![]() |
Kumhon rupulikumit KL-71
Moi,
Löysin mielenkiintoiset renkaat Briteistä (halpa, katu- ja maastokelpoinen, ei pinnoitettu, jenkeissä kehuvat kovasti), mitäs raati on mieltä: Kumho KL-71 http://www.camskill.co.uk/products.p...m26b0s495p6593 (31x10,5"= 74£ / tsippis) http://www.4wdlinks.com.au/albums/al..._006.sized.jpg http://www.nissan4x4.co.za/uploads/T...404_KL71_2.jpg http://www.winmilltire.com/images/KUMHO_KL71.jpg T: Antti |
4kpl 33x12.5x15 suomeen toimitettuna tekis 476€. Pitäsköhän tilata....
|
löytyyköhän 35" rattaana vai miten tuon 33:sen korkeus on 35" allterrainiin verrattuna,ainaskin 33:set näyttäis edullisilta
|
Lainaus:
|
kun viittis ees vähän kattoa ennen kun kyselee typeriä?
Description Prices inc. VAT Cheaper Elsewhere Online ? Please Email us Product Description 35x12.50R15LT 113Q TL KUMHO KL71 Width 35 Aspect Ratio/Profile 12.5 Construction R Rim Diameter 15 Type LT Load Index 113 Speed Q Tubeless/Tube Type TL Make/Brand KUMHO Model KL71 4x4 Rating (1-10% Off Road 10-100%) 9 MODEL NAME: KUMHO TYRES / 4X4 / KUMHO KL71 KUMHO KL 71 - 35x12.50R15LT 113Q TL PRICE: OUR PRICE £93.00 *102.04 Euro (EUR) approx Currency Converter CARRIAGE: Add item to Shopping Basket to show carriage costs (you can easily remove it) 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Multa löytyis tuollaiset 33x12,5x15 ylimääräisenä ajettu joku tonni pintaa jäljellä 13mm= kulunut noin 2mm. Läjään sopivilla aluilla hintaa paketilla 900€. Linkin hinta todella edullinen verrattuna suomi hintaan jolla itse hankin viime syksynä.
|
-KC-92-;541332]Oli 35" http://www.camskill.co.uk/products.p...6b0s2227p12126
mitäs kuluja tuohon n.102 eeron kappalehinnan päälle vielä tulee? |
Mulla oli ex-läjän alla tommoset kolmekolmoset, huomattavasti hiljasempi maantiellä kuin bfg mt, piti mettässä sen mitä tollanen mutiainen nyt pitää, aika pehmosen oloset kyljet, mut ei ne nyt ensimmäiseen kantoon riekaleiks revenny. Aika mukavan oloset yleisgummit, voisin ostaa toistekkin, omista maksoin rengas-onlinessä muistaakseni 700€, pitäsköhän ostaa varoiks ku kerran halvalla saa...:D
|
Lainaus:
|
|
Laitoin tonne puljuun kyselyä saiskos toimitettua boggereita edukkaasti, tiedä vaikka tärppäis:)
|
Omituisia kortti tietoja kysyy tuo tilaus kaavake...?
|
Lainaus:
tai ehkei sittenkään kuten ollaan huomattu... |
En ole itse Camskilliltä tilannut, mutta mitsufoorumilla on pidetty ihan luotettavana puljuna ja paljon sieltä tilaavat tavaraa.
|
brittiläisillä palstoilla kehuvat juuri edullisuuden tähden sekä kumia, että firmaa.
|
jaa, 35/12,5/15 oli loppu
Mitäs sitä sitten? |
joo loppu oli eikä osanneet sanoo koska tulee lisää? onko kumhoja saatavilla jostai muualta
|
Kuinkas nopeesti tommosen kumhon kumi oikein kuluu?Kellään kokemusta? Joskus aikoinaan sain käyttöbiilistä juurikin Kumhon renkaat tuhottua yhdessä kesässä...(15tkm)
|
Lainaus:
35x12.50R15 154,10 €/kpl: http://www.reifentiefpreis.de/Offroa...&reifen=reifen Just tilasin Cooperit tuolta, satasen tuli rahtia päälle. Matkahuolto toi kotipihalle samaan rahaan. PayPalilla voi maksaa, niin saa tilaukseen samantien virtaa. |
pomppaapas hinta noilla kolmevitosilla nätisti verrattuna kolmekolmosiin...
|
Jatketaan vähän aiheeseen liittyen.
