvestä vielä kaivoon, jos vaikka sais ton käkkärin tehtyy tohon niin vois sit vähän tukkia myös noita putkia. |
Lainaus:
No nyt on asennetta, niinku yleensä. Jos en ihan väärin vielä sääntöjä lukenu, niin tässä kisassa saa ajaa linelock käsijarrulla;) Mjut jos et halua ajaa, niin soittele vaikka huomenna päivällä, niin kerron päivät milloin siellä ollaan touhuamassa. |
Boggeri Jeepeille kateltiin tommosta "Special juoksuhiekka pätkää".
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57341 http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57340 |
Lisätty muutama ilmo ensimmäiseen postaukseen, jos et näe nimeäsi listassa kahden päivän sisään lähetyksestäsi, ota yhteyttä tekstarilla ( en pysty töissä vastaamaan omaan puhelimeen tai saatan nukkua...) vastaan heti kun pystyn.
6 päivää jäljellä ilmoittautua. Ja toimitsijoita kaivataan edelleen. |
vähä yleis vinkkiä vois laittaa että mitä tarvii ottaa mukaan ja huomioon ku oltais tulos ajeleen mutta on ensimmäinen kilpailu eikä oo lisenssiä eikä katsastuskorttia eikä muutakaan käytännön kokemusta. joten mitäois hyvä tietää. onko muuten seurapakkoa ku ei kuuluta mihinkään seuraankaan.
|
Lainaus:
Se mitä tarvitsee on: Mulle nimet ja yhteystiedot kuski + appari AKK:n hyväksymät kypärät (jos ongelma, laita se meiliin) Auto joka käy edes johonkin luokkaan Ja tietenkin aimo annos huumoria ja avointa mieltä, jokainen on joskus ajanut sen ensimmäisen kisan. Vastaan mielelläni kaikkiin mahdollisiin (ja mahdottomiin, myös se käy multa sujuvasti) joko tässä topicissa, privalla tai meilillä... |
Lukaiseppa säännöt
Lainaus:
Mitä sitten tulee noihin papereihin niin kummatkin, siis tutustumislisenssin ja auton katsastuskortin saat kisan järjestäjältä ja kun ajat ekaa kisaa tutustumislisenssillä niin kerhoonkaan (siis AKK:n tms.) ei tarvitse kuulua. :) Inhorealisti |
ilimo laitettu ja maksettu
|
Lainaus:
http://www.autourheilu.fi/attachemen...5-35-20175.pdf http://www.autourheilu.fi/lajit/offroad/saannot/ (tuolla esim. sääntöjä radoista ja arvostelusta) Ja täällä kannattaa kysellä, niin koitetaan vastailla.:D |
Ilmoja lisätty.
Vielä on kaksi päivää aikaa ilmoittautua. |
Lainaus:
Noh onks Spideri siin iskussa, että se päästään näkeen kisoissa?? |
Lainaus:
|
Ei saa millään mahtuun lepakkoon tota putki määrää sillai et pystys viä kulkeen sisään ja ulos vai pitäskö laittaa äijät sisään ja emäntä verkottaan ympärys...
Tullaan huuteleen naruntakaa |
Lainaus:
|
Lopettamisesta tiedä sen enempää ku sika saranasta mut menikö se näin et ennen vuotta 2009 myönnetty kats.kortti ni saa viä ajaa vanhoilla kaarilla? Jos asiakkaan haarat on näin ni ilman muuta tulemme mut jos ei ni aika mahdoton ajatus istua Viljasen kanssa rautaa täynnä olevassa 205:ssa sylikkäin ilman suu palloa ja anustappia....
|
Lainaus:
Ja sen Viljasen voit laittaa varmuuden vuoksi vaikka takapenkille, annat sille tikkarin, niin pysyy edes jonkinaikaa hiljaa, eikä häiritse sun ajamistas. :D |
No sit ollaan mukana:D
Apparin paikka vapaana vielä ja huom: takuuta en anna että pysyykö auto pystyssä:eek: |
Lainaus:
|
Saijalle lähti ilmoittautuminen.
