![]() |
|
Kahvitellaanko pääkaupunkiseudulla?
Selailin sivuja taaksepäin, mutta ei tullu otsikkoa vastaan. Harrastajien autoja tulee päivittäin useita vastaan, ja olisi mukava ajan kanssa turista. Löytyykö halua tapaamisille ihan pikiparkkiksella huoltoaseman edessä?
Ehdotuksia otetaan vastaan. |
Kyllä minulla ainakin vois olla kiinnostusta. Ei muuta kun paikkaa ja aika ehdotuksia tulemaan.
|
kuningaskulkuri vois nostaa esory.n kahvittelu topicin omalla foorumilla ylös...
jos sieltäkin lähtisi porukkaa taas kahvittelemaan. ja sielä on ollut ennenkin muitakin kuin vain esoryläisiä saisitte enemmän porukkaa kahveelle... |
Ei ihan PK-Seudulla mutta lähellä.
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=58405 PK-Seutu--->>> ESOryn kahvituokio:) Toki myös muutkin kuin jäsenet ovat enemmän kuin TERVETULLEITA. joskos ESOry:läisetkin rupeisivat käymään kahveella enemmän, itseni mukaan lukien:):) http://koti.mbnet.fi/esory/tapahtumia.htm Ja sitten on vielä hajanaisia kahvittelijoita pitkin PK-Seutua vaikeinta on saada aikataulut sopimaan suurimmalle osalle yhteen, kaikille sama aika ja paikka on MAHDOTTOMUUS:) |
Mukana kun pukama...muutaman kerran tätäkin todella koitellu mutta juurikin nuo aikatauluongelmat tekee siitä haastavaa. Mutta eiköhän sitä saada joku aika mikä sopisi lähes kaikille.
|
Kahvit maistuis ainaskin mulle.
|
Voisihan sitä yrittää perjantaina lahnukseen tulla, jos vaikka näkisi muitakin eteläsuomen maastureita.Eli jos pihalla näkyy punainen dodge niin se olen minä =)
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lahnuksen shellin paariin monelta???
tulen sinne satavarmasti |
kasilta. siis illalla..
|
Siis olen Klo:20.00 lahnuksen shellillä uazin kera :)
|
Eikä ole mikään ESORY:n sisäinen tapahtuma, kaikki muutkin tervetulleita.
|
Kuulostaisi hyvältä, mutta en tiedä kerkeenkö Perjantaina. Lauantaina jos pääsis Kulmakorpeen.
|
Lahnuksen shelli perjantaina ?
Juu u, kulma jää minultaki väliin ku on pahasti töitä samana päivänä mutta perjantaina kyllä vois tulla sumpit hörppäämään.
|
Jospa sitä itekkin muistais/kerkiis raahautua paikalle. :D
|
Paikalle tullaan.
|
Lainaus:
|
Jopas on porukkaa tulossa..
Meikäläinenkin pyrkii paikalle, tosin siviili vehkeellä mutta kumminkin:D:D Ja tosiaan kuten FunJam mainitsikin NIIN KAIKKI OVAT TERVETULLEITA... |
Noniin, paikalle päästiin vaikkakin vähä myöhässä kun haettiin veljelle uus leikkikalu nokialta :D
|
tuli kans käytyä vaikkakin tolla siviili ropposella..väkeäkin oli jonkunverran paikalla kosteesta ilmasta huolimatta. kiitosta vaan kaikille ja uusiks vaan ku löytyy sopiva ajankohta.
|
Meni sitten autoja laitellessa yö myöhään, joten ei päässyt paikalle.. ens kerralla sitten
|
Pitäiskö se ens viikolla joku päivä taas lyöttäyä yhteen? Ehdotuksia tulemaan, lomalaiselle käypi koska vaan.. :D
|
samoin, lomalla itsekin eli vois kyllä kiinnostaa joku päivä kahvitella.
|
Mie oon mukana juonessa;)
Vaikkakin lomat on ohi jo:mad: |
Tuleeko liian aikasin jos huomista tarjoais? Vaihtoehtoisesti myös torstai sopisi näytön tälle puolen.
Esim klo 19 Tuomarinkylän ABC? |
Miulle kävis kyllä.
Onkos muita? |
Periaatteessa jos vaan pääsee duunista ajoissa niin vois tullakkin, mutta oliskos Ilolan ABC mitään??? Siinä on ainakin isompi piha..
|
ihan varmana en osaa sanoa, mutta luulisin kyllä pääseväni paikalle.
|
Kyllä tuo Ilola käy mainiosti, en tiennyt kyseisen paikan olemassaolosta.