Onko noista Goodriden Endurance CR857 renkaista mitään kokemuksia? Halvahko hinta (alle 400€:a sarja) houkuttelisi ostamaan vaikka yhden sarjan kokeiluksi, mutta jos joku aikaisemmin jo kokeillut, niin voi toki ajatuksen tyrmätä. |
hyvän näköset. vähä tollaset mickey thompson ja pitbull tyylinen kuviointi. ite ostaisin. noihin goodrideihin en niinkään panostais. huom. mun käyttöön. saman oloset ku mun ex- nankangit, melkein asfaltilla sai punkee nelikon päälle alamäes ku jää jumiin..:)
|
ja vielä kun löytyis vähän isompia noita "halparenkaita...:D
|
kävin vianorilla utelemassa noita kumhoja niin lupas selvitellä saatavuutta ja hintaa 35" rattaalle,bfg:n mud terrain olis ollu n.900e sarja asennettuna.
|
Onkos kenellekkään tullut tietoa millon noita 35" kumhoja olis saatavana? ja kyselikö kukaan löytyykö esim:maxxista 35":sena? Itsellä tuo lontoon kirjoitus taito hiukka heikolla hapella:rolleyes: joten jos joku viitsis tiedustella:confused: tuli nuo Duellerit nastotettua niin kohta tarviis pyörät alle.
|
Onko jo käyttökokemuksia tuosta Kumhon KL71:stä? Kuluuko kuinka nopeaa? Laitoin käyttöautoon tuollaiset 31" tilaukseen ihan vaan pelkästään ulkonäön takia.
|
Mulla on parhaillaan tuollaset alla koossa 32x11.5R15, eikä ole ainakaan viellä valittamista ollut.
Oon ajellut niillä vajaat 2000 Km eikä ole pahemmin kuluneet ja maastossakin on päässyt eteenpäin ja vähän taaksekin :) |
Mulla ollut kesän alla 285/75 16"
Mittariin kertynyt asvaltilla ajoa 5tkm. Ei juurikaan kulunut. Aikas änettömät. Maastosta vähän kokemusta. Sanotaan että pitää:o |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Kommentar zur Bestellung: Achtung Finnland!!!!! Versandkosten 100,00€ Kaks kertaa oon tosiaan tilannu ja onnistunu. |
Tere!
Itse tilasin Englannista http://www.camskill.co.uk 31-10.50 kesällä,hintaa tuli kotiovelle kannettuna muistaakseni sillosen kurssin mukaan 420 € nykykurssilla sama rengas näyttäs olevan tuos alla Total price of goods £310.80 *349.33 Euro (EUR) Shipping & Handling (P&P) ( Finland (FI) - Renkaat - 4x4) £100.00 ORDER TOTAL £410.80 *461.73 Euro (EUR) toimitus kesti noin viikon. Ihmeen hiljaset ainakin vanhakoppasen Pajeron alla,pehmeää kumia ovat....jonku tonnin ajanu eivätkä juuri ole kuluneet. |
Itellä paikalliselta rengasmyyjältä 31x10,5-15 550€ töineen. Vanhat kumit vanteilta ja uudet tilalle.
|
Ei juurikaan kasvanut äänet verrattuna vakio kesäpyöriin.
Ihan hiljaisilla nopeuksilla huomaa karkean kuvion. Mutta mun mielestä paranee vain vauhdin kasvaessa 80-120km/h. Aika paljon tulee sahattua väliä Helsinki-Lappeenranta eikä edes muija ole valittanut ylimääräisitä äänistä ;) |
Täällä on myös BJ-40:n alla tuommoiset Kumhon mutakumit kooltaan 33x12,5x15. Yllättävän hiljaiset renkaat nuo on. Tosin eipä nuilla ole ajettu maantiellä kuin vasta alle 100 km.
|
Tällänen tuli vastaus kun kyselin 35" renkulaa suomeen rahdattuna DPD:llä Camskill:siltä.