Lainaus:
Ootkos Pauli-setä koskaan kuullut kun ko henkilö syö tikkaria? niimpä niin, antaa vaan olla vöissä etupenkillä ja höpöttää merisäätä. |
Lainaus:
Ja joo, muutama lisätty taas etusivulle, tiktak kello käy... |
Lainaus:
Maksan huomenna ilmon:D |
Lainaus:
|
Lainaus:
Lisää ratoja veivattu ja alkaa näyttään siltä, että 4 kivikkoista/kallioista/kannokkoista jaksoa, joissa 4 porttia per luokka. Nii ja yksi toisen tyylin jakso soralla.....sora osuutta ei kyl vielä ole edes silmäilty. eli yhteensä 5 jaksoa 2 kertaa. |
"PROTOTYPE:
Haavisto & Suomalainen Hakala & Rantanen Juntto & Hämäläinen Nyholm & Lindholm Suominen & Suominen" Mitä mitä.....missäs on Hipon ilmoittautuminen ja Kanervan Veskun kanssa? Onks autot vielä niin vaiheessa? Ja mikä vaivaa modi luokkaa? Ei oo ku Jyki ainoana.....:confused: Noo ompahan paikka suoraan Eurotrialiin varma, kunhan ilmestyy kisapaikalle:D:D:D:D Mites onks stanujen kaikki autot suzukeja? Kait Reima ajaa kuitenki toitsulla? Nimimerkillä onkohan liian leveät portit, jos vain suzukeja stanuissa:rolleyes: |
5 Liiteet
Muutama kuva tältä päivältä
|
5 Liiteet
lisää
|
5 Liiteet
ja vielä
|
Lainaus:
HARRASTE-STANDARD: Ilisson & Kanerva Päivän kuvasaldoa... vaihtoehtoisen huoltoreitin takapääty (rataryhmän parkkipaikka) http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57886 Päälliköt suunnittelee... http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57897 Muut odottelee http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57896 Ja valmisteleekin jo portin "melkein" paikoilleen http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57887 http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57894 Niin toiset testaa mitä on tehty http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57888 Ja istuu miettimään maailman menoa http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57895 ja stanujakin paikalla testaamassa http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57899 Mutta loppuu se testaaminenkin joskus... http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57890 Ja TÄMÄ mies ei ole syyllinen, vaikka kapuloita kantaakin... http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57893 Eikä tämä, vaikka ilme alkaakin olemaan jo AIKA mietteliäs... http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57898 Oli meinaan vikaa siinä oikeasa jalassa, ohjausvarresta pultit poikki kun oli PAKKO päästä yli... http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57892 Ja LOPUKSI KYSYMYS? Mitä veikkaatte ratamestarin tekevän???? http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=57891 Eli komia oli sunnuntai päivä Punkassa Ja vastaus kyssäriin, Jare maalaa puuta...;););) |
Mitähän kaikkea kivaa me saadaan taas aikaan...;) |
Koita pysyä pystyssä
Lainaus:
Eipä vaineskaan, onnea kisaan. :) Inhorealisti |
Lainaus:
Jotenkin vaan jäi tästä Jaren mailista: Mielellään jos sais vielä muutamia autojakin jo mukaan, että vois hieman testailla jaksoja ja niiden kestävyyttä. Samoin kuin testailla siirtymiä, että ovat riittävän helppoja ajettavia. Sellainen kuva, että siellä oli tarkoitus testailla myös jaksoja ja niiden kestävyyttä. Yhdellä kädellä on mahdollista vielä ajaa autoa ilman suurempia kipuja, mutta ei varmaan sitten tarviikkaan kiireellä vaihtaa kääntöpäätä korkanneiden kierteiden takia, jos kerran autoa ei tarvi? |
Kyllä RJ Cobra on edelleen Toyota
Terv. Reima |
muuten vaan kyselen
onko mitään kaato/show palkintoo?
|
Lainaus:
Sehän SE tarkoitus sulle siellä on ollutkin! Eipä muut paljoa ole vielä ajaneet, vaikka otin Rangen liikenteeseen vain tätä varten, jotta saadaan testata stanun reitit, mutta siellä olikin "sopivampi" auto paikalla, joten annoin sen ennemmin ajaa (vaikka melkein kaatuikin) ... Ja tarvii varmaan autokin jäähdyttelyä välillä, kuskista puhumattakaan. Eli kaikille hommaa riittää kuten illalla pois lähtiessä juteltiin ja harmiteltiin, kun sulta pamahti varsi, todettiin samalla jotta alkaa PRO-alkuiset autot olemaan aika niukassa koeponnistamaan reittejä... Enemmänkin haluan tuoda julki sitä, jotta hampaat irvessä tätä hommaa ei tehdä, enemmänkin hyvän kaveri porukan ja -hengen piirissä!http://forums.offipalsta.com/images/icons/icon14.gif Ja edelleen mulla on nuo "karamellipurkit" taskussa ja pyytämällä saa, kun itselläkin liikkuminen on hieman "rajoitettua", kuten eräällä toisellakin... Joten kyllä sitä autoa tarvitaan, ja kierteiden korjauskin vaatii 2 kättä, joten ei helpolta kuulosta (eikä se helpolta näyttänytkään kun vilkaisin "tuhoa"). Apuja tarjoaisin, jos pystyisin, mutta tällä viikolla on LIIKAA TÖITÄ + la ollaan vielä reissussa (tosin silloinkin "pikku juttu" kisoihin liittyen")!!! Su sitten toivottavasti tavataan, mutta todennäköisesti Punkan harjalla???;) |
Lainaus:
täältä vois löytyä pro alkuinen koeponnistus auto mikäli tarvetta on? valitettavasti en saa muutettua autoa sääntöjen mukaiseksi ilman kaarien uudelleen tekoa, joita ei ruveta ainakaan kesän aikana tekeen. |
Mikä sulla on isoin ongelma niiden kaarien kanssa?
Etkö saa penkkiä kaarien sisäpuolelle vai mikä? Junde |
Lainaus:
Noihin "karamelli" -purkkeihin voisi todeta, että se parhaiten nauraa, jolla on kovin lääkitys...' Ja vielä tahtoisin sanoa, että ihan perkeleen hieno homma kun Vuorinen soitteli heti aamusta tänään ja tarjosi apuja auton remonttiin. Remontin hoidan itse, mutta pelkillä vinkeillä säästää taas repullisen aikaa. |
Hippo ilmoittautuu kunhan istuu tietokoneen ääreen... Apukujettajana Jippo
Autona HYBRIDI HIPPO..... |
Lainaus:
Tänään tuli käytyä koiraa ulkoiluttamassa Punkalla ja katselin siinä sitten rauhaksiin pätkiä ja mietiskelin just protojen portteja......saas nähdä onnistuuko ne. Eli silloin mielestäni onnistuu, ku joku suorittaa edes jotain virheittä ja joku muu taas muita paikkoja ja sit kaikenkaikkiaan kaikille tulee sopivasti pisteitä. Joku kyselikin, että tuleeko kisassa kaatoja......Höh, mistä minä tiedän, mutta ei siellä ainakaan mitään selkeää ramppia ole, missä autonsa voi kaataa:D:D:D |
Sivu luotu: 02:10 (GMT +2). |