![]() |
Täällä:D:D
|
Pörön avatar on jäänyt mieleen parhaiten.
|
Voiko jurya lahjoa jotenkin?
|
Saa ainakin yrittää ;-)
|
Mukana ollaan
Tällasissa aiheissa aina mukana :)
|
Mie ilmottaudun kanssa.
|
LaaLaa
^mukana ku pukama
|
No eikös aina kannata yrittää, eli mukana. :p
|
Osallistutaan nyt tähänkin, vaikka taitaa olla kuin tuuleen huutaminen.
Piti vaihtaa entinen ihan tätä kisaa varten. :) |
miksei
|
Tuo Pee:n ava on jääny melkein parhaiten mieleen tosin tounimaa? tai jotain oli laittanu saman ja sen hoksaaminen kesti hetken kun ei tullut nimeä katottuu vaan pelkästään avatar ;)
|
Lainaus:
laitoin tästä tounimanille viestinkin, muttei tajuu tai välitä vaikkei mitään copyrightteja olekaan, on mautonta käyttää samoja avatareja |
Joo joo mukaan vaan itekkin:p
|
No miksei,mukana :D
|
Minä ite.
|
Mukana.
|
Dodii... ollaan sit kans messis!
tossa orginaali kuva jossa pajero räjähtää :D :D http://adsoftheworld.com/files/image...5.preview.jpeg |
Hep! Sama kait se on kokeilla
|
Mulla on tuo oma avatar vähän köyhä, mutta kertoo harrastukset tarkasti. :)
|
Mitäänhän täs ei menetä,joten mukana...
|
Mun on kans... Iha ite teheny ei koppasu...
|
Eipä tää ny kummonen, mut kuitenkii. Ja on muutes Kankul samanmoinen. Mistäköhän johtuu?
Täsä see ny o vähä suurempana. http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=20416 |
matkaan...
|
Tairampa laittaa avan mukaan kisaan offipalsta kun on niin maanläheinen ja mun ava on niin lähellä maata, meinaan isänmaata
|
Mistähän ex offipalstassa käytetyn avattaren löytäs?
Omaa tuttua ja turvallista yksilöä olen vähä väliä miettiny, minne se on mahtanut hävitä..? |
Lainaus:
löytyykö tuolta |
Ihan uteliaisuutta, ketä tohon raatiin kuuluu joka valitsee 10 kpl "loppukilpailuun"?
|
Mukana ollaan
|
Raatiin koostuu allekirjoittaneen lisäksi offipalstaan kuulumattomista vahvoista internetvaikuttajista ja onpa mukana yksi graafikkokin
|
Mukana,onhan tuo avatar varta vasten teetetty teamin logiksi
|
Mie haluun Elmerin mukaan kisaan :)
|
Lainaus:
Ja Racing Rabbitin susukissa istuu jänes :eek: Saija jos osallistuu niin sen alla on Moottoripyärä eikä mopo:cool: Akikyn lelu on varmaan tuttu Internet vaikuttajille... Son ressilelu:p Harborcruiserssien isot kirjaimet HC eivät ole mitenkään kytköksissä Habbohotelliin.... ehkä jätkät on happoja... mut eihä se tähä liity... no :rolleyes: |
Jopas nyt kuittaillaan :)
Alustan finalistienvalintatilaisuuden kyllä huolellisesti jotta raadille ei mikään jää epäselväksi. |
Tää kilpailu haisee niin pahasti että tarttee olla siileilläkin nasset päässä! Eli olen mukana.
|
Yksi parhaista on kyllä Rolling Jeep, mutta kisaan on laitettava myös käyttäjä, tai kyttääjä tai jotain. Perusteluina muuta kuin kilpailun asettajan kriteerit, eli se on selkeä, aikaa kestävä, neutraali (siis ei ärsytä ja puske esiin). Racing Rabbit ja SS:kin on erittäin erinomaisia.
|
Mukana ollaan vaikkei mikään erikoinen olekaan.:)
|
mukana
|
liitytää joukkoon
|
Mukana:D
|
SLCK:n hallituksen enemmistön lupa saatu osallistua tähän kilpailuun eli mukana HEP!:p:p
|
Mukana. :o
|
Minä myös
|
Mäkin voisin olla.
|
Häh?
Luulin olevani mukana jo? jokatapauksessa vois koittaa, alkuperäinen "artistic" opus löytynee profiilista... |
Ilmoittaudun mukaan :)
|
Omaa ei muista kukaan mutta kokeillaan kuitenkin :)
|
Jep, minä myös.:)
|
Kas pieni muisto entisestä tallista...
|
mieki mukkaan.
|
jotain jäi
Niin hei, Lady Bunny unohtui pois. Sekin ansaitee kyllä paikkansa kisassa, oikein kuvaava, erinomainen. Sekä pikkusika, vaikka en muista oliko sillä nyt avatarta.
|
Mukana!
|
Toll omall saa ainaskii mitsumiesten äänet
|
Ilmoittaudun mukaan
|
Lainaus:
|
saas nähdä , että miltä postaus näyttää .... mutta mukana ;)
|
Ilmoittautumisia otetaan vielä tämä päivä vastaan, huomenna ilmoittautuneet kerätään listaan ja valmistellaan raadille esitettäväksi viikonlopun aikana!
|
No miekii sit vaikken ehtinyt uutta kuvaa ottamaankaan.:o
E: kuvassa Bänkster ottaa kauneusunia, ei tosin näy hyvin kun siinä on Suzukin tuulilasi välissä =P |
ei kai se ota jos ei annakaan.. Mukana ollaan.. :)
|
Ja eikun mukaaaaan :)
|
Ilmoittautumisaika on päättynyt. Raati kokoontuu viikonloppuna valitsemaan finalistit. Kiitos kaikille osallistuneille ja lykkyä kilpailuun!
|
Sivu luotu: 22:46 (GMT +2). |