"Good morning These are to big to send outside the Uk, but we have stock Kindest reagrds Brian" Että näin... ei tarvinnu sit laittaa näitä. Ne kyl viel selvittää et mitä maksaa ku laittaa lavarahtina laivalla. |
Eikö kellään ole kyljet hajonnut näistä?
Nai parit semmoset kumit missä oli kyljet menny aika paskan näkösiksi, eikä ollut kuulma juurikaan offailtu. Vissiin runko pettäny, ei tullu kuvaa otettua. |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Joo... very nice.
lavarahti 225£ + 22%vat siis WTF toihan on jotain 315€ Ei todellakaan tarvii tuolta hommata. Katellaan nyt sit mitä hommataan, hommataanko mitään stana. |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Tässä viesti jonka sain pienen tivaamisen jälkeen.
"Good morning we have tried Dhl, but they are way to expensive, and a lot of carriers don't want to ship tyres, Its only a few weeks ago DPD stopped shipping the big tyres.A change in the law on how heavy an item could be.I'm very sorry about this, as we ship a lot of tyres to Finland, And we like to keep our customers happy. Kindest regards Brian" Sviddu |
Lainaus:
|
Nyt on tällänen tarjous käsissä 35" pyöristä...
"£121.34each price includes delivery" :D aletaan olemaan taas alueella. |
Noita kyseisiä Kumhon renkaita saa myös Keskipinta nimisestä rengasliikkeestä Turengista. Kannattaa soittaa ja kysyä, ei välttämättä ole hyllyssä mutta tilaamalla saa. Puh: 03-625760
www.keskipinta.fi |
Tiedän jo ettei ko ketjun liikkeistä saa alle 800€/srj
|
!!!
Forssassa on KuhalanKumi niminen virma, sieltä saa alle 800€ sarjan...
|
Keskipintaan soiton jälkeen sain hinnaxsi 790€sarja, soitin myös ipefixiin ja samaan hintaan saa myös sieltä.
31" oli 590€ ja 33" 690€ ja se 35" 790€ |
Täältä saa vielä vähän huokeemmalla, jos Suomesta haluaa ostaa:
31" 562€ http://www.lonsinkumi.com/shop/popupcard.php?id=9306 33" 654€ http://www.lonsinkumi.com/shop/popupcard.php?id=8745 35" 776€ http://www.lonsinkumi.com/shop/popupcard.php?id=9307 |
Entäs ku tohon ynnätään haku/toimituskulut päälle..
|
Meni liian vaikeeks toi enklanninmaa niin päädyin creepyihin. Niistä on tässä maassakin enempi kokemusta. Kiitti kaikille ;)
Niin ja se toinen paikka on mistä saa edukkaasti, mutta vastaavat hitaasti http://www.tyresunlimited.co.uk/ Ei ole 35" listoilla, mutta pystyvät toimittamaan. |
no mikäs se tarjos hinta oli?
|
Tilasin kumhot täältä www.rengasketola.fi 31x10,5x15 sinne jäi vielä jotain kokoja tilasin eilen ja sain tänä aamuna matkahuoltoon.hyvä ja kohtuu hintanen liike :eek:
|
Kumhot
Hommasin tämmöset Kumhot äskettäin koossa 35", 10" vanteelle. Ovat kuvioonsa nähden hiljaset tiellä ja maastopitokin hintaluokassaan hyvä ellei erinomainen...:rolleyes:
|
Lainaus:
|
Kellään jenkin alla k.o renkaita? Miettiny jos hommais Dodgen alle 315/75R16 kokoiset Kumhot, mut jos kuluvat silmissä niin sitten jotain muuta.
|
35" tilasin muunlaitin verkkokaupasta, niin tuli palluuposti jotta ei löyvvy koko Euroopasta kuulemma.....:confused:
|
Nyt pyörii 35" blazerin alla ja kuvioon nähden todella hiljaiset.