Eli Ilola kello 19 |
Jos ei mitään ihmeitä tapahdu niin valun paikalle
|
Tulipahan taas kahviteltua, olihan meitä jopa neljä paikallakin. ehkä perjantaina lahnuksessa hieman enemmän =)
|
Onko huomenna Lahnukseen menijöitä?
|
Hiukan perjantai-ilta auki, mutta jos ei kummia tapahdu niin valun paikalle..
|
Huominen voip jäädä väliin jos joutuu anoppilaan menee.
|
Jaa että olis kaffetta tarjolla niin sanotusti...kai sitä voisi yrittää tulla paikalle kun kuitenkin tallilla tulee käytyä...
|
Joutuu passaamaan tän kerran, Huominen romuralli painaa päälle, kalustoa pitäis viel laitella ja kuskata paikan päälle ym pientä.. Mut ehkäpä ensi kerralla sitten:):)
|
Minä ainaki tulen kahvittelemaan, kun ei tässä muutakaan menoa ole.
|
Perjantaina 21.8 kaffeelle Lahnuksen Shellille? Onkos tulijoita muita. Minä olen menossa kun Klaukkalassa poikkean muilla asioilla samalla.. Niin tuleminen on vielä hiukan epävarmaa.. Riippuu olotilasta..
|
Vois tullakin.
|
Mäkin voisin käväistä kun kiesi liikkuu taas.
|
paikalla mikäli töistä kerkiää
|
melko varmasti paikalle tulen.
|
Mites on tämä perjantai 28.8 onko kahvittelijoita? Vai onko kaikki jo masentuneet tulevasta syksystä ja lähteneet kaivamaan nenää jonnekin länsirajalle?
|
Lainaus:
|
Voishan sitä tulla käymään, jos olotila ei pahene paljoakaan... Ei kyllä ole enää 4x4 autoa tällähetkellä, mutta lieneekö sillä mitään väliä...
|
Lainaus:
kulkuri voi todistaa. |
Tää vois tullakin.
|
varauksella paikalla
|
Ei taida päästä kun on viisi yövuoroa putkeen, alkaen tunnin kuluttua. :(
|
tääkin saattas lähteä sumpille.. missäs ja milloin?
|
Lainaus:
|
jää kyllä tällä kertaa väliin, töissä joutuu olemaan
|
tulossa myös
tulen huomenna kanssa kaffelle .yritän päästä ajoissa
raksa hommista pois |
Jaahas ollaan tulossa kans kunhan löydän Lahnnuksen shellin:)Täytyy Googlettaa..
|
mukavaa rupattelua
kai otetaan ens perjantaina uusix .
sama aika ja paikka . t.keltanen suzuki |
Joo.
Mukana juonessa. |
eiköhän sitä taas olla mukana
|
Löytyihän se Lahnuksen Shelli,autoja paikalla mukavasti,täytyy spektaila lisää
ajankanssa ,nyt ei kerinnyt ihan kaikkia käydä läpi=seuravaan kertaan. Mukavaa rupattelua,kiitos:) |
joutuu kyllä ens perjantainkin jättämään väliin ku pitäs kauppatorille eksyä "ruisailemaan", dodge kyllä saa seistä pihassa kun kuskin etupyörästä kuuluu vedot päällä naks naks naks naks =)
|
Perjantaina kahville ja siitä sit Stadi Cruisingiin.. Ainakin minulla olisi sellainen suunnitelma.. Tälläkertaa taas 4x4 autolla saavun paikalle...
|
Pitäsköhän sitä uazin uusi pakoputki koeponnistaa perjantaina.....
|
pitääpi katsoa jos kerkeää ennen cruisinkeja käväsemään
|
taitaa jäädä väliin, vahva epäilys sikaflunssasta
|
Sitä on sitten sikailtu.......Ei vaineskaan toivottavasti ei ole ja jos on niin sitten vaan pikaista paranemistä ja perkeleesti lepoa.
|
Jaahas , täytyy tulla käymään.
|
Lainaus:
On sitten ilmeisesti suikka saatu alle. Onnea. Pitää tulla katsomaan. |
Ei taida keretä kun ei pääse töistä kun vasta 20 jälkeen. :(
|
Ei prkle kerkee taaskaan ees huonosti selkeesti tää perjantai on huono pvä.....Pitää varmaan muuttaa kohta pvää että kerkee joskus kaffelle. Liikaa taas hommaa tiedossa.
|
kaffet maistu
mukavaa juttelua taas , erikois kiitos jani j saatosta !!!!!!!
kun virrat oli vähis. ettei loppu tienpäälle |
Eipä kestä.
Onneksi ei tullut kissalan poikia vastaan. |
shell lahnus 11.9.09 klo.19.00
olisko se taas kahvittelun paikka ???
|
Eiköhän sitä joutais kahville.
|
pikasesti vois tulla käymään, lauantaiaamuna kello soi 3:20...
|
Tod.näk. paikalla olen, ellei mitään suuria tapahdu... Tai siis jos saapi suikan jarrut kasaan ja ainut miksi ei saa on oma laiskuus :-)
|
Lainaus:
|
Jos nyt alottais valmistelut niin vois keretä kahville ja koeponnistaa uuden pakoputken uakkerista. Mun tsäkällä duunimatkapelistä lähtee nokkahihna tai kardaaniakseli kun lähen töistä ja taaskaan en pääse kaffelle heheheh.
|
Jo vain tullaan kahvittelemaan:)
|
Perkula, taitaa jäädä väliin, kun suikasta on laatikoista ja takaperästä öljyt laskettu pihalle ja udet liemet on vielä kannussa, kun vaihtopummu on hukassa ja sit se suurempi syy että kardaanin ristikko rikki ja jakolaatikon tukikumi myös.. Ellei sit joltain sais kyydin...
|
Soita pikku-pepelle jos se on tulossa ku se ei asu kaukana susta. Jos ei sulla ei ole numeroa soita saat multa.
|
Lainaus:
Tosin minun pitää puut tehdä viellä pois kuormasta,mutta eiköhän huomenna ole valmista. TV: Juha Ps. pistä numero yksityisviestiin. |
Jo minä sain numeron "kuningaskulkuri",yritin privana vastata,mut en ole
varma menikö perille,mut soittelen huomenna tarkemmin, niin tuun hakee:) |
Lainaus:
muuten hyvä mutta olen perjantai illalla jo tuolla turaoffi maastossa..;) |
Lainaus:
Hyvää kisa reissua vaan, pitäkää jeeppi kasassa. |
JEP JEP
Lainaus:
kiitoksia vaan. pikku-pepe nyybinä |
En sit päässyt kaffittelemaan, kun iski pikkuinen hätäkiirejustnyt Tampere keikka...
|
onkos ensi perjantaina eli 18.9 tulossa kukaan kahvittelemaan ?
|
Nyt ei kyllä pääse.
Perjantaina lähdetään lappeenrantaan. Pojalle annetaan nimi viikonloppuna. |
Väliin jää tämä perjantai, pitää mennä käymään Mikkelissä kummilapsia moikkaamassa. Seuraavalla viikolla sit uusi yritys tulla paikalle
|
Eiköhän sitä taas paikalle tulla, niin ei tarvii alkaa viinanperkelettä ottamaan.
|
Jos mää nyt kokeilisin keretä tulemaan paikalle....täytyy kokeilla jos nyt vaikka kerkeis prkl! on vaan välillä niin helvetillinen kiiree just perjantaina...
|
Jovain tullaan kahvittelemaan :)
|
No eihän se nyt natsannut tämäkään prkl...Pisti yöllä termarin jumiin ja lämmöt nousi ja kurkku leikkas kiinni osittain ainakin se tuntuu siltä. Joku p*******en pöpö taas riivaa...No olihan tässä melkein kaks vuotta kun viimeks oli jotain taudin tynkää että termari hirtti.
|
no ollaan sit ihan vaan kolmistaan jos ei muita tule :D
|
missäs te ootte kolmistaan???
|
lahnuksen shellillä siinä 19:00 aikoihin
|
Tyhmä ajatus tuli mieleeni tässä.. Onko muita paikkoja jatkaa kahvittelu hetkiä kuin tuo Lahnus, vai onko se "lähellä" kaikkia? Oliskos muita paikkoja mahdollista ajatella?? Toki ongelma on siinä ettei noita kaffiloita oikein ole paljoa missä on tilaa edes jollain tavoin istua, kun kaikki alkaa olla mallia pystybaari..
Niin ja ensiviikolla pyrin olemaan mukana kaffittelemassa Suikalla jossa on enää pätkä kattoa päällä.. Loput makaa pihalla :-) |
Entä jos sataa vettä,kastutko suikalla :)
|
Lainaus:
|
Jaahas tuli siis pickup suikka tehtyä.
Täytyy kyllä nähdä:) Munkin mielestä vois joskus joitain muita kaffepaikkoja kokeilla. |
Sivu luotu: 22:20 (GMT +2). |
|