![]() |
Pietarsaaren Pienajot SE, to 21.05.09!!!
Uus yritys! Ajot Jeppis Offroadersin alueella To 21.05.09. Se joka ei jää kiinni kertaakaan koko päivällä palkitaan!
Kaikki mukaan! Ja edelleen tarvitsette saappaat :D |
Nytt kaikki lauantaina kahtomaan offikisaa oulaisiin.... on kerrankin lähellä:D
|
Katsotaan jos ehdin. Silloin oli jotain muuta mutta nyt en muista mitä se olikaan.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Juu ei pojat mitään ajopäiviä vaan otatte autoletkan suunnaksi oulainen lauantaina.
http://www.tiemajakka.fi/paratiisioffi/ Tuollainen tapahtuma siellä, jos joku ei vielä tiedä. Tosiaan taitaa teiltäkin olla lyhimmän matkan päässä päästä katsomaan ihan oikeeta kisaa. |
Lainaus:
145km matka täältä, Pitäiskö mennä porukalla kattomassa kisa?? Mä olisin ainakin kiinnostunut mennä.. |
Ilman muuta sinne porukalla. Itse olen siellä talkoissa joten tottakai kutsun porukkaa paikalle :D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
minä ainaki lähen oulaisiin!!!
|
Lainaus:
|
Onko joku muu lähdössä ajamaan lauantaina?
|
Näköjään mennään Oulaisiin sitten... Siirrämme oman ajopäivän eteenpäin.
Jos Pete Goon halua mukaan oulaisiin niin soita Jonas K:lle tai mulle. |
Ajot torstaina 21.05.09!
|
Jos ei olla matkoilla niin tulossa olen
|
Nyt mullakin on auto kunnossa! :D Kaikki mukaan hakemaan palkinto :D
|
Tulen hakemaan palkinnon :D
|
Hyvä, hyvä. Pitäis sitten hankkia lisää palkintoja! :D
Tervetuloa kokeilemaan! |
Onko harjavallan alueella mitään kantoja mistä vinssata? ja tullaan upottamaan uazi tuulilasia myöti suohon:D
|
Pitäis vinssata toiseen auton mutta porukka on tulossa eli se ei ole ongelma:D
|
Tulossa ainakin 7 autoa... :)
|
Mä joudun tulemaan kuvaamaan ja uakkerimiehen huoltomieheksi,kun en saanut vinssiapinaksi värvättyä ketään,mutta katotaan jos vielä joku löytyis;)
|
Lainaus:
|
[quote=jonas_k;562105]Kyllä me autamme jos tarvitset vinssiapua.. Kun kuitenkin joutuu vinssata toisesta autosta melkein kaikissa paikossa, JOS tarvii vinssata :D:D[/quote
Tarkotus on tulla uazilla mutta katotaan aamulla miltä tuntuu:) |
voi olla että tulen.. sain just trollin käyntiin pienten polttoaine ongelmien jälkeen...
mihin aikaan ajot alkaa? samaan kuin ennen? |
Sama aika kuin ennen, klo 10 ja Myysingin TB asema. Tervetuloa!
|
eikö löytyy kuvia?
|
Kuvia tulossa... Tulimme ihan nyt kotiin... Vinssaushommia riitti :D
|
Kiitos omasta puolestani pietarsaaren pojille hienosta ajopäivästä,linjan alusta oli todella pehmeää ja haastetta oli riittävästi kaikille:D.Vaikka palkinnon voitinkin niin mielestäni kaikki ovat ansainneet hatun noston,vetoapua oli tarjolla ja yhteishenki pelasi todella hienosti vaikka välillä tuntui että jumissa olevat autot/auto ei liiku metriäkään ilman apua.Mutta vielä kerran iso kiitos järjestäjille ja muille ajelijoille.Kuvia löytyy profiilista ja mustasaaressa tavataan myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana,luvassa on mielenkiintoinen kilpailu ja palkintojakin on luvassa.
|
Itse unohdin kamera kotona.. Kiitos kaikille hyvästä päivästä, otetaan varmasti uudestan.. :) Ja nyt jäi vielä se harjavaltan loppupätkä ajaamatta, mistä löytyy ne syvät ojat ;) kun meni tänään niin paljon aikaa vinssamiseen.. :D:D
|
oioioiiiii! pitäs saada tuo sevy joskus kunnossa...näyttäis olla aika hauskaa siellä :) mut ensiks pitäs osta oma talo ja kunnostaa se ennen kun aika löytyy tehä sevy kunnossa :D
|
HJ ensimmäinen kerta kiinni, pääsi ainakin 50m hiekkatieltä :D:D:D
http://forums.offipalsta.com/picture...&dl=1242928418 HJ toinen kerta kiinni, tämä kerta ainakin 100m edellisestä jumistuksesta :D:D:D http://forums.offipalsta.com/picture...&dl=1242928418 Ja samalla tavalla matka jatkoi.. ;) mutta hauska oli kuitenkin.. :):) http://forums.offipalsta.com/picture...&dl=1242928604 |
Kiitokset myös minunki puolesta järjestäjälle. Se hj kuski sano että se ei tuu enää tonne harjavaltaan hj:lla:D:D ja hauskaa oli
|
Koska joku on menossa ajamaan uudestaan?
|
jollakin oli hauskaa mutta ei mulla eikä hj llä oli ensikerta sillä:mad:
|
Lainaus:
Mun mielsestä hj:n porukka sai apua kaikilta, ja pääsi lopulta koko alue läpi, ja tuntui että kaikilla oli hyvä päivä.. Että en ymmärä mikä tässä ei ollut hyvä? Ja hj:n kuski saa kyllä tulla ihan vapaasti uudestan ajelemassa, meillä on vielä se hiekkamonttualue jos tuntuu että ei halua ajaa harjavallan suossa.. |
Ihan jees päivä oli, ei vaan ehkä olisi tarvinnu sinne suolle tukkia HJ:n kans mutta tulipahan käytyä :D
Ja kiitokset kaikille jotka auttoi meitä saamaan sen mun HJ:n pois sieltä suolta.. :D Ja kyllä mulla ois kiinnostusta tulla sinne hiekkamontulle koittaan joskus, mutta ei ehkä tolla kokonaisuudella enää sinne suohon :D //HJ omistaja |
Onkos pietarsaaren suunnalla kans harjavalta?
Satakunnassa saman niminen kunta. |
Lainaus:
|
Mä oon ainakin tyytyväinen vaikka välillä tuntui että suo ei lopu koskaan ja hyvinhän päivä meni kun kaikilla pysyi auto ehjänä:)
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 16:42 (GMT +2). |