|
Mulla on ollu hojos ja sit gr pates kyseiset 33" ja en voi kun kehua ainakin talvikäytössä jokapäiväajossa ja maastossa mut kyljet on todella pehmeet joten menee varmaan kyl kesäkäytössä metsässä helposti rikki.
|
Kumhot KL71
Itse tilasin kyseiset renkaat 33 " , ainakin ovat Englannissa kovasti kehuneet
saa nähdä, viimeistään syksymmälllä saa testata seuraavalla paratiisin matkalla mikä on hinta/laatusuhde |
Kumho KL 71
Itse tilasin 33" ainakin ovat Englannissa pärjänneet hyvin
testeissä saa nähdä mikä on hinta/laatusuhde viimeistään syksymmällä seuraavalla paratiisin reissulla |
Kumho KL71
Itse tilasin kyseiset 33" renkaat ainakin Englannissa ovat kehuneet
saa nähdä mikä on hinta/laatusuhde viimeistään syksymmällä seuraavalla paratiisin reissulla |
Lainaus:
|
16tkm ajettu (yks kesä ja yx talvi) lähes täysin kylläkin piellä/lumella/jäällä. Maastossa vähemmän.
-renkaat kununu tuossa ajassa terraanon alla tasasesti 4mm eli pintaa jäljellä 11mm -mahtava talvipito ei tarvinnu koko viime talvena nelikkoa terraanossa ja tämäkin alkutalvi ajeltu ihan takavedolla ainoastaan pysähtyminen ottaa hieman talvirengasta pidemmän matkan. -hiljaset kun mitkäkin kesällä ei poikennut ääneltään yhtään kesäkuviolla olevista vakio cooppereista -hyvät ajaa ei vetele eikä piittaa urista täysin eri planeetalta kun esim. bf mud terrain -lumessa toimii mukavasti tohtii umpiseenkin päästää huoletta eikä tuu ikävä talvipintaa -kyljet tosiaan hiukka pehmosen oloset jotta pienillä paineilla maastossa saattaa tulla ongelmia -rapakossa tosiaan vähempi kokemuksia mutta sen verta kumminkkin että bf mt km1 jää taakse mennen tullen. |
Kaksi talvea ollu nyt alla.
Pääasiassa maantie käytössä ja tosi tyytyväinen oon ollu. Viime talvena oli nastat yhden viikonlopun ja totesin ettei ollut sen paremmat. Okei,eihän ne ihan peilijäällä pidä kuin nastat mutta lumella kyllä. Maastosta en sano mitn;) |
Ollut pari kuukautta käytössä. Ja samanlaiset kokemukset kuin muilla.
Suht hiljaiset eikä vetele urissa. Peilijäällä ei pidä yhtään... tai noh, nelikolla pääsee eteenpäin mutta pysähtymisen kanssa on vaikeuksia. Kovalla lumella pito on OK. Pehmeässä lumessa pito on erittäin hyvä - melkein kuin kesällä ajeleis. Lumikinoksien yli voi ajaa ihan huoletta myös takavedolla. Kulumisesta en osaa sanoa vielä... Suosittelen! |
Pito muuttui liukkaalla oleellisesti kun pudotin paineet 1.8baarista 1.5 baariin.
110 hiluxin alla 33x12.5 |
Jep, tämähän hakkaa Coopperitkin mennen tullen, ainakin tieoloissa! Aikas erikoista tahmakumia lumelle :). Mettään pitää kokeella vkn loppuna.
|
35"koosta kokemusta ja huomattavasti parempi kuin bgf mutiainen tai kumho mutiainen talvella ainakin,ja muutenkin ajo ominaisuuksiltaan ja hiljaisempi .. 1.5paine patrollissa ja ihan hyvä pito,myös lumessa etenee hyvin,ei ollenkaan huttu rengas..jos ei olis pakkomielle saada isompaa alle niin pitäisin nämä,tosi hyvä jos ajaa muuallakin kuin metsäss
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 08:00 (GMT +2